11 december...quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:49 schreef BukkakeBaas het volgende:
Da's een beste stok die je achter de deur hebt. En wanneer is die wedstrijd?
'Weer'? Moet je dat regelmatig aanvragen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren weer een VOG ontvangen, en mijn gedrag is nog steeds ok
Mijn laatste was zoek. Van augustus. Maar het kan maar zo dat ik in januari weer moet. Als de klant dat wil.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:15 schreef L-E het volgende:
[..]
'Weer'? Moet je dat regelmatig aanvragen?
Stomme klanten. Nieuwe kopen!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn laatste was zoek. Van augustus. Maar het kan maar zo dat ik in januari weer moet. Als de klant dat wil.
Aha, op die manier. Alleen mijn huidige werkgever wilde er een, was voor het eerst.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn laatste was zoek. Van augustus. Maar het kan maar zo dat ik in januari weer moet. Als de klant dat wil.
Bedankt voor je bijdrage. Heel waardevol.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef Roellie80 het volgende:
De man/vrouw van je dromen bestaat niet. Je zal je altijd moeten aanpassen en de meerderheid zal nooit iemand vinden waarmee je oud gaat worden. Het beëindigen van een relatie is altijd slopend, hoe langer het duurde deste meer impact zoiets kan hebben.
Leef je eigen leven, zorg dat je jezelf kan vermaken, een partner voor het leven hoef je niet op te hopen.
Aha, u bent optimist.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef Roellie80 het volgende:
De man/vrouw van je dromen bestaat niet. Je zal je altijd moeten aanpassen en de meerderheid zal nooit iemand vinden waarmee je oud gaat worden. Het beëindigen van een relatie is altijd slopend, hoe langer het duurde deste meer impact zoiets kan hebben.
Leef je eigen leven, zorg dat je jezelf kan vermaken, een partner voor het leven hoef je niet op te hopen.
Ja en?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef Roellie80 het volgende:
Optimist tot in de kist hierquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef Roellie80 het volgende:
Boven mijn lege, eenzame bed.quote:
Weet ik nog niet precies. Iets vegetarisch en iets met pasta. Ik heb nog paprika en walnootjes in ieder geval, zoiets zal het worden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:26 schreef Barbusse het volgende:
L-E! L-E! L-E! Wat ga je eten vanavond? Ik heb inspiratie nodig
Iemand uit 1980 die Roellie heet. Wat moet jij een ontiegelijke kutjeugd hebben gehad!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef Roellie80 het volgende:
Banken hequote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Aha, op die manier. Alleen mijn huidige werkgever wilde er een, was voor het eerst.
Dat gaat nietquote:
Is de winkel dicht? Dat je geen vlees er in mikt?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies. Iets vegetarisch en iets met pasta. Ik heb nog paprika en walnootjes in ieder geval, zoiets zal het worden.
Daar heb je zeker niets aan?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat gaat nietMijn bed staat onder het raam
Daarbij is mijn bed niet leeg! Maar dat vind ik dan weer niet
Heb je de scheurkalender van de Dalai Lama gejat?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef Roellie80 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |