Weet niet of ik zijn naam mag noemen (even navragen nog) maar het is iemand die veel met het songfestival te maken heeftquote:Er gaan geruchten dat er nog 50 liedjes over zijn in NL selectie waaronder LATV. Mijn bronnen bij de TROS ontkennen dit.. Dus aan jou wat je er mee doet.. waarschijnlijk een kwakkel dus...
Mee eens!quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:14 schreef Fred_B het volgende:
Van wat ik tot nu toe gehoord heb, denk ik niet dat ze om LATV en Brandi heenkunnen. Saphira en Earcatcher maken waarschijnlijk ook wel kans.
Als het een inzending is, mag je er een apart topic van maken met [NSF] er voor in de titelquote:Op zondag 13 november 2011 15:01 schreef grazz het volgende:
Wist niet waar ik dit moest plaatsen, maar is deze al voorbij gekomen? Kweet niet wat ik ervan moet vinden...wel erg kort en helaas geen zang
Ja, dat is inderdaad beter, voorgaande jaren werden er op het laatste moment nog even gauw bedacht hoe de act eruit moest gaan zien. Dat begin je al verkeerd natuurlijk haha :pquote:Op woensdag 16 november 2011 20:04 schreef grazz het volgende:
Straks staan er acts die af zijn. Natuurlijk kan er daarna nog aan gesleuteld worden hier en daar, maar niet meer zoals bij de 3JS die op het laatste moment iets bedachten..pfff
In de bus nog wel. Wat een tenenkrommende scène met de 3J's was datquote:Op woensdag 16 november 2011 20:15 schreef Supermen12 het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad beter, voorgaande jaren werden er op het laatste moment nog even gauw bedacht hoe de act eruit moest gaan zien. Dat begin je al verkeerd natuurlijk haha :p
Dit liedje draai ik al een hele tijd. Vind het erg leuk en is helemaal in mijn smaak, maar aangezien mijn smaak op het songfestival nooit wint moeten we het maar niet doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:27 schreef grazz het volgende:
Nog niet bevestigd dus eerst maar ff hier posten, maar dit is een mogelijke inzending. Een van de tags is 'songfestival' en het lied is 12 dagen geleden geüpload:
http://soundcloud.com/dro(...)els-one-songfestival
Ik vind het wel iets hebben, ook al is het niet echt spectaculair.
Ook dit liedje is te middelmatig. Ik kan er best naar luisteren, maar het blijft niet hangen. Het refrein is niet goed genoeg, en het past ook niet zo goed in het liedje.quote:Dit liedje draai ik al een hele tijd. Vind het erg leuk en is helemaal in mijn smaak, maar aangezien mijn smaak op het songfestival nooit wint moeten we het maar niet doen
quote:zo 27 nov 2011, 20:32
Mick Harren wil naar Eurovisie Songfestival
van onze redactie
AMSTERDAM - Zanger Mick Harren wil meedoen aan het Eurovisie Songfestival, voor Estland.
Mick hoopt door een duet samen met de Libanese zangeres Grace Deeb een gooi te kunnen doen naar deelname aan het internationale liedjesfestijn.
Of de zanger daadwerkelijk mee mag doen in Azerbeidzjan, waar het Eurovisie Songfestival volgend jaar wordt gehouden, is niet zeker. Hij hoopt wel dat, mocht het duet worden ingezonden, Nederland trots op hem zal zijn ook al komt hij dan uit voor een ander land.
quote:Op maandag 28 november 2011 12:23 schreef TheVulture het volgende:
Adlicious zou leuk zijn... Mick Harren die niet voor Nederland gaat ook
Ik geloof dat dat een tijd de protégé van Corry Konings was...quote:Op maandag 28 november 2011 12:34 schreef CommanderKeen het volgende:
Ik heb geen idee wie Mick Harren is. Moet ik die ergens van kennen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |