Ik ben op de helft nu bij Shakhtar, misschien ga ik wel door bij Shakhtar, maar ik weet het nog niet. Als er een leuke aanbieding komt, wie weet.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:39 schreef tochweerhenk het volgende:
Kan je geen nieuwe leukere competitie starten? Dit zijn teams en spelers waarvan ik er weinig ken.
Interresantquote:Op donderdag 8 december 2011 20:29 schreef Zenit- het volgende:
Mag ik jullie mening over de stukjes die ik nu soms schrijf?
quote:Op zondag 11 december 2011 01:13 schreef Cpt. het volgende:
Karpaty gaat hard
Is er een tussenstand bekent?
Nee, je staat nu 13e, maar je zal waarschijnlijk niet degraderen, je staat nog 5 punten boven de degradatiestreep met nog 7 wedstrijden te gaan.quote:Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie telkens alleen maar verliespartijen, maar alsnog staan we 12e?
Metalurg Donetsk staat laatste, jij bent Zaporizhzhya, 9e dus.quote:Op zondag 11 december 2011 22:58 schreef PunkAap het volgende:
Welke positie sta ik nu, hopelijk niet meer laatste.
Die krijg ik altijd in mijn inbox.quote:Op maandag 12 december 2011 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Verzin je die stukjes tekst telkens zelf of komt dat ergens vandaan?
Ik zal kijken of ik een interessante aanbieding krijg, ik ga wel de Champions League in met Shakhtar.quote:Op maandag 12 december 2011 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kunnen we hierna een iets meer aansprekende competitie gaan doen? Oekraïne is zo koud...
Brrrrrr!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |