abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104600252
Ik ben een drukbezette coach, en volgens mij is het alweer eeuwen geleden dat wij van Volyn een partij gespeeld hebben.

En die match van Shaktar waar ik onze topscorer op durf te verwedden komt ook maar nooit.
pi_104600693
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben een drukbezette coach, en volgens mij is het alweer eeuwen geleden dat wij van Volyn een partij gespeeld hebben.

En die match van Shaktar waar ik onze topscorer op durf te verwedden komt ook maar nooit.
Ja, druk weekend en zo. Zal nu weer beginnen :)
Feyenoord-
pi_104603113
Europa League

Metalist Kharkiv 1-2 CSKA Moskou (tot. 2-4)
Pereyra --- Oliseh, Doumbia
Metalist Kharkiv uitgeschakeld.

Galatasaray 0-1 Dnipro Dnipropetrovsk (tot. 1-2)
Osmar Ferreyra
Galatasaray uitgeschakeld.
Feyenoord-
pi_104650001
Gaat het nog verder of niet?
Zowel dan stap ik op.
  woensdag 23 november 2011 @ 14:13:22 #80
359580 Haarbal19
this is really dum gay homo
pi_104717926
quote:

Het is winterstop, Johannes. ;)
Het gaat bijna weer verder.
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 21:07 schreef PunkAap het volgende:
Gaat het nog verder of niet?
Zowel dan stap ik op.
Ja, het gaat gewoon door.
pi_104726056
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2011 14:13 schreef Haarbal19 het volgende:

[..]

Ja, het gaat gewoon door.
*O*
  woensdag 30 november 2011 @ 22:47:16 #82
359580 Haarbal19
pi_105029565
quote:

Het is geen wedstrijd, maar we wedden voor de titel. ;
pi_105031705
Oja dit bestond ook nog
pi_105057323
Ik lever mijn contract in bij Volyn, die Oekraďnse competitie is een klote league, er wordt nooit in gespeeld :(
pi_105068944
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik lever mijn contract in bij Volyn, die Oekraďnse competitie is een klote league, er wordt nooit in gespeeld :(
Nee, het is winterstop, maar we gaan nu weer beginnen, ik hoorde ook nog dat Volyn een loonsverhoging van 10000% aanbied, in de hoop dat je blijft!
Feyenoord-
pi_105083626
Ik moet nog even over mijn beslissing nadenken.

Give me two more days.
  vrijdag 2 december 2011 @ 22:21:54 #87
359580 Haarbal19
pi_105116706
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet nog even over mijn beslissing nadenken.

Give me two more days.
:Y
pi_105215418
KARPATY DOET GOEDE ZAKEN

Karpaty Lviv heeft goede zaken gedaan. In de eerste wedstrijd na de winterstop wisten de spelers de drie punten mee te nemen naar Lviv, ze versloegen Metalist Kharkiv overtuigend met 0-2 door een doelpunt van Ivan Milosevic in de 18e minuut en een ongelukkige eigen goal van Sergiy Pshenychnykh in de afsluitende minuten van het duel. De coach van Karpaty, de 62-jarige Colombiaan Francisco Maturana was zeer tevreden met de prestatie van zijn ploeg. "We gaven Metalist vandaag geen enkele kans. Ze waren duidelijk niet tegen de druk die wij zetten bestand." Door de zege stijgt Karpaty op de ranglijst van de 12e plek naar de 11e plek. De coach staat nog wel onder druk, de prognose voor Karpaty is 5e.
Feyenoord-
pi_105217094
O, wie houd ik ook voor de gek, voor dat extra geld ben ik tot alles in staat! :)
pi_105217415
ik ben geen 62-jarige Colombiaan :(
  maandag 5 december 2011 @ 18:35:09 #91
359580 Haarbal19
pi_105218389
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 18:06 schreef Cpt. het volgende:
ik ben geen 62-jarige Colombiaan :(
_O- Jij bent de voorzitter van Karpaty. :P
  maandag 5 december 2011 @ 18:38:40 #92
359580 Haarbal19
pi_105218499
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2011 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
O, wie houd ik ook voor de gek, voor dat extra geld ben ik tot alles in staat! :)
*O* *O* *O*
pi_105227295
TITELKANDIDATEN MAKEN GEEN FOUTEN

In speelronde 20 hebben de titelkandidaten Shakhtar Donetsk en Dynamo Kyiv geen fouten gemaakt. Shakhtar speelde in Sevastopol een goede wedstrijd en sleepte 3 belangrijke punten in de wacht. Door doelpunten van Jádson, Devic, Eduardo en Stepanenko werd er eenvoudig met 0-4 gewonnen. Eduardo speelde sensationeel en scoorde 1 goal en stond aan de basis voor 2 andere doelpunten. Het was een heel fair duel, er is geen kaart gevallen. Shakhtar-trainer Sergio Sánchez: "Ik ben zeer te spreken over de prestatie van de jongens. We zetten Sevastopol constant onder druk en dat heeft op deze zege geresulteerd." Sevastopol-coach Angel Chervenkov liet weten dat hij zijn team bijzonder slap vond spelen. "Vooral de verdediging en de aanval lieten enorm veel steken vallen. We hebben zelfs geen enkel schot op doel gelost." Vyacheslav Shevchuk werd tot de man van de wedstrijd benoemd.

Dynamo Kyiv speelde een uitwedstrijd tegen Obolone. Doordat Sapay al na 4 minuten de rode kaart te zien kreeg na een opstootje met Nesmachyi, werd het geen moeilijke wedstrijd voor Dynamo. Ze deden het rustig aan. Milevskyi was degene die de score opende in de 24e minuut met een mooi geplaatst schot vanaf 20 meter. Spelmaker Roman Zozulya verdubbelde de score vlak voor rust met een mooi stiftje over de keeper van Obolone heen. Na rust scoorde de nieuwste aankoop Rusol met een kopbal voor de 0-3. Mandzyuk deed namens Obolone nog iets terug, maar dat was bij lange na niet genoeg. Milevskyi gooide in de 80e minuut de wedstrijd op slot met een prachtige omhaal. Yuri Semin, coach van Dynamo, vond het een goede prestatie van de spelers. De trainer van Obolone was niet op de persconferentie komen opdagen.

Er werden verder nog twee wedstrijden gespeeld, Kryvbas boekte een zakelijke overwinning, ze wonnen met 2-0 tegen CSKA Kyiv. Dnipro Dnipropetrovsk kwam ook in actie, en wel tegen Vorskla. Een goal van Osmar Ferreyra en een eigen doelpunt zorgde ervoor dat Dnipro een 2-0 overwinning boekte. Deze punten waren van groot belang om in het spoor te blijven van Metalist Kharkiv, die nu 3e staat.
Feyenoord-
pi_105351453
DOELPUNTRIJKE DAG

Het was een doelpuntrijke zondag in Oekraďne. Er werden 3 wedstrijden gespeeld: Metallurg Mariupol - Volyn, Tavria - Metalurg Zaporizhzhya en Metallurg Donetsk tegen Zarya Lugansk.

Metallurg Mariupol moest winnen om niet terug te vallen naar de laatste plaats, en knokten dan ook voor elke bal, en met succes. Na een goede eerste helft scoorde Kostyantyn Yaroshenko in de 32e minuut de bevrijdende openingsgoal voor Mariupol. Paraschiv trok de stand na 40 minuten weer recht, maar dat doelpunt maakte Kravchenko ongedaan na zijn goal 2 minuten later. In de rust heeft de trainer de spelers nog maar eens het belang van deze wedstrijd benadrukt, want de tweede helft begon met zinderend voetbal. Pavlov van Volyn scoorde de 1e minuut na rust, maar daar stoorden de spelers van Mariupol zich niet aan, want ze bleven vol op de aanval spelen. Gelijk na de goal van Pavlov werd gelijk weer gescoord; Kartushov van Mariupol was de gevierde man. Na een klein kwartier zonder goals scoorde Diego Barrado de 4-2, de overwinning was binnen. Vooral na de goal van Yavorskyi was alle hoop van Volyn vervlogen, 5-2. Kortom een hele boeiende wedstrijd, de bezoekers hebben zeker genoten.

Van de wedstrijd Tavria - Zaporzhzhya werd niet zo veel verwacht, beide ploegen zijn de laatste tijd niet in geweldige vorm. Die voorspelling werd waargemaakt, na een slaapverwekkend duel eindigde het duel in 0-0.

Van Zarya Lugansk werd verwacht de wedstrijd tegen Metalurg Donetsk met 3-0, 4-0 te winnen. Het tegendeel was waar. Na een spetterende beginfase stond het scorebord na 20 minuten al op 2-2 door doelpunten van Kultyshev en Shakhov voor Donetsk, en Fomin 2x voor Zarya. Bij rust stond het alweer 4-2 voor Donetsk, twee goals van Dimitrov gaven de doorslag. Het leek alsof Zarya in de tweede helft totaal geen zin meer had, want er werd halfslachtig gespeeld. Het werd niet direct afgestraft, maar na een loepzuiver schot uit de tweede lijn van Zé Soares was de 5-2 gemakt. Dimitrov maakte zijn hattrick na een omstreden strafschop voor Donetsk. De jonge Andrey Gordeev, coach van Metalurg Donetsk, was heel erg blij met deze winst. "Ik ben hier echt heel blij mee. De laatste wedstrijden zakten we steeds meer weg onderin de ranglijst, maar we hebben laten zien dat we het toch echt kunnen, dit haalt heel wat druk van de ketel." Zarya-coach
Chantsev was niet beschikbaar voor commentaar.

Speelronde 20: uitslagen

Metalist Kharkiv 0-2 Karpaty
Kryvbass 2-0 CSKA Kyiv
Obolone 1-4 Dynamo Kyiv
Sevastopol 0-4 Shakhtar
Dnipro 2-0 Vorskla
Mariupol 5-2 Volyn
Tavria 0-0 Zaporizhzhya
Metalurg Donetsk 6-2 Zarya Lugansk

Stand

Feyenoord-
pi_105351703
Mag ik jullie mening over de stukjes die ik nu soms schrijf? :@
Feyenoord-
pi_105351842
Wij van Volyn zijn erg blij met onze 12e plaats! :D
pi_105352156
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wij van Volyn zijn erg blij met onze 12e plaats! :D
Zeker. De manager heeft aan het begin van het seizoen gezegd dat Volyn rond de 11e plaats moet eindigen. :D
Feyenoord-
pi_105353033
Speler van de week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord-
pi_105354564
Littlerabbit, ik denk dat dit de goede keuze was.

Feyenoord-
  donderdag 8 december 2011 @ 21:39:40 #100
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_105355274
Kan je geen nieuwe leukere competitie starten? Dit zijn teams en spelers waarvan ik er weinig ken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')