het houd mij uit t ziekenhuis dus geen probleemquote:Op maandag 7 november 2011 21:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
NOES!!! Sjaan
Nee, serieus, dat is wel echt kak
quote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omdat ik geen suiker meer mag en geen alcohol![]()
quote:
Goed punt.quote:Op maandag 7 november 2011 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het houd mij uit t ziekenhuis dus geen probleem
Ik had m al in mijn hoofd, en toen had ik per ongeluk de lapoquote:
Truequote:Op maandag 7 november 2011 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het houd mij uit t ziekenhuis dus geen probleem
Zou wel garpig zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 21:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Morgen na school!
Straks krijg ik het er niet meer af
alcohol mag niet icm met de medicijnen die ik nu heb, dus geen idee ... ik moet nogal vaak wisselen, dus als deze weer weggaan en die meds die er voor terug komen wel icm alcohol mogen dan wel, maar alsnog dan weer geen alcohol waar suiker bij zit dus mjaquote:
Trusten!!quote:Op maandag 7 november 2011 21:33 schreef AmNaBa het volgende:
Ow en heb nog net een glimp van wenkbrauwen eeehhh, tamara opgepakt....was toch wel erg nieuwsgierig.
Ik ga weer nokken voor vandaag
Trusten Alvast
quote:Op maandag 7 november 2011 21:33 schreef AmNaBa het volgende:
Ow en heb nog net een glimp van wenkbrauwen eeehhh, tamara opgepakt....was toch wel erg nieuwsgierig.
Ik ga weer nokken voor vandaag
Trusten Alvast
Lukt ook wel hoor, maar zal zaterdag moeilijk worden als al die lekkere dingen op tafel staanquote:Op maandag 7 november 2011 21:31 schreef AmNaBa het volgende:
Suikerloos bestaan houdt mij al vanaf mijn 15e slank, het went echt wel.
Ik krijg er astma-aanvallen van. nu kan ik wel een heel klein beetje handelen,
maar goed is het niet voor me.
Dus Kop Op Shaan
Dan lachen ze mij uitquote:
Oh ja dat is wel lastig. Ook die alcohol icm suiker. Naja het is geen wereldrampquote:Op maandag 7 november 2011 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
alcohol mag niet icm met de medicijnen die ik nu heb, dus geen idee ... ik moet nogal vaak wisselen, dus als deze weer weggaan en die meds die er voor terug komen wel icm alcohol mogen dan wel, maar alsnog dan weer geen alcohol waar suiker bij zit dus mja
en suiker nee dat niet meer, als ik al wat binnen krijg zo min mogelijk houden
Oh ja, dan issut nie hendig.quote:Op maandag 7 november 2011 21:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan lachen ze mij uit
En ik moet ook nog naar de frietkoning om mijn contract te tekenen
quote:Op maandag 7 november 2011 21:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lukt ook wel hoor, maar zal zaterdag moeilijk worden als al die lekkere dingen op tafel staanmaar ik ga voor de meet even met broer lunchen waarschijnlijk dus dan zit ik toch wel vol
en thee en water red ik het prima mee
mag je wel hartige dingesen?quote:Op maandag 7 november 2011 21:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lukt ook wel hoor, maar zal zaterdag moeilijk worden als al die lekkere dingen op tafel staanmaar ik ga voor de meet even met broer lunchen waarschijnlijk dus dan zit ik toch wel vol
en thee en water red ik het prima mee
Waarom.quote:Op maandag 7 november 2011 21:37 schreef Lindytje het volgende:
Klimaatverandering in een mode-collectie
Ja, kak...quote:
Waddup honey?quote:Op maandag 7 november 2011 21:37 schreef PriemGirl het volgende:
En nu ben ik echt kapot![]()
![]()
Weltrusten liefies![]()
Dan moet het morgen maar. Anders is het niet 'echt'.quote:Op maandag 7 november 2011 21:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, kak...zit nu steeds aan mijn compu beneden, omdat die van haar kapoet is.. Anders had ik m zo opgenomen..
Maar metbeneden kan ik mijn lachen niet inhouden
Psies! het moet wel een serieus filmpje zijn natuurlijk!!quote:Op maandag 7 november 2011 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet het morgen maar. Anders is het niet 'echt'.![]()
![]()
Ook maar even terugkijken dan.quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 21:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Psies! het moet wel een serieus filmpje zijn natuurlijk!!
Ik ook, maar ik mag niet meer eten van mezelfquote:Op maandag 7 november 2011 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook maar even terugkijken dan.
En nu heb ik trek. Meh.
Ik mis de discipline.quote:Op maandag 7 november 2011 21:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik mag niet meer eten van mezelf
Morgen, het wordt een mooie mix tussen Klau's glitterbrauwen en Tamara's wenkbrauwenquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Morgen, het wordt een mooie mix tussen Klau's glitterbrauwen en Tamara's wenkbrauwen
Chocotrek.quote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb hem met vlagen
Niet dat baco calorie-loos is
Soms heb je dat...quote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Slaap lekker Priem!
Ik ben heel niet ongesteld en toch wil ik steeds eten.
quote:Op maandag 7 november 2011 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah fuck it, ik ga toch vreten, dan kan ik het net zo goed meteen doen.
Ik ben echt een chocomonster.quote:
Die is echt geweldig.quote:Op maandag 7 november 2011 21:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
WHUTChips in je nagellak bwhehehehehe die kende ik nog niet
Ik wou dat ik nee kon zeggen maar ik denk dat ik Diconnected dan al heel hoor lachen na al die zakken m&ms en alles wat we hebben weggepropt in amerikaquote:Op maandag 7 november 2011 21:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel lastig. Ook die alcohol icm suiker. Naja het is geen wereldrampmeer een kwestie van wennen denk ik? Ben je een echte zoetekauw of niet?
Wel goed dat je het zo zietquote:Op maandag 7 november 2011 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wou dat ik nee kon zeggen maar ik denk dat ik Diconnected dan al heel hoor lachen na al die zakken m&ms en alles wat we hebben weggepropt in amerika
Maar ik weet dat ik er meer pijn van krijg en dat het dan slechter met mij gaat dus dan is het niet heel moeilijk om vanaf te blijven![]()
quote:Op maandag 7 november 2011 21:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wel goed dat je het zo ziet![]()
En zijn jij en Dico naar Amerika geweest?!(bwhehehe ik typte Amsterdam
)
Bwhehehhehe, dat is echt een awesome filmpjequote:Op maandag 7 november 2011 21:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
WHUTChips in je nagellak bwhehehehehe die kende ik nog niet
dico was daar al voor paar maanden en ik ben haar gaan opzoekenquote:Op maandag 7 november 2011 21:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wel goed dat je het zo ziet![]()
En zijn jij en Dico naar Amerika geweest?!(bwhehehe ik typte Amsterdam
)
quote:Op maandag 7 november 2011 21:55 schreef Lindytje het volgende:
![]()
heeft het bed gemaakt!!!
(er sprongen vanochtend weer twee latten uit)
Tof zeg!quote:Op maandag 7 november 2011 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dico was daar al voor paar maanden en ik ben haar gaan opzoeken
quote:Op maandag 7 november 2011 21:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Heldin is t, nu kan jij weer lekker slapen!
"had je bij kunnen zijn "quote:Op maandag 7 november 2011 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja was maar voor 2 weken maar het was super gezellig!
Goedzo!!! Heb je ook een beetje plezier gehad?quote:Op maandag 7 november 2011 22:00 schreef Puckzzz het volgende:
Zo net terug van de volleybal.....viel hendig mee allemaal! Maar ik wacht morgen ff af. Ik zit wel in een team met allemaal grietjes die mijn dochter hadden kunnen zijnVolleybal is een uitstervende sport
Maar we gaan lekker door!!![]()
Nu eerst:
*plop*
Leuk hoor, ik vind 2 weken nog best lang! (natuurlijk niet om Amerika uitgebreid te zien maar tochquote:Op maandag 7 november 2011 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja was maar voor 2 weken maar het was super gezellig!
visualsquote:Op maandag 7 november 2011 21:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]Jaa!!!!
Lig ik niet meer in een kuil
quote:Op maandag 7 november 2011 22:00 schreef Puckzzz het volgende:
Zo net terug van de volleybal.....viel hendig mee allemaal! Maar ik wacht morgen ff af. Ik zit wel in een team met allemaal grietjes die mijn dochter hadden kunnen zijnVolleybal is een uitstervende sport
Maar we gaan lekker door!!![]()
Nu eerst:
*plop*
Ik weet helaas precies hoe dat voeltquote:Op maandag 7 november 2011 21:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]Jaa!!!!
Lig ik niet meer in een kuil
quote:Op maandag 7 november 2011 21:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat ben jij ook, dus dat zit er wel in ja
Ja, maar ik lag de laatste paar weken echt elke dag in een kuil, omdat de latten er steeds half uit flikkerden ;')quote:
Ja maar we hadden wle langer de tijd nodig om normale fotos te maken we hebben echt alleen fotos van waar we aan het eten zijnquote:Op maandag 7 november 2011 22:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Leuk hoor, ik vind 2 weken nog best lang! (natuurlijk niet om Amerika uitgebreid te zien maar toch)
Wanneer, waar????quote:Op maandag 7 november 2011 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja datnouja je mag nog mee naar new york
ik ken het, had vroeger ook zo'n bedquote:Op maandag 7 november 2011 22:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar ik lag de laatste paar weken echt elke dag in een kuil, omdat de latten er steeds half uit flikkerden ;')
Goed voor mijn rug man
26 februari!quote:Op maandag 7 november 2011 22:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wanneer, waar????
Oh, kak, ik ga ook al 2x op wintersport waarschijnlijk..
dat krijg je met jullie samenquote:Op maandag 7 november 2011 22:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar we hadden wle langer de tijd nodig om normale fotos te maken we hebben echt alleen fotos van waar we aan het eten zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 7 november 2011 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ken het, had vroeger ook zo'n bed
je mag hier tukken hoor, en nee teckel gaat niet mee naar bed!!
Als dat heel vaak gebeurd is het misschien een idee om een plank(je) tussen je lattenbodem en matras te leggen? Haddenquote:Op maandag 7 november 2011 22:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar ik lag de laatste paar weken echt elke dag in een kuil, omdat de latten er steeds half uit flikkerden ;')
Goed voor mijn rug man
quote:Op maandag 7 november 2011 22:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goedzo!!! Heb je ook een beetje plezier gehad?
Ik zeg: proost!
Voelde goed!! Alhoewel ik dus echt een conditie van een zieke goudvis hebquote:Op maandag 7 november 2011 22:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Hoe voelde t om weer bezig te zijn na al die tijd?
ik had een houten bed we hebben ze toen gewoon vast geboordquote:Op maandag 7 november 2011 22:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als dat heel vaak gebeurd is het misschien een idee om een plank(je) tussen je lattenbodem en matras te leggen? Haddenen ik ook gedaan, nooit meer last van gehad.
Bwehehe.quote:Op maandag 7 november 2011 22:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar we hadden wle langer de tijd nodig om normale fotos te maken we hebben echt alleen fotos van waar we aan het eten zijn![]()
![]()
Oh, dat is ook nog niet zo'n slecht idee! Thanx!quote:Op maandag 7 november 2011 22:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als dat heel vaak gebeurd is het misschien een idee om een plank(je) tussen je lattenbodem en matras te leggen? Haddenen ik ook gedaan, nooit meer last van gehad.
Ik had nogal een krakkemikkige lattebodem. Die latjes braken ook op een gegeven moment omdat ik altijd op mn bed sta om bovenop mn kastje te komenquote:Op maandag 7 november 2011 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had een houten bed we hebben ze toen gewoon vast geboord
quote:Op maandag 7 november 2011 22:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[..]
Voelde goed!! Alhoewel ik dus echt een conditie van een zieke goudvis hebStond helemaal te trillen op het laatst
Volgende keer ff flesje drinken mee, dat hadden die meiden ook allemaal bij zich. En ik durfde nog niet mee te doen met bepaalde oefeningen omdat ik dacht dat die op het team gericht waren en dat ik maar ff een paar keer mee mocht trainen om te kijken waar ik uiteindelijk geplaatst zou worden. Dat bleek dus niet waar, dit is hetDus volgende keer ga ik ook lekker smashen enseauw
![]()
En twee meisjes wilde ik meteen al een schop geven vanwege gebrek aan interesse en inzet. Doe dan niet mee ofzo
Yw!quote:Op maandag 7 november 2011 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, dat is ook nog niet zo'n slecht idee! Thanx!
Dit is een combi tussen hout, plastic en ijzer.. boren gaat niet lukkenquote:Op maandag 7 november 2011 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had een houten bed we hebben ze toen gewoon vast geboord
Zieke goudvisquote:Op maandag 7 november 2011 22:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[..]
Voelde goed!! Alhoewel ik dus echt een conditie van een zieke goudvis hebStond helemaal te trillen op het laatst
Volgende keer ff flesje drinken mee, dat hadden die meiden ook allemaal bij zich. En ik durfde nog niet mee te doen met bepaalde oefeningen omdat ik dacht dat die op het team gericht waren en dat ik maar ff een paar keer mee mocht trainen om te kijken waar ik uiteindelijk geplaatst zou worden. Dat bleek dus niet waar, dit is hetDus volgende keer ga ik ook lekker smashen enseauw
![]()
En twee meisjes wilde ik meteen al een schop geven vanwege gebrek aan interesse en inzet. Doe dan niet mee ofzo
DUCKTAPE JONGE!!!quote:Op maandag 7 november 2011 22:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dit is een combi tussen hout, plastic en ijzer.. boren gaat niet lukken
Hier breken ze niet, ze schieten alleen constant uit de bodemquote:Op maandag 7 november 2011 22:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had nogal een krakkemikkige lattebodem. Die latjes braken ook op een gegeven moment omdat ik altijd op mn bed sta om bovenop mn kastje te komen
minpuntje van jequote:Op maandag 7 november 2011 22:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
TUURLIJK JONGE!!!!!
Dat ik daar niet aan heb gedacht
Ja dat had ik ook bij mijn slaapbank toen ik nog alleen sliep. Kwam van de ikea en was een heel gammel lattenbodem met plastic uiteinden die meebewogen (nee heb niet veel in lattenbodem geinvesteerd toendertijdquote:Op maandag 7 november 2011 22:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hier breken ze niet, ze schieten alleen constant uit de bodem
Omnomnomzzquote:Op maandag 7 november 2011 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb besloten wat ik ga eten! IJs, nom.
Hier hebben ze een houten zijkant, liggen in een ijzeren frame en hebben dan van die plastic hoesjes waarin ze in het hout zitten...quote:Op maandag 7 november 2011 22:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook bij mijn slaapbank toen ik nog alleen sliep. Kwam van de ikea en was een heel gammel lattenbodem met plastic uiteinden die meebewogen (nee heb niet veel in lattenbodem geinvesteerd toendertijd). Heul irritant
JA EN NOU MOET IK MIJN HOND AAN JOU OVERLATE JONGE!quote:Op maandag 7 november 2011 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sorry Sjaan, dat ik je heb teleurgesteld
En het gezellig ookquote:Op maandag 7 november 2011 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hihi, ik zit bijna aan de 1000 posts![]()
![]()
Mn postgemiddelde is aanzienlijk verbeterd sinds ik in de SC meepost
Ja, als ie uit elkaar dondert, dan is daar Lies, die fixt alles, like a bossquote:Op maandag 7 november 2011 22:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA EN NOU MOET IK MIJN HOND AAN JOU OVERLATE JONGE!
wat nou als ie uit elkaar donderd? je moet toch wete ... DUCKTAAAAAPE!
quote:Op maandag 7 november 2011 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hihi, ik zit bijna aan de 1000 posts![]()
![]()
Mn postgemiddelde is aanzienlijk verbeterd sinds ik in de SC meepost
wil je wel alles in een doosje bewaren tot ze t in elkaar zet? ik bedoel ... straks mist ie een pootje ofzo!!!quote:Op maandag 7 november 2011 22:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, als ie uit elkaar dondert, dan is daar Lies, die fixt alles, like a boss![]()
Ik daarentegen ben nogal nutteloos
Ik ben alleen goed in liefde geven...![]()
Ik hoor die capslock gewoon scheeuwend in mijn hoofdquote:Op maandag 7 november 2011 22:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA EN NOU MOET IK MIJN HOND AAN JOU OVERLATE JONGE!
wat nou als ie uit elkaar donderd? je moet toch wete ... DUCKTAAAAAPE!
mmmm aantal posts: 14455 (gemiddeld 27 per dag)quote:Op maandag 7 november 2011 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zit (met deze post erbij) op 1291!
ik schreeuw ook veelquote:Op maandag 7 november 2011 22:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hoor die capslock gewoon scheeuwend in mijn hoofd
jill had wijn opquote:Op maandag 7 november 2011 22:15 schreef Lindytje het volgende:
En zuipen, daar ben ik ook goed in!!
Mag Jill dan ook mee doen?
quote:Op maandag 7 november 2011 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zit (met deze post erbij) op 1291!
quote:Op maandag 7 november 2011 22:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mmmm aantal posts: 14455 (gemiddeld 27 per dag)
NEUHJ! Dan zijn die van ons zieligquote:Op maandag 7 november 2011 22:16 schreef Lindytje het volgende:
Ik zal eens naar mijn postcount kijken....
Waar zie je dat?quote:Op maandag 7 november 2011 22:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
jill had wijn opmamma had glas op de grond gezet en lette niet op....
Dat zal nog best wel meevallen denk ik hoorquote:Op maandag 7 november 2011 22:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NEUHJ! Dan zijn die van ons zielig
[..]
5019! 7 per dag.. Snap niet hoe dat kan, zo weinigquote:
ik zie geen teckel tutorial online de dag na de meet he?quote:Op maandag 7 november 2011 22:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik hou van Jill
Ja, ik ga haar echt de hele avond knuffelen... teckels zijn mijn helden![]()
quote:Op maandag 7 november 2011 22:19 schreef Lindytje het volgende:
Gemiddeld 10per dag, maar ik was eerst alleen een lurkert
10!!!! hoe kan ik er dan 27 hebbenquote:Op maandag 7 november 2011 22:19 schreef Lindytje het volgende:
Gemiddeld 10per dag, maar ik was eerst alleen een lurkert
Heul niet jonge!!!!quote:Op maandag 7 november 2011 22:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zie geen teckel tutorial online de dag na de meet he?
.... hoe een makeup aan te brengen op een teckel ...
.... HAAAAAALP!
quote:Op maandag 7 november 2011 22:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
.... HAAAAAALP!
JAWEL!quote:Op maandag 7 november 2011 22:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
.... HAAAAAALP!
HET EERSTE WAT IK HOORDE BIJ JOU WAS DIT IS DIKKIE EN HIJ MOET DOODquote:Op maandag 7 november 2011 22:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heul niet jonge!!!!
Ik ben altijd keilief voor hondjes
Alhoewel je me op ideeën brengt
quote:Op maandag 7 november 2011 22:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heul niet jonge!!!!
Mijn account stamt uit mei 2007quote:Op maandag 7 november 2011 22:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
10!!!! hoe kan ik er dan 27 hebben..
quote:Op maandag 7 november 2011 22:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Breng dr nou niet op ideeen.
Ik zie Daantje nog voor me met haar roze nagelsquote:Op maandag 7 november 2011 22:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heul niet jonge!!!!
Ja, komop... dikkie moet ook doodquote:Op maandag 7 november 2011 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HET EERSTE WAT IK HOORDE BIJ JOU WAS DIT IS DIKKIE EN HIJ MOET DOOD![]()
![]()
![]()
dikkie is vet lieeeeefquote:Op maandag 7 november 2011 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, komop... dikkie moet ook dood![]()
En hij leeft nog steeds
Daantje, brombeerquote:Op maandag 7 november 2011 22:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zie Daantje nog voor me met haar roze nagels
quote:Op maandag 7 november 2011 22:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jij toch ook als je bezopen bent maar ik wil jou toch ook niet deud
quote:Op maandag 7 november 2011 22:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hahahah jullie zijn wel lievquote:Op maandag 7 november 2011 22:25 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb net stiekem nog zitten knuffelen met Dikkie![]()
Dus nu stink ik ook
Ho ho, jongedame!!quote:Op maandag 7 november 2011 22:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Stiekemquote:
Echt ja??quote:Op maandag 7 november 2011 22:30 schreef BGTes het volgende:
Wtfben een paar uur weg en jullie zijn 3 topics verder
quote:Op maandag 7 november 2011 22:30 schreef BGTes het volgende:
Wtfben een paar uur weg en jullie zijn 3 topics verder
quote:Op maandag 7 november 2011 22:32 schreef Lindytje het volgende:
Verrek, dit is al het 4e topic van vandaag![]()
Poor youquote:Op maandag 7 november 2011 22:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik moest op mn werk nog moeite doen om jullie bij te houden met lezen
posten kon niet echt want dan kon ik betrapt worden
quote:Op maandag 7 november 2011 22:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moet piesen maar babypoes slaapt zo lief op mah belleh
Zo hoort het. Prioriteitenquote:Op maandag 7 november 2011 22:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik spreek jullie nog meer vandaag dan mijn eigen vent
I was like:quote:Op maandag 7 november 2011 22:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moet piesen maar babypoes slaapt zo lief op mah belleh
En that's the way it should bequote:Op maandag 7 november 2011 22:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik spreek jullie nog meer vandaag dan mijn eigen vent
SQ vroeg vanmorgen waar ik werkte, op de financiële administratie van een bouwbedrijf.quote:Op maandag 7 november 2011 22:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Poor you
Wat doe je eigenlijk voor werk? of heb ik dat al een keer gemist ergens?
Ohja!! Sorryquote:Op maandag 7 november 2011 22:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
SQ vroeg vanmorgen waar ik werkte, op de financiële administratie van een bouwbedrijf.Ik doe daar crediteurenadmini, telefoontjes beantwoorden, ingekomen factuurtjes boeken en vandaag ook facturatie wat ik al een tijdje niet meer gedaan had.
Ik heb eerst stage gelopen hier en mocht blijven
Komt omdat alles daar zo open en bloot is, als iemand (zogenaamd) toevallig langsloopt, kijken ze zo op je scherm.quote:Op maandag 7 november 2011 22:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja!! Sorry
Niet stiekem kunnen fokken is wel
Tip: niet meer doenquote:Op maandag 7 november 2011 22:36 schreef Lindytje het volgende:
Volgens mij heb ik een wimper in mijn oog gewreven
Oh... dat is kutquote:Op maandag 7 november 2011 22:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Komt omdat alles daar zo open en bloot is, als iemand (zogenaamd) toevallig langsloopt, kijken ze zo op je scherm.
Ja indd. Maar dat kom ook omdat ik zelf ook altijd met degene voor me meekijkquote:Op maandag 7 november 2011 22:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh... dat is kut
Vind ik ook altijd zo lastig als er mensen recht achter je in de collegezaal zitten. Dan durf ik geen beautyblogs te kijken
Hahahhahaha, dat probeer ik zelf ook vaakquote:Op maandag 7 november 2011 22:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja indd. Maar dat kom ook omdat ik zelf ook altijd met degene voor me meekijk![]()
http://solutions.3mnederl(...)lters/WhyUseAFilter/quote:Op maandag 7 november 2011 22:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh... dat is kut
Vind ik ook altijd zo lastig als er mensen recht achter je in de collegezaal zitten. Dan durf ik geen beautyblogs te kijken
Ah... kak!quote:Op maandag 7 november 2011 22:47 schreef Puckzzz het volgende:
Whait whut?? Sigaretten bijna op!
Gelukkig heb ik nog mijn DIY Fags...
quote:Op maandag 7 november 2011 22:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://solutions.3mnederl(...)lters/WhyUseAFilter/
de middelste, niemand kan meer met je meekijken allen jijje kunt het er zo op en af halen zo vaak je maar wilt
Heul nietquote:Op maandag 7 november 2011 22:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Trio is veul leuker dan kwartet
Niet uit doen, nerdjes zijn tof.quote:Op maandag 7 november 2011 22:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
werkt perfect, en jij hebt nog steeds gewoon goed beeld
oh wait/nerdmodusoff
Niks nerd!!quote:Op maandag 7 november 2011 22:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
werkt perfect, en jij hebt nog steeds gewoon goed beeld
oh wait/nerdmodusoff
ze zijn er trouwens ook voor mobiele telefoonquote:Op maandag 7 november 2011 22:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niks nerd!!
Held
Nee, wait.. je bent wel een nurt
quote:
Briljant spul, zeg ik jequote:Op maandag 7 november 2011 22:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze zijn er trouwens ook voor mobiele telefoonideale dingen, zijn er ook van genoeg andere merken maar dit was ff voorbeeldje
Wat mottie?quote:Op maandag 7 november 2011 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:
SJEEEEE mijn kat is echt onwijs drammerigwat een puber zeg .. hele tijd piepen en mauwen enzo
Ik heb geen idee, op mijn whatsapp is het erg rustigquote:Op maandag 7 november 2011 22:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Djiezus wat een drukte ineens op de ping/sms. Begint kwart voor 11 het algemene contactuurtje ofzo?
Jawellllquote:Op maandag 7 november 2011 22:55 schreef Mss het volgende:
Ik ben ook eens een avondje vergaderen hoor. Meteen 2 topics verder
Begin me bijna populair te voelenquote:Op maandag 7 november 2011 22:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, op mijn whatsapp is het erg rustig
Ik denk dat je het bentquote:Op maandag 7 november 2011 22:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Begin me bijna populair te voelen
Dat heb ik hier soms met van die irritante krolse katten....quote:Op maandag 7 november 2011 22:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als ik op straat een mauwende kat hoor moet ik altijd ff luisteren of het nou een kat of een kind is
Ik schrik altijd, whut een kindquote:Op maandag 7 november 2011 22:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat heb ik hier soms met van die irritante krolse katten....
Dat...quote:Op maandag 7 november 2011 22:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik schrik altijd, whut een kind, denk ik dan. En dan zie ik die stomme kat opeens
quote:Op maandag 7 november 2011 23:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Toen mijn eerste baby geboren was hadden we ook een babypoes en we moesten altijd heel goed nakijken welke van de twee er piepte..ze klonken pecies hetzelfde
ik ben er al achter .. de kattenbak was niet meneer-approvedquote:Op maandag 7 november 2011 22:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat mottie?
(ik vind mauwende katten altijd zo liefDie van Puckzzz ook
)
Slaap lekker in je gemaakte bedje!quote:Op maandag 7 november 2011 23:02 schreef Lindytje het volgende:
Chicks, ik ga nog even muziekjes luisteren enzo en dan een poging tot slapen doen!
Trusten
slaap lekker linquote:Op maandag 7 november 2011 23:02 schreef Lindytje het volgende:
Chicks, ik ga nog even muziekjes luisteren enzo en dan een poging tot slapen doen!
Trusten
quote:Op maandag 7 november 2011 23:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben er al achter .. de kattenbak was niet meneer-approved![]()
![]()
ik ging kijken waar hij zat te piepen, was voor de kattenbak ... dus ik doe hem open en schep er wat dingetjes uit, ging hij op de kattenpak piesen EN NIET EENS INGRAVEN zo van je bent nou toch bezig hier doe deze ook ff ....![]()
![]()
![]()
![]()
voor de goede orde: ik doe elke dag de kattenbak helemaal schoon scheppen en grit bijvullen dus zo vies was hij niet
cool SQquote:Op maandag 7 november 2011 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
het was gaaaaaaf!!! Als je eenmaal door de massa heen bent, wat later op de avond, is het erg goed te doen! Echt super
Waar was je heen?quote:Op maandag 7 november 2011 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
het was gaaaaaaf!!! Als je eenmaal door de massa heen bent, wat later op de avond, is het erg goed te doen! Echt super
Awww! They grow up so fast *traantje wegpinkt*quote:Op maandag 7 november 2011 23:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lieve meisjes!!
Met lichte trots deel ik jullie mede dat dit mijn 1000e post is!
Wiehoe!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 november 2011 23:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lieve meisjes!!
Wiehoe!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig dat de drukte het niet verpest heeft! Was het niet al te koud buiten?quote:Op maandag 7 november 2011 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2011 23:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lieve meisjes!!
Wiehoe!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 november 2011 23:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Awww! They grow up so fast *traantje wegpinkt*
Heb je een foto ofzo?quote:Op maandag 7 november 2011 23:09 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Oja vandaag was het op het werk weer tijd om de etalage te veranderenVind ik altijd zo leuk om te doen! En deze keer moest het eigenlijk alleen met zwart en rood. Eerst dacht ik
Maar het is best gaaf geworden
Toevallig had ik deze keer een paar foto's met mijn gsm gemaakt omdat mijn moeder daar altijd om zeurtquote:
Ufceursequote:Op maandag 7 november 2011 23:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toevallig had ik deze keer een paar foto's met mijn gsm gemaakt omdat mijn moeder daar altijd om zeurt
But they are verrry crappy
You want to see crappy peekshur?
Wat leuk gedaan! Pumpsquote:Op maandag 7 november 2011 23:16 schreef megamandy het volgende:
Crappy gsm en gemaakt toen we naar huis gingen dus het was al donker >> beverig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn de beste foto'sOp die laatste is die zwarte dot ervoor een soort haarband met iets erop. Vond dat dat hoekje wel zo mocht met de feestdagen in zicht
Dik vestquote:Op maandag 7 november 2011 23:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gelukkig dat de drukte het niet verpest heeft! Was het niet al te koud buiten?
Ah, okee. Misschien kunnen jullie met de meet ook nog even kijken. of is dat nix?quote:Op maandag 7 november 2011 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dik vesten flink lopen, scheelt ook wel!
Kan wel, maar 2,5 uur lopenquote:Op maandag 7 november 2011 23:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah, okee. Misschien kunnen jullie met de meet ook nog even kijken. of is dat nix?
Jaa suuupervet! Hoeveel zijn ze?quote:Op maandag 7 november 2011 23:20 schreef megamandy het volgende:
Jep Sacha
Die laatste pump is echt helemaal geweldig in het echtHeb hem meteen de eerste dag gekocht haha. Helemaal in het zwart en dan die pumps
Gezellig!quote:
¤44,95quote:Op maandag 7 november 2011 23:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaa suuupervet! Hoeveel zijn ze?
Okee dat is te doenquote:
Dacht ik ook meteen aanquote:Op maandag 7 november 2011 23:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Okee dat is te doenAl helemaal omdat ik ze dan waarschijnlijk met kerst, oud en nieuw en mn verjaardag ga dragen
Ja maar jij bent vijftien!quote:Op maandag 7 november 2011 23:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik 'leer' trouwens nog steeds bier drinken
quote:Op maandag 7 november 2011 23:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Eindbaas meldt!quote:Op maandag 7 november 2011 23:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Er zijn er hier heel wat die bier kunnen drinken like a boss
Ik probeer het ieder jaar, en eindig dan met dit gezichtquote:Op maandag 7 november 2011 23:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Je mag tegen de kat pratenquote:Op maandag 7 november 2011 23:33 schreef Lindytje het volgende:
Als ik een fles rum mee neem, ben ik nog zatter 's avonds
Al moet BB dan de rol van Puckzzz haar ex op zich nemen en tot half zes met mij opblijven
HEUL NIET!quote:
Oooooh dan! Dan moet je onderhand wel bier kunnen drinken hoor!quote:Op maandag 7 november 2011 23:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
HEUL NIET!
Ik word 23 december 22
Oh, ook leukquote:Op maandag 7 november 2011 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb ook nog iets van 15 vissen die heel goed kunnen luisteren!
Hoe doe je datquote:Op maandag 7 november 2011 23:35 schreef megamandy het volgende:
Ik ben helemaal gestopt met alcohol![]()
En het lukt mij al 4 maanden
Jamaar jij hebt nesteldrangquote:Op maandag 7 november 2011 23:35 schreef megamandy het volgende:
Ik ben helemaal gestopt met alcohol![]()
En het lukt mij al 4 maanden
Dit! Sowieso prikquote:Op maandag 7 november 2011 23:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn bek vertrekt altijd helemaal als ik een slok neemkan ik nix aan doen, echt niet.
Loller!!!!quote:Op maandag 7 november 2011 23:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn bek vertrekt altijd helemaal als ik een slok neemkan ik nix aan doen, echt niet.
Het spoor is nog best een stuk lopen hoorquote:Op maandag 7 november 2011 23:36 schreef Lindytje het volgende:
Nee, zal geen rum meenemen, met mijn mood van de afgelopen week, kan dat desastreuze gevolgen hebben![]()
Ik heb het gekund (?)quote:Op maandag 7 november 2011 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oooooh dan! Dan moet je onderhand wel bier kunnen drinken hoor!
Pics?quote:Op maandag 7 november 2011 23:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mij tot woensdagquote:Op maandag 7 november 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar jij hebt nesteldrang
Ik neem het mezelf elke zondag voor, het lukt meestal tot donderdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |