Bij welke club zit je?quote:Op maandag 12 december 2011 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn avontuur lijkt wel volkomen verkeerd af te lopen zeg. Het was ook niet verstandig om binnen te stappen terwijl ze al stijf onderaan stonden. Zo blijkt maar weer dat de trainer niet beter dan zijn materiaal is al hoopte ik dit cliche echt te doorbreken
Er is hoop! Kijk maar naar de stand:quote:Op maandag 12 december 2011 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn avontuur lijkt wel volkomen verkeerd af te lopen zeg. Het was ook niet verstandig om binnen te stappen terwijl ze al stijf onderaan stonden. Zo blijkt maar weer dat de trainer niet beter dan zijn materiaal is al hoopte ik dit cliche echt te doorbreken
Littlerabbit zit bij Metalurg Donetsk in de voorzittersstoel.quote:Op maandag 12 december 2011 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
12 wedstrijden zonder overwinning, echt hoor wtf.
Voor straf moeten mijn spelers als voorbereiding op de komende wedstrijd hakken in de zoutmijnen van Volyn, zal ze leren. Ik voorspel dat wij de komende wedstrijd gewoon winnen.
[..]
Bij welke club zit je?
Ik ben voor het eerst van die laatste plaats afquote:Op maandag 12 december 2011 19:31 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Er is hoop! Kijk maar naar de stand:
[ afbeelding ]
Als je geluk heb kan je bij winst gelijk 12e staan.
Volgens mij wel ja, je hebt nu ook 1-4 gewonnen tegen Volyn.quote:Op maandag 12 december 2011 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst van die laatste plaats af. Dat was mijn enige doelstelling! Zit ik in een winning streak of zo?
Ja hoor ik win met 1-4 waardoor ik me uit de problemen speel en er wordt uiteraard weer een speler van een grote club verkozenquote:
Helaas won Dynamo met 6-0quote:Op maandag 12 december 2011 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor ik win met 1-4 waardoor ik me uit de problemen speel en er wordt uiteraard weer een speler van een grote club verkozen
Geluk voor mij dat Dynamo ook gelijkspeelde, pfoeee.quote:Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef Cpt. het volgende:
1 - 1 tegen Shaktar is prima voor mijn Karpaty, ik zie alweer een stijgende lijn na de korte vormdip.
niet, ik ben metalurg donetskquote:Op zondag 11 december 2011 23:18 schreef Haarbal19 het volgende:
[..]
Metalurg Donetsk staat laatste, jij bent Zaporizhzhya, 9e dus.
Cska in gehaaldquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:34 schreef Zenit- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitslagen speelronde 27
Shakhtar 6-0 CSKA Kyiv
Dynamo Kyiv 0-0 Metalurg Mariupol
Metalurg Zaporizhzhya 0-1 Karpaty
Tavria 1-1 Kryvbass
Vorskla 1-4 Zarya Lugansk
Volyn 2-3 Metalist Kharkiv
Dnipro 3-0 Obolone
Sevastopol 3-1 Metalurg Donetsk
Die winterstop heeft me de gelegenheid gegeven het team te vormen zoals ik wilde. Ik stapte er in toen het seizoen al even bezig was dus viel er weinig voor mij te coachen. (Al is dat laatste resultaat weer een beetje jammer.)quote:Op maandag 12 december 2011 21:12 schreef Zenit- het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, Littlerabbit, het was zeker weten een goede keus om de coach aan te nemen.
Mja, Sevastopol uit, dat is altijd lastig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die winterstop heeft me de gelegenheid gegeven het team te vormen zoals ik wilde. Ik stapte er in toen het seizoen al even bezig was dus viel er weinig voor mij te coachen. (Al is dat laatste resultaat weer een beetje jammer.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |