quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je bent 1 muisklik verwijderd van je afscheid.
Ach, hij doet dit alleen maar omdat hij zo lekker veel gratis publiciteit krijgt voor z'n boekverkoopquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:39 schreef alors het volgende:
Ik vind hem bijzonder weinig charisma hebben.
Je kunt aan alles zien dat deze man fout is. En dan bedoel ik niet zijn huidskleur.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:39 schreef alors het volgende:
Ik vind hem bijzonder weinig charisma hebben.
Ik snap wat je bedoeltquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je kunt aan alles zien dat deze man fout is. En dan bedoel ik niet zijn huidskleur.
Denk dat het inderdaad gewoon Ron Paul wordt, zoals iedereen al verwachtte. Ook zonder deze beschuldigingen. Maar hij heeft die gekke Tea Party ook achter zich staan. Die worden vaak vergeleken met de PVV. Als die vergelijking klopt, dan zijn ze niet erg kritisch op dit soort zaken.quote:
Sinds wanneer is Ron Paul populairquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:43 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Denk dat het inderdaad gewoon Ron Paul wordt, zoals iedereen al verwachtte. Ook zonder deze beschuldigingen. Maar hij heeft die gekke Tea Party ook achter zich staan. Die worden vaak vergeleken met de PVV. Als die vergelijking klopt, dan zijn ze niet erg kritisch op dit soort zaken.
Cain is een motivational speaker. Dus hij kan zich wel verkopen. Dat is ook waar zijn succes ook vandaan komt.
Neger is Cain. Die saaie zakenman is ROn Paul, dat wijf is Michelle Bachmann.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat was Cain hé die ze lieten zien?
Vergeleken bij de Tea Party is de PVV een stelletje softe linkse hippies.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:43 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Denk dat het inderdaad gewoon Ron Paul wordt, zoals iedereen al verwachtte. Ook zonder deze beschuldigingen. Maar hij heeft die gekke Tea Party ook achter zich staan. Die worden vaak vergeleken met de PVV. Als die vergelijking klopt, dan zijn ze niet erg kritisch op dit soort zaken.
Cain is een motivational speaker. Dus hij kan zich wel verkopen. Dat is ook waar zijn succes ook vandaan komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |