Ja, weer dat Griekse zeikwijf weerquote:Op maandag 7 november 2011 23:36 schreef Kandijfijn het volgende:
Straks de herhaling kijken,... maar weer dat Griekse zeikwijf weer?
Dat heb je met herhalingen hequote:Op maandag 7 november 2011 23:37 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ja, weer dat Griekse zeikwijf weer
surlalune Carel Risquote:Op maandag 7 november 2011 23:41 schreef waxmask het volgende:
Ze heeft een mening over de Mars missie...![]()
![]()
écht he..quote:Op maandag 7 november 2011 23:41 schreef waxmask het volgende:
Ze heeft een mening over de Mars missie...![]()
![]()
hahaha! je was me net voorquote:Op maandag 7 november 2011 23:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
surlalune Carel Ris
Ingeborg Beugel naar Mars. Goed plan. #penw
![]()
Klopt helemaal, mijn post is dan ook enigszins sarcastisch bedoeld. Dat krijg je als je populisme tot norm verheft. En schrikbarend genoeg gaat het dan veel rapper achteruit dan ik ooit had durven dromen.quote:Op maandag 7 november 2011 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof het volk kan inzien wat voor belang Europa voor ze heeft. En dan al die politici die niet durven te zeggen wat ze echt van Europa vinden omdat ze te bang zijn kiezers kwijt te raken
Heel vroeger mischienquote:Op maandag 7 november 2011 23:47 schreef NDAsilenced het volgende:
Volgens mij was Ingeborg vroeger een populair meisje, vroeger.
twitter:bladiebla1000 twitterde op maandag 07-11-2011 om 23:28:31Wikipedia: "In 2006 onderging Ingeborg Beugel een facelift in het Thaise Bumrungrad Hospital in Bangkok"... Ik zou ze aanklagen! reageer retweet
Die missie was al een hele stap hoor...zal inderdaad jaren duren nog...maar elke stap is er 1.quote:Op maandag 7 november 2011 23:47 schreef Baszh het volgende:
Nu al lekker speculeren over terra vorming
Echt he? Die komen straks mooi niet de ruimte in.quote:Op maandag 7 november 2011 23:49 schreef Supersoep het volgende:
Ik word er moe van dat er altijd lacherig wordt gedaan over dit soort onderwerpen. Godsamme.
Zijn oude mensen. Zij zullen het nooit meemaken.quote:Op maandag 7 november 2011 23:49 schreef Supersoep het volgende:
Ik word er moe van dat er altijd lacherig wordt gedaan over dit soort onderwerpen. Godsamme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |