11 december...quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:49 schreef BukkakeBaas het volgende:
Da's een beste stok die je achter de deur hebt. En wanneer is die wedstrijd?
'Weer'? Moet je dat regelmatig aanvragen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren weer een VOG ontvangen, en mijn gedrag is nog steeds ok
Mijn laatste was zoek. Van augustus. Maar het kan maar zo dat ik in januari weer moet. Als de klant dat wil.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:15 schreef L-E het volgende:
[..]
'Weer'? Moet je dat regelmatig aanvragen?
Stomme klanten. Nieuwe kopen!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn laatste was zoek. Van augustus. Maar het kan maar zo dat ik in januari weer moet. Als de klant dat wil.
Aha, op die manier. Alleen mijn huidige werkgever wilde er een, was voor het eerst.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn laatste was zoek. Van augustus. Maar het kan maar zo dat ik in januari weer moet. Als de klant dat wil.
Bedankt voor je bijdrage. Heel waardevol.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef Roellie80 het volgende:
De man/vrouw van je dromen bestaat niet. Je zal je altijd moeten aanpassen en de meerderheid zal nooit iemand vinden waarmee je oud gaat worden. Het beëindigen van een relatie is altijd slopend, hoe langer het duurde deste meer impact zoiets kan hebben.
Leef je eigen leven, zorg dat je jezelf kan vermaken, een partner voor het leven hoef je niet op te hopen.
Aha, u bent optimist.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef Roellie80 het volgende:
De man/vrouw van je dromen bestaat niet. Je zal je altijd moeten aanpassen en de meerderheid zal nooit iemand vinden waarmee je oud gaat worden. Het beëindigen van een relatie is altijd slopend, hoe langer het duurde deste meer impact zoiets kan hebben.
Leef je eigen leven, zorg dat je jezelf kan vermaken, een partner voor het leven hoef je niet op te hopen.
Ja en?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef Roellie80 het volgende:
Optimist tot in de kist hierquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef Roellie80 het volgende:
Boven mijn lege, eenzame bed.quote:
Weet ik nog niet precies. Iets vegetarisch en iets met pasta. Ik heb nog paprika en walnootjes in ieder geval, zoiets zal het worden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:26 schreef Barbusse het volgende:
L-E! L-E! L-E! Wat ga je eten vanavond? Ik heb inspiratie nodig
Iemand uit 1980 die Roellie heet. Wat moet jij een ontiegelijke kutjeugd hebben gehad!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef Roellie80 het volgende:
Banken hequote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Aha, op die manier. Alleen mijn huidige werkgever wilde er een, was voor het eerst.
Dat gaat nietquote:
Is de winkel dicht? Dat je geen vlees er in mikt?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies. Iets vegetarisch en iets met pasta. Ik heb nog paprika en walnootjes in ieder geval, zoiets zal het worden.
Daar heb je zeker niets aan?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat gaat nietMijn bed staat onder het raam
Daarbij is mijn bed niet leeg! Maar dat vind ik dan weer niet
Heb je de scheurkalender van de Dalai Lama gejat?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef Roellie80 het volgende:
Ik klaag zeker niet.. Of nee.. Dat lieg ik! Ik klaag zeker.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik wil net zeggen, jij mag niet klagen!
<--- vrouw!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet nog niet wat ik vanavond eet, daar zorgt de vrouw voor, zoals het hoort.
Ik eet niet elke dag vlees.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is de winkel dicht? Dat je geen vlees er in mikt?
Nou....quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies. Iets vegetarisch en iets met pasta. Ik heb nog paprika en walnootjes in ieder geval, zoiets zal het worden.
Daar heb je zeker niets aan?
Ik heb mascarpone staan. Wat kan ik daarmee?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou....Ik heb ook paprika´s en walnootjes. Vullen met gehakt, ricotta, walnoten en zo, en dan in de oven. Best een plan
Waarschijnlijk heeft hij daarom alle hoop laten varenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iemand uit 1980 die Roellie heet. Wat moet jij een ontiegelijke kutjeugd hebben gehad!
Veel. Ik weet niet waar je precies zin in hebt? Je kunt er heerlijke sauzen me maken. Paprika en cherrytomaatjes even snel fruiten met knoflook, even snel afblussen met groentebouillon, mascarpone toevoegen met mosterd en even laten laten smoren. Serveren met pastaquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb mascarpone staan. Wat kan ik daarmee?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:34 schreef Tally het volgende:
Van de week per ongeluk zonder vlees gegetenWitlof met feta
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:34 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Kan mooi hangen naast de:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef Roellie80 het volgende:
quote:Ladies and Gentlemen of the class of '97, Wear sunscreen!
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long-term benefits of sunscreen have been proved by scientists, whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience. I will dispense this advice now...
Enjoy the power and beauty of your youth; Oh never mind, you will never understand the power and the beauty of your youth until they've faded. But trust me, in twenty years, you will look back at photos of yourself and recall in a way you can't grasp now, how much possibility lay before you and how fabulous you really looked.
You are not as fat as you imagine.
Don't worry about the future or worry that know that worrying is as affective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
The real troubles in your life are apt to be things that never crossed your worried mind. The kind that blindsides you at 4 PM on some idle Tuesday.
Do one thing every day that scares you.
Sing.
Don't be reckless with other peoples' hearts; don't put up with people who are reckless with yours.
Floss.
Don't waste your time on jealousy, sometimes you're ahead, sometimes you're behind. The race is long and in the end, it's only with yourself.
Remember compliments you receive, forget the insults. If you succeed in doing this, tell me how.
Keep your old love letters; Throw away your old bank statements.
Stretch.
Don't feel guilty if you don't know what to do with your life. The most interesting people I know didn't know at 22 what they wanted to do with their lives, some of the most interesting 40-year-olds I know still don't.
Get plenty of calcium.
Be kind to knees, you'll miss them when they're gone.
Maybe you'll marry, maybe you won't.
Maybe you'll have children, maybe you won't.
Maybe you'll divorce at 40, maybe you'll dance the "Funky Chicken" on your 75th wedding anniversary.
Whatever you do, don't congratulate yourself too much or berate yourself either.
Your choices are half chance, so are everybody else's.
Enjoy your body. Use it every way you can, don't be afraid of it or what other people think of it. It's the greatest instrument you'll ever own.
Dance. Even if you have nowhere to do it but your own living room.
Read the directions even if you don't follow them.
Do not read beauty magazines, they will only make you feel ugly.
Brother and sister together will make it through,
Some day a spirit will take you and guide you there,
I know you've been hurting, but I've been waiting to be there for you
And I'll be there just helping you out, whenever I ca-a-an
Chorus
Get to know your parents. You never know when they'll be gone for good.
Be nice to your siblings. They are your best link to your past and the people most likely to stick with you in the future.
Understand that friends come and go. But a precious few, who should hold on.
Work hard to bridge the gaps in geography and lifestyle, for as the older you get, the more you need the people you knew when you were young.
Live in New York City once, but leave before it makes you hard.
Live in northern California once, but leave before it makes you soft.
Travel.
Accept certain alible truths: prices will rise, politicians will philander, you too will get old and when you do, you'll fanaticise that when you were young, prices were reasonable, politicians were noble and children respected their elders.
Respect your elders.
Don't expect anyone else to support you.
Maybe you have a trust fund, maybe you'll have a wealthy spouse but you'll never know when either one will run out.
Don't mess too much with your hair or by the time you're forty, it will look eighty-five.
Be careful whose advice you buy, but be patient with those who supply it.
Advice is a form of nostalgia. Dispensing it is a way of wishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling for more than it's worth. But trust me on the sunscreen.
Wie neemt de taak op zich een requiem te schrijven voor MissB´s lever?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:34 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:28 schreef BukkakeBaas het volgende:
Succes! Je zal het nodig hebben...
quote:
Dat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:33 schreef L-E het volgende:
Omdat ik dat niet nodig vind. Ik vind eten zonder vlees ook heel lekker.
hmmz...goed idee eigenlijk...2 van die dingen ophangenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:34 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bazquote:
Er zijn genoeg dingen lekker zonder vlees, geef ik direct toe. Maar bij het avond eten kan altijd vlees. En vlees voegt altijd wat toe. Iets kan heel lekker zijn, doe er vlees bij en het wordt nog lekkerder.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet nodig vind. Ik vind eten zonder vlees ook heel lekker.
Okee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn genoeg dingen lekker zonder vlees, geef ik direct toe. Maar bij het avond eten kan altijd vlees. En vlees voegt altijd wat toe. Iets kan heel lekker zijn, doe er vlees bij en het wordt nog lekkerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |