Yeah!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:51 schreef Zenit- het volgende:
[ afbeelding ]
CSKA Kyiv 0-3 Metalurg Zaporizhzhya
Nog twee, ik moet nog tegen Dynamo Kyiv en Vorskla.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:59 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Yeah!nog 1 speelronde en dan (hopelijk) andere competitie.
Je bent zelf de voorzitter.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een bitterbal tegen de vrouw van de voorzitter aan ga gooien.
Op zich wel een goed idee, maar doe dan een kroketje, bitterballen zijn lekker.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou, oké, ik sta laatste.
Blijkbaar houden mijn spelers niet van dreigementen en lijfstraffen en dergelijke.
Stelletje kneuzen bij Volyn. Ik denk dat ik maar eens een bitterbal tegen de vrouw van de voorzitter aan ga gooien.
Wanneer doen we (hopelijk) andere competitie anders stap ik net als iedereen op aan het einde van het seizoen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:51 schreef Zenit- het volgende:
[ afbeelding ]
Давай Шахтар, ви можете!
Ik weet nog niet of ik weg ga bij Shakhtar, misschien komen er geen aanbiedingen van andere clubs.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:58 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Wanneer doen we (hopelijk) andere competitie anders stap ik net als iedereen op aan het einde van het seizoen.
Wat wil je liever?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:09 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik weg ga bij Shakhtar, misschien komen er geen aanbiedingen van andere clubs.
Давай Шахтар, ви можете!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:51 schreef Zenit- het volgende:
[ afbeelding ]
Давай Шахтар, ви можете!
Google Vertalenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:30 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Давай Шахтар, ви можете!
Laat mijnwerker, kunt u!
Maar kun je niet opnieuw beginnen ofzo? en laat ff stand zien.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:51 schreef Zenit- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
met andere club danquote:Op donderdag 15 december 2011 18:06 schreef PunkAap het volgende:
[[quote]Op donderdag 15 december 2011 18:06 schreef PunkAap het volgende:
Maar kun je niet opnieuw beginnen ofzo? en laat ff stand zien.
quote:Op donderdag 15 december 2011 18:06 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Maar kun je niet opnieuw beginnen ofzo? en laat ff stand zien.
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:09 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik weg ga bij Shakhtar, misschien komen er geen aanbiedingen van andere clubs.
Je kan nog uit de degradatiezone klimmen, nog 1 wedstrijd wordt er gespeeld, ik zou een gebedje doen!quote:Op donderdag 15 december 2011 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja hoooor Vorskla speelt ook gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |