Dan moet je met minstens 12-0 winnen van je volgende tegenstander en hopen dat Vorskla niet scoort. Nou, ik moet tegen Vorskla, dus die zullen niet scoren, nu nog die 12 goals.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan ik nog uit de degradatie zone komen? [ afbeelding ]
Kan ik nog degraderen, nee toch?quote:Op donderdag 15 december 2011 18:51 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Dan moet je met minstens 12-0 winnen van je volgende tegenstander en hopen dat Vorskla niet scoort. Nou, ik moet tegen Vorskla, dus die zullen niet scoren, nu nog die 12 goals.
Ik kan nog op de 10-11e positie komenquote:Op donderdag 15 december 2011 19:17 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Kan ik nog degraderen, nee toch?
Alsjeblieft.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bedankt trouwens Punkaap, dat je me zowel geschikt vind voor de Van der Gijp award, als de Hansie Hansie award!
En die 12-0 moet lukken, als we thuis spelen.
Tuurlijk, waarom niet? Het probleem is alleen dat je er wel wat moeite voor moet doen, want ik dacht dat je tegen Dynamo Kyiv moest.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
En die 12-0 moet lukken, als we thuis spelen.
Zeg wanneer we nieuwe competitie doen en de eindstand.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:49 schreef Haarbal19 het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom niet? Het probleem is alleen dat je er wel wat moeite voor moet doen, want ik dacht dat je tegen Dynamo Kyiv moest.
Mee eens.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Werkt dit Football Manager spel trouwens in Real Time ofzo? Sorry, maar ik heb dat spel niet, maar het duurt echt een eeuwigheidVroeger toen we nog het Fifa spel deden kon alles gewoon in een middagje worden gesimuleerd en volgens mij zitten we nu al een maand ofzo in Oekraïne.
Ik weet niet of jij Zenit ook echt uit Rusland komt, en vandaar Oekraïne interessant vind, maar ik heb dat niet zo eigenlijk (ook al moeten we met het EK daar wel naar toe).
Ja, het duurt erg lang ja, ik moet elke wedstrijd zelf spelen. Ik ga misschien volgende week een hopelijk werkende PSP kopen van een vriend, dus hopelijk kunnen we dan weer overstappen naar het FIFA spel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Werkt dit Football Manager spel trouwens in Real Time ofzo? Sorry, maar ik heb dat spel niet, maar het duurt echt een eeuwigheidVroeger toen we nog het Fifa spel deden kon alles gewoon in een middagje worden gesimuleerd en volgens mij zitten we nu al een maand ofzo in Oekraïne.
Ik weet niet of jij Zenit ook echt uit Rusland komt, en vandaar Oekraïne interessant vind, maar ik heb dat niet zo eigenlijk (ook al moeten we met het EK daar wel naar toe).
Oké, mooi zo, volgens mij leefde dit spel ook meer toen het wat sneller gingquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:52 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ja, het duurt erg lang ja, ik moet elke wedstrijd zelf spelen. Ik ga misschien volgende week een hopelijk werkende PSP kopen van een vriend, dus hopelijk kunnen we dan weer overstappen naar het FIFA spel.
Nee, ik kom niet uit Rusland, maar ik vond het wel leuk om een keer in een aardig onbekende competitie te spelen.Misschien dat ik vandaag nog wel een nieuw spel start.
Kun je niet gewoon op vakantie gaan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:56 schreef Zenit- het volgende:
Ik ga wel eerst mijn seizoen met Shakhtar afmaken.
Ja, ik wil ook graag zsm weer een PSP hebben, zodat er weer wat vaart in het spel komt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké, mooi zo, volgens mij leefde dit spel ook meer toen het wat sneller ging
Oh, ik dacht dat alleen, waarom heet je anders Zenit- he
Waarom zou ik? Er is nog veel te doen, bijvoorbeeld transfers. Als je het zo sloom vind gaan, ga dan zelf een spel starten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:02 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon op vakantie gaan?
Links boven heb je kalender.
Op spel dan.
lk bedoel wanneer je wedstrijd moet spelen, dan 1 dag verder op vakantie.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:15 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Er is nog veel te doen, bijvoorbeeld transfers. Als je het zo sloom vind gaan, ga dan zelf een spel starten.
En de transfers dan? Dan doet mijn assistent de transfers en aangezien ik daar slechte herinneringen aan heb, doe ik dat maar niet. Maar er wordt meestal wel 1 wedstrijd per dag gespeeld, hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:15 schreef PunkAap het volgende:
[..]
lk bedoel wanneer je wedstrijd moet spelen, dan 1 dag verder op vakantie.
Hoe bedoel je transfers?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:32 schreef Zenit- het volgende:
[..]
En de transfers dan? Dan doet mijn assistent de transfers en aangezien ik daar slechte herinneringen aan heb, doe ik dat maar niet. Maar er wordt meestal wel 1 wedstrijd per dag gespeeld, hoor.
Ik snap het spel wel hoor. Maar het seizoen is afgelopen, vanavond komen de uitslagen van de laatste speelronde, dus over een paar dagen gaat de transferwindow weer open.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:55 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Hoe bedoel je transfers?
De transfermarkt is toch niet altijd open?
Kijk, als je op de wedstrijd dag komt, ga je naar kalender en 1 dag verder (op vakantie),
wedstrijden die je wil echt kijken kijk je gewoon.
Ok.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:56 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ik snap het spel wel hoor. Maar het seizoen is afgelopen, vanavond komen de uitslagen van de laatste speelronde, dus over een paar dagen gaat de transferwindow weer open.
Ik snap wel wat je bedoelt, een goed idee, maar dat doe ik in een andere game.
Ja, maar zoveel sneller is dat niet, dus dat heeft ook niet heel veel zin.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:25 schreef PunkAap het volgende:
Maar je kan toch de wedstrijd sneller of slomer maken?
Onderin bij doelpunten enz. bij opties voor wedstrijdweergave en dan spelsnelheid ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |