Nee als er stond : Nicklas doet een Kutstudentje dan was het iets fouterquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat klinkt very very very and very dirty
Was geen lag, er zat een fout in iets ander, weet niet exact wat het was.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat was gewoon lag? En hoe vaak is het niet voorgekomen dat als je met 4 man in een squad zit, dat je niet bij elkaar in een team zit?
En er heeft niet voor niks een bericht gestaan dat quick match nu zou moeten werken
Wacht nog maar een paar uurtjes tot de VS kutkiddo's uit school komen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat was gewoon lag? En hoe vaak is het niet voorgekomen dat als je met 4 man in een squad zit, dat je niet bij elkaar in een team zit?
En er heeft niet voor niks een bericht gestaan dat quick match nu zou moeten werken
[..]
Volgens mij was jij diegene die zei dat het nog slechter zou zijn als BO en MW2?
Op dat mapje zie je anders de VS echt hel verlicht hoor. Veel lichter dan Europa.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wacht nog maar een paar uurtjes tot de VS kutkiddo's uit school komen.
Je speelt meer local.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En de rest?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was geen lag, er zat een fout in iets ander, weet niet exact wat het was.
Maar goed vind al het gehap en beitch echt te geweldig voor woorden XD
Nja dat kan wel zijn, maar bij BF3 waren wij 3 dagen later en toen was het ook kutquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah, het is ligt dus niet aan mijquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
Jezus, Rossdale is nog erger dan Stoma met die haat op mw3.
Denk je? Ik heb youtube nog hoor...quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Iedereen die hem heeft gaat zeggen dat hij tof is en iedereen die hem niet heeft zegt dat hij kut isDaar kom je dus alleen zelf achter
Haat? Ik heb maar 3 dingen gezegd over mw3. Dat het visueel een stap achteruit is gegaan, dat bepaalde dingen er buggy uitzien en dat er een paar kutmaps inzitten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
Ja jong ga er nou niet op in, je snapt wat ik er mee bedoel te zeggen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Denk je? Ik heb youtube nog hoor...
[..]
Haat? Ik heb maar 3 dingen gezegd over mw3. Dat het visueel een stap achteruit is gegaan, dat bepaalde dingen er buggy uitzien en dat er een paar kutmaps inzitten.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
Hallo, je vergeet mij.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:39 schreef Rossdale het volgende:
Nee prima dat je de game speelt, maar iedereen in dit topic (ik denk op Pringles en Patatje na) hebben MW3 lopen afzeiken en daarna gewoon alsnog braaf als schaapjes de game op de releasedag kopen
It's funny 'cuz it's true
Yes, stap zo in mijn ijzeren ros(s) en vlam van mijn werk naar huis om een paar meesterlijke potjes slagveld 3 te spelenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:38 schreef KneusTeun het volgende:
Vanavond weer een goede game spelen Ross?
Je hebt hem niet, hell je hebt niet eens een xdoos!quote:
Zoek eens een post terug van mij?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:39 schreef Rossdale het volgende:
Nee prima dat je de game speelt, maar iedereen in dit topic (ik denk op Pringles en Patatje na) hebben MW3 lopen afzeiken en daarna gewoon alsnog braaf als schaapjes de game op de releasedag kopen
It's funny 'cuz it's true
Oh?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:39 schreef Rossdale het volgende:
Kben nu nog ff bezig met Kuifje in amerika en dan snel eten en dan hard aan de bef!quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yes, stap zo in mijn ijzeren ros(s) en vlam van mijn werk naar huis om een paar meesterlijke potjes slagveld 3 te spelen
Alleen een gewone doosquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je hebt hem niet, hell je hebt niet eens een xdoos!
Daar gaat het nu toch ook helemaal niet over? Ik dacht dat we het hier hadden over een game afzeiken voor dat hij uit kwam?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je hebt hem niet, hell je hebt niet eens een xdoos!
Kom je daarna nog even met ons Xboxen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kben nu nog ff bezig met Kuifje in amerika en dan snel eten en dan hard aan de bef!
En dan ook gewoon niet erop reagerenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar gaat het nu toch ook helemaal niet over? Ik dacht dat we het hier hadden over een game afzeiken voor dat hij uit kwam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |