abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104093172
quote:
Onder Koeman leek Feyenoord de weg naar boven te hebben ge­vonden, maar na twaalf duels zakt de ploeg weer weg naar de achtste plek. De geschiedenis blijft zich herhalen

Mario Been
1-11-2010: 15. 12-11, einde seizoen: tiende
Onder Been bezette Feyenoord na twaalf duels vorig jaar de bescha­mende 15e plek, net boven de degradatiestreep. Zeven nederlagen hadden de Rotterdammers al moeten slikken. Feyenoord was vernederd in Eindhoven (10-0 voor PSV), maar ook de thuisnederlaag tegen Ajax (1-2) en het verlies in de stadsderby tegen Excelsior ( 3-2) hakte erin. Slechts drie keer kon Been zijn ploeg naar een zege leiden.

2-11-2009: 4. 12-23, einde seizoen: vierde
Onder Feyenoorder in hart en nieren Mario Been begint Feyenoord fris aan de competitie met een zege op NEC, iets wat in de volgende twee jaar niet lukt. Pas in de zevende speelronde gaat het mis met de thuisnederlaag tegen PSV (1-3) en later met de forse nederlaag in Amsterdam (5-1). Pijnlijk was ook het verlies bij Sparta: (2-1).

Gertjan Verbeek
3-11-2008: 11. 12-15, einde seizoen: achtste
Met de van SC Heerenveen gehaalde stoere man Gertjan Verbeek wordt er teleurstellend begonnen aan de competitie. De lastige uitwedstrijd bij Heracles gaat meteen verloren (3-1) en de 5-0 overwinning op het nietige FC Volendam de week erop is eerder schone schijn dan dat het lek werkelijk boven is. Zes wedstrijden op rij kunnen de Rotterdammers daarna niet winnen waardoor ze flink zakken op de ranglijst. Thuis wordt er net als gisteren verloren van NEC en eindigt de Klassieker in 2-2. Maar het meest slikken is natuurlijk de nederlaag op Het Kasteel tegen Sparta. Daarna zetten de Rotterdammers wel een lichte opmars in. Al zal de trainer in de winterstop alsnog sneuvelen. Onder interim-coach Leon Vlemmings eindigt de ploeg echter wel op een plek goed voor play-offs, al werd er geen Europees voetbal gehaald.

Bert van Marwijk
26-11-2007: 3. 12-25, einde seizoen: zesde.
In 2007 werd succestrainer Bert van Marwijk (tussen 2000 en 2004 vier keer op rij top drie en de eindzege van de UEFA Cup in 2002) terug­ge­haald en het leverde de beste sei­zoensstart van de afgelopen jaren op. Na vier speelronden stonden de Rotterdammers op de volle winst met dertien doelpunten voor en slechts één treffer tegen. Daarna ging het even mis, met een 4-0 nederlaag in Eindhoven. Maar de ploeg van Van Marwijk herstelde zich. Alleen uit bij FC Twente werd er verloren en de Klassieker in de Kuip eindigde in 2-2. Na de speelronde met kerst stond de ploeg zelfs aan kop en werd er voorzichtig gesproken over de titel. Toch zou Van Marwijk die goede lijn niet vasthouden. Feyenoord eindigde als zesde, al veroverde het wel de KNVB-Beker. Het is de laatste prijs die de de club weet te pakken.
Ook niet echt om vrolijk van te worden. Na de Uefacup is het met een snelvaart bergafwaarts gegaan. Gelukkig heb ik dat nog meegemaakt.
pi_104093254
maandag 7 november 2011 20:54 schreef Cara het volgende:[/b]

quote:
Nee, nee, nee. Die corners van Feyenoord zegt helemaal niets. Je loopt 80 minuten lang met de bal maar je creeert helemaal niets. Allemaal schijnaanvallen, schijnjagen, schijnmoeite.
Hebbie wel gekeken dan of zat je bij Exelsior?
Genoeg aanvallen gezien en dreiging. Alleen weinig echt uitgespeelde kansen omdat ze na die onterechte goal lekker met zn alleen voor de pot gingen liggen. Laatste 5 minuten nog een enorme kans die Fernandez verprutst. Enige dat we dus missen is een echte afmaker a la Castaignos. Maar dat ken je die gasten niet kwalijk nemen kerel.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_104093338
quote:
15s.gif Op maandag 7 november 2011 21:00 schreef Stokstaart het volgende:
maandag 7 november 2011 20:54 schreef Cara het volgende:[/b]

[..]

Nee, nee, nee. Die corners van Feyenoord zegt helemaal niets. Je loopt 80 minuten lang met de bal maar je creeert helemaal niets. Allemaal schijnaanvallen, schijnjagen, schijnmoeite.
Hebbie wel gekeken dan of zat je bij Exelsior?
Genoeg aanvallen gezien en dreiging. Alleen weinig echt uitgespeelde kansen omdat ze na die onterechte goal lekker met zn alleen voor de pot gingen liggen. Laatste 5 minuten nog een enorme kans die Fernandez verprutst. Enige dat we dus missen is een echte afmaker a la Castaignos. Maar dat ken je die gasten niet kwalijk nemen kerel.
Ja dreiging? Ik heb echt geen dreiging gezien. Ja Cabral bleef wel lekker bezig, probeerde het en het lukte niet maar verder heb je echt geen 1 echte kans gehad.
pi_104093444
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 20:59 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ook niet echt om vrolijk van te worden. Na de Uefacup is het met een snelvaart bergafwaarts gegaan. Gelukkig heb ik dat nog meegemaakt.
Ach ja, je staat 2 punten achter de nummer 5. Dus het is allemaal erg relatief. Vorige week stonden we 5e ofzo.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_104093514
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:01 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ja dreiging? Ik heb echt geen dreiging gezien. Ja Cabral bleef wel lekker bezig, probeerde het en het lukte niet maar verder heb je echt geen 1 echte kans gehad.
Hoeveel van die scrimmages na corners heb je wel niet gezien? Een zo'n bal had er ook wel gewoon een keer in gemogen hoor.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_104093530
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:02 schreef Muto het volgende:

[..]

Ach ja, je staat 2 punten achter de nummer 5. Dus het is allemaal erg relatief. Vorige week stonden we 5e ofzo.
Als je naar het spel van de laatste wedstrijden kijkt is het aannemelijker dat je gaat zakken op de ranglijst ipv stijgen.
pi_104093598
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Als je naar het spel van de laatste wedstrijden kijkt is het aannemelijker dat je gaat zakken op de ranglijst ipv stijgen.
Klopt, maar dat soort statistieken zeggen me niet zoveel.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_104093689
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hoeveel van die scrimmages na corners heb je wel niet gezien? Een zo'n bal had er ook wel gewoon een keer in gemogen hoor.
Uit scrimmages had je misschien 1 of meer goals kunnen maken ja. Verder geen fatsoenlijke aanval gezien. Er zit gewoon veels te weinig voetbal in het elftal. Op basis van geluk mag je blij zijn als je niet gaat degraderen. Als het ook weer even tegenzit zakt het ook zo inelkaar.
pi_104093775
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:04 schreef Muto het volgende:

[..]

Klopt, maar dat soort statistieken zeggen me niet zoveel.
Maar op basis van wedstrijden tegen ado,vvv, ajax, groningen en nec denk jij dat het wel goed komt? Ik niet namelijk. Ja een troosteloze 13e plaats is wel mogelijk maar meer niet.
pi_104093941
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:05 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Uit scrimmages had je misschien 1 of meer goals kunnen maken ja. Verder geen fatsoenlijke aanval gezien. Er zit gewoon veels te weinig voetbal in het elftal. Op basis van geluk mag je blij zijn als je niet gaat degraderen. Als het ook weer even tegenzit zakt het ook zo inelkaar.
Degraderen :') Je ken ook overdrijven he.
Tegen Groningen en DH verloren we kansloos, tegen AZ speelden we goed maar zat het tegen net als tegen GAE en nu Nec won ook niet verdiend. Tuurlijk moet het beter, maar je hebt nu eenmaal te maken met een enorm gebrek aan ervaring en routine.
Alleen tijd, geld en slim aankopen kan het tij keren.

Daarom zijn de cijfers over onze financiën veel belangrijker dan een paar verloren wedstrijden.
Groetjes, Ezio.
pi_104093971
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:06 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Maar op basis van wedstrijden tegen ado,vvv, ajax, groningen en nec denk jij dat het wel goed komt? Ik niet namelijk. Ja een troosteloze 13e plaats is wel mogelijk maar meer niet.
Ik denk niet dat we in de top 9 eindigen, nee.
  maandag 7 november 2011 @ 21:12:08 #13
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104094154
Ik vond het helemaal geen pech zaterdag.

NEC speelde het gewoon prima uit en wij waren niet bij machte om ook maar iets van gevaar te stichten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104094315
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:12 schreef Caland het volgende:
Ik vond het helemaal geen pech zaterdag.

NEC speelde het gewoon prima uit en wij waren niet bij machte om ook maar iets van gevaar te stichten.
Idd man.
Daarom hadden ze dat buitenspel-doelpunt nodig om te winnen. :W
Groetjes, Ezio.
pi_104094333
Stelletje kolere-pessimisten hiero |:(
Groetjes, Ezio.
  maandag 7 november 2011 @ 21:16:22 #16
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104094469
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2011 21:14 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Idd man.
Daarom hadden ze dat buitenspel-doelpunt nodig om te winnen. :W
Ja, dat was pech inderdaad. Maar daarna heb ik echt geen enkel moment het idee gehad dat wij de 1-1 zouden maken.

Die twee CV's van NEC hadden de avond van hun leven man. Konden alles heerlijk op het gemakkie wegkoppen. :')

Ik heb na corner 25 ook niet eens meer gekeken moet ik zeggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104094878
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, dat was pech inderdaad. Maar daarna heb ik echt geen enkel moment het idee gehad dat wij de 1-1 zouden maken.

Die twee CV's van NEC hadden de avond van hun leven man. Konden alles heerlijk op het gemakkie wegkoppen. :')

Ik heb na corner 25 ook niet eens meer gekeken moet ik zeggen.
Nee, maar ook omdat je Fernadez daar ziet staan samen met Guidetti die allebei niets laten zien.
Waar blijft die Achahbar eigenlijk?
Groetjes, Ezio.
  maandag 7 november 2011 @ 21:25:06 #18
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104095116
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:21 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nee, maar ook omdat je Fernadez daar ziet staan samen met Guidetti die allebei niets laten zien.
Waar blijft die Achahbar eigenlijk?
Tsja, die staat nog achter Fernandez in de pikorde, speelde nog met de A zaterdag (en scoorde 2 keer). Kan hopelijk deze maand wat minuten gaan maken, Fernandez zal er wel 4-5 wedstrijden uit liggen.

Video niet gevonden

A1 zaterdag, bij gebrek aan positief nieuws raad ik iedereen aan om de 5-0 te bekijken van Daan Blij. :9~ :9~ :9~ :9~ (video is gewoon klikbaar)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 november 2011 @ 21:34:14 #19
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104095933
Zeggen dat we pessimisten zijn na de uitslagen van de afgelopen weken. :')

Van Den Haag, N.E.C. en Go Ahead moet je gewoon ten alle tijde winnen. Zeker in eigen huis. Ervaring of niet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 7 november 2011 @ 21:36:05 #20
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_104096080
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 20:59 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Om Peter Bosz te quoten: Dat vind ik te makkelijk.

Als de Feyenoord spelers ''gewoon'' iedere wedstrijd hun taken uitvoeren en met het mes tussen de tanden te spelen maak je het ieder team moeilijk (Roda, Nac, Az, Ajax). Speel je op 50% kan je van ieder team verliezen, zelfs van Go Ahead Eagles. Maar vooral zich niet verschuilen achter Been-achtige verhalen zoals Vlaar na afloop tegen NEC.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  maandag 7 november 2011 @ 21:37:25 #21
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104096197
Ik vind dat 'we speelden niet op 100%' na al die rampseizoenen pas makkelijk.
Wanneer dringt het nou eens gewoon door dat het puur een gebrek aan kwaliteit is :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 november 2011 @ 21:39:09 #22
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_104096362
En als Feijenoord dus een keer overtuigend wint ligt dat dan zeker wel aan de vorm/instelling van de tegenstander? En niet de kwaliteiten van Feijenoord?
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_104096451
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:37 schreef Caland het volgende:
Ik vind dat 'we speelden niet op 100%' na al die rampseizoenen pas makkelijk.
Wanneer dringt het nou eens gewoon door dat het puur een gebrek aan kwaliteit is :')
"Ik weet ook niet waarom we zo slecht speelden"

"Ik snap niet dat we de inzet niet kunnen opbrengen"

"Het is onbegrijpelijk dat het niet loopt"
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  maandag 7 november 2011 @ 21:40:18 #24
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104096481
Ploegen in de middenmoot stijgen wel eens boven zichzelf uit, dat is niet zo vreemd.
Zie Utrecht gisteren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 november 2011 @ 21:42:12 #25
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_104096655
Dat is één uitleg. Ik denk dat het vaak ook met motivatie en intimidatie te maken heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')