quote:
Indeedquote:
Isgoequote:Op dinsdag 8 november 2011 00:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Barb, ik kom er op terugnu dromen van
cocktails
![]()
Ach ken iemand die verzamelt van die babypoppen daar word je pas eng vanquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zie je nu wat die kutpoppen aanrichten?
Probeer het nu maar niet minder erg te maken! In de kast met die krengen!quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:32 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ach ken iemand die verzamelt van die babypoppen daar word je pas eng van
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Probeer het nu maar niet minder erg te maken! In de kast met die krengen!
quote:
Woesie?quote:
Ja. Fuck ja.quote:
Freak.quote:
Nee, niet op de goede, sexy manier.quote:
Mogen de huilende kindertjes wel aan de muur blijven hangen dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, niet op de goede, sexy manier.
Wat heb jij met kinderen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:41 schreef ayumu het volgende:
[..]
Mogen de huilende kindertjes wel aan de muur blijven hangen dan?
![]()
Kitscherige zigeunerschilderijtjes?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:41 schreef ayumu het volgende:
[..]
Mogen de huilende kindertjes wel aan de muur blijven hangen dan?
![]()
Nee, dat was ik al natuurlijk. De excentriekeling, de vrije geest. Er kan er maar een zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, niet op de goede, sexy manier.
Willen we het weten?quote:
quote:
Yes!quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kitscherige zigeunerschilderijtjes?
Nou die mogen blijven. Maar verder niet van die enge pedo-trekjes hebben hoorquote:
Vergeet je de foto's niet schatquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:44 schreef missbehavin het volgende:
Ja, nog een peukje en dan maar eens douchen.
Ik doe mee!quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:44 schreef missbehavin het volgende:
Ja, nog een peukje en dan maar eens douchen.
Huh? Nee viespeukquote:
Slechte jeugd en bijvoorbeeld de 3 zigeuner schilderen die ik heb hangen doen me erg denken aan een aantal persoontjes die niet meer in leven zijn en daarom hangen ze heel mooi op een rij aan een muurquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook best jammer vindquote:
Als je nou eens beter je best doet heb je misschien geen foto's nodigquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook best jammer vind
Hij zit op Maltaquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:50 schreef ayumu het volgende:
[..]
Als je nou eens beter je best doet heb je misschien geen foto's nodig
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:50 schreef ayumu het volgende:
[..]
Als je nou eens beter je best doet heb je misschien geen foto's nodig
En ze is te lui om hiernaartoe te komen, ondanks de zon en de cocktailsquote:
Ik moet eerst mijn tat nog afmaken, sorry babe, geen geld.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
En ze is te lui om hiernaartoe te komen, ondanks de zon en de cocktails![]()
Slaap lekkerquote:
Ik wacht geduldig afquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet eerst mijn tat nog afmaken, sorry babe, geen geld.
Zon en cocktails zijn ook niet allesquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
En ze is te lui om hiernaartoe te komen, ondanks de zon en de cocktails![]()
Maar wel lekkerquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:54 schreef ayumu het volgende:
[..]
Zon en cocktails zijn ook niet alles
Wel in combinatie met ondergetekendequote:Op dinsdag 8 november 2011 00:54 schreef ayumu het volgende:
[..]
Zon en cocktails zijn ook niet alles
Dat verandert de zaak misschien.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel in combinatie met ondergetekende
Het is een teken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 06:49 schreef stbabylon het volgende:
Wakker worden met nog maar één peuk. Niet cool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter dan zonder bier.quote:Op dinsdag 8 november 2011 06:49 schreef stbabylon het volgende:
Ook wel bekend als:quote:
Klinkt prachtig!quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook wel bekend als:
In je Pyjama ruften en zo snel mogelijk op mail reageren om te laten zien dat je er echt bent terwijl je zit te fokken.
De afdeling inkoop van huize Baby faalt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 06:49 schreef stbabylon het volgende:
En dat zelfs nog een paar dagenquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:44 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Joa. Prima, eigenlijk. Behalve dat ik moet werken...
En met jou?
Chocolaaaaaaaaquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen chocola
O wacht, ik heb nog chocoladevlokken.
Dan hoef ik hem niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:52 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Mijn penis is van chocolade. Had ik dat al eens gezegd?
Ieuwquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:58 schreef Kreator het volgende:
Mijn pé-nis is van gehard roestvrij staal.
mrs. stbabylon is zo'n vuige niet-roker die weigert om peuken voor mij te kopen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:37 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
De afdeling inkoop van huize Baby faalt.
Oppassen voor braampjesquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:58 schreef Kreator het volgende:
Mijn pé-nis is van gehard roestvrij staal.
Mij ook! Een keiharde!quote:
En daar issie dan!quote:
Ja lichamelijk wel hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:08 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Gaat het al wat beter, duifje?
Dat altijd toch?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gister t lichamelijke.. en nu t geestelijke
quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wou net zeggen, dat gaat ook niet meer over
Goh, wat retro.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:02 schreef Cue_ het volgende:
Doe mij maar gewoon een simpele penis van vlees
Die werken het best!quote:
Niks mis mee.quote:
Ehm, turnen en volleybal.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:17 schreef Godtje het volgende:
Met wat voor sport zijn jullie eigenlijk opgegroeid?
Of gen sport gedaan als kind/puber?
Ballet / Jazzballet / Gym en toen was ik 13 en gestoptquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:17 schreef Godtje het volgende:
Ik deed aan judo en gymnastiek. Toen ik naar de middelbare ging ben ik overal mee gestopt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:17 schreef Godtje het volgende:
Fietsen, zwemmen, gym, voetballen en hardlopen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:17 schreef Godtje het volgende:
Voetbal, handbal, badminton en atletiek. Nu doe ik niks meerquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:17 schreef Godtje het volgende:
Met jouw piemel?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Liegbeest. Je nachtkastje staat er vol mee.
Fietsen? Als in wielrennen? Want zo heet de sport toch?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Fietsen, zwemmen, gym, voetballen en hardlopen.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:20 schreef Kreator het volgende:
Liegbeest. Je nachtkastje staat er vol mee.
Mijn gedachtequote:
Owja voetbal.. maar dan alleen heel actief op het schoolplein en het veldje met de jongensquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Fietsen? Als in wielrennen? Want zo heet de sport toch?
Of gewoon naar school?
En voetbal voor meiden was in die tijd nog niet heel normaal toch? Wel leuk
Kegele, bowlen voor gevorderde.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik deed aan judo en gymnastiek. Toen ik naar de middelbare ging ben ik overal mee gestopt.
Opgegroeid ben ik met kegelen, dat doet/deed mijn halve familie. Zelf ook nog een tijdje gedaan rond mijn 16de.
Veel mensen stoppen dan volgens mijquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:23 schreef missbehavin het volgende:
Lang heeft mijn sporten niet geduurd hoorTegen de middelbare schooltijd was het wel over.
Nee niet als in naar school. Wielrennen ook niet echt. Je had echt gewoon een fietsclubjequote:Op dinsdag 8 november 2011 09:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Fietsen? Als in wielrennen? Want zo heet de sport toch?
Of gewoon naar school?
En voetbal voor meiden was in die tijd nog niet heel normaal toch? Wel leuk
In Alkmaar zit een grote baan als je het eens wil proberen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kegele, bowlen voor gevorderde.
Nog nooit gedaan
Volleybal!quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:17 schreef Godtje het volgende:
Ja, het is nooit meer goed gekomenquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Veel mensen stoppen dan volgens mij
Neuh, ik heb weinig tact in mijn donder dus bowlen is meer mijn ding.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Alkmaar zit een grote baan als je het eens wil proberen.
En idd, bowlen is gewoon zo hard mogelijk die bal wegrossen.
Jazzballet. Ja, dat heb ik ook gedaan! Jaartje of zo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ballet / Jazzballet / Gym en toen was ik 13 en gestopt
Benne gij ook lang?quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:27 schreef MNR het volgende:
Hey missb ook volleybal? Gezellig
[..]
Jazzballet. Ja, dat heb ik ook gedaan! Jaartje of zo.
Ik ken er één, echt zo'n manwijf.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Benne gij ook lang?
En wie zijn toch die mensen die korfballen? We worden altijd wereldkampioen maar ik ken niemand die dat doet.
1.69m, valt mee dus, maar ik was wel een kanjer!quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Benne gij ook lang?
En wie zijn toch die mensen die korfballen? We worden altijd wereldkampioen maar ik ken niemand die dat doet.
Een vriend van mij is dat nu tijdens zijn studie gaan doen. Maar ik hoor hem meer over de feestjesquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Benne gij ook lang?
Whehe. Ik kon echt verbazend hard een bal helemaal van achter het veld pijlsnel naar de tegenstander meppen, die uiteraard dan bijna altijd de grond raaktequote:Op dinsdag 8 november 2011 09:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik kon nog wel hard meppen ook.
Graagquote:
Ik ben niet agressief, dus geen idee of ik nog steeds zo hard kan slaanquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehe. Ik kon echt verbazend hard een bal helemaal van achter het veld pijlsnel naar de tegenstander meppen, die uiteraard dan bijna altijd de grond raakteServeren was dan vrijwel altijd aan mij besteed
Het deed altijd zo een pijn aan mijn handen volleybalquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehe. Ik kon echt verbazend hard een bal helemaal van achter het veld pijlsnel naar de tegenstander meppen, die uiteraard dan bijna altijd de grond raakteServeren was dan vrijwel altijd aan mij besteed
Je kon goed aan het net meppen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben niet agressief, dus geen idee of ik nog steeds zo hard kan slaan
Voetbal.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:17 schreef Godtje het volgende:
Uhuh. Wat een team zouden we zijn!quote:
Ik was eigenlijk een te grote schijterd voor turnen. Altijd bang dat ik met mijn smoel op die balk zou vallen ofzo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
Ik deed turnen. Niet heel lang gedaan geloof ik. Verder was ik vooral buiten, met de buurjongens.
Je handen?? Je gebruikt amper je handen met volleyquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het deed altijd zo een pijn aan mijn handen volleybal
Da denk ook!quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Wat een team zouden we zijn!
Niet zo heel lang gedaan. Tot ik door wat 'blessures' een tijdje niet kon zwemmen. Daarna heb ik een jaartje jazzballet gedaan maar daar ben ik ook mee gestopt. Zwemmen is de enige sport die ik leuk vind.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh echt? Wat leuk
Hoor je ook niet zo vaakOf ik in elk geval niet
Nou daar deed het dus pijn. Je palmen die je zo samenvouwt en onderarmen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Je handen?? Je gebruikt amper je handen met volleyPAssen deed in t begin zeer op de binnenkant van je onderarm, maar dat was na een poosje ook zo voorbij. Hoe kreeg je dat voor elkaar Godt?
Vroegah wel ja.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:34 schreef MNR het volgende:
Ik vind dat veel mensen best sportief waren vroeger, als ik dat zo lees! Cool.
Nog hard gelopen gisteren?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
Ik deed turnen. Niet heel lang gedaan geloof ik. Verder was ik vooral buiten, met de buurjongens.
Kan je nu niet meer zwemmen dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo heel lang gedaan. Tot ik door wat 'blessures' een tijdje niet kon zwemmen. Daarna heb ik een jaartje jazzballet gedaan maar daar ben ik ook mee gestopt. Zwemmen is de enige sport die ik leuk vind.
Jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroegah, toen NKOTB nog hip was.
Dat vind ik knap! Want vlinderslag daar bak ik dan weer helemaal niks vanquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo heel lang gedaan. Tot ik door wat 'blessures' een tijdje niet kon zwemmen. Daarna heb ik een jaartje jazzballet gedaan maar daar ben ik ook mee gestopt. Zwemmen is de enige sport die ik leuk vind.
Jawel, maar toen lag ik er een halfjaar uit en ben ik er om de één of andere reden maar helemaal mee gestopt.quote:
Beginnenquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel, maar toen lag ik er een halfjaar uit en ben ik er om de één of andere reden maar helemaal mee gestopt.
Die vond ik ook zo kut. Ik was na drie slagen al kapot.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat vind ik knap! Want vlinderslag daar bak ik dan weer helemaal niks van
De kunst was/is om door je benen te veren als de bal terecht komt op je armen, daarmee verzacht je de klap. Daarnaast is het ook een beetje gewoon een kwestie van gewenning.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou daar deed het dus pijn. Je palmen die je zo samenvouwt en onderarmen.![]()
Ik vond het een kut sport.
Ik heb wel heel lang gewoon gezwommen, zonder team. Tot ongeveer een jaar geledenquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beginnen![]()
Tenminste als je wil.
Vaak wel erg lekker om weer te gaan sporten.
Ik deed het alleen tijdens gym op school dus ik wilde helemaal niet wennen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:37 schreef MNR het volgende:
[..]
De kunst was/is om door je benen te veren als de bal terecht komt op je armen, daarmee verzacht je de klap. Daarnaast is het ook een beetje gewoon een kwestie van gewenning.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor we er achter kwamen dat feesten en bier zuipen veel leuker is dan sporten.
Ik vind het nog steeds knapquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vond ik ook zo kut. Ik was na drie slagen al kapot.
En dan nog keren en timen wanneer de afstand tot de muur goed was, want ga je te vroeg dan kun je je niet afzetten en loop je te steggelen en als je het te laat doet, stoot je je harses.
12 Jaar gevoetbald. Potentiële wereldspits (*1) met als record 38 doelpunten in één seizoen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:17 schreef Godtje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom deed ik altijd alles zelf.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:38 schreef missbehavin het volgende:
Ik kon altijd slecht tegen teamgenoten die er niks van bakten.
Naaaaahhhh...quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor we er achter kwamen dat feesten en bier zuipen veel leuker is dan sporten.
Ja ik ben blijkbaar niet zo geschikt voor teamsporten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarom deed ik altijd alles zelf.![]()
Nee, ben gek op balsport maar teamsporten minder.
Voorkeur voor Tennis, Squash en Golfen.
Dan heb ik het zelf in de hand.
De meeste mensen krijgen na hun 25e wel weer iets meer diepgang.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:39 schreef stbabylon het volgende:
Sportclub is net als de scouting, leuk tot je 16 bent, dan zijn de feesten die er bij horen leuker.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:39 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
12 Jaar gevoetbald. Potentiële wereldspits (*1) met als record 38 doelpunten in één seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zal betrouwbaar zijn.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Sorryquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:38 schreef missbehavin het volgende:
Dan gaan ze ook meestal weer sportenquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
De meeste mensen krijgen na hun 25e wel weer iets meer diepgang.
quote:
Haha! Ik was altijd het type dat tips gaf en de ander hielp. Behalve als ik je niet mocht, dan keerde ik daar m'n hand niet voor om.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:38 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
De meeste mensen krijgen na hun 25e wel weer iets meer diepgang.
Ik gaf ook wel tips. Alleen ms niet altijd even vriendelijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Ik was altijd het type dat tips gaf en de ander hielp. Behalve als ik je niet mocht, dan keerde ik daar m'n hand niet voor om.
Laat je je werk nu wel thuis op zaterdag langs de kantlijn?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik gaf ook wel tips. Alleen ms niet altijd even vriendelijk
Godzijdank hoef ik niet langs de lijn te staan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laat je je werk nu wel thuis op zaterdag langs de kantlijn?
Ik had ook altijd een hekel aan gym! Behalve als we een docent hadden die fanatiek was. Heel stom, maar dan vond ik het juist leuk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik sloeg gym op school na de 3de klas maar helemaal over
Onvergeeflijk!quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:44 schreef stbabylon het volgende:
Zit ik op het werk even een nummer van Corry Konings te zingen, moet ik bij de baas op kantoor komen. Mag ook niks...
Is Golf nou intensief? Het ziet er zo... suf uit (al geloof ik best dat dat richten en timen en zo een kunst an sich is).quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:44 schreef Godtje het volgende:
Ik ben begonnen met
Voetbal! Toen ging het hele team op Hockey en ik dus ook.
Altijd er naast ook wel Golf en Tennis en veel Squash. Tennis en Squash meestal afwisselen.
Nu nog/weer tennis en Golf en sportschool.
Apenkooienquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik had ook altijd een hekel aan gym! Behalve als we een docent hadden die fanatiek was. Heel stom, maar dan vond ik het juist leuk.
Was vroeger een keer zo bang dat ik niet over de "bok" heen zou springen, dat ik met een rotgang naar dat ding toe rende, sprong... en achter op het kussen (dat valkussen) terecht kwam. Recht in de armen van de sportleraar. Echt... ik sprong vol in zijn armen en we lagen op de grond. Toen dacht ik wel even van: "okay, ik had het dus met gemak gehaald"
Als ik een fatsoenlijk zwempak had en een zwembad in de buurt/of een auto...quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil weer zwemmen, maar mis motivatie. En tijd. Och als ik toch eens tijd had.
Nee dat is het niet. Noem het over het algemeen ook een spelletje en geen sport.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Is Golf nou intensief? Het ziet er zo... suf uit (al geloof ik best dat dat richten en timen en zo een kunst an sich is).
Ik wil ook weer zwemmen maar ik krijg de schijt van die domme ouwehoer dozen die dan lekker in het zwembad hangen als jij er langs wil en dat het zo druk isquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil weer zwemmen, maar mis motivatie. En tijd. Och als ik toch eens tijd had.
Wij deden vaak aan basketrugby. Ik zat in een jongensklasquote:
Wat gaaf je baas zeggen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:44 schreef stbabylon het volgende:
Zit ik op het werk even een nummer van Corry Konings te zingen, moet ik bij de baas op kantoor komen. Mag ook niks...
Gewoon een keertje gaan. Misschien vind je het wel hartstikke lekker en leuk. Motivatie (als ik voor mezelf spreek) is neit omdat je "moet" om die en die reden, maar omdat je ZIN hebt. Enne... als je de zin eenmaal gevonden hebt, gaat de rest echt vanzelf. Het is toch zo makkelijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:45 schreef stbabylon het volgende:
O ik heb ook een tijdje gedart!quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Noem het over het algemeen ook een spelletje en geen sport.
Nou, dit was al na de basisschool, maar Apenkooien was idd al-tijd leuk!!quote:
Het bier hijsen tussendoor is best zwaarquote:
Ja, die oude wijvenquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil ook weer zwemmen maar ik krijg de schijt van die domme ouwehoer dozen die dan lekker in het zwembad hangen als jij er langs wil en dat het zo druk is
En na de "bevalling" durf ik me ook niet goed meer te vertonen in een badpak
Daarom doe ik geen teamsporten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zou op zich best wel weer in teamverband willen voetballen, maar aan de andere kant wil ik het juist weer niet omdat ik dan verplicht iedere zaterdag moet spelen, en ook minimaal 1 keer in de week moet trainen.
En dat kost me in totaal teveel vrije tijd.
Wij deden dat ook op de middelbarequote:Op dinsdag 8 november 2011 09:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, dit was al na de basisschool, maar Apenkooien was idd al-tijd leuk!!
Ook hier, een fatsoenlijk zwempak, is niet gemakkelijk maar wel te vinden. En een zwembad in de buurt? Binnen een straal van 2km mag toch wel iets te vinden zijn? Wat is de dichtstbijzijnde in jouw buurt?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik een fatsoenlijk zwempak had en een zwembad in de buurt/of een auto...
Ongeveer 15/20 minuten fietsen, maar het is geen fijne route. Onverlicht, landweggetjes of door een donker park.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Ook hier, een fatsoenlijk zwempak, is niet gemakkelijk maar wel te vinden. En een zwembad in de buurt? Binnen een straal van 2km mag toch wel iets te vinden zijn? Wat is de dichtstbijzijnde in jouw buurt?
Perceptie schat, perceptiequote:Op dinsdag 8 november 2011 09:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil ook weer zwemmen maar ik krijg de schijt van die domme ouwehoer dozen die dan lekker in het zwembad hangen als jij er langs wil en dat het zo druk is
En na de "bevalling" durf ik me ook niet goed meer te vertonen in een badpak
Toen ik in het ziekenhuis werkte, ging ik voor mijn werk een uurtje zwemmen. Mijn werk zat er naast.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die oude wijvenDat kebbelt ook tijdens het zwemmen door, met z'n drieën naast elkaar.
Ik heb een tijdje samen met m'n nicht gezwommen, die liep ook alleen maar te beppen. Na en tijdens het baantje kleppen, aan de kant kleppen, na vier baantjes het bad uit willen en dan van de glijbaan af, dan naar het bubbelbad, nog meer kleppen, wat vet voer halen, nog meer kleppen, en klaar.
Nee, was een keer gezellig, maar later die week ging ik nog een keer alleen of met m'n vader.
Volgens mij kun je je best nog wel aansluiten bij een team zonder wedstrijden te spelenquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zou op zich best wel weer in teamverband willen voetballen, maar aan de andere kant wil ik het juist weer niet omdat ik dan verplicht iedere zaterdag moet spelen, en ook minimaal 1 keer in de week moet trainen.
En dat kost me in totaal teveel vrije tijd.
Ik ging in Ede rond het middaguur. Dan had je wel kwebbelwijven, maar het was van half 12 tot 1, en die oudjes die kapten er om 12 uur al mee. Het laatste halfuur had je het bad soms bijna voor jezelf. Tenzij er vakantie was, dan lag het hele bad weer vol.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Toen ik in het ziekenhuis werkte, ging ik voor mijn werk een uurtje zwemmen. Mijn werk zat er naast.
Om 7 uur even zwemmen en dan was er geen hond! Dat was lekker. Later op zondagochtend want dan mocht je jeugd nog niet zwemmen en was het alleen voor baantjes of 's avonds en dan heb je die dozen
Daarom ben ik er toen mee gekapt. Jammer wel want ik zwom echt veel en had er goede armspieren (en geen kipfiletjes) door.
De tijden dat ik zwom deed ik ook die zwemvierdaagse. En dan in 3 verschillende zwembaden tegelijkZo haalde je 3 lintjes in 1
![]()
Ik ga even heel eerlijk mijn gevoelens met je delen: ik erger me KAPOT aan je sportpromotie.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat gaaf je baas zeggen?
[..]
Gewoon een keertje gaan. Misschien vind je het wel hartstikke lekker en leuk. Motivatie (als ik voor mezelf spreek) is neit omdat je "moet" om die en die reden, maar omdat je ZIN hebt. Enne... als je de zin eenmaal gevonden hebt, gaat de rest echt vanzelf. Het is toch zo makkelijk
Nope, mijn vader was dit weekend jarig, dus ik ging even een flesje wijn brengenquote:
Als ik straks groen licht krijg om te gaan sporten wil ik het doen op de dagen dat ik thuis ben voor de kleinequote:Op dinsdag 8 november 2011 09:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Perceptie schat, perceptie
Ja... kan me voorstellen dat je je dan minder prettig voelt. Wat je zou kunnen doen is op tijden gaan wanneer het veel minder druk is. Misschien zelfs wel het bad voor je alleen!Dat is lekker!
Wij blijven gewoon lekker niks doen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga even heel eerlijk mijn gevoelens met je delen: ik erger me KAPOT aan je sportpromotie.
Zo, dat is er uit.
En dat Corry Konings gedeelte was een grap.
Ik zwom er dan regelmatig onderdoor. Ik was onder water sneller dan die wijven boven waterquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die oude wijvenDat kebbelt ook tijdens het zwemmen door, met z'n drieën naast elkaar.
Ik heb een tijdje samen met m'n nicht gezwommen, die liep ook alleen maar te beppen. Na en tijdens het baantje kleppen, aan de kant kleppen, na vier baantjes het bad uit willen en dan van de glijbaan af, dan naar het bubbelbad, nog meer kleppen, wat vet voer halen, nog meer kleppen, en klaar.
Nee, was een keer gezellig, maar later die week ging ik nog een keer alleen of met m'n vader.
Dat kwam niet door het zwemmenquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:55 schreef BukkakeBaas het volgende:
Te veel zwemmen maakt vrouwen te breed. Niet doen...
Haha! Ja, ik zal je eerlijk zeggen dat het me nauwelijks raakt. Maar is okay, ik zal er op lettenquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga even heel eerlijk mijn gevoelens met je delen: ik erger me KAPOT aan je sportpromotie.
Zo, dat is er uit.
En dat Corry Konings gedeelte was een grap.
Goed excuus.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nope, mijn vader was dit weekend jarig, dus ik ging even een flesje wijn brengen
Dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik straks groen licht krijg om te gaan sporten wil ik het doen op de dagen dat ik thuis ben voor de kleineEen uurtje oppas moet lukken op die dagen
Ik steggelde vroeger bij het wedstrijdzwemmen door na het duiken de halve baan onder water af te leggenquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zwom er dan regelmatig onderdoor. Ik was onder water sneller dan die wijven boven water
Och, boogschieten, af en toe wandelen. Noem het maar niksquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij blijven gewoon lekker niks doen.
Wandelen noem ik geen sport nee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, boogschieten, af en toe wandelen. Noem het maar niks
Netjes! Hoeveel km?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:57 schreef BukkakeBaas het volgende:
Goed excuus.Ik ben wel geweest...
Dat heet ´lopen´.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wandelen noem ik geen sport nee.Dan ben ik ook best actief.
Als je het nou eens wat meer dan 20% van de post over andere dingen had, viel het vast mee, maar je lult vrijwel alleen maar over sporten. Ziekelijk veel zeg maar.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Ja, ik zal je eerlijk zeggen dat het me nauwelijks raakt. Maar is okay, ik zal er op letten
Och, als je 20+ km loopt...quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wandelen noem ik geen sport nee.Dan ben ik ook best actief.
Verander sport in seks en we hebben jouw posts.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je het nou eens wat meer dan 20% van de post over andere dingen had, viel het vast mee, maar je lult vrijwel alleen maar over sporten. Ziekelijk veel zeg maar.
Mag je nu helemaal niks?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:56 schreef Tally het volgende:
Als ik straks groen licht krijg om te gaan sporten wil ik het doen op de dagen dat ik thuis ben voor de kleineEen uurtje oppas moet lukken op die dagen
Wel! Door het zwemmen in de mayonaise.quote:
Ik mag zelfs geen trappen lopen. Maar dat word wat moeilijk als je wil gaan slapenquote:
Conclusie; ik ben een stuk sportiever dan gedacht.quote:
Nee! Dat kwam door andere sportenquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:00 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Wel! Door het zwemmen in de mayonaise.
Vrouwen horen in het bubbelbad te zitten. Met drijvende tietjes die vrolijk op en neer bouncen door de bubbels.
Welk zwembad is dat?quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ow, dit zwembad hier heeft Aqua Zumba, lijkt me ook weleens leuk.
Maar dan moet ik alleen
Fletiomare in De Meern.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee! Dat kwam door andere sportenIk heb een tijdje aan Body building gedaan omdat ik het mooi vond. Tot ik merkte dat je meer spieren krijgt dan tieten vond ik het niet leuk meer
[..]
Welk zwembad is dat?
Pfff'! Dat lijkt me frustrerend. Komt dat door de bevalling? Dat is toch (op de kop af geloof ikquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:01 schreef Tally het volgende:
Ik mag zelfs geen trappen lopen. Maar dat word wat moeilijk als je wil gaan slapen
Dat vind ik zo'n kutzwembadquote:
Ooh dan hoef ik me niet te schamen als ik in de loop van de week ook zoiets ga lopenquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:02 schreef BukkakeBaas het volgende:
Kilometer of 3 maar.Moet eerst weer een beetje inkomen na één jaar niks te hebben gedaan.
Ja, ik vind het nu eenmaal leuk, ook om erover te praten. Dat zul je dan ook terugzien in mijn posts. En dat ik ziekelijk veel over sport praat, valt best mee. Nu is het het onderwerp en gisteren begon ik er gewoon over te sparren. Buiten die momenten ben ik gewoon als ieder ander.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je het nou eens wat meer dan 20% van de post over andere dingen had, viel het vast mee, maar je lult vrijwel alleen maar over sporten. Ziekelijk veel zeg maar.
Nah, ik heb een jaar of 7 geleden al eens aangehaakt bij een team vol vreemden, en dat is toch ook minder dan vroeger met de jongens uit de buurt. Die lui waren allemaal 10+ jaar ouder dan mij, en zaten na de wedstrijd alleen maar te zeiken over hun vrouw en kinderen, dat had ik na 2 seizoenen ook wel weer gezien.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Volgens mij kun je je best nog wel aansluiten bij een team zonder wedstrijden te spelenHet wordt minder gewaardeerd, maar je bent vast niet de enige. Minimaal 1 keer in de week trainen. Ja mop, wat wil je dan? 1 keer in de maand?
1 keer in de week is niet zoveel gevraagd
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pfff'! Dat lijkt me frustrerend. Komt dat door de bevalling? Dat is toch (op de kop af geloof ik) al 7 maanden geleden?
Ik vind Merwestein in Nieuwegein het enige mooie zwembad.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ow
Anders moet ik eeeh.... helemaal de stad in
Hahaha!quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nah, ik heb een jaar of 7 geleden al eens aangehaakt bij een team vol vreemden, en dat is toch ook minder dan vroeger met de jongens uit de buurt. Die lui waren allemaal 10+ jaar ouder dan mij, en zaten na de wedstrijd alleen maar te zeiken over hun vrouw en kinderen, dat had ik na 2 seizoenen ook wel weer gezien.
Dat zou ik echt heel leuk voor je vindenquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:05 schreef Tally het volgende:
[..]Idd. 7 maanden al weer
En dat komt meer door de zwangerschap. De bevalling was een keizersnede dus heb ik de onderkant niet kapot hoeven persen
Door het gewicht is mijn staartbeen krom gaan staan en daardoor moesten andere delen het opvangen. In mijn geval mijn bekken. Die gingen ongelijk staan. Dus zodra die weer een beetje normaal staan (mijn staartbeen staat inmiddels weer recht) mag ik weer aan de gang.
Anders kan ik nog naar De Hommel, maar daar word ik ook niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind Merwestein in Nieuwegein het enige mooie zwembad.
Eens kijken wanneer dat Aqua Zumba is in De Meern.
Misschien ken je iemand die een auto heeft en kun je hem/haar een keertje vragen om samen met je te gaan? En van het een komt het ander.....quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ow
Anders moet ik eeeh.... helemaal de stad in
Nah er zitten teveel nadelen aan, ik ga bv. ook al om de 2 weken op zondag naar FC Utrecht toe.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!Ja, dàt kan ik me voorstellen.
Maar goed, een ervaring van 7 jaar geleden, kun je niet vergelijken met vandaag de dag. En eigenlijk zou je het gewoon eens een keer moeten proberen om te weten waar je het over hebtAnders is het allemaal geklets in de lucht.
Whehe! Ik heb de mijne opgedoekt, maar dat is voor mij ook nieuw!quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:09 schreef Godtje het volgende:
Uhmmm, ik kom net voor het eerst sinds maanden weer eens op hyves (om iemand te zoeken).
Sinds wanneer is dat een nieuwssite geworden?![]()
http://www.hyves.nl/
Den Hommel vind ik ook geen kut aan. En als je in de buurt van De Meern woont is Nieuwegein ook een end weg.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders kan ik nog naar De Hommel, maar daar word ik ook niet vrolijk van.
Een vriend van me gaat ook naar Nieuwegein om te zwemmen ipv de HommelMaar Nieuwegein is me echt te ver weg.
Ja, maar die wonen hier niet in de buurtquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Misschien ken je iemand die een auto heeft en kun je hem/haar een keertje vragen om samen met je te gaan? En van het een komt het ander.....
Ik heb heul geen account wilde alleen even kijken of ik iemand kon vinden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehe! Ik heb de mijne opgedoekt, maar dat is voor mij ook nieuw!
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik het concept wel beter vind, dan wat het wasquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb heul geen account wilde alleen even kijken of ik iemand kon vinden.
Ik heb geen idee ik kom er nooitquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik het concept wel beter vind, dan wat het was
Neuj, alleen maar om heel sporadisch te kijken om je iemand kan vindenquote:
Big Pimpingquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:15 schreef Tally het volgende:
Mijn mini is vandaag 7 maanden en doet gewoon al aan liefdadigheidswerk!
Die is op dit moment (zoals elke dinsdagochtend de afgelopen 2 maanden) in een verzorgingstehuis om de oudjes te vermaken
Pfff, hopelijk kun je snel weer aan de slag!quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:05 schreef Tally het volgende:
Idd. 7 maanden al weer
En dat komt meer door de zwangerschap. De bevalling was een keizersnede dus heb ik de onderkant niet kapot hoeven persen
Door het gewicht is mijn staartbeen krom gaan staan en daardoor moesten andere delen het opvangen. In mijn geval mijn bekken. Die gingen ongelijk staan. Dus zodra die weer een beetje normaal staan (mijn staartbeen staat inmiddels weer recht) mag ik weer aan de gang.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:15 schreef Tally het volgende:
Mijn mini is vandaag 7 maanden en doet gewoon al aan liefdadigheidswerk!
Die is op dit moment (zoals elke dinsdagochtend de afgelopen 2 maanden) in een verzorgingstehuis om de oudjes te vermaken
We gaan het langzaam opbouwen naar de 10 km. Waar ik vorig jaar gestopt ben zeg maar...quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dan hoef ik me niet te schamen als ik in de loop van de week ook zoiets ga lopen
Dat loop ik over een maand weer.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:18 schreef BukkakeBaas het volgende:
We gaan het langzaam opbouwen naar de 10 km. Waar ik vorig jaar gestopt ben zeg maar...
Ik ga dan eerst weer lopenquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pfff, hopelijk kun je snel weer aan de slag!
Ze krijgt geen kroontje op! Ze krijgt dr pap en lacht gewoon tegen die oudjesquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
http://tlc.howstuffworks.com/tv/toddlers-tiaras
Ja, daar begint het mee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga dan eerst weer lopen
[..]
Ze krijgt geen kroontje op! Ze krijgt dr pap en lacht gewoon tegen die oudjes
Dat is voor hun al genoeg!
Ik doe niet aan die kindermishandelingquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik doe niet aan die kindermishandeling
Dat is wel vlak bij mij!quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders kan ik nog naar De Hommel, maar daar word ik ook niet vrolijk van.
Is Fletiomare verbouwd?quote:
Heette dat oude zwembad aan de Europaweg ook al Fletiomare? Het huidige Fletiomare is hooguit 2 jaar oud.quote:
Ja dat oude heette ook zo. Hmm.. Dan eens gaan kijken in het nieuwequote:Op dinsdag 8 november 2011 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Heette dat oude zwembad aan de Europaweg ook al Fletiomare? Het huidige Fletiomare is hooguit 2 jaar oud.
De oude dus. Kon me al niet voorstellen dat een gloednieuw zwembad al zo waardeloos was.quote:
Ja dat dus.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
De oude dus. Kon me al niet voorstellen dat een gloednieuw zwembad al zo waardeloos was.
Ik heb me gewoon ingeschreven op een wedstrijd danquote:
Ik wil ook pauze.quote:
quote:
Da's een beste stok die je achter de deur hebt. En wanneer is die wedstrijd?quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb me gewoon ingeschreven op een wedstrijd danIk zie net dat het 15 km is
Dat gaat pijn doen!
Ik ben ook best een hebberd, dat weet je. Mijnmijnmijn!quote:
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:50 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Fokken valt ook onder de noemer 'pauze' hoor!
quote:
Ik heb geen pauze nodig schatje.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]Jammer, je krijgt 'm niet terug!
Ik wel. Kut bestuursleden, prutsers zijn het.quote:
Ik vind het capabele en integere mensen...quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wel. Kut bestuursleden, prutsers zijn het.
Overloperquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:08 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik vind het capabele en integere mensen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |