quote:
Indeedquote:
Isgoequote:Op dinsdag 8 november 2011 00:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Barb, ik kom er op terugnu dromen van
cocktails
![]()
Ach ken iemand die verzamelt van die babypoppen daar word je pas eng vanquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zie je nu wat die kutpoppen aanrichten?
Probeer het nu maar niet minder erg te maken! In de kast met die krengen!quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:32 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ach ken iemand die verzamelt van die babypoppen daar word je pas eng van
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Probeer het nu maar niet minder erg te maken! In de kast met die krengen!
quote:
Woesie?quote:
Ja. Fuck ja.quote:
Freak.quote:
Nee, niet op de goede, sexy manier.quote:
Mogen de huilende kindertjes wel aan de muur blijven hangen dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, niet op de goede, sexy manier.
Wat heb jij met kinderen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:41 schreef ayumu het volgende:
[..]
Mogen de huilende kindertjes wel aan de muur blijven hangen dan?
![]()
Kitscherige zigeunerschilderijtjes?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:41 schreef ayumu het volgende:
[..]
Mogen de huilende kindertjes wel aan de muur blijven hangen dan?
![]()
Nee, dat was ik al natuurlijk. De excentriekeling, de vrije geest. Er kan er maar een zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, niet op de goede, sexy manier.
Willen we het weten?quote:
quote:
Yes!quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kitscherige zigeunerschilderijtjes?
Nou die mogen blijven. Maar verder niet van die enge pedo-trekjes hebben hoorquote:
Vergeet je de foto's niet schatquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:44 schreef missbehavin het volgende:
Ja, nog een peukje en dan maar eens douchen.
Ik doe mee!quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:44 schreef missbehavin het volgende:
Ja, nog een peukje en dan maar eens douchen.
Huh? Nee viespeukquote:
Slechte jeugd en bijvoorbeeld de 3 zigeuner schilderen die ik heb hangen doen me erg denken aan een aantal persoontjes die niet meer in leven zijn en daarom hangen ze heel mooi op een rij aan een muurquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook best jammer vindquote:
Als je nou eens beter je best doet heb je misschien geen foto's nodigquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook best jammer vind
Hij zit op Maltaquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:50 schreef ayumu het volgende:
[..]
Als je nou eens beter je best doet heb je misschien geen foto's nodig
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:50 schreef ayumu het volgende:
[..]
Als je nou eens beter je best doet heb je misschien geen foto's nodig
En ze is te lui om hiernaartoe te komen, ondanks de zon en de cocktailsquote:
Ik moet eerst mijn tat nog afmaken, sorry babe, geen geld.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
En ze is te lui om hiernaartoe te komen, ondanks de zon en de cocktails![]()
Slaap lekkerquote:
Ik wacht geduldig afquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet eerst mijn tat nog afmaken, sorry babe, geen geld.
Zon en cocktails zijn ook niet allesquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
En ze is te lui om hiernaartoe te komen, ondanks de zon en de cocktails![]()
Maar wel lekkerquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:54 schreef ayumu het volgende:
[..]
Zon en cocktails zijn ook niet alles
Wel in combinatie met ondergetekendequote:Op dinsdag 8 november 2011 00:54 schreef ayumu het volgende:
[..]
Zon en cocktails zijn ook niet alles
Dat verandert de zaak misschien.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel in combinatie met ondergetekende
Het is een teken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 06:49 schreef stbabylon het volgende:
Wakker worden met nog maar één peuk. Niet cool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter dan zonder bier.quote:Op dinsdag 8 november 2011 06:49 schreef stbabylon het volgende:
Ook wel bekend als:quote:
Klinkt prachtig!quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook wel bekend als:
In je Pyjama ruften en zo snel mogelijk op mail reageren om te laten zien dat je er echt bent terwijl je zit te fokken.
De afdeling inkoop van huize Baby faalt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 06:49 schreef stbabylon het volgende:
En dat zelfs nog een paar dagenquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:44 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Joa. Prima, eigenlijk. Behalve dat ik moet werken...
En met jou?
Chocolaaaaaaaaquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen chocola
O wacht, ik heb nog chocoladevlokken.
Dan hoef ik hem niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:52 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Mijn penis is van chocolade. Had ik dat al eens gezegd?
Ieuwquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:58 schreef Kreator het volgende:
Mijn pé-nis is van gehard roestvrij staal.
mrs. stbabylon is zo'n vuige niet-roker die weigert om peuken voor mij te kopen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:37 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
De afdeling inkoop van huize Baby faalt.
Oppassen voor braampjesquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:58 schreef Kreator het volgende:
Mijn pé-nis is van gehard roestvrij staal.
Mij ook! Een keiharde!quote:
En daar issie dan!quote:
Ja lichamelijk wel hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:08 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Gaat het al wat beter, duifje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |