het houd mij uit t ziekenhuis dus geen probleemquote:Op maandag 7 november 2011 21:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
NOES!!! Sjaan
Nee, serieus, dat is wel echt kak
quote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omdat ik geen suiker meer mag en geen alcohol![]()
quote:
Goed punt.quote:Op maandag 7 november 2011 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het houd mij uit t ziekenhuis dus geen probleem
Ik had m al in mijn hoofd, en toen had ik per ongeluk de lapoquote:
Truequote:Op maandag 7 november 2011 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het houd mij uit t ziekenhuis dus geen probleem
Zou wel garpig zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 21:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Morgen na school!
Straks krijg ik het er niet meer af
alcohol mag niet icm met de medicijnen die ik nu heb, dus geen idee ... ik moet nogal vaak wisselen, dus als deze weer weggaan en die meds die er voor terug komen wel icm alcohol mogen dan wel, maar alsnog dan weer geen alcohol waar suiker bij zit dus mjaquote:
Trusten!!quote:Op maandag 7 november 2011 21:33 schreef AmNaBa het volgende:
Ow en heb nog net een glimp van wenkbrauwen eeehhh, tamara opgepakt....was toch wel erg nieuwsgierig.
Ik ga weer nokken voor vandaag
Trusten Alvast
quote:Op maandag 7 november 2011 21:33 schreef AmNaBa het volgende:
Ow en heb nog net een glimp van wenkbrauwen eeehhh, tamara opgepakt....was toch wel erg nieuwsgierig.
Ik ga weer nokken voor vandaag
Trusten Alvast
Lukt ook wel hoor, maar zal zaterdag moeilijk worden als al die lekkere dingen op tafel staanquote:Op maandag 7 november 2011 21:31 schreef AmNaBa het volgende:
Suikerloos bestaan houdt mij al vanaf mijn 15e slank, het went echt wel.
Ik krijg er astma-aanvallen van. nu kan ik wel een heel klein beetje handelen,
maar goed is het niet voor me.
Dus Kop Op Shaan
Dan lachen ze mij uitquote:
Oh ja dat is wel lastig. Ook die alcohol icm suiker. Naja het is geen wereldrampquote:Op maandag 7 november 2011 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
alcohol mag niet icm met de medicijnen die ik nu heb, dus geen idee ... ik moet nogal vaak wisselen, dus als deze weer weggaan en die meds die er voor terug komen wel icm alcohol mogen dan wel, maar alsnog dan weer geen alcohol waar suiker bij zit dus mja
en suiker nee dat niet meer, als ik al wat binnen krijg zo min mogelijk houden
Oh ja, dan issut nie hendig.quote:Op maandag 7 november 2011 21:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan lachen ze mij uit
En ik moet ook nog naar de frietkoning om mijn contract te tekenen
quote:Op maandag 7 november 2011 21:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lukt ook wel hoor, maar zal zaterdag moeilijk worden als al die lekkere dingen op tafel staanmaar ik ga voor de meet even met broer lunchen waarschijnlijk dus dan zit ik toch wel vol
en thee en water red ik het prima mee
mag je wel hartige dingesen?quote:Op maandag 7 november 2011 21:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lukt ook wel hoor, maar zal zaterdag moeilijk worden als al die lekkere dingen op tafel staanmaar ik ga voor de meet even met broer lunchen waarschijnlijk dus dan zit ik toch wel vol
en thee en water red ik het prima mee
Waarom.quote:Op maandag 7 november 2011 21:37 schreef Lindytje het volgende:
Klimaatverandering in een mode-collectie
Ja, kak...quote:
Waddup honey?quote:Op maandag 7 november 2011 21:37 schreef PriemGirl het volgende:
En nu ben ik echt kapot![]()
![]()
Weltrusten liefies![]()
Dan moet het morgen maar. Anders is het niet 'echt'.quote:Op maandag 7 november 2011 21:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, kak...zit nu steeds aan mijn compu beneden, omdat die van haar kapoet is.. Anders had ik m zo opgenomen..
Maar metbeneden kan ik mijn lachen niet inhouden
Psies! het moet wel een serieus filmpje zijn natuurlijk!!quote:Op maandag 7 november 2011 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet het morgen maar. Anders is het niet 'echt'.![]()
![]()
Ook maar even terugkijken dan.quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 21:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Psies! het moet wel een serieus filmpje zijn natuurlijk!!
Ik ook, maar ik mag niet meer eten van mezelfquote:Op maandag 7 november 2011 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook maar even terugkijken dan.
En nu heb ik trek. Meh.
Ik mis de discipline.quote:Op maandag 7 november 2011 21:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik mag niet meer eten van mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |