11 december...quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:49 schreef BukkakeBaas het volgende:
Da's een beste stok die je achter de deur hebt. En wanneer is die wedstrijd?
'Weer'? Moet je dat regelmatig aanvragen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren weer een VOG ontvangen, en mijn gedrag is nog steeds ok
Mijn laatste was zoek. Van augustus. Maar het kan maar zo dat ik in januari weer moet. Als de klant dat wil.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:15 schreef L-E het volgende:
[..]
'Weer'? Moet je dat regelmatig aanvragen?
Stomme klanten. Nieuwe kopen!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn laatste was zoek. Van augustus. Maar het kan maar zo dat ik in januari weer moet. Als de klant dat wil.
Aha, op die manier. Alleen mijn huidige werkgever wilde er een, was voor het eerst.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn laatste was zoek. Van augustus. Maar het kan maar zo dat ik in januari weer moet. Als de klant dat wil.
Bedankt voor je bijdrage. Heel waardevol.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef Roellie80 het volgende:
De man/vrouw van je dromen bestaat niet. Je zal je altijd moeten aanpassen en de meerderheid zal nooit iemand vinden waarmee je oud gaat worden. Het beëindigen van een relatie is altijd slopend, hoe langer het duurde deste meer impact zoiets kan hebben.
Leef je eigen leven, zorg dat je jezelf kan vermaken, een partner voor het leven hoef je niet op te hopen.
Aha, u bent optimist.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef Roellie80 het volgende:
De man/vrouw van je dromen bestaat niet. Je zal je altijd moeten aanpassen en de meerderheid zal nooit iemand vinden waarmee je oud gaat worden. Het beëindigen van een relatie is altijd slopend, hoe langer het duurde deste meer impact zoiets kan hebben.
Leef je eigen leven, zorg dat je jezelf kan vermaken, een partner voor het leven hoef je niet op te hopen.
Ja en?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef Roellie80 het volgende:
Optimist tot in de kist hierquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef Roellie80 het volgende:
Boven mijn lege, eenzame bed.quote:
Weet ik nog niet precies. Iets vegetarisch en iets met pasta. Ik heb nog paprika en walnootjes in ieder geval, zoiets zal het worden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:26 schreef Barbusse het volgende:
L-E! L-E! L-E! Wat ga je eten vanavond? Ik heb inspiratie nodig
Iemand uit 1980 die Roellie heet. Wat moet jij een ontiegelijke kutjeugd hebben gehad!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef Roellie80 het volgende:
Banken hequote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Aha, op die manier. Alleen mijn huidige werkgever wilde er een, was voor het eerst.
Dat gaat nietquote:
Is de winkel dicht? Dat je geen vlees er in mikt?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies. Iets vegetarisch en iets met pasta. Ik heb nog paprika en walnootjes in ieder geval, zoiets zal het worden.
Daar heb je zeker niets aan?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat gaat nietMijn bed staat onder het raam
Daarbij is mijn bed niet leeg! Maar dat vind ik dan weer niet
Heb je de scheurkalender van de Dalai Lama gejat?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef Roellie80 het volgende:
Ik klaag zeker niet.. Of nee.. Dat lieg ik! Ik klaag zeker.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik wil net zeggen, jij mag niet klagen!
<--- vrouw!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet nog niet wat ik vanavond eet, daar zorgt de vrouw voor, zoals het hoort.
Ik eet niet elke dag vlees.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is de winkel dicht? Dat je geen vlees er in mikt?
Nou....quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies. Iets vegetarisch en iets met pasta. Ik heb nog paprika en walnootjes in ieder geval, zoiets zal het worden.
Daar heb je zeker niets aan?
Ik heb mascarpone staan. Wat kan ik daarmee?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou....Ik heb ook paprika´s en walnootjes. Vullen met gehakt, ricotta, walnoten en zo, en dan in de oven. Best een plan
Waarschijnlijk heeft hij daarom alle hoop laten varenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iemand uit 1980 die Roellie heet. Wat moet jij een ontiegelijke kutjeugd hebben gehad!
Veel. Ik weet niet waar je precies zin in hebt? Je kunt er heerlijke sauzen me maken. Paprika en cherrytomaatjes even snel fruiten met knoflook, even snel afblussen met groentebouillon, mascarpone toevoegen met mosterd en even laten laten smoren. Serveren met pastaquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb mascarpone staan. Wat kan ik daarmee?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:34 schreef Tally het volgende:
Van de week per ongeluk zonder vlees gegetenWitlof met feta
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:34 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Kan mooi hangen naast de:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef Roellie80 het volgende:
quote:Ladies and Gentlemen of the class of '97, Wear sunscreen!
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long-term benefits of sunscreen have been proved by scientists, whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience. I will dispense this advice now...
Enjoy the power and beauty of your youth; Oh never mind, you will never understand the power and the beauty of your youth until they've faded. But trust me, in twenty years, you will look back at photos of yourself and recall in a way you can't grasp now, how much possibility lay before you and how fabulous you really looked.
You are not as fat as you imagine.
Don't worry about the future or worry that know that worrying is as affective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
The real troubles in your life are apt to be things that never crossed your worried mind. The kind that blindsides you at 4 PM on some idle Tuesday.
Do one thing every day that scares you.
Sing.
Don't be reckless with other peoples' hearts; don't put up with people who are reckless with yours.
Floss.
Don't waste your time on jealousy, sometimes you're ahead, sometimes you're behind. The race is long and in the end, it's only with yourself.
Remember compliments you receive, forget the insults. If you succeed in doing this, tell me how.
Keep your old love letters; Throw away your old bank statements.
Stretch.
Don't feel guilty if you don't know what to do with your life. The most interesting people I know didn't know at 22 what they wanted to do with their lives, some of the most interesting 40-year-olds I know still don't.
Get plenty of calcium.
Be kind to knees, you'll miss them when they're gone.
Maybe you'll marry, maybe you won't.
Maybe you'll have children, maybe you won't.
Maybe you'll divorce at 40, maybe you'll dance the "Funky Chicken" on your 75th wedding anniversary.
Whatever you do, don't congratulate yourself too much or berate yourself either.
Your choices are half chance, so are everybody else's.
Enjoy your body. Use it every way you can, don't be afraid of it or what other people think of it. It's the greatest instrument you'll ever own.
Dance. Even if you have nowhere to do it but your own living room.
Read the directions even if you don't follow them.
Do not read beauty magazines, they will only make you feel ugly.
Brother and sister together will make it through,
Some day a spirit will take you and guide you there,
I know you've been hurting, but I've been waiting to be there for you
And I'll be there just helping you out, whenever I ca-a-an
Chorus
Get to know your parents. You never know when they'll be gone for good.
Be nice to your siblings. They are your best link to your past and the people most likely to stick with you in the future.
Understand that friends come and go. But a precious few, who should hold on.
Work hard to bridge the gaps in geography and lifestyle, for as the older you get, the more you need the people you knew when you were young.
Live in New York City once, but leave before it makes you hard.
Live in northern California once, but leave before it makes you soft.
Travel.
Accept certain alible truths: prices will rise, politicians will philander, you too will get old and when you do, you'll fanaticise that when you were young, prices were reasonable, politicians were noble and children respected their elders.
Respect your elders.
Don't expect anyone else to support you.
Maybe you have a trust fund, maybe you'll have a wealthy spouse but you'll never know when either one will run out.
Don't mess too much with your hair or by the time you're forty, it will look eighty-five.
Be careful whose advice you buy, but be patient with those who supply it.
Advice is a form of nostalgia. Dispensing it is a way of wishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling for more than it's worth. But trust me on the sunscreen.
Wie neemt de taak op zich een requiem te schrijven voor MissB´s lever?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:34 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:28 schreef BukkakeBaas het volgende:
Succes! Je zal het nodig hebben...
quote:
Dat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:33 schreef L-E het volgende:
Omdat ik dat niet nodig vind. Ik vind eten zonder vlees ook heel lekker.
hmmz...goed idee eigenlijk...2 van die dingen ophangenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:34 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bazquote:
Er zijn genoeg dingen lekker zonder vlees, geef ik direct toe. Maar bij het avond eten kan altijd vlees. En vlees voegt altijd wat toe. Iets kan heel lekker zijn, doe er vlees bij en het wordt nog lekkerder.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet nodig vind. Ik vind eten zonder vlees ook heel lekker.
Okee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn genoeg dingen lekker zonder vlees, geef ik direct toe. Maar bij het avond eten kan altijd vlees. En vlees voegt altijd wat toe. Iets kan heel lekker zijn, doe er vlees bij en het wordt nog lekkerder.
Was het ook! en ontzettend makkelijk te maken.quote:
Neenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:41 schreef T- het volgende:
Voortaan dus gewoon overal vlees bij doen. Succes gegarandeerd!
Overal vlees bij? Daar heb ik geen geld voor.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:41 schreef T- het volgende:
Voortaan dus gewoon overal vlees bij doen. Succes gegarandeerd!
Verdere ingrediënten?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Was het ook! en ontzettend makkelijk te maken.
Ja overal, bij je bier, bij je borrelnootjes, bij je strijkwerk, etc. etc.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Overal vlees bij? Daar heb ik geen geld voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je faalt harder dan je denkt. Ga vooral zo door.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja overal, bij je bier, bij je borrelnootjes, bij je strijkwerk, etc. etc.
Tenminste, volgens T-, de onbekende kutnewbie.
Jij hebt echt totaal niet door in wat voor een topic je zit he?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:47 schreef Roellie80 het volgende:
zo vaak is een reactie van mij nog niet eerder gequote, Ik weet het, het klonk niet echt optimistisch, maar dit is wel hoe ik er nu over denk, dus, veel plezier in de liefde mensen
Niet zo overdrijven jij.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wie neemt de taak op zich een requiem te schrijven voor MissB´s lever?
Leg eens uit, oh wijze kutnewbie?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:48 schreef T- het volgende:
[..]
Je faalt harder dan je denkt. Ga vooral zo door.
Olijfolie, zout, peper en tijm. That's it!quote:
Is dat niet een beetje weinig?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Olijfolie, zout, peper en tijm. That's it!
ik wacht tot 12:10, dan naar buiten, eten scoren bij de appie en dan even wat draadjes kopenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:49 schreef missbehavin het volgende:
Al bijna 12 uur en nog geen sigaret gerookt @ werk. * missbehavin rent naar buiten
Ten eerste:quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leg eens uit, oh wijze kutnewbie?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En vlees voegt altijd wat toe. Iets kan heel lekker zijn, doe er vlees bij en het wordt nog lekkerder.
Nou, dat is dus alleen je groenten. Normaal doe je daar nog aardappeltjes of zo bij en je vleesquote:
Ik kom het terrein niet af.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik wacht tot 12:10, dan naar buiten, eten scoren bij de appie en dan even wat draadjes kopen. Ondertussen een peuk of 3 wegpaffen
Of... je grijpt deze kans aan om te minderen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:49 schreef missbehavin het volgende:
Al bijna 12 uur en nog geen sigaret gerookt @ werk. * missbehavin rent naar buiten
Die ene peuk maakt ook niet meer uit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of... je grijpt deze kans aan om te minderen?
Of zeg ik nu iets raars?
O zoquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou, dat is dus alleen je groenten. Normaal doe je daar nog aardappeltjes of zo bij en je vlees
Het is geen ovenschotel. Gewoon andere wijze van je groenten klaar maken.
Nee, al zou dat ook wel lekker zijn gok ik.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O zoIk dacht een soort maaltijdsalade ofzo.
Mensen die denken een punt te hebben door stukken uit quotes weg te halen: Maar bij het avond eten kan altijd vlees.quote:
Hahaahha!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef Roellie80 het volgende:
Ik denk ik help jullie even uit de droom, aangezien dit topic voor de single's/flirts is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:48 schreef stbabylon het volgende:
Jij hebt echt totaal niet door in wat voor een topic je zit he?
Kom, schud je haren los schat!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:52 schreef L-E het volgende:
Miss, waar is die bloemenkrans? Ze beginnen weer..
Ja... dat is het dus al lang niet meer. Dit is gewoon een SC, waarvan de helft niet eens single is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:53 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik denk ik help jullie even uit de droom, aangezien dit topic voor de single's/flirts is.
Dat niet alleen. Roelie is echt veeeeeeeeel te zwaar op de hand.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt echt totaal niet door in wat voor een topic je zit he?
quote:
Droomquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:53 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik denk ik help jullie even uit de droom, aangezien dit topic voor de single's/flirts is.
WTF heb jij geslikt?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hij zei net dat ik het moest zeggen als ie mee moest om mijn hand vast te houden bij het inkleuren van het olifantje.
Dus ik zit wel goed, maar jullie hebben de inhoud veranderd...quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
Ja... dat is het dus al lang niet meer. Dit is gewoon een SC, waarvan de helft niet eens single is.
Welke droom?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:53 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Volgens mij zeg je hier toch echt:quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn genoeg dingen lekker zonder vlees, geef ik direct toe. Maar bij het avond eten kan altijd vlees. En vlees voegt altijd wat toe. Iets kan heel lekker zijn, doe er vlees bij en het wordt nog lekkerder.
quote:
Misschien de volgende keer eerst even lezen voor je met kutadvies strooit in een topic waar er niet eens om wordt gevraagd. Ga eens dood.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:55 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dus ik zit wel goed, maar jullie hebben de inhoud veranderd...
Dan is het wel logisch inderdaad dat ik blijkbaar geen idee heb waar ik zit lolz
Ik werd vannacht wakker van stemmen en was even helemaal gedesoriënteerdquote:
Dan ben je in L-E geen newbie.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:55 schreef T- het volgende:
Ten tweede: ik ben geen newbie, ik doe het met L-E.
Dan kun je nog wel een newbie zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:55 schreef T- het volgende:
[..]
Volgens mij zeg je hier toch echt:
- dat er genoeg dingen lekker zijn zonder vlees, dat geef je toe
- bij het avondeten kan altijd vlees
- vlees voegt altijd wat toe
- iets kan heel lekker zijn;
- doe er (iets) vlees bij en het wordt nog lekkerder
Maargoed.
Och,quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werd vannacht wakker van stemmen en was even helemaal gedesoriënteerd
Maar m'n tv stond nog aan. Toen dacht ik dat m'n slaapkamerdeur wijd open stond, terwijl ik hem dicht doe, maar dat was ook niet zo.
Het was een goede panische nacht
Ik lees toch de topictitel kut, dat jullie een andere inhoud daar aan geven is niet mijn probleem,quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien de volgende keer eerst even lezen voor je met kutadvies strooit in een topic waar er niet eens om wordt gevraagd. Ga eens dood.
Niet op dinsdag he!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kom, schud je haren los schat!
Je hebt gelijk, als ik een stuk schrijf, dan zijn het eigenlijk 5 losse zinnen die geen enkel verband hebben met elkaar... /sarcasmequote:Op dinsdag 8 november 2011 11:55 schreef T- het volgende:
[..]
Volgens mij zeg je hier toch echt:
- dat er genoeg dingen lekker zijn zonder vlees, dat geef je toe
- bij het avondeten kan altijd vlees
- vlees voegt altijd wat toe
- iets kan heel lekker zijn;
- doe er (iets) vlees bij en het wordt nog lekkerder
Maargoed.
Nog een Limburger, Teringquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:57 schreef T- het volgende:
Zou kunnen. Maar nee, ik was hier eerder ook al, ik ben die ene Limburger.
Jullie zijn weer samen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:57 schreef T- het volgende:
verwezing, jezus, dat is wel heel hard.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:57 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik lees toch de topictitel kut, dat jullie een andere inhoud daar aan geven is niet mijn probleem,
doodsverwesing
En dan? Je maakt toch lekker zelf uit of je het terrein af gaat?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]Niks. Dat zegt boss man tegen mij hoor.
Dat jij niet in staat bent om een behoorlijk stukje proza te schrijven reken ik mijzelf niet aan knul.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, als ik een stuk schrijf, dan zijn het eigenlijk 5 losse zinnen die geen enkel verband hebben met elkaar... /sarcasme
Nou, wat fijn voor je, je doet het met L-E. Die hebben we hier nog nooit eerder meegemaakt... /sarcasme
M-M? Ben jij dat?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:57 schreef T- het volgende:
Ja, het zijn er veel geweest inderdaad.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, als ik een stuk schrijf, dan zijn het eigenlijk 5 losse zinnen die geen enkel verband hebben met elkaar... /sarcasme
Nou, wat fijn voor je, je doet het met L-E. Die hebben we hier nog nooit eerder meegemaakt... /sarcasme
ben je de sjaak of is er niks aan de hand?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:59 schreef 401k het volgende:
Kom je aan op je werk. Drugstest. Ja, ik heb ervoor getekend, maar nog altijd mooi kut.
Ja, ga nou maar weg, je snapt het niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:57 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik lees toch de topictitel kut, dat jullie een andere inhoud daar aan geven is niet mijn probleem,
doodsverwesing
En die neukt nog steeds met L-E??quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:57 schreef T- het volgende:
ben al weg, no offence, nog een fijne dag allemaalquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:59 schreef stbabylon het volgende:
Ja, ga nou maar weg, je snapt het niet.
Er gaat heel vaag ergens een belletje rinkelen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:00 schreef T- het volgende:
[..]
Was er nog een Limburger?
Mijn vorige nickname was Rifoki.
Ze testen je mdma voor je?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:59 schreef 401k het volgende:
Kom je aan op je werk. Drugstest. Ja, ik heb ervoor getekend, maar nog altijd mooi kut.
Oh ja, het ligt aan mij dat jij het in 5 losse stukken leest ipv één geheel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:59 schreef T- het volgende:
[..]
Dat jij niet in staat bent om een behoorlijk stukje proza te schrijven reken ik mijzelf niet aan knul.
Wij neuken niet, bah, de gedachte alleen al.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En die neukt nog steeds met L-E??
Minstens éénquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, het zijn er veel geweest inderdaad.
ik heb geen pauzes.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan? Je maakt toch lekker zelf uit of je het terrein af gaat?
Maar je doet het met L-E?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:01 schreef T- het volgende:
[..]
Wij neuken niet, bah, de gedachte alleen al.
Ik niet. Maar vind het altijd wel lekker privacy invading. Zag wel een collega met een aardig gestressde kop. Maar ze pakten random. Haar en urine.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ben je de sjaak of is er niks aan de hand?
quote:
Wat doe je dan wel met L-E en moeten we de politie bellen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:01 schreef T- het volgende:
[..]
Wij neuken niet, bah, de gedachte alleen al.
dat is liefquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:00 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ben al weg, no offence, nog een fijne dag allemaal
Wij hebben seks met -ks.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat doe je dan wel met L-E en moeten we de politie bellen?
ps. welkom terug dude
Mjah, dat schiet niet op hierquote:
Een welkom zoals je gewend bent.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:04 schreef T- het volgende:
[..]
Wij hebben seks met -ks.
En thanks, warm welkom!
Waarom zit je ook mobiel?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:04 schreef L-E het volgende:
En nu allemaal weer leuk want ik zit mobiel en het gaat te snel.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het schiet niet op bij jou bedoel je. Kom nou eens op voor jezelf!
Nee, nu is het lekker werkbaarquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja babs, ik weet het. Maar het laatste wat ik er nu nog bij kan hebben, is een onwerkbare situatie hier...
Onwerkbaarquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja babs, ik weet het. Maar het laatste wat ik er nu nog bij kan hebben, is een onwerkbare situatie hier...
Wel een stuk beter dan een paar maanden geleden, de sfeer is tenminste niet meer zo naar.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:07 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
ARBO.
Missb toont VOC-mentaliteit. Dat is oké.
Ik ben ook zeer hardcorequote:
Het klinkt best plausibel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:14 schreef Barbusse het volgende:
VOC-mentaliteitje bedoelt dat ze dronken is gevoerd, ergens kruisje heeft getekend en nu met een gigantische kater wakker wordt op een boot die op uitvaren staat terwijl haar kind staat te janken bij de Schreierstoren? Geweldige mentaliteit. Ga je ook peloppers ranselen, MissB?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:14 schreef Barbusse het volgende:
VOC-mentaliteitje bedoelt dat ze dronken is gevoerd, ergens kruisje heeft getekend en nu met een gigantische kater wakker wordt op een boot die op uitvaren staat terwijl haar kind staat te janken bij de Schreierstoren? Geweldige mentaliteit. Ga je ook peloppers ranselen, MissB?
We noemen je voortaan de nootmuskaat-ranselaartm, voor je verjaardag krijg je een karwatsquote:
Haaienvoer,quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:23 schreef ArTiC het volgende:
Limburg
Limburgers
allemaal afschepen naar de overzeese koloniën
Waarom al die haat?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:23 schreef ArTiC het volgende:
Limburg
Limburgers
Alles onder de Rijn is toch al een overzeese kolonie?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:23 schreef ArTiC het volgende:
Limburg
Limburgers
omdat die kut engelsen en amerikanen teveel bevrijd hebbenquote:
Liever 10 Marokkanen dan 1 achterbakse stinkende, dronken, achterbakse, stelende agressieve oostblokker.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:27 schreef BukkakeBaas het volgende:
Liever tien gezellige Limbo's om me heen, dan één luidruchtige Amsterdammert...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Limbo's zijn gelukkig niet luidruchtigquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:27 schreef BukkakeBaas het volgende:
Ah, je kent mijn zus?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:27 schreef BukkakeBaas het volgende:
Dat is in, begrijp dat danquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Liever 10 Marokkanen dan 1 achterbakse stinkende, dronken, achterbakse, stelende agressieve oostblokker.Haten op hard werkende oostblokkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het niet netjes dat je zo over Missb praat...quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
...dan 1 achterbakse stinkende, dronken, achterbakse, stelende agressieve oostblokker.
[..]
Liever 10 Marokkanen dan 1 achterbakse stinkende, dronken, achterbakse, stelende agressieve oostblokker.stinkt missb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
[..]
Liever 10 Marokkanen dan 1 achterbakse stinkende, dronken, achterbakse, stelende agressieve oostblokker.De Marokkanen en oostblokkerts die ik ken zijn tof. Een een aantal bijzonder lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Nee natuurlijk niet, ik eet biefstuk, ik ruik er niet naar.quote:
Geflambeerd in vodkaquote:
Jij bent nog vet kei jong johquote:
Wat je vindt moet je naar de politie brengen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:30 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik vind het niet netjes dat je zo over Missb praat...
Ja, elke dag tot zondag, dan eet ik het weer!quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:35 schreef Royco1 het volgende:
Gaan we het nu weer over biefstuk hebben
Ja.quote:
JA!quote:
Weet je wel hoe lang het geleden is dat ik voor het laatst ge-bbq´t heb?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:35 schreef Royco1 het volgende:
Gaan we het nu weer over biefstuk hebben
Jammerquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, ik eet biefstuk, ik ruik er niet naar.
quote:
Biefstuk haal je bij de slager niet bij een supermarkt of bij een poolquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als het niet van de AH is.
Niet te vreten dat dradige spul wat ze biefstuk noemen.
Dat viel tegen idd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, mijn pa haalt het voor zondag weer bij een slager die persoonlijk de beestjes aanwijst die hij wil.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je pa is oké. Maar dat wist je al...quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, mijn pa haalt het voor zondag weer bij een slager die persoonlijk de beestjes aanwijst die hij wil.
okquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, mijn pa haalt het voor zondag weer bij een slager die persoonlijk de beestjes aanwijst die hij wil.
Coole paquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Streekslager bij mij om de hoek.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Henk & Ingrid en Geertquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:43 schreef stbabylon het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)l-hebben-aan-amsterd
prachtig
Ho ho, alleen de Limbo's uit Vinexwijken he.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Henk & Ingrid en Geert
Het bewijs dat Limburgers niet sporen.
Overigens wel erg Youp van het Hekkerig inclusief de tolpoortenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:43 schreef stbabylon het volgende:
prachtig
Geert is van Venlo en Henk en Ingrid komen meestal uit plaatsen als Heerlen, Hoensbroek, Roermond en Venlo, De rest is wel okeyquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Henk & Ingrid en Geert
Het bewijs dat Limburgers niet sporen.
Ja duh, hij heeft mij gemaakt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:42 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Je pa is oké. Maar dat wist je al...
Uhmmm gozer, je hebt het over 1 pot nat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:46 schreef ayumu het volgende:
[..]
Geert is van Venlo en Henk en Ingrid komen meestal uit plaatsen als Heerlen, Hoensbroek, Roermond en Venlo, De rest is wel okey
Wat een geweldig stukquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:43 schreef stbabylon het volgende:
prachtig
Nee hoor, Nog genoeg plaatsen die buiten schot blijvenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhmmm gozer, je hebt het over 1 pot nat.
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit a'dam, schop ze naar de klote ja zo hard als het maar kan, want het leven, duurt maar even, ....quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:43 schreef stbabylon het volgende:
prachtig
Omdat je Buffalo-Troll serieus neemt?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:51 schreef stbabylon het volgende:
Zeg eh, doen er hier mannen aan cardio?
Zo ja, dan kun je denk ik beter even naar dit topic kijken: meisje snapt niet dat cardio voor hommotjes is
Fitness in zijn algeheel,quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:51 schreef stbabylon het volgende:
Zo ja, dan kun je denk ik beter even naar dit topic kijken: meisje snapt niet dat cardio voor hommotjes is
Dat denken alle Henks. Succes er mee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:49 schreef ayumu het volgende:
[..]
Nee hoor, Nog genoeg plaatsen die buiten schot blijven
Grotere bom gebruiken dus.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:49 schreef ayumu het volgende:
[..]
Nee hoor, Nog genoeg plaatsen die buiten schot blijven
Ben import in Limburg overleef het welquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat denken alle Henks. Succes er mee.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:56 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ben import in Limburg overleef het wel
quote:
Limburgers zijn net kakkerlakken overleven alles en we hebben meer land nodig dus maak je borst maar nat.quote:
Het was toch een krimpregio?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:58 schreef ayumu het volgende:
[..]
Limburgers zijn net kakkerlakken overleven alles en we hebben meer land nodig dus maak je borst maar nat.
Naar het zuid-westen is nog genoeg land, en daar wonen ook al domme mensen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:58 schreef ayumu het volgende:
[..]
Limburgers zijn net kakkerlakken overleven alles en we hebben meer land nodig dus maak je borst maar nat.
Bluf!quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Naar het zuid-westen is nog genoeg land, en daar wonen ook al domme mensen.
Het zegt genoeg over Limburgers dat jullie champignons aanzien voor een baby.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:01 schreef ayumu het volgende:
[..]
Nooit gehoord van onze ondergrondse baby fabriekjes?
Zitten soms wel lekkere kerels tussen die een goede conditie hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:51 schreef stbabylon het volgende:
In dat topic of in de fitnessclub?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zitten soms wel lekkere kerels tussen die een goede conditie hebben
quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:06 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
In dat topic of in de fitnessclub?
De fitnessclub natuurlijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:06 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
In dat topic of in de fitnessclub?
Ja, maar volgens dat topic heb je daar niks aan, want ze houden niet van vrouwen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zitten soms wel lekkere kerels tussen die een goede conditie hebben
Geloof ik ook niet, want er zitten genoeg stelletjes tussenquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:07 schreef stbabylon het volgende:
Ja, maar volgens dat topic heb je daar niks aan, want ze houden niet van vrouwen.
Geef ze eens ongelijk, met hun referentiekader.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zegt genoeg over Limburgers dat jullie champignons aanzien voor een baby.
Bij mij in de sportschool (als ik daar weer eens naar toe ga) zie ik genoeg types die de lift nemen (is op de 3e verdieping).quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:10 schreef ArTiC het volgende:
ik vind die types aan die gewichten altijd zo gay...
leuk dat je 100kg kan tillen hoor...maar wel al bekaf zijn als ze naar de sportschool fietsen (als ze tenminste niet met de auto komen).
quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mij in de sportschool (als ik daar weer eens naar toe ga) zie ik genoeg types die de lift nemen (is op de 3e verdieping)..
lui dingquote:
Sportruimte op kantoorquote:
quote:
Ik weet wel waar ik jou kan vindenquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
+1
Daar zul je mij nooit vinden.
ideaal...'s ochtends om 7 uur binnenkomen, uurtje hardlopen/spinnen/roeien, douchen en dan werkenquote:
Ik denk zelfs dat de gemiddelde champignon slimmer is dan een Geert Wilders stemmer Limburgerquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk, met hun referentiekader.
en lekkerderquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat de gemiddelde champignon slimmer is dan een Geert Wilders stemmer Limburger
Je weet tegen wie je het hebt he?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ideaal...'s ochtends om 7 uur binnenkomen, uurtje hardlopen/spinnen/roeien, douchen en dan werkenje barst de hele dag van de energie
tegen iemand die het kan gebruiken...quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet tegen wie je het hebt he?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet wel waar ik jou kan vinden
quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tegen iemand die het kan gebruiken...
en gefrituurdquote:
Dat is dan ook niet zo heel moeilijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat de gemiddelde champignon slimmer is dan een Geert Wilders stemmer Limburger
Ik denk dat ik mijn kennis van natuurkunde wel de prullenbak in kan gooienquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ideaal...'s ochtends om 7 uur binnenkomen, uurtje hardlopen/spinnen/roeien, douchen en dan werkenje barst de hele dag van de energie
zie die foto in je fobo met je 24 onderkinnenquote:
Jammer dat Rosenthal aan de kant van Roon gaat staan :/quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:25 schreef Godtje het volgende:
http://www.nu.nl/egypte/2(...)weigering-visum.html
Oh ja, Zelf buitenlanders willen weigeren maar oh wee als iemand anders zijn eigen rechten wil houden om iemand niet toe te laten.
Joods toch? Die moeten moslims ook niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jammer dat Rosenthal aan de kant van Roon gaat staan :/
quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zie die foto in je fobo met je 24 onderkinnen
Ik ook niet, maar dan nog ga ik niet aan Roon's kant staan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Joods toch? Die moeten moslims ook niet.
Goed punt. Maar je bent dan ook niet joods.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan nog ga ik niet aan Roon's kant staan.
Dat denk jij goedquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed punt. Maar je bent dan ook niet joods.
Denk ik
Ik ben budhist.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat denk jij goedIk hang geen geloof aan en het hele idee van een God of Goden vind ik waanzinnig (als in: gekkenhuis in met mensen die het wel geloven)
Het verbaast me niet, maar dat komt meer omdat ik het weetquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben budhist.
Maar dat zal je vast niet verrassen door mijn evenwichtige en respctvolle levenswijze.
Werken? Neuh. Discussiërenquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:53 schreef stbabylon het volgende:
Wat doet iedereen hard zijn best met doen alsof ze aan het werken zijn
Werk je met limburgers?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Werken? Neuh. DiscussiërenNu heb ik niet 1 maar 2 collega's die ik steeds moet uitleggen waarom hij onzin lult.
Je zou het haast denkenquote:
Vandaag lijkt het wel extra erg.quote:
Ligt buitenquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:13 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben m'n concentratie kwijt.. iemand die gevonden hier?
Ik denk dat die er samen met mijn zin vandoor is gegaan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:13 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben m'n concentratie kwijt.. iemand die gevonden hier?
Haar concentratie en jouw zin.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat die er samen met mijn zin vandoor is gegaan.
Zij welquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Haar concentratie en jouw zin.
Als dat geen neuken wordt.
Ieuw!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Haar concentratie en jouw zin.
Als dat geen neuken wordt.
Neeheeee.quote:
Nee, zie beetman's post.quote:
Oww zo.. zijquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Neeheeee.
Jouw concentratie en haar zin natuurlijk.
Nee, met erg ongeïnteresseerde deelnemersquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar goed, dan krijg je dus een neuksessie tussen een verdwenen concentratie, en een zin die weg is.
Iets zegt mij dat die sessie nog geen anderhalve minuut duurt.
Ik zie het je doenquote:
Toch niet letterlijk.quote:
Zo raar is het toch niet dat ik het je gun. Jezus.quote:
Nee, dat is normaalquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:26 schreef missbehavin het volgende:
Zo raar is het toch niet dat ik het je gun. Jezus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |