Alweer? Omdat het een paar pagina's terug over Cold War Kids ging? Of maar Bruce Springsteen kinderliedjes?quote:
Gisteravond vroeg Baszh er een paarquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:52 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Alweer? Omdat het een paar pagina's terug over Cold War Kids ging? Of maar Bruce Springsteen kinderliedjes?
Alleen teleurgesteld?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:54 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Gisteravond vroeg Baszh er een paarBen niet echt boos hoor
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:48 schreef plagvreugd het volgende:
Kinderliedje:
[..]
Welke drie woorden moeten er op XXX?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:57 schreef plagvreugd het volgende:
Noem een film waar River Phoenix in speelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)
Stand deel 2468quote:
moezelquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:13 schreef plagvreugd het volgende:
Hmpf. Poging drie...
Noem twee Duitse zijrivieren van de Rijn.
Wel een punt, maar geen nieuwe vraag lijkt me, want daar is Gillingham al mee bezigquote:
Er moet toch gewoon een nieuwe vraag gesteld worden?quote:
Beetje omhoog scrollen, zie schilderij.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:35 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Er moet toch gewoon een nieuwe vraag gesteld worden?
Nee hoor. Goed blijven opletten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:35 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Er moet toch gewoon een nieuwe vraag gesteld worden?
Maar goed, als niemand hierop het antwoord weet...quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:36 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nee hoor. Goed blijven opletten.
Niet eens de eerste keer dat ik die fout maak vandaag...quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:40 schreef plagvreugd het volgende:
Ik zag het antwoord nog in de tekst en floep het was weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |