quote:Op maandag 7 november 2011 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom je dan weer naar ABO?
Kan me dit gevoel trouwens goed voorstellen.
Ik moet daar wel weer eens posten ja.quote:
Irritant is dat he!quote:
ik moet zo hard lachen nuquote:Op maandag 7 november 2011 22:57 schreef TWP het volgende:
deze emoties snijden door mijn lijf en ziel zo jammer dat je weg gaat baby don't hurt me don't hurt me no more
halloquote:Op maandag 7 november 2011 22:57 schreef Ezechielk het volgende:
îk_vöèl_me_ëëñzâam_en_álléên_väñdaãg_wïl_iêmånd_mêt_mè_pratêñ?
Sowieso Youtube comments.quote:Op maandag 7 november 2011 22:57 schreef Ezechielk het volgende:
îk_vöèl_me_ëëñzâam_en_álléên_väñdaãg_wïl_iêmånd_mêt_mè_pratêñ?
Sukkel ik ben toch geen jongetjequote:Op maandag 7 november 2011 22:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Irritant is dat he!
Ik loop gewoon dan door op straat en zeg dat het heeft geregend als mensen vragen van hoe en wat
asking for thumbs up suckquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 22:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
26 people don't have a penis
Ik sport niet, heb ik wel gedaan, en ik doe heel af en toe nog wel aan hardlopen. Maar ik ben te lui om dat actief bij te houden. Verder is programmeren mijn grootste hobby, sorry, kan er niet meer van maken.quote:
quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 22:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik moet morgen om 6:30 al werken
Normaal slaap ik dan nog minstens 6 uur _
Jij bent een uitzondering. Een lichtje in de duisternis hier.quote:Op maandag 7 november 2011 22:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik moet bijna huilen nu. Ik heb hiervoor zelfs mijn PI veranderd kijk
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<,
Nee, het is:quote:
Ik geloof je niet, je gaat me vast niet missen.quote:Op maandag 7 november 2011 22:57 schreef coban het volgende:
Ik ga speciaal Abo nemen zodat ik bbq kan stalken in ABO
Dus eigenlijk de dingen waar je op wil afkicken zijn de dingen die je veel doet.quote:Op maandag 7 november 2011 23:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik sport niet, heb ik wel gedaan, en ik doe heel af en toe nog wel aan hardlopen. Maar ik ben te lui om dat actief bij te houden. Verder is programmeren mijn grootste hobby, sorry, kan er niet meer van maken.
Ja weet ikquote:Op maandag 7 november 2011 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent een uitzondering. Een lichtje in de duisternis hier.
Ruilen?quote:Op maandag 7 november 2011 23:01 schreef coban het volgende:
Ik moet morgen 6.00 uur opstaan
FMLLLLLLLLLLLL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |