abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104093172
quote:
Onder Koeman leek Feyenoord de weg naar boven te hebben ge­vonden, maar na twaalf duels zakt de ploeg weer weg naar de achtste plek. De geschiedenis blijft zich herhalen

Mario Been
1-11-2010: 15. 12-11, einde seizoen: tiende
Onder Been bezette Feyenoord na twaalf duels vorig jaar de bescha­mende 15e plek, net boven de degradatiestreep. Zeven nederlagen hadden de Rotterdammers al moeten slikken. Feyenoord was vernederd in Eindhoven (10-0 voor PSV), maar ook de thuisnederlaag tegen Ajax (1-2) en het verlies in de stadsderby tegen Excelsior ( 3-2) hakte erin. Slechts drie keer kon Been zijn ploeg naar een zege leiden.

2-11-2009: 4. 12-23, einde seizoen: vierde
Onder Feyenoorder in hart en nieren Mario Been begint Feyenoord fris aan de competitie met een zege op NEC, iets wat in de volgende twee jaar niet lukt. Pas in de zevende speelronde gaat het mis met de thuisnederlaag tegen PSV (1-3) en later met de forse nederlaag in Amsterdam (5-1). Pijnlijk was ook het verlies bij Sparta: (2-1).

Gertjan Verbeek
3-11-2008: 11. 12-15, einde seizoen: achtste
Met de van SC Heerenveen gehaalde stoere man Gertjan Verbeek wordt er teleurstellend begonnen aan de competitie. De lastige uitwedstrijd bij Heracles gaat meteen verloren (3-1) en de 5-0 overwinning op het nietige FC Volendam de week erop is eerder schone schijn dan dat het lek werkelijk boven is. Zes wedstrijden op rij kunnen de Rotterdammers daarna niet winnen waardoor ze flink zakken op de ranglijst. Thuis wordt er net als gisteren verloren van NEC en eindigt de Klassieker in 2-2. Maar het meest slikken is natuurlijk de nederlaag op Het Kasteel tegen Sparta. Daarna zetten de Rotterdammers wel een lichte opmars in. Al zal de trainer in de winterstop alsnog sneuvelen. Onder interim-coach Leon Vlemmings eindigt de ploeg echter wel op een plek goed voor play-offs, al werd er geen Europees voetbal gehaald.

Bert van Marwijk
26-11-2007: 3. 12-25, einde seizoen: zesde.
In 2007 werd succestrainer Bert van Marwijk (tussen 2000 en 2004 vier keer op rij top drie en de eindzege van de UEFA Cup in 2002) terug­ge­haald en het leverde de beste sei­zoensstart van de afgelopen jaren op. Na vier speelronden stonden de Rotterdammers op de volle winst met dertien doelpunten voor en slechts één treffer tegen. Daarna ging het even mis, met een 4-0 nederlaag in Eindhoven. Maar de ploeg van Van Marwijk herstelde zich. Alleen uit bij FC Twente werd er verloren en de Klassieker in de Kuip eindigde in 2-2. Na de speelronde met kerst stond de ploeg zelfs aan kop en werd er voorzichtig gesproken over de titel. Toch zou Van Marwijk die goede lijn niet vasthouden. Feyenoord eindigde als zesde, al veroverde het wel de KNVB-Beker. Het is de laatste prijs die de de club weet te pakken.
Ook niet echt om vrolijk van te worden. Na de Uefacup is het met een snelvaart bergafwaarts gegaan. Gelukkig heb ik dat nog meegemaakt.
pi_104093254
maandag 7 november 2011 20:54 schreef Cara het volgende:[/b]

quote:
Nee, nee, nee. Die corners van Feyenoord zegt helemaal niets. Je loopt 80 minuten lang met de bal maar je creeert helemaal niets. Allemaal schijnaanvallen, schijnjagen, schijnmoeite.
Hebbie wel gekeken dan of zat je bij Exelsior?
Genoeg aanvallen gezien en dreiging. Alleen weinig echt uitgespeelde kansen omdat ze na die onterechte goal lekker met zn alleen voor de pot gingen liggen. Laatste 5 minuten nog een enorme kans die Fernandez verprutst. Enige dat we dus missen is een echte afmaker a la Castaignos. Maar dat ken je die gasten niet kwalijk nemen kerel.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_104093338
quote:
15s.gif Op maandag 7 november 2011 21:00 schreef Stokstaart het volgende:
maandag 7 november 2011 20:54 schreef Cara het volgende:[/b]

[..]

Nee, nee, nee. Die corners van Feyenoord zegt helemaal niets. Je loopt 80 minuten lang met de bal maar je creeert helemaal niets. Allemaal schijnaanvallen, schijnjagen, schijnmoeite.
Hebbie wel gekeken dan of zat je bij Exelsior?
Genoeg aanvallen gezien en dreiging. Alleen weinig echt uitgespeelde kansen omdat ze na die onterechte goal lekker met zn alleen voor de pot gingen liggen. Laatste 5 minuten nog een enorme kans die Fernandez verprutst. Enige dat we dus missen is een echte afmaker a la Castaignos. Maar dat ken je die gasten niet kwalijk nemen kerel.
Ja dreiging? Ik heb echt geen dreiging gezien. Ja Cabral bleef wel lekker bezig, probeerde het en het lukte niet maar verder heb je echt geen 1 echte kans gehad.
pi_104093444
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 20:59 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ook niet echt om vrolijk van te worden. Na de Uefacup is het met een snelvaart bergafwaarts gegaan. Gelukkig heb ik dat nog meegemaakt.
Ach ja, je staat 2 punten achter de nummer 5. Dus het is allemaal erg relatief. Vorige week stonden we 5e ofzo.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_104093514
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:01 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ja dreiging? Ik heb echt geen dreiging gezien. Ja Cabral bleef wel lekker bezig, probeerde het en het lukte niet maar verder heb je echt geen 1 echte kans gehad.
Hoeveel van die scrimmages na corners heb je wel niet gezien? Een zo'n bal had er ook wel gewoon een keer in gemogen hoor.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_104093530
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:02 schreef Muto het volgende:

[..]

Ach ja, je staat 2 punten achter de nummer 5. Dus het is allemaal erg relatief. Vorige week stonden we 5e ofzo.
Als je naar het spel van de laatste wedstrijden kijkt is het aannemelijker dat je gaat zakken op de ranglijst ipv stijgen.
pi_104093598
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Als je naar het spel van de laatste wedstrijden kijkt is het aannemelijker dat je gaat zakken op de ranglijst ipv stijgen.
Klopt, maar dat soort statistieken zeggen me niet zoveel.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_104093689
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hoeveel van die scrimmages na corners heb je wel niet gezien? Een zo'n bal had er ook wel gewoon een keer in gemogen hoor.
Uit scrimmages had je misschien 1 of meer goals kunnen maken ja. Verder geen fatsoenlijke aanval gezien. Er zit gewoon veels te weinig voetbal in het elftal. Op basis van geluk mag je blij zijn als je niet gaat degraderen. Als het ook weer even tegenzit zakt het ook zo inelkaar.
pi_104093775
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:04 schreef Muto het volgende:

[..]

Klopt, maar dat soort statistieken zeggen me niet zoveel.
Maar op basis van wedstrijden tegen ado,vvv, ajax, groningen en nec denk jij dat het wel goed komt? Ik niet namelijk. Ja een troosteloze 13e plaats is wel mogelijk maar meer niet.
pi_104093941
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:05 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Uit scrimmages had je misschien 1 of meer goals kunnen maken ja. Verder geen fatsoenlijke aanval gezien. Er zit gewoon veels te weinig voetbal in het elftal. Op basis van geluk mag je blij zijn als je niet gaat degraderen. Als het ook weer even tegenzit zakt het ook zo inelkaar.
Degraderen :') Je ken ook overdrijven he.
Tegen Groningen en DH verloren we kansloos, tegen AZ speelden we goed maar zat het tegen net als tegen GAE en nu Nec won ook niet verdiend. Tuurlijk moet het beter, maar je hebt nu eenmaal te maken met een enorm gebrek aan ervaring en routine.
Alleen tijd, geld en slim aankopen kan het tij keren.

Daarom zijn de cijfers over onze financiën veel belangrijker dan een paar verloren wedstrijden.
Groetjes, Ezio.
pi_104093971
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:06 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Maar op basis van wedstrijden tegen ado,vvv, ajax, groningen en nec denk jij dat het wel goed komt? Ik niet namelijk. Ja een troosteloze 13e plaats is wel mogelijk maar meer niet.
Ik denk niet dat we in de top 9 eindigen, nee.
  maandag 7 november 2011 @ 21:12:08 #13
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104094154
Ik vond het helemaal geen pech zaterdag.

NEC speelde het gewoon prima uit en wij waren niet bij machte om ook maar iets van gevaar te stichten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104094315
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:12 schreef Caland het volgende:
Ik vond het helemaal geen pech zaterdag.

NEC speelde het gewoon prima uit en wij waren niet bij machte om ook maar iets van gevaar te stichten.
Idd man.
Daarom hadden ze dat buitenspel-doelpunt nodig om te winnen. :W
Groetjes, Ezio.
pi_104094333
Stelletje kolere-pessimisten hiero |:(
Groetjes, Ezio.
  maandag 7 november 2011 @ 21:16:22 #16
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104094469
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2011 21:14 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Idd man.
Daarom hadden ze dat buitenspel-doelpunt nodig om te winnen. :W
Ja, dat was pech inderdaad. Maar daarna heb ik echt geen enkel moment het idee gehad dat wij de 1-1 zouden maken.

Die twee CV's van NEC hadden de avond van hun leven man. Konden alles heerlijk op het gemakkie wegkoppen. :')

Ik heb na corner 25 ook niet eens meer gekeken moet ik zeggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104094878
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, dat was pech inderdaad. Maar daarna heb ik echt geen enkel moment het idee gehad dat wij de 1-1 zouden maken.

Die twee CV's van NEC hadden de avond van hun leven man. Konden alles heerlijk op het gemakkie wegkoppen. :')

Ik heb na corner 25 ook niet eens meer gekeken moet ik zeggen.
Nee, maar ook omdat je Fernadez daar ziet staan samen met Guidetti die allebei niets laten zien.
Waar blijft die Achahbar eigenlijk?
Groetjes, Ezio.
  maandag 7 november 2011 @ 21:25:06 #18
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104095116
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:21 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nee, maar ook omdat je Fernadez daar ziet staan samen met Guidetti die allebei niets laten zien.
Waar blijft die Achahbar eigenlijk?
Tsja, die staat nog achter Fernandez in de pikorde, speelde nog met de A zaterdag (en scoorde 2 keer). Kan hopelijk deze maand wat minuten gaan maken, Fernandez zal er wel 4-5 wedstrijden uit liggen.

Video niet gevonden

A1 zaterdag, bij gebrek aan positief nieuws raad ik iedereen aan om de 5-0 te bekijken van Daan Blij. :9~ :9~ :9~ :9~ (video is gewoon klikbaar)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 november 2011 @ 21:34:14 #19
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104095933
Zeggen dat we pessimisten zijn na de uitslagen van de afgelopen weken. :')

Van Den Haag, N.E.C. en Go Ahead moet je gewoon ten alle tijde winnen. Zeker in eigen huis. Ervaring of niet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 7 november 2011 @ 21:36:05 #20
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_104096080
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 20:59 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Om Peter Bosz te quoten: Dat vind ik te makkelijk.

Als de Feyenoord spelers ''gewoon'' iedere wedstrijd hun taken uitvoeren en met het mes tussen de tanden te spelen maak je het ieder team moeilijk (Roda, Nac, Az, Ajax). Speel je op 50% kan je van ieder team verliezen, zelfs van Go Ahead Eagles. Maar vooral zich niet verschuilen achter Been-achtige verhalen zoals Vlaar na afloop tegen NEC.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  maandag 7 november 2011 @ 21:37:25 #21
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104096197
Ik vind dat 'we speelden niet op 100%' na al die rampseizoenen pas makkelijk.
Wanneer dringt het nou eens gewoon door dat het puur een gebrek aan kwaliteit is :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 november 2011 @ 21:39:09 #22
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_104096362
En als Feijenoord dus een keer overtuigend wint ligt dat dan zeker wel aan de vorm/instelling van de tegenstander? En niet de kwaliteiten van Feijenoord?
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_104096451
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:37 schreef Caland het volgende:
Ik vind dat 'we speelden niet op 100%' na al die rampseizoenen pas makkelijk.
Wanneer dringt het nou eens gewoon door dat het puur een gebrek aan kwaliteit is :')
"Ik weet ook niet waarom we zo slecht speelden"

"Ik snap niet dat we de inzet niet kunnen opbrengen"

"Het is onbegrijpelijk dat het niet loopt"
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  maandag 7 november 2011 @ 21:40:18 #24
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104096481
Ploegen in de middenmoot stijgen wel eens boven zichzelf uit, dat is niet zo vreemd.
Zie Utrecht gisteren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 november 2011 @ 21:42:12 #25
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_104096655
Dat is één uitleg. Ik denk dat het vaak ook met motivatie en intimidatie te maken heeft.
pi_104096755
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 21:34 schreef Happel het volgende:
Zeggen dat we pessimisten zijn na de uitslagen van de afgelopen weken. :')

Van Den Haag, N.E.C. en Go Ahead moet je gewoon ten alle tijde winnen. Zeker in eigen huis. Ervaring of niet.
Andere clubs met aanzienlijk beter materiaal (ajax, twente en psv) hadden ook moeite om te winnen. AZ had zelfs verlening nodig. Verliezen van GAE is zonde maar niet onoverkomelijk.
Wie wil jij op dit moment nou eigenlijk verwijten dat er geen geld is voor een echte afmaker? De spelersgroep in ieder geval niet! ;)
Groetjes, Ezio.
  maandag 7 november 2011 @ 21:44:37 #27
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104096870
Al had Van Persie zaterdag in de basis gestaan, die had ook geen enkele bruikbare bal gekregen :')

Frustrerend ook dat je eigenlijk Guidetti nog steeds niet hebt kunnen beoordelen door die falende tactiek elke week.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104097050
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:44 schreef Caland het volgende:
Al had Van Persie zaterdag in de basis gestaan, die had ook geen enkele bruikbare bal gekregen :')

Frustrerend ook dat je eigenlijk Guidetti nog steeds niet hebt kunnen beoordelen door die falende tactiek elke week.
Middenmaat op de flanken ja. Maar je hebt niet beter toch?
Vond het trouwens wel schrijnend, en dat reken ik Koeman wel degelijk aan dat Cabral en Schaken 5x gewisseld hebben van kant of zo.
Daarmee geef je een duidelijk signaal af: Namelijk dat je het zelf ook niet meer weet.

Biseswar op rechts en Cabral op links is de beste optie nu.
Groetjes, Ezio.
  maandag 7 november 2011 @ 21:49:25 #29
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104097219
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:47 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Middenmaat op de flanken ja. Maar je hebt niet beter toch?
Je moet ook niet alles aan je flankspelers gaan ophangen. Word je veel te voorspelbaar van.
Te weinig aansluiting vanuit het middenveld naar aanval, zo'n Bakkal die regelmatig verstoppertje speelt.

Dan is het altijd zo makkelijk om alles op je flankspelers te gaan afschuiven.

quote:
Biseswar op rechts en Cabral op links is de beste optie nu.
Dat roep ik eigenlijk al vanaf het begin. Al zal ik nu wel weer betweterig overkomen :')

Al zou ik ook wel een keer een 4-4-2 met Biseswar en Guidetti voorin willen zien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104097630
Eigenlijk is er in de afgelopen 3 jaar gewoon geen klote veranderd:

Buijs :') _O-
Groetjes, Ezio.
  maandag 7 november 2011 @ 21:57:02 #31
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104097865
Mooiste was nog die keer dat die kerel met z'n kindje op z'n arm die gasten staat uit te kankeren. _O-

Wanneer was dat? Filmpje moet nog wel ergens op youtube staan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104097988
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2011 21:57 schreef Caland het volgende:
Mooiste was nog die keer dat die kerel met z'n kindje op z'n arm die gasten staat uit te kankeren. _O-

Ja man die heb ik ook gezien _O- . Was dat niet na Psv uit of zo?
Groetjes, Ezio.
pi_104098232
Deze is ook mooi:

Nouja, dan weet je dus wel waarom sommige van die gasten verkrampt als de tyfus spelen. Als het weer eens misgaat staat dat je dus te wachten.
Groetjes, Ezio.
  maandag 7 november 2011 @ 22:01:10 #34
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104098246
Nee, dat was bij deze training volgens mij.

Al is dit het filmpje van EL, volgens mij was die ik bedoelde van de NOS. Je ziet die kerel ook nog lopen bij 22 seconden _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 november 2011 @ 22:05:18 #35
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104098582
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2011 21:57 schreef Caland het volgende:

Gouwe gast is dat, haha. Moet je alleen niet mee fucken. :')

Elite
Tegen TTIP
pi_104098585
Het ergste is nog dat die Buijs zich altijd he-le-maal de pleuris werkte. Als er eentje nou uit het juiste Feyenoord-hout gesneden was dan was hij het wel.
Jammer alleen dat die verder eigenlijk niet kon voetballen _O-
Groetjes, Ezio.
pi_104098680
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 22:05 schreef Happel het volgende:

[..]

Gouwe gast is dat, haha.

Ze werken 10-12 uur in de haven, hebben ze allemaal net een vrije dag zeker :')
Groetjes, Ezio.
  maandag 7 november 2011 @ 22:07:13 #38
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104098733
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 22:05 schreef Happel het volgende:

[..]

Gouwe gast is dat, haha. Moet je alleen niet mee fucken. :')

Ja. Die eerste _O_

Ken je kijken, met je paardenmuil. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 november 2011 @ 22:08:51 #39
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104098872
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:06 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ze werken 10-12 uur in de haven, hebben ze allemaal een vrije dag zeker :')
Schijnt nog best relaxed te zijn hoor. Zitten som gewoon uren te wachten totdat er weer een schip komt.

quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja. Die eerste _O_

Ken je kijken, met je paardenmuil. _O-
Bij die tweede zie hem vanaf seconde 7.
Elite
Tegen TTIP
pi_104099336
Ook echt iedereen die Mario wilde, mede omdat hij met ook met een harde hand zou regeren.

Overigens was het seizoen onder Erwin niet eens zo slecht, gezien de spelers.
pi_104099389
Deze baas klaart ze allemaal:

Groetjes, Ezio.
  maandag 7 november 2011 @ 22:19:01 #42
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104099621
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:15 schreef Muto het volgende:
Ook echt iedereen die Mario wilde, mede omdat hij met ook met een harde hand zou regeren.

Tsja, toen was er ook nog steeds niet echt het besef dat we er zo slecht aan toe waren.

Nu zie je toch wat meer berusting. Vorig jaar had het ook 2 keer los kunnen gaan, maar is toen ook niet gebeurd. Wel met flinke hulp van de bekende koppen, maar toch.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104099656
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:15 schreef Muto het volgende:

Zaten net als dit jaar ook excessen tussen hoor. Thuis verliezen met 3-0 van Groningen, verliezen met 4-1 bij Heracles enz .
Maar ey nu ook he, 6-0 bij Groningen terwijl we de vorige wedstrijd tegen die boeren met ik meen 5-1 wonnen :')

Die extreme grilligheid zal echt wel wat met de leeftijd te maken hebben, en als zal dus elk jaar minder worden. MITS ze dan niet al weg zijn :')
Onze laatste kampioenselftallen bestonden bijna alleen uit routiniers. Ons huidige elftal heeft er 1 of 2.
Groetjes, Ezio.
pi_104099945
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:19 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zaten net als dit jaar ook excessen tussen hoor. Thuis verliezen met 3-0 van Groningen, verliezen met 4-1 bij Heracles enz .
Maar ey nu ook he, 6-0 bij Groningen terwijl we de vorige wedstrijd tegen die boeren met ik meen 5-1 wonnen :')

Die extreme grilligheid zal echt wel wat met de leeftijd te maken hebben, en als zal dus elk jaar minder worden. MITS ze dan niet al weg zijn :')
Onze laatste kampioenselftallen bestonden bijna alleen uit routiniers. Ons huidige elftal heeft er 1 of 2.
Uiteraard, maar toen werden we in zijn eerste seizoen gewoon derde. En tweede seizoen onder Erwin lange tijd 4e en 5e gestaan en pas aan het einde gefaald. Niet dat het toen onder Leo Beenhakker in de Play-Offs beter ging...

Beste coach in de laatste 12 jaar was sowieso Bert. Beide keren,
pi_104100089
Ook echt Vlaar in die filmpjes toen al buiten praten. Met dezelfde mietjesstem als nu.
pi_104100160
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:22 schreef Muto het volgende:

[..]

Uiteraard, maar toen werden we in zijn eerste seizoen gewoon derde. En tweede seizoen onder Erwin lange tijd 4e en 5e gestaan en pas aan het einde gefaald. Niet dat het toen onder Leo Beenhakker in de Play-Offs beter ging...

Beste coach in de laatste 12 jaar was sowieso Bert. Beide keren,
Maar Bert beschikte wel beide keren verreweg over het beste materiaal. Materiaal waar je ook eenvoudig kampioen mee had kunnen worden als je daadwerkelijk het optimale er uit gehaald had.
Groetjes, Ezio.
  maandag 7 november 2011 @ 22:51:25 #47
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104102147
quote:
Al na een kwartier spelen zat Jong Feyenoord/Excelsior op rozen in Heerenveen. De ploeg wist in de eerste vijftien minuten al twee keer te scoren. Biseswar stelde na zes minuten Marley Berkvens in staat om de score te openen. Tien minuten later dribbelde Biseswar vanaf de rechterflank naar binnen, voordat hij met een prachtig gekruld schot de 0-2 op het scorebord zette.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104102245
11 december ga ik lekker tussen de boertjes naar feyenoord kijken in utrecht
* Verwijderd *
  maandag 7 november 2011 @ 22:58:32 #49
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104102634
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:52 schreef zoekeenleven het volgende:
11 december ga ik lekker tussen de boertjes naar feyenoord kijken in utrecht
Spannend hoor.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 7 november 2011 @ 22:59:28 #50
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_104102701
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 22:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Spannend hoor.
Doet z'n usernaam wel eer aan :D
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 7 november 2011 @ 23:01:50 #51
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104102841
Ik ga denk ik voor het eerst in jaren Vitesse overslaan.

Ik merk dat ik echt totaal geen zin meer in heb, ook nog eens half 1 wedstrijd. Wie weet denk ik er volgende week weer anders over :')

Eerst maar eens tussen de clowns gaan lopen volgende week in Duitsland. Misschien nog wel een leuk fotoverslagje hier posten van de meest kansloze gasten die ik tegenkom. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 november 2011 @ 23:11:07 #52
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104103366
Vitesse vind ik altijd wel leuk. Paar honderd man op de hoofdtribune. Beetje voetbal kijken en ouwehoeren. Jammer alleen dat het 12.30 is inderdaad. En verwacht weinig van de wedstrijd zelf.

quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2011 22:59 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Doet z'n usernaam wel eer aan :D
Niet eens bij stilgestaan, haha.

Wel leuk bij Utrecht. Maar om het nou boeren te noemen.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 7 november 2011 @ 23:15:36 #53
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104103609
Het zijn sowieso altijd zaadwedstrijden in Arnhem ja :')

Vorig jaar debuteerde onze toppert Larsen daar nog.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104103805
Vitesse uit eindigt voor mijn gevoel altijd in 0-0 of 1-1
pi_104103906
Ah, het is ook zo:

06.02.2011 D1 Vitesse Arnhem 1-1 Feyenoord
09.08.2009 D1 Vitesse Arnhem 0-0 Feyenoord
30.11.2008 D1 Vitesse Arnhem 1-1 Feyenoord
07.10.2007 D1 Vitesse Arnhem 0-1 Feyenoord
01.04.2007 D1 Vitesse Arnhem 0-1 Feyenoord
15.01.2006 D1 Vitesse Arnhem 0-1 Feyenoord
29.08.2004 D1 Vitesse Arnhem 1-1 Feyenoord
08.02.2004 D1 Vitesse Arnhem 0-0 Feyenoord
19.10.2002 D1 Vitesse Arnhem 1-1 Feyenoord
17.02.2002 D1 Vitesse Arnhem 2-1 Feyenoord
04.03.2001 D1 Vitesse Arnhem 0-0 Feyenoord

Echt bizar weinig doelpunten.
  maandag 7 november 2011 @ 23:26:47 #56
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104104211
Met google vertalen kom ik trouwens op deze tekst uit Sanna Dahlstrom's blog. ;(

quote:
Juste Twitter is gegaan uit de rails een beetje. Ik kan niet weg te blijven vingers van het beantwoorden van alle "idioten" die schrijft dodgy dingen. Dus de fans hier zijn compleet overdreven! Maar de hel, ze is niet dat ze zouden ons pijn, maar je klootzak natuurlijk of ze schrijven dat we zijn aardige mensen zijn niet welkom in Rotterdam (ik heb graag niets te maken met voetbal te doen) Dus ik heb een beetje omgedraaid in de afgelopen tijd. Terwijl Olof Lundh gericht aan "John Donne had e ruzie met Feyenoord-supporters."
Had nog een beetje zo'n discussie gevolgd op twitter, ze gaat ook echt overal op in he. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104104307
Was te verwachten
pi_104104476
Vervelend nieuws.
pi_104104574
Nou, vervelend.
pi_104104749
Wat een dom sletje.
Groetjes, Ezio.
pi_104104830
  maandag 7 november 2011 @ 23:39:08 #62
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104104880
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 23:36 schreef Stokstaart het volgende:
Wat een dom sletje.
Voel je anders niks van.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 november 2011 @ 23:40:31 #63
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104104963
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 23:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Voel je anders niks van.
:)
pi_104105029
quote:

[..]

Voel je anders niks van.
Guidetti huurt gewoon Guyon in als je haar aanraakt. Dan voel je misschien wel wat.

Oh, en spelersvrouwenroddels. Hoezo kom ik nu pas aan die weblog?
quote:
Talked recently with Marloes, a girl who lives here in Holland and recently moved in with her ​​boyfriend, who also played in John's team. He has scored Stefan de vrji I think the last name is spelled. They are as old as us, and she is also invited to a bachelorette party and so that I know of none other than Lisette (she is getting married). So it's nice that we have each other! We were however invited as late as there is a small chance that we can not huh in and "play" wipeout but I am keeping my fingers crossed for us now, even if everything else is also to be sick fun huh, this is one thing you want to do, especially if you do not need to be on TV as well! I hope hope hope .
.
pi_104105039
quote:

[..]

Voel je anders niks van.
Dat weet jij helemaal niet.
Groetjes, Ezio.
pi_104108005
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:54 schreef Stokstaart het volgende:
Eigenlijk is er in de afgelopen 3 jaar gewoon geen klote veranderd:

Buijs :') _O-
Sorry hoor, maar die vertoning in dat filmpje is toch ook gewoon te komisch voor woorden? Wat is dat nou voor schijnvertoning man?
Die spelers en technische staf hebben helemaal geen zin (en terecht) om een voetbal-inhoudelijke discussie met die supporters aan te gaan en die supporters reageren in de regel alleen maar op basis van emotie. Ergo: je schiet er niks mee op. Het is gewoon zo'n verplicht nummertje na de zoveelste nederlaag. :W

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2011 01:15:42 ]
pi_104108090
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:12 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar die vertoning in dat filmpje is toch ook gewoon te komisch voor woorden? Wat is dat nou voor schijnvertoning man?
Die spelers en technische staf hebben helemaal geen zin (en terecht) om een voetbal-inhoudelijke discussie met die supporters aan te gaan en die supporters reageren in de regel alleen maar op basis van emotie. Ergo: je schiet er niks mee op. Het is gewoon zo'n verplicht nummertje na de zoveelste nederlaag. :W
Sommige supporters leven nog steeds in de waan dat zij de dienst uitmaken op de club. Maar geloof mij: het eerste de beste serieuze rellen/bestorming/bedreigingen vallen er doden.
Aboutaleb is er helemaal klaar mee zei hij vandaag nog op Rijnmond.
Groetjes, Ezio.
pi_104108193
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:17 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Sommige supporters leven nog steeds in de waan dat zij de dienst uitmaken op de club. Maar geloof mij: het eerste de beste serieuze rellen/bestorming/bedreigingen vallen er doden.
Aboutaleb is er helemaal klaar mee zei hij vandaag nog op Rijnmond.
Wat bedoel je nou weer met 'vallen er doden'? :')

Ach man..ik wil niet generaliseren hoor, maar het gros van de mensen dat daar staat kan nog net een pinda pellen. Het enige wat veel van die figuren willen is zo dicht mogelijk tegen Feyenoord aan schurken en zo veel mogelijk 'betrokkenheid' laten zien, omdat ze dat in die kringen nog enige status geeft. Ik keur die betrokkenheid zeker niet af aangezien dat zo kenmerkend is voor onze club Feyenoord, maar als ik ze dan zo zinloos tegen die staf en spelers te keer hoor te gaan dan kan ik alleen maar een :') opbrengen.

Dan kunnen er weer mensen komen met verhalen als 'die mensen leven voor Feyenoord en slapen een week slecht als er verloren wordt'. Nou, dat zal dan best en mijn dag is ook naar de klote na een nederlaag, maar dat toekennen van 'streetcredibility in supporterskringen' op basis van dom, inhoudsloos gedrag zal me een worst wezen. :W

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2011 01:26:04 ]
pi_104108240
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:24 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ach man..ik wil niet generaliseren hoor, maar het gros van de mensen dat daar staat kan nog net een pinda pellen. Het enige wat veel van die figuren willen is zo dicht mogelijk tegen Feyenoord aan schurken en zo veel mogelijk 'betrokkenheid' laten zien, omdat ze dat in die kringen nog enige status geeft. Ik keur die betrokkenheid niet af, maar als ik ze dan zo zinloos tegen die staf en spelers te keer hoor te gaan dan kan ik alleen maar een :') opbrengen.

Dan kunnen er weer mensen komen met verhalen als 'die mensen leven voor Feyenoord en slapen een week slecht als er verloren wordt'. Nou, dat zal dan best en mijn dag is ook naar de klote na een nederlaag, maar dat toekennen van 'streetcredibility in supporterskringen' op basis van dom, inhoudsloos gedrag zal me een worst wezen. :W
Dat het dan wel eens a la HvH kan gaan escaleren. Met schietende agenten weet je wel. ;)
Snap gewoon niet dat ik na een nederlaag met de trein naar huis moet, daar gefrustreerd moet gaan lopen doen. Terwijl zij doodleuk gesprekken eisen met belangrijke mensen en spelers, alleen omdat ze harde kern zijn? :')
Groetjes, Ezio.
pi_104108356
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:27 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat het dan wel eens a la HvH kan gaan escaleren. Met schietende agenten weet je wel. ;)
Snap gewoon niet dat ik na een nederlaag met de trein naar huis moet, daar gefrustreerd moet gaan lopen doen. Terwijl zij doodleuk gesprekken eisen met belangrijke mensen en spelers, alleen omdat ze harde kern zijn? :')
Haha...zo'n vaart zal het niet lopen of bedoel je dat jij persoonlijk gaat rellen? :P

Maargoed, sommige mensen verliezen wel eens uit het oog dat het maar een spelletje is. Rellen, vernieligen en mishandelingen omdat de club er slecht voor staat, ik kan er met m'n verstand niet bij. Maar ik ben dan ook niet serieus te nemen, want geen harde kern, geen IQ van 80 en geen agressief gedrag.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2011 01:36:26 ]
pi_104108411
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:35 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Haha...zo'n vaart zal het niet lopen of bedoel je dat jij persoonlijk gaat rellen? :P

Maargoed, sommige mensen verliezen wel eens uit het oog dat het maar een spelletje is. Rellen, vernieligen en mishandelingen omdat de club er slecht voor staat, ik kan er met m'n verstand niet bij. Maar ik ben dan ook niet serieus te nemen, want geen harde kern, geen IQ van 80 en geen agressief gedrag.
Geloof me nou maar: de tijd dat die gasten bepalen of het voor de TD tijd is om op te stappen is voorbij hoor :P Je maakt je druk om spoken uit het verleden.. :)
Groetjes, Ezio.
pi_104108444
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:39 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Geloof me nou maar: de tijd dat die gasten bepalen of het voor de TD tijd is om op te stappen is voorbij hoor :P Je maakt je druk om spoken uit het verleden.. :)
Dat was ook niet mijn punt. Ik bedoel gewoon dat ze niet zo dom moeten doen en zo'n theaterstukje opvoeren. Betrokkenheid ok, maar het gros van die gasten stond daar gewoon interessant te doen en domme dingen te schreeuwen omdat dat van elkaar verwacht wordt.

Anyway...ik ga nu slapen. Over 2 weken pas weer een wedstrijdje bezoeken. Duurt lang. :(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2011 01:41:54 ]
pi_104108472
Denk niet dat het theater is bij bepaalde gasten :P Liefst rukken ze de koppen er af van die spelers die in hun ogen niet hard werken.
Gaat natuurlijk nergens over. Uitbannen dat volk.
Groetjes, Ezio.
pi_104108522
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:44 schreef Stokstaart het volgende:
Denk niet dat het theater is bij bepaalde gasten :P Liefst rukken ze de koppen er af van die spelers die in hun ogen niet hard werken.
Gaat natuurlijk nergens over. Uitbannen dat volk.
Voor dom gedrag bestaat geen excuus en als ze serieus denken dat ze verschil (in positieve zin) maken door zich als bavianen te gedragen is dat misschien nog wel erger dan theater idd. :')

Ik zal morgen Caland en consorten wel over me heen krijgen, maar ik kon me even niet meer inhouden na dat filmpje.

Ga nu echt pitten. Ciao! :W

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2011 01:48:36 ]
pi_104108584
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:48 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Voor dom gedrag bestaat geen excuus en als ze serieus denken dat ze verschil (in positieve zin) maken door zich als bavianen te gedragen is dat misschien nog wel erger dan theater idd. :')

Ik zal morgen Caland en consorten wel over me heen krijgen, maar ik kon me even niet meer inhouden na dat filmpje.

Ga nu echt pitten. Ciao! :W
Caland is geen hooligan joh :D Ik verdenk nog eerder Happel :7
Welterusten man :W
Groetjes, Ezio.
pi_104112314
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 23:11 schreef Happel het volgende:
Vitesse vind ik altijd wel leuk. Paar honderd man op de hoofdtribune. Beetje voetbal kijken en ouwehoeren. Jammer alleen dat het 12.30 is inderdaad. En verwacht weinig van de wedstrijd zelf.

[..]

Niet eens bij stilgestaan, haha.

Wel leuk bij Utrecht. Maar om het nou boeren te noemen.
de mensen met wie ik mee ga wel
* Verwijderd *
  dinsdag 8 november 2011 @ 10:24:49 #77
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104112409
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:52 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Caland is geen hooligan joh :D Ik verdenk nog eerder Happel :7
Pfff :{w

Denk overigens wel dat je je vergist in de invloed die de harde kern heeft binnen de club. Luisteren doen ze echt wel binnen de club.
Elite
Tegen TTIP
pi_104112508
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2011 10:24 schreef Happel het volgende:

[..]

Pfff :{w

Denk overigens wel dat je je vergist in de invloed die de harde kern heeft binnen de club. Luisteren doen ze echt wel binnen de club.
Meer 'uit angst voor' dan dat ze in de regel met verstandige oplossingen komen heb ik het idee. Al moet ik toegeven dat het bestuur wat vaker een schop onder de kont nodig heeft, dus wat dat betreft is het wel weer nuttig.
  dinsdag 8 november 2011 @ 10:44:18 #79
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_104112897
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:05 schreef Stokstaart het volgende:
Het ergste is nog dat die Buijs zich altijd he-le-maal de pleuris werkte. Als er eentje nou uit het juiste Feyenoord-hout gesneden was dan was hij het wel.
Jammer alleen dat die verder eigenlijk niet kon voetballen _O-
Of dat'ie gekocht word na een tijdje Grunn en dat'ie bij Feijenoord constant anders gebruikt word :')
  dinsdag 8 november 2011 @ 10:59:47 #80
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104113304
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 10:29 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Meer 'uit angst voor' dan dat ze in de regel met verstandige oplossingen komen heb ik het idee. Al moet ik toegeven dat het bestuur wat vaker een schop onder de kont nodig heeft, dus wat dat betreft is het wel weer nuttig.
Heeft niet zoveel met angst te maken hoor. De afgelopen maanden/jaren zijn er altijd wel gesprekken geweest met supportersdelegaties. Probleem is echter dat veel supporters met het hart op de tong praten en daardoor niet altijd serieus genomen kunnen worden door het bestuur, ook al komen ze soms best met goede oplossingen.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 8 november 2011 @ 11:02:53 #81
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_104113387
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2011 10:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Heeft niet zoveel met angst te maken hoor. De afgelopen maanden/jaren zijn er altijd wel gesprekken geweest met supportersdelegaties. Probleem is echter dat veel supporters met het hart op de tong praten en daardoor niet altijd serieus genomen kunnen worden door het bestuur, ook al komen ze soms best met goede oplossingen.
En andersom waarschijnlijk ook? Het bestuur praat waarschijnlijk met een dubbele agenda (/ niet het hart op de tong) en die worden daarom niet serieus genomen?
  dinsdag 8 november 2011 @ 11:09:09 #82
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104113543
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:02 schreef Keltie het volgende:

[..]

En andersom waarschijnlijk ook? Het bestuur praat waarschijnlijk met een dubbele agenda (/ niet het hart op de tong) en die worden daarom niet serieus genomen?
Dat ook natuurlijk. Draaien om veel zaken heen, wat weer frustraties oplevert onder de supporters. Met name als het gaat om beleid rondom thuis- en uitwedstrijden. Doen toezeggingen die ze niet nakomen of willen niet ingaan op de aanbevelingen die worden gedaan door de supporters.

Waarbij je je natuurlijk moet afvragen of die aanbevelingen wel gewenst zijn.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 8 november 2011 @ 11:23:59 #83
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_104114000
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat ook natuurlijk. Draaien om veel zaken heen, wat weer frustraties oplevert onder de supporters. Met name als het gaat om beleid rondom thuis- en uitwedstrijden. Doen toezeggingen die ze niet nakomen of willen niet ingaan op de aanbevelingen die worden gedaan door de supporters.

Waarbij je je natuurlijk moet afvragen of die aanbevelingen wel gewenst zijn.
Als een aanbeveling niet gewenst is, moet je niet de indruk blijven wekken iets ermee te doen.
Mocht iets niet kunnen, kom je met overtuigende argumentatie waarom iets niet kan.
Feijenoord kennende zeggen ze niets of komen ze "er later op terug". En vervolgens gebeurt er geen kut of gebeurt het half.
Ik herken mijn eigen werksituatie erin en herken de frustratie bij de supporters dus ook wel :')
  dinsdag 8 november 2011 @ 11:39:37 #84
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104114458
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:23 schreef Keltie het volgende:

[..]

Als een aanbeveling niet gewenst is, moet je niet de indruk blijven wekken iets ermee te doen.
Mocht iets niet kunnen, kom je met overtuigende argumentatie waarom iets niet kan.
Feijenoord kennende zeggen ze niets of komen ze "er later op terug". En vervolgens gebeurt er geen kut of gebeurt het half.
Ik herken mijn eigen werksituatie erin en herken de frustratie bij de supporters dus ook wel :')
Zo gaat het inderdaad vaak. Zeggen er op terug te komen en dat vervolgens nooit doen. Erg frustrerend gedrag en een, voor mij, reden om geïrriteerd te raken in de mensen die zulke dingen zeggen.
Elite
Tegen TTIP
pi_104114507
Wanneer komen de jaarcijfers? Vorig jaar op 28 oktober, nu nog steeds niets gehoord.
  dinsdag 8 november 2011 @ 11:46:36 #86
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104114661
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:41 schreef Muto het volgende:
Wanneer komen de jaarcijfers? Vorig jaar op 28 oktober, nu nog steeds niets gehoord.
Volgende maand.

Typerend overigens dat je er niks over hoort verder.
Elite
Tegen TTIP
pi_104114722
Jullie ook al het seizoensgeschenk ontvangen ? Lijkt me wel een aardig boek. :)
pi_104114756
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:48 schreef Paul-89 het volgende:
Jullie ook al het seizoensgeschenk ontvangen ? Lijkt me wel een aardig boek. :)
Nog niet, zal wel binnenkomen vandaag. Is legioensgeschenk, al is dat volgens mij hetzelfde.
  dinsdag 8 november 2011 @ 11:54:10 #89
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104114931
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:41 schreef Muto het volgende:
Ze moeten er eerst nog wat mee knoeien voor ze het openbaar kunnen maken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104115043

Iemand enig idee waar dit is? Montevideo?
  dinsdag 8 november 2011 @ 11:58:54 #91
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104115092
New Orleans.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104115197
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:58 schreef Caland het volgende:
New Orleans.
Ah, zat ik er naast. Daar wonen die Guidetti en Sanna... Volgens mij komen alle nieuwe spelers eerst daar terecht. Vlaar woonde eerst daarnaast en nu in Barendrecht. Zo zijn er wel wat meer, dacht ik.
  dinsdag 8 november 2011 @ 12:02:08 #93
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_104115216
Die toren staat er nog niet zo lang hoor, dus ik denk niet dat Vlaar daar gewoond heeft ;) .
2000 light years from home
pi_104115257
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 12:02 schreef Merkie het volgende:
Die toren staat er nog niet zo lang hoor, dus ik denk niet dat Vlaar daar gewoond heeft ;) .
Ik bedoelde Montevideo. ;)
pi_104118460
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:24 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ach man..ik wil niet generaliseren hoor,
Doe het dan ook niet :')
Er zijn er ook zat die leven voor de club en gewoon hoogopgeleid zijn en een goede baan hebben.
Dat toontje van 'wie denken die arbeidertjes wel niet' is echt walgelijk :r
pi_104118655
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 13:40 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Er zijn er ook zat die leven voor de club en gewoon hoogopgeleid zijn en een goede baan hebben.
De meeste zijn gewoon achterlijke proleten niet in staat zichzelf fatsoenlijk te uiten. Laten we dat nou maar gewoon openhartig uitspreken met zn allen.
Een mooi gevecht is niks mis mee, echter je eigen spelers bedreigen of bestuursleden bedreigen/eigen stad slopen is gewoon laag en laf.
Groetjes, Ezio.
pi_104118836
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 13:46 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

De meeste zijn gewoon achterlijke proleten niet in staat zichzelf fatsoenlijk te uiten. Laten we dat nou maar gewoon openhartig uitspreken met zn allen.
Een mooi gevecht is niks mis mee, echter je eigen spelers bedreigen of bestuursleden bedreigen/eigen stad slopen is gewoon laag en laf.
Toch knap om een post met enkel vooroordelen en onzin neer te zetten. En weer zo'n post van 'kijk mij eens een uitgebreide vocabulaire hebben en zij zijn dom'. Succes ermee.Mensen met zo'n houding horen in de hoofdstad :W
pi_104119049
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 13:51 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Toch knap om een post met enkel vooroordelen en onzin neer te zetten. En weer zo'n post van 'kijk mij eens een uitgebreide vocabulaire hebben en zij zijn dom'. Succes ermee.Mensen met zo'n houding horen in de hoofdstad :W
Owja, dus je eigen stad afbreken is normaal zeker. Mijn ouders hadden in '99 een horecagelegenheid achter de Aert v Nesstraat die is toen compleet afgebroken.
Terwijl mn pa al 30 jaar SCC-houder was bij Feyenoord.
Rot je nou gauw op met zulke willekeurige achterlijkheden goed te praten.
Groetjes, Ezio.
pi_104119312
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 november 2011 13:58 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Owja, dus je eigen stad afbreken is normaal zeker. Mijn ouders hadden in '99 een horecagelegenheid achter de Aert v Nesstraat die is toen compleet afgebroken.
Terwijl mn pa al 30 jaar SCC-houder was bij Feyenoord.
Rot je nou gauw op met zulke willekeurige achterlijkheden goed te praten.
Ja dus het waren alleen maar Feyenoorders die toen de stad hebben gesloopt? Een echte Feyenoorder/Rotterdammer gaat z'n eigen stad niet slopen. Als Feyenoord een prijs wint loopt heel de stad uit. Je weet wat voor tuig er in Rotterdam rondloopt. Er zullen best wat Feyenoorders zijn die zich flink hebben misdragen maar dit geldt net zo goed voor bijv. de Lijnbaanjeugd. Buiten dat snap ik vanuit jouw optiek de frustratie maar het is heel erg makkelijk om elk lid van de harde kern of de wat fanatiekere Feyenoordsupporter maar gelijk neer te zetten als dom en simpel.
pi_104119523
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:07 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ja dus het waren alleen maar Feyenoorders die toen de stad hebben gesloopt? Een echte Feyenoorder/Rotterdammer gaat z'n eigen stad niet slopen. Als Feyenoord een prijs wint loopt heel de stad uit. Je weet wat voor tuig er in Rotterdam rondloopt. Er zullen best wat Feyenoorders zijn die zich flink hebben misdragen maar dit geldt net zo goed voor bijv. de Lijnbaanjeugd. Buiten dat snap ik vanuit jouw optiek de frustratie maar het is heel erg makkelijk om elk lid van de harde kern of de wat fanatiekere Feyenoordsupporter maar gelijk neer te zetten als dom en simpel.
Heb jij weer gelijk in.
Ik bedoel ook niet de harde kern SCF an sig, zeker de oude garde had (destijds) een bepaalde erecode. Dat slopen van winkels, vechten om het vechten met de ME en bedreigen van mensen uit eigen gelederen is echt iets van de nieuwe generatie lijkt het.

Nouja Europees wel natuurlijk, zoals in Basel :X Maar je eigen stad slopen maar ook eigen spelers bedreigen is toch gewoon om te kotsen?
Of misschien ben ik wel een ouwe lul geworden hoor :P , maar vroeger deed men dat gewoon niet.
Groetjes, Ezio.
pi_104119586
Maar die Robbie die toen doodgeschoten was bij HvH was in ieder geval wel een Feyenoorder.
Weet niet hoeveel % die "Rotterdam Hooligans!", zingen nep is en hoeveel daadwerkelijk supporter zijn van de club hoor.
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 8 november 2011 @ 14:18:36 #102
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104119689
Bleek toch achteraf dat de '99 rellen waren gestart door die zgn. lijnbaanjongeren puur om de winkels te kunnen plunderen. Die hadden niks met Feyenoord van doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104119864
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:18 schreef Caland het volgende:
Bleek toch achteraf dat de '99 rellen waren gestart door die zgn. lijnbaanjongeren puur om de winkels te kunnen plunderen. Die hadden niks met Feyenoord van doen.
Tegenwoordig zijn dat bijna alleen Marokkanen dus die pik je er in ieder geval zo uit :P
We hebben toen wel de beelden bekeken van CTR (cameratoezicht van Stadsdeel of zo ), en de gasten die liepen te slopen en te plunderen hadden wel gewoon een Feyenoord-shirt aan.
Geloof niet echt dat het een vooropgezet plan was om te plunderen, Want na de UEFA-cup finale ging het ook weer los in de stad en is er veel gesloopt maar niets geplunderd .
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 8 november 2011 @ 14:27:34 #104
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104120080
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:22 schreef Stokstaart het volgende:
Geloof niet echt dat het een vooropgezet plan was om te plunderen, Want na de UEFA-cup finale ging het ook weer los in de stad en is er veel gesloopt maar niets geplunderd .
Dat kwam voornamelijk doordat de ME niet wilde dat er voor het stadhuis feestgevierd werd.
Elite
Tegen TTIP
pi_104120165
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat kwam voornamelijk doordat de ME niet wilde dat er voor het stadhuis feestgevierd werd.
Er waren toen toch mensen op de bordes geklommen? :D
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 8 november 2011 @ 14:31:25 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104120248
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:22 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Tegenwoordig zijn dat bijna alleen Marokkanen dus die pik je er in ieder geval zo uit :P
We hebben toen wel de beelden bekeken van CTR (cameratoezicht van Stadsdeel of zo ), en de gasten die liepen te slopen en te plunderen hadden wel gewoon een Feyenoord-shirt aan.
Geloof niet echt dat het een vooropgezet plan was om te plunderen,
Volgens mij is daar toen best uitgebreid onderzoek naar gedaan en dat kwam er toch echt uit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104120511
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Volgens mij is daar toen best uitgebreid onderzoek naar gedaan en dat kwam er toch echt uit.
Check deze maar: http://books.google.nl/bo(...)#v=onepage&q&f=false

Merendeel van de arrestanten waren dik in de 20.
Groetjes, Ezio.
pi_104123258
quote:
Schikkingsvoorstel Guyon Fernandez: zes wedstrijden

Guyon Fernandez hangt een zware schorsing boven het hoofd. De aanvaller van Feyenoord heeft een schikkingsvoorstel van liefst zes duels gekregen van de aanklager betaald voetbal.

Fernandez sloeg in het duel van zaterdagavond, waarin Feyenoord verloor met 0-1 van NEC, tot twee keer toe zijn directe opponent Rens van der Eijden. Televisiebeelden waren na afloop overduidelijk.

De hoge sanctie die Fernandez in het vooruitzicht is gesteld heeft mede te maken met zijn verleden. In september 2010 werd een schorsing van vier duels voor het natrappen van toenmalig AZ-verdediger Héctor Moreno later omgezet in een uitsluiting voor drie wedstrijden, waarvan eentje voorwaardelijk.

Destijds stond Fernandez onder contract bij Excelsior. Dat laatste duel voorwaardelijk is nu aangepast in onvoorwaardelijk en komt bij zijn nieuwe straf. Fernandez heeft nog tot woensdag 11.00 uur om te reageren op het voorstel. Als Feyenoord en de spits niet akkoord gaan, wordt de zaak voorgelegd aan de tuchtcommissie.
:')
pi_104123443
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:46 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

:D :') En andere gevallen (Ooijer) worden met geel afgedaan en vervolgens kan men er 'niets meer aan doen' :')
pi_104123500
Is hij overigens weer terug in de wedstrijd tegen Ajax. Maar dat wil wel zeggen dat je de tactiek die tegen Ajax en Az goed werkte niet kunt gebruiken tegen PSV en Twente thuis en Utrecht uit.
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:53:25 #111
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104123590
quote:

[..]

De grootste dombo is hijzelf natuurlijk maar dit is toch wel een hele hoge straf
pi_104123682
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:51 schreef Paul-89 het volgende:
Is hij overigens weer terug in de wedstrijd tegen Ajax. Maar dat wil wel zeggen dat je de tactiek die tegen Ajax en Az goed werkte niet kunt gebruiken tegen PSV en Twente thuis en Utrecht uit.
PSV pak je sowieso echt no-way (die lopen onze verdediging zo weer door :') Moet je verdomme gewoon oppassen dat het nietweer een 'tientje' wordt). Belangrijk is om bij die club op de counter te spelen, zo diep mogelijk ingraven.

tegen Twente / Utrecht kun je gewoon die tactiek toepassen met Guidetti in de spits, of desnoods Achahbar (is sneller dan Gui-zweedseballen-pizza-pasta-mcdonalds-burgerking-detti).
pi_104123689
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:50 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:D :') En andere gevallen (Ooijer) worden met geel afgedaan en vervolgens kan men er 'niets meer aan doen' :')
De overtreding van Ooijer is inderdaad uitstekend vergelijkbaar met die dubbele vuistslag van Fernandez, ja. :')
pi_104123736
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:55 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

PSV pak je sowieso echt no-way (die lopen onze verdediging zo weer door :') Moet je verdomme gewoon oppassen dat het nietweer een 'tientje' wordt). Belangrijk is om bij die club op de counter te spelen, zo diep mogelijk ingraven.

tegen Twente / Utrecht kun je gewoon die tactiek toepassen met Guidetti in de spits, of desnoods Achahbar (is sneller dan Gui-zweedseballen-pizza-pasta-mcdonalds-burgerking-detti).
Ohjee krijgen we dit weer. :{
pi_104123772
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:55 schreef T- het volgende:

[..]

De overtreding van Ooijer is inderdaad uitstekend vergelijkbaar met die dubbele vuistslag van Fernandez, ja. :')
Wat Ooijer deed had gewoon Sneijder's carrière kunnen kosten.
pi_104123791
Zes wedstrijden valt nog mee eigenlijk.
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:58:18 #117
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104123808
quote:

[..]

Terechte straf. Waren overduidelijke vuistslagen van Fernandez.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:58:52 #118
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104123838
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:57 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Wat Ooijer deed had gewoon Sneijder's carrière kunnen kosten.
Was ook absoluut rood maar zo werkt het nu eenmaal
pi_104123843
Gewoon straf accepteren en nog wat weekjes salaris inhouden zou overigens niet verkeerd zijn.
pi_104123876
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

Was ook absoluut rood maar zo werkt het nu eenmaal
Tijd dat ze het eens gaan veranderen, verkeerd gegeven rode kaarten kunnen ze wel intrekken maar gele kaarten voor een afgrijselijke overtreding kan niets meer aan veranderd worden. :{
pi_104125251
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:56 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ohjee krijgen we dit weer. :{
Ik ben de grootste optimist geweest in dit topic, ben de enige die durfde te stellen dat we MINIMAAL gelijkspel zouden spelen tegen Ajax (misschien Ritmo ook). Iedereen zat toen echt met zo'n kop: :')

Ik kreeg gelijk. Hetzelfde geldt nu tegen PSV: met hun aanval dezelfde fouten maken als Been vorig jaar (als mongolen supernaief grote ruimtes in het veld open laten en niet ALLES doen om de 10 te voorkomen) gaat je - zeker hoe de verdediging nu staat - serieuze risico's opleveren.

Gelukkig is Koeman veel te wijs om dit te laten gebeuren, maar een uitslag a la Groningen is niet ondenkbaar mits onze rakkers dus niet gaan ingraven.

Ik bedoelde dus eigenlijk meer: zo kensernaief spelen als vorig jaar en je gaat keihard de boot in. Gewoon dezelfde structuur als tegen 020 en AZ dus, dan heb je nog een kansje.
pi_104125312
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:55 schreef T- het volgende:

[..]

Het is vergelijkbaar in die zin dat het een bewuste manier was om iemand opzettelijk te bezeren / een aanval op de man. Of je dat nou doet op Ooijers' manier of door iemand een klap voor zijn muil te geven maakt verder geen fuck uit.

Mijn punt is: die aanval van Ooijer is ook een grove vorm van spelbederf, alleen dat durft niemand dan weer te onderkennen. :r
pi_104125338
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:32 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik ben de grootste optimist geweest in dit topic, ben de enige die durfde te stellen dat we MINIMAAL gelijkspel zouden spelen tegen Ajax (misschien Ritmo ook). Iedereen zat toen echt met zo'n kop: :')

Ik kreeg gelijk. Hetzelfde geldt nu tegen PSV: met hun aanval dezelfde fouten maken als Been vorig jaar (als mongolen supernaief grote ruimtes in het veld open laten en niet ALLES doen om de 10 te voorkomen) gaat je - zeker hoe de verdediging nu staat - serieuze risico's opleveren.

Gelukkig is Koeman veel te wijs om dit te laten gebeuren, maar een uitslag a la Groningen is niet ondenkbaar mits onze rakkers dus niet gaan ingraven.

Ik bedoelde dus eigenlijk meer: zo kensernaief spelen als vorig jaar en je gaat keihard de boot in. Gewoon dezelfde structuur als tegen 020 en AZ dus, dan heb je nog een kansje.
Ik was ook een van de weinige optimisten voor Ajax (en genoeg andere lastige wedstrijden) maar dat noemde vele hier toen naïef.

Maar goed ik zou me niet meer druk maken over iemand anders zijn instelling/gedachte over een wedstrijd. :P
  dinsdag 8 november 2011 @ 16:58:31 #124
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_104126468
quote:
Informatie RKC Waalwijk – Feyenoord

Beste supporter,

Op zondag 27 november aanstaande speelt Feyenoord de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk. Om deze wedstrijd is de laatste dagen achter de schermen veel te doen geweest. De wedstrijd was in eerste instantie aangemerkt als een wedstrijd in de hoogste risicocategorie, onder andere ingegeven door de perikelen rond de bekerfinale voor beloften van vorig seizoen. Dit met alle gevolgen van dien, onder andere een verplichte buscombiregeling voor Feyenoord-supporters.

Na uitvoerig overleg met de Gemeente Waalwijk, RKC Waalwijk en Feyenoord heeft gemeente een positieve stap gezet, door de risicocategorisering aan te passen. Dit heeft niet geleid tot een volledig vrije regeling, omdat men waarde hecht aan een gegroepeerde aankomst en vertrek van de Feyenoord-supporters. Daarbij wilde men nog toestaan dat er met de auto tot aan het stadion gereden zou worden, maar dan zou wel een beperking gelden van 100 voertuigen = 400 supporters.

De variant die nu is bedacht is dat iedereen met eigen vervoer tot aan de gemeentegrens van Waalwijk kan reizen en de laatste paar kilometer per bus wordt afgelegd. Op deze wijze kan de wedstrijd door 680 Feyenoord-supporters bezocht worden en wordt tevens voldaan aan de eisen die vanuit de Gemeente Waalwijk gesteld worden. Aanvullende voorwaarde is dat het voor Feyenoord-supporters niet is toegestaan zich op deze dag in het centrum van Waalwijk te begeven.

Feyenoord beseft dat de regeling voor deze wedstrijd niet ideaal is, maar hoopt toch op een ieders begrip en medewerking. De voorverkoop voor RKC Waalwijk – Feyenoord start op woensdag 9 november.

Met vriendelijke groet,

FEYENOORD ROTTERDAM
Kansloos:
"De wedstrijd was in eerste instantie aangemerkt als een wedstrijd in de hoogste risicocategorie, onder andere ingegeven door de perikelen rond de bekerfinale voor beloften van vorig seizoen."
  dinsdag 8 november 2011 @ 17:14:02 #125
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104127075
Was te verwachten :')

Gewoon weer geen kaarten afnemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 8 november 2011 @ 17:15:24 #126
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104127122
FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 08-11-2011 om 16:54:54 #Feyenoord zal donderdag a.s. een oefenwedstrijd tegen SC Telstar afwerken, op Varkenoord om 14.00 uur. reageer retweet
FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 08-11-2011 om 16:56:02 Donderdagochtend wordt besloten of de wedstrijd toegankelijk is voor publiek. Recent was een oefenwedstrijd tegen Almere City nog verboden. reageer retweet
Pffff.... :') Nog zoiets.

Ja joh, lekker rellen tegen de ouwe vandagen van Telstar donderdagmiddag om 14.00u. :N
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104127176
Duurt wel weer lang zeg de volgende thuis wedstrijd, ergens in December pas
  dinsdag 8 november 2011 @ 17:23:36 #128
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104127462
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104127839
Leuk gedaan, hoorde dat die Cissé ook niks voor elkaar kreeg tegen die knaapjes. Ongelofelijk dat die 2 mil heeft moeten kosten. Zo jammer
  dinsdag 8 november 2011 @ 17:32:27 #130
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104127878
2? Tel er maar 2 bij op.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104128050
2? Hij was toch iets van 2,5 miljoen ofzo? Of tel je nou ook de salatis erboven op? Dan hebbie gelijk
  dinsdag 8 november 2011 @ 17:39:28 #132
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104128182
Volgens mij was het iets van 3,8 miljoen.

quote:
Update: Feyenoord.nl meldt zojuist dat het duel in De Kuip wordt gespeeld en niet toegankelijk is voor publiek…

Feyenoord bedankt!
Sjongejonge, trieste bedoeling :r
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 8 november 2011 @ 17:54:54 #133
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_104128775
Wees blij, blijft die ellende je ook weer bespaard.
pi_104128845
Ik wilde graag gaan, maar helaas.

Oh en die straf voor Guyon is overdreven, gezien straffen voor andere overtredingen.
  dinsdag 8 november 2011 @ 17:58:57 #135
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104128905
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 17:54 schreef H.M.Murdock het volgende:
Wees blij, blijft die ellende je ook weer bespaard.
Ach, waar gaat dat nog over man. Als zelfs dit soort wedstrijden al niet meer met publiek gespeeld kunnen worden. :') Triest zooitje.

quote:
13s.gif Op dinsdag 8 november 2011 17:56 schreef Muto het volgende:
Ik wilde graag gaan, maar helaas.

Oh en die straf voor Guyon is overdreven, gezien straffen voor andere overtredingen.
Fernandez had nog voorwaardelijk staan. Vorig jaar flikte hij nog wel eens hetzelfde.
Vreemd eigenlijk, in interviews enzo komt hij altijd zo rustig en beschaafd over.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104129010
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 17:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Ach, waar gaat dat nog over man. Als zelfs dit soort wedstrijden al niet meer met publiek gespeeld kunnen worden. :') Triest zooitje.

[..]

Fernandez had nog voorwaardelijk staan. Vorig jaar flikte hij nog wel eens hetzelfde.
Vreemd eigenlijk, in interviews enzo komt hij altijd zo rustig en beschaafd over.
Ah, dan is het helemaal terecht. Opzich is een straf van 6 wedstrijden wel terecht gezien de vuistslagen. Maar andere overtredingen worden te laag bestraft.

Echt, een wedstrijd verbieden voor publiek. Ongelofelijk.
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:02:10 #137
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_104129031
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 17:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Het is zeker treurig.
Maar bekijk het maar zo, het bespaart je 15 euro en een hoop ergernis.
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:03:23 #138
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104129075
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:02 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Het is zeker treurig.
Maar bekijk het maar zo, het bespaart je 15 euro en een hoop ergernis.
Wedstrijd was gewoon gratis geweest neem ik aan :')

Maargoed... dat zullen we nooit weten. :')

quote:
Van Geel: FC Twente troeft Feyenoord af met halen verdediger Bjelland

Ronald Koeman gaf al een aantal keer aan dat Feyenoord nu zal moeten gaan doorselecteren. Technisch directeur Martin van Geel beaamde dat, maar heeft nauwelijks financiele mogelijkheden daarvoor. 'De mogelijkheden zijn beperkt. Maar wij proberen inventief te zijn', aldus de technisch directeur in het Algemeen Dagblad. 'Al is het makkelijker als je een paar miljoen hebt te besteden. De Deense centrumverdediger Andreas Bjelland van FC Nordsjaelland stond bijvoorbeeld in ons schaduwteam. Maar FC Twente haalt hem nu al binnen.'
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104129390
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 november 2011 17:39 schreef Caland het volgende:
Volgens mij was het iets van 3,8 miljoen.

[..]

Sjongejonge, trieste bedoeling :r
Serieus? Jezus, en ik maar denken dat het 'maar' 2,5 mil was
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:12:03 #140
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_104129403
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Met Feijenoord weet je het helaas nooit. Maar misschien steekt er wel meer achter. Willen ze iets nieuws uitproberen ofzo.
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:30:16 #141
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_104130068
quote:

[..]

Helaas terecht. Hij sloeg em vol op z'n bek.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_104130549
Kijken wat Anachbar er van af gaat brengen als wissel voor Guidetti.
Zo heel erg hoeft Fernandez niet gemist te worden.
pi_104130561
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:30 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Helaas terecht. Hij sloeg em vol op z'n bek.
Irritant mannetje is dat hoor die van Eijden, jammer dat het zo duidelijk te zien is op de beelden
pi_104130665
Toch vind ik 7 wedstrijden wat overdreven, Suarez kreeg toch 8 bij het bijten? Vind ik toch een andere orde

3-4 had genoeg geweest. Als je iemand door midden trapt dan krijg je 2 waarvan 1 voorwaardelijk
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:54:01 #145
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_104131050
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:45 schreef Chiich het volgende:
Toch vind ik 7 wedstrijden wat overdreven, Suarez kreeg toch 8 bij het bijten? Vind ik toch een andere orde

3-4 had genoeg geweest. Als je iemand door midden trapt dan krijg je 2 waarvan 1 voorwaardelijk
Fernandez sloeg meerdere keren, om hem goed te raken.
Dan is het dus met voorbedachte rade. Dat kan ook maar zo een half jaar schorsing zijn.
Wie dit leest is gek
  dinsdag 8 november 2011 @ 19:00:19 #146
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104131335
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:54 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Fernandez sloeg meerdere keren, om hem goed te raken.
Dan is het dus met voorbedachte rade. Dat kan ook maar zo een half jaar schorsing zijn.
In het amateurvoetbal misschien ja :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104131717
De pure willekeur verbaasd me keer op keer. Wanneer iets niet wordt uitgemeten in de media, komt het ook niet voor bij de KNVB. Ik ben het prima eens met de wedstrijden, maar hoevaak er na een vuistslag geen onderzoek gedaan is?
pi_104132773
Vertonghen gaf toch ook een stoot in de maag van iemand van PSV vorig jaar? Niks meer van gehoord.
pi_104133911
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 13:40 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Niet zo huilen Maastoren. Zo'n toon sla ik niet aan, dus leg me dergelijke onzin niet in de mond. Daarbij...als er ergens generaliserend wordt gepraat is het wel op topics als deze. 'Die joden, die ME-ers' etc.

Lees nog maar eens terug wat ik gezegd heb...ik hekel enkel een bepaald soort gedrag, niet een bepaalde sociale klasse.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2011 19:52:11 ]
pi_104134048
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 13:51 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Nee, mensen zoals jij moeten eens stoppen met te denken dat wanneer je dom, destructief gedrag tentoonspreidt je een 'eckte eckte' supporter bent en mensen die beschaafd zijn en over dingen nadenken alvorens te roepen en te handelen 'niet voor Feyenoord leven' en dus geen recht van spreken hebben. Die drogreden kennen we nu wel. :W

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2011 20:00:54 ]
  dinsdag 8 november 2011 @ 20:18:34 #151
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_104135173
Even een pluimpje voor Koeman, die het gedrag van Fernandez ten zeerste veroordeeld.

Was onze trainer (de Boer) maar zo duidelijk over wat wel en wat niet door de beugel kan (in zake Ooijer).
pi_104135786
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 20:18 schreef wolferl het volgende:
Even een pluimpje voor Koeman, die het gedrag van Fernandez ten zeerste veroordeeld.

Was onze trainer (de Boer) maar zo duidelijk over wat wel en wat niet door de beugel kan (in zake Ooijer).
Je denkt toch zeker niet dat Koeman Fernandez 6 wedstrijden uit de selectie had gelaten he. :') Hij heeft makkelijk praten in deze situatie, aangezien hij toch niks te kiezen heeft.
pi_104135788
quote:

Ik vind Koeman ook wel prettig, is gewoon duidelijk draait nergens omheen. :)

Nu nog de buitenspelers eens gewoon normaal neerzetten.
  dinsdag 8 november 2011 @ 20:34:57 #154
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_104135984
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Maargoed... dat zullen we nooit weten. :')

[..]

Zo, wat een wereldprimeur van het AD, Feyenoord schijnt geen geld te hebben. :o :')

Hier even een overzicht van onze TD's in het AD.

2008:
quote:
Technisch directeur Peter Bosz beaamde dat, maar heeft nauwelijks financiele mogelijkheden daarvoor. 'De mogelijkheden zijn beperkt. Maar wij proberen inventief te zijn', aldus de technisch directeur in het Algemeen Dagblad.
2009:
quote:
Technisch directeur Leo Beenhakker beaamde dat met een zucht, maar heeft nauwelijks financiele mogelijkheden daarvoor. 'De mogelijkheden zijn beperkt. Maar wij proberen inventief te zijn', aldus de technisch directeur in het Algemeen Dagblad.
2011:
quote:
Technisch directeur Martin van Geel beaamde dat, maar heeft nauwelijks financiele mogelijkheden daarvoor. 'De mogelijkheden zijn beperkt. Maar wij proberen inventief te zijn', aldus de technisch directeur in het Algemeen Dagblad.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_104136088
Haha 3 jaar lang al 'maar we proberen inventief te zijn', nog niks van gelukt dus tot zover....
  dinsdag 8 november 2011 @ 20:43:00 #156
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_104136354
Pff Fernandez 6 wedstrijden geschorst :( Ben je lekker mee, heb je dus alleen nog een spits die er niks van kan en een 17 jarig jochie.. :')
  dinsdag 8 november 2011 @ 20:43:47 #157
53267 TC03
pi_104136391
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 20:43 schreef inZanity het volgende:
Pff Fernandez 6 wedstrijden geschorst :( Ben je lekker mee, heb je dus alleen nog een spits die er niks van kan en een 17 jarig jochie.. :')
Gast, wat doe je nou PRDV-achtig? :') Guidetti kan er echt wel wat van.
pi_104136408
quote:
Ik dacht dat jullie wel tevreden met die Zweed zijn :?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 8 november 2011 @ 20:44:18 #159
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_104136425
quote:
Guidetti is nog altijd 10x beter dan Fernandez.
pi_104136495
Als de buitenspelers eens gewoon normaal werden neergezet weet ik zeker dat ook Guidetti meer kansen krijgt, zie bij PSV bijv. Matavz die komt nu ook totaal niet in het stuk voor omdat Mertens alleen maar naar binnentrekt. Voorheen had hij Tadic die nog wel gewon ouderwets zijn man passeerde en dan een voorzet gaf.
pi_104136600
Als ze nou gewoon harde lage voorzetten geven of de achterlijn opzoeken en de bal terugleggen, dan maakt Guidetti er ook wat meer. Al die mislukte voorzetten vanaf de zijkanten en het gebrek aan steekpassjes...
  dinsdag 8 november 2011 @ 20:50:40 #162
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_104136739
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 20:43 schreef TC03 het volgende:

[..]

Gast, wat doe je nou PRDV-achtig? :') Guidetti kan er echt wel wat van.
Eten en praten ja.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 20:44 schreef Merkie het volgende:

[..]

Guidetti is nog altijd 10x beter dan Fernandez.
pi_104136813
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 20:50 schreef inZanity het volgende:

[..]

Eten en praten ja.

[..]

Jij denkt dat Man. City enz. het verkeerd hebben gezien en dat ze beter Fernandez hadden kunnen halen ? :P
  dinsdag 8 november 2011 @ 20:55:46 #164
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_104137011
Mensen die niet inzien dat inZanity keihard aan het trollen is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 8 november 2011 @ 20:57:42 #165
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_104137117
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 20:50 schreef inZanity het volgende:

[..]

Eten en praten ja.

[..]

Gast, heb je Fernandez wel eens met een bal aan zijn voet gezien :') ? Dat is toch geen voetbal man. Zijn enige wapen is z'n snelheid.
pi_104137620
Als je op Guidetti let tijdens de wedstrijd zie je dat hij vaak genoeg vrij staat maar de bal gewoon niet krijgt alsof ze bang zijn om de steekpass te geven
pi_104139622
Fernandez en voetballen :')
pi_104141393
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:54 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee, mensen zoals jij moeten eens stoppen met te denken dat wanneer je dom, destructief gedrag tentoonspreidt je een 'eckte eckte' supporter bent en mensen die beschaafd zijn en over dingen nadenken alvorens te roepen en te handelen 'niet voor Feyenoord leven' en dus geen recht van spreken hebben. Die drogreden kennen we nu wel. :W
Voel je vooral verheven boven de rest :r
pi_104142089
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:06 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Voel je vooral verheven boven de rest :r
Blablabla...kap nou eens met dat geleuter man. Ik voel me absoluut niet verheven boven de rest. Steker nog er is geen 'rest' wat mij betreft.
pi_104142760
Kan Feyenoord volgende wedstrijd niet in een soort 4-4-2 gaan spelen ofzo?
Met dan:
Mulder

Leerdam - De Vrij - Vlaar - Martins Indi

Schaken - El Ahmadi - Bakkal - Cabral

Guidetti - Achahbar
pi_104142862
Clasie uit de basis ? Doe maar niet.
pi_104143010
:o Was ik hem gewoon ff vergeten 8)7
  dinsdag 8 november 2011 @ 22:33:22 #173
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_104143030
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:31 schreef Paul-89 het volgende:
Clasie uit de basis ? Doe maar niet.
Idd, samen met El Ahmadi de belangrijkste speler denk ik :{ .
pi_104143160
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:33 schreef Merkie het volgende:

[..]

Idd, samen met El Ahmadi de belangrijkste speler denk ik :{ .
En Cissé.
pi_104143353
Cissé :')
pi_104143788
En nu met 2 spitsen gaan spelen lijkt me nu ook niet verstandig aangezien je maar 2 spitsen hebt waarvan er een nog maar 17 is.
pi_104144320
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:44 schreef Paul-89 het volgende:
En nu met 2 spitsen gaan spelen lijkt me nu ook niet verstandig aangezien je maar 2 spitsen hebt waarvan er een nog maar 17 is.
Schaken ken je ook als tweede spits zien.
  dinsdag 8 november 2011 @ 22:55:02 #178
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_104144427
Cissé ook natuurlijk.

Hoewel, misschien is 'ie beter als ballenjongen.
pi_104144488
Ik zie dan ook eerder Cisse als 2e spits.
pi_104144543
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:56 schreef Paul-89 het volgende:
.
En dan vraag ik me af waarom ik voor het eerst sinds tijden geen zin meer heb om naar Feyenoord te kijken.
pi_104144651
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:56 schreef Paul-89 het volgende:
Cissé is ook gewoon 2e spits. Past ook niet echt in een 4-3-3 systeem.
  dinsdag 8 november 2011 @ 23:11:05 #182
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104145192
quote:

Beter had Koeman gewoon zijn bek gehouden. Nooit, maar dan ook nooit moet een trainer zijn speler veroordelen voordat er een straf is bepaald. Achteraf ok, maar niet van te voren.

Straf is overigens wel terecht, daar niet van...
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 8 november 2011 @ 23:12:13 #183
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104145238
Geinig boekje wel. En een pinnetje erbij _O_

Beter dan die rode portemonnee van vorig jaar. Wat een troll-cadeau was dat :') _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 8 november 2011 @ 23:15:42 #184
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104145393
Alweer een pinnetje...dat is de derde al. Moet ik ermee.
Elite
Tegen TTIP
pi_104145403
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 23:12 schreef Caland het volgende:
Geinig boekje wel. En een pinnetje erbij _O_

Beter dan die rode portemonnee van vorig jaar. Wat een troll-cadeau was dat :') _O-
Ik heb ze nog alle vier. :@
pi_104145449
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2011 23:15 schreef Happel het volgende:
Op je bomberjack vastmaken.
  dinsdag 8 november 2011 @ 23:17:53 #187
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104145490
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2011 23:16 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Op je bomberjack vastmaken.
Bomberjack? :D

Altijd casual. Stone Island, je weet toch.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 8 november 2011 @ 23:17:55 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104145494
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2011 23:15 schreef Happel het volgende:
Op je voetbal-spijkerjas spelden natuurlijk _O_ Als een echte mof.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104145543
pi_104148657
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 20:30 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik vind Koeman ook wel prettig, is gewoon duidelijk draait nergens omheen. :)

Nu nog de buitenspelers eens gewoon normaal neerzetten.
:Y
En achahbar bij de selectie halen en Fernadez de rest van het seizoen alleen laten invallen.
Cissé moet ook gewoon weer gaan spelen en ritme/vertrouwen op doen. Zo slecht als hij de afgelopen wedstrijden speelde is hij absoluut niet. Dat hebben wij allemaal gezien voor dat hij geblesseerd raakte. De kwaliteit heeft hij.

Dit in tegenstelling tot Fernandez aka Mohammed Ali.
Groetjes, Ezio.
pi_104148689
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2011 23:17 schreef Happel het volgende:

[..]

Bomberjack? :D

Altijd casual. Stone Island, je weet toch.
Zie je wel
Ik vind die pauperjacks met Forzeteam er op stiekem nog steeds wel tof :D briljante tijden waren dat.
Groetjes, Ezio.
pi_104154540
quote:
Fernandez: 'Van Eijden sprak racistische woorden'

Guyon Fernandez zal voorlopig op de tribune plaatsnemen. De aanklager betaald voetbal wil de aanvaller van Feyenoord voor liefst zes wedstrijden schorsen, naar aanleiding van twee rake klappen die Fernandez uitdeelde aan Rens van Eijden. De spits zal niet in beroep gaan tegen de straf, maar is nog niet klaar met Van Eijden.

Bij Feyenoord vreest men dat de straf bij een eventueel hoger beroep nóg hoger zal uitvallen, zoals onlangs nog het geval was bij Kevin Strootman van PSV. Fernandez zal daardoor akkoord gaan met de schorsing, maar beschuldigt Van Eijden van ‘ernstig racistisch taalgebruik’. Daarmee wil hij de klappen die hij uitdeelde niet goedpraten, maar wel uitleggen.

In de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen NEC deelde Fernandez in het vijandelijke strafschopgebied twee tikken uit aan Van Eijden, die naar de grond ging. Het incident ontging de arbitrage, maar op basis van videobeelden besloot de aanklager een onderzoek te starten. Coach Ronald Koeman liet al weten dat hij het gedrag van Fernandez onacceptabel vond.

"Er was onenigheid tussen mij en Van Eijden", legt Fernandez uit in het Algemeen Dagblad. "Vervolgens is er iets geroepen en dat heeft mij echt geraakt. Nee, wat hij precies heeft gezegd, wil ik niet herhalen. Het had te maken met mijn afkomst en mijn huidskleur. Dat gebeurt wel vaker op het veld, maar dit keer kon ik mij niet inhouden. Dat is bovenal dom van mezelf. Door dit naar buiten te brengen wil ik ook Van Eijden niet in een kwaad daglicht stellen, maar ik wil mijn kant van het verhaal vertellen."

Technisch directeur Martin van Geel gelooft Fernandez: "Wij gaan akkoord met de straf omdat wij ondanks alles vinden dat Guyon niet mag slaan", legt de sportbestuurder uit. "Maar wat er is gebeurd, leidt wel voor een heel dubbel gevoel. Daar buigen wij ons woensdag nog maar eens over. Wat er door Rens van Eijden is gezegd, kan niet."
  woensdag 9 november 2011 @ 11:28:19 #193
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_104155232
Als dat echt waar is dan is het van Eijden die zwaar gestraft dient te worden.
  woensdag 9 november 2011 @ 11:30:20 #194
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104155292
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:28 schreef inZanity het volgende:
Als dat echt waar is dan is het van Eijden die zwaar gestraft dient te worden.
Kan nooit bewezen worden. Zoals bijna altijd bij dit soort beschuldigingen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104155298
Ik vrees alleen dat het niet te bewijzen is.
  woensdag 9 november 2011 @ 11:33:21 #196
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104155401
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die spits die Beenhakker toen zo graag wilde halen voor miljoenen? Weet z'n naam niet eens meer. Was een Braziliaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 9 november 2011 @ 11:35:19 #197
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_104155456
quote:
7s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:33 schreef Caland het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die spits die Beenhakker toen zo graag wilde halen voor miljoenen? Weet z'n naam niet eens meer. Was een Braziliaan.
Lex Immers zit nog altijd bij Ado. :{
  woensdag 9 november 2011 @ 11:35:40 #198
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_104155467
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Kan nooit bewezen worden. Zoals bijna altijd bij dit soort beschuldigingen.
Daar zit wat inderdaad, bij Barcelona waren er naar verluid ook wat spelers die zich er schuldig aan gemaakt hebben en die kwamen er ook mee weg.. Toch jammer, want dit soort dingen horen absoluut niet op een voetbalveld thuis en zouden wat mij betreft wanneer het wel bewezen kan worden bestraft moeten worden met 10 wedstrijden schorsing.

quote:
7s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:33 schreef Caland het volgende:
Bedoel je die spits die al best op leeftijd was en ergens in Polen speelde ofzo?
pi_104155469
Dat was Wanderson en die is toen naar Al-Ahly vertrokken.
  woensdag 9 november 2011 @ 11:38:11 #200
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104155559
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:35 schreef Paul-89 het volgende:
Dat was Wanderson en die is toen naar Al-Ahly vertrokken.
Oja. Wanderson. Dus uiteindelijk toch niet zo'n wereldtalent als dat Beenhakker ons wou doen geloven. _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:35 schreef inZanity het volgende:

[..]

Daar zit wat inderdaad, bij Barcelona waren er naar verluid ook wat spelers die zich er schuldig aan gemaakt hebben en die kwamen er ook mee weg.. Toch jammer, want dit soort dingen horen absoluut niet op een voetbalveld thuis en zouden wat mij betreft wanneer het wel bewezen kan worden bestraft moeten worden met 10 wedstrijden schorsing.
Klopt ja. In het geval Busquets - Marcelo was er zelfs bewijs en schorste de UEFA hem niet eens :') En dan koketteren met 'say no against racism'
Lachertje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 9 november 2011 @ 11:50:45 #201
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_104155940
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:30 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vrees alleen dat het niet te bewijzen is.
Ik vrees dat Fernandez alles uit zijn giga-duim zuigt.

En als die Rens echt wat gezegd zou hebben reageer je denk ik wel feller dan de manier waarop hij dat deed, zie Zidane. Als het je echt raakt hou je zoiets echt niet op hoor, totdat de scheids even niet op jou let :')
AFC AJAX
  woensdag 9 november 2011 @ 11:52:30 #202
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104156000
Hij slaat hem twee keer op zijn gezicht aan het eind van de wedstrijd en moest in de catacomben na afloop van de wedstrijd door de staf worden tegengehouden.

Reken er maar op dat daar wat meer aan de hand is hoor. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104156043
Hij heeft het blijkbaar ook niet op dat moment gezegd maar al eerder, vandaar ook het vol frustratie omschoppen van die microfoon een paar minuten voor de klappen.
  woensdag 9 november 2011 @ 12:00:22 #204
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_104156289
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:52 schreef Caland het volgende:
Hij slaat hem twee keer op zijn gezicht aan het eind van de wedstrijd en moest in de catacomben na afloop van de wedstrijd door de staf worden tegengehouden.

Reken er maar op dat daar wat meer aan de hand is hoor. :')
Oké, dat is mij ontgaan. Mja, dan weet ik het ook niet :') Het lijkt mij alleen dat als hij het eerder heeft gezegd je zwaar kamikaze op zijn ass gaat en het niet eerst loopt te rekken?
AFC AJAX
pi_104156341
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2011 12:00 schreef msnk het volgende:

[..]

Oké, dat is mij ontgaan. Mja, dan weet ik het ook niet :') Het lijkt mij alleen dat als hij het eerder heeft gezegd je zwaar kamikaze op zijn ass gaat en het niet eerst loopt te rekken?
Het is wel vaker dat ze even wachten op een 'geschikt' moment om revanche te nemen.
pi_104157052
quote:
Geen officiële aanklacht richting Van Eijden

Feyenoord heeft besloten om geen officiële aanklacht in te dienen tegen Rens van Eijden. De verdediger zou Guyon Fernandez vanwege racistische uitlatingen hebben uitgelokt om tot tweemaal toe een vuistslag te geven.

De club benadrukt dat de aanleiding de acties van Fernandez niet goed praat. Daarom gingen club en speler ook akkoord met een schorsing van zes duels.

Om de zaak niet nog weken door te laten slepen is de afweging gemaakt om geen officiële klacht in te dienen. Wel gaat de club nog op officieuze wijze bezwaar maken bij NEC tegen de vermeende uitlatingen van Van Eijden.
  woensdag 9 november 2011 @ 12:54:28 #207
53267 TC03
pi_104158028
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 12:23 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Waarom geen officiële aanklacht? Als het waar is, dan verdient het een officiële aanklacht. Nu krijg ik het gevoel dat ze Fernandez eigenlijk niet geloven, hetgeen niet erg loyaal is naar je spelers toe.
pi_104158114
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 12:54 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waarom geen officiële aanklacht? Als het waar is, dan verdient het een officiële aanklacht. Nu krijg ik het gevoel dat ze Fernandez eigenlijk niet geloven, hetgeen niet erg loyaal is naar je spelers toe.
Omdat het toch niet te bewijzen is.
  woensdag 9 november 2011 @ 13:14:19 #209
53267 TC03
pi_104158633
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 12:57 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Omdat het toch niet te bewijzen is.
Dan is een officieuze aanklacht ook nutteloos. Daarnaast, misschien geeft Van Eijden het wel toe of hebben meerdere spelers het gehoord? Kan allemaal.
  woensdag 9 november 2011 @ 13:15:26 #210
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104158670
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:14 schreef TC03 het volgende:
Daarnaast, misschien geeft Van Eijden het wel toe
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104158781
Daarnet even een traininkje bezocht. Als de spelers nou even fanatiek meedoen aan de wedstrijd als aan de rondo's, komt het helemaal goed.
pi_104158810
quote:

[..]

Dan is een officieuze aanklacht ook nutteloos. Daarnaast, misschien geeft Van Eijden het wel toe of hebben meerdere spelers het gehoord? Kan allemaal.
Fernandez heeft alleen even zijn kant van het verhaal willen vertellen en ik geloof best dat die Van Eijden wat heeft gezegd anders ben je niet zo de weg kwijt lijkt me.

Maar zie bijv. in Engeland daar is het nu ook een aantal keer geweest in korte tijd en niemand krijgt een schorsing omdat het allemaal erg lastig te bewijzen is als de arbitrage niets gemerkt heeft.
  woensdag 9 november 2011 @ 13:21:24 #213
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_104158845
quote:

[..]

Volgens mij geen officële klacht, om aan te tonen dat ze het gedrag van Fernandez niet goed willen praten, maar wel een officieuze om tekenen van racisme te bestrijden en Fernandez derhalve serieus te nemen. Zoiets.
pi_104158996
Trouwens, een of andere gast na de training gesproken die zei dat hij al die spelers van vroeger kende. En dat hij hier bij ons bij de club kon tekenen. Toen reed een auto weg en riepen die inzittenden naar hem dat hij niet bij Ajax moest tekenen. Hij zei tegen mij dat hij een 5-jarig contract daar kon tekenen, maar dat hij ook bij Feyenoord vanmiddag met investeerders (Opel en Kia dacht hij) zou praten.

Ik herkende hem niet, dus ik vroeg wie hij was. Hij zegt, volgens mij, Boussoufa. Die ene die bij Anderlecht speelde. Maar alleen was die gast kaal, terwijl Boussoufa dat niet is. Hij miste in ieder geval Nederland zo erg....

Volgens mij was die gast gewoon kei stoned,of verstond ik zijn naam verkeerd.
pi_104159067
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:25 schreef Muto het volgende:
Trouwens, een of andere gast na de training gesproken die zei dat hij al die spelers van vroeger kende. En dat hij hier bij ons bij de club kon tekenen. Toen reed een auto weg en riepen die inzittenden naar hem dat hij niet bij Ajax moest tekenen. Hij zei tegen mij dat hij een 5-jarig contract daar kon tekenen, maar dat hij ook bij Feyenoord vanmiddag met investeerders (Opel en Kia dacht hij) zou praten.

Ik herkende hem niet, dus ik vroeg wie hij was. Hij zegt, volgens mij, Boussoufa. Die ene die bij Anderlecht speelde. Maar alleen was die gast kaal, terwijl Boussoufa dat niet is. Hij miste in ieder geval Nederland zo erg....

Ehm.. :{
pi_104159078
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:27 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ehm.. :{
Ja, het is een kutverhaal. Maar toch.

Oh, hij vond dat het sportief slecht ging bij ons. Hij vond Vlaar slecht, hij vond Mulder slecht. En hij zei dat hij ook wel een vipseizoenskaart voor mij kon regelen indien nodig.
pi_104159178
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:28 schreef Muto het volgende:

[..]

Ja, het is een kutverhaal. Maar toch.

Oh, hij vond dat het sportief slecht ging bij ons. Hij vond Vlaar slecht, hij vond Mulder slecht. En hij zei dat hij ook wel een vipseizoenskaart voor mij kon regelen indien nodig.
Volgens mij was ie stoned.
  woensdag 9 november 2011 @ 13:31:57 #218
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_104159182
quote:

AFC AJAX
pi_104159186
quote:

Mooi verhaal man _O_
Die Boussoufa speelt nu toch bij Anzhi? Maar dat blowen schijnt btw gewoon normaal te zijn voor de voetballers. Ze worden nooit gecontroleerd.
pi_104159238
Ik denk dat ze bij een of andere inrichting er eentje missen vandaag.
pi_104159291
Ik heb meer verhalen gehoord. Volgens een oude man op een fiets, motten ze Biesjieswar direct wegdoen.
En er was een jonge gast die bij het weglopen ruzie kreeg met Indi, toen hij tegen Nelom zei dat hij beter speelde dan Indi en hij aan die Bruno vroeg waarom hij zo slecht speelde. Toen antwoordde Indi: jij speelde niet eens.
pi_104159313
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:32 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Mooi verhaal man _O_
Die Boussoufa speelt nu toch bij Anzhi? Maar dat blowen schijnt btw gewoon normaal te zijn voor de voetballers. Ze worden nooit gecontroleerd.
Ja, hij had 6 maanden contract volgens hem. Ook dat klopte niet.
  woensdag 9 november 2011 @ 13:36:03 #223
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_104159318
quote:

Moderator woensdag 9 november 2011 @ 13:36:32 #224
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_104159334
quote:

Hopelijk legt Feyenoord deze kanjer snel vast. w/
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 9 november 2011 @ 13:37:19 #225
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_104159361
Mooie primeur Muto! Zou het meteen even mailen naar VI
  woensdag 9 november 2011 @ 13:38:11 #226
53267 TC03
pi_104159401
quote:

Goed verhaal. :')
  woensdag 9 november 2011 @ 13:39:03 #227
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104159441
quote:

Zal Boussaboun wel geweest zijn, joh.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 9 november 2011 @ 13:45:20 #228
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_104159665
Misschien was het wel Kalou :Y
AFC AJAX
  woensdag 9 november 2011 @ 13:48:39 #229
198365 Morendo
The Real Deal
pi_104159763
quote:
9s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:45 schreef msnk het volgende:
Misschien was het wel Kalou :Y
Bonaventura, ja.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_104160311
Nu weer echt nieuws:

quote:
Feyenoord in januari met Koeman om tafel

Feyenoord is tevreden met trainer Ronald Koeman en wil praten over verlenging van zijn éénjarige contract. Dat heeft technisch directeur Martin van Geel aan RTV Rijnmond laten weten.

Van Geel vertelde de regionale omroep dat de eerste gesprekken in januari gehouden zullen worden. In die periode openen de meeste clubs de onderhandelingen over de toekomst.

Feyenoord wil ook met enkele spelers om de tafel over verlenging van hun verblijf in De Kuip. Jordy Clasie, Kaj Ramsteijn en Diego Biseswar komen hier onder andere voor in aanmerking.
pi_104160390
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:03 schreef Muto het volgende:
Nu weer echt nieuws:

[..]

Ik denk dat Koeman niet gaat verlengen. Met zo'n elftal valt weinig eer te behalen.
  woensdag 9 november 2011 @ 14:08:44 #232
53267 TC03
pi_104160504
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:05 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ik denk dat Koeman niet gaat verlengen. Met zo'n elftal valt weinig eer te behalen.
Of juist wel... Aangezien Feyenoord volgende zomer weer mag investeren (fingers crossed).
pi_104160539
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:08 schreef TC03 het volgende:

[..]

Of juist wel... Aangezien Feyenoord volgende zomer weer mag investeren (fingers crossed).
Haha dream on man.
Volgend jaar gewoon weer de zelfde tyfus-ellende dat er totaal geen geld is.
Groetjes, Ezio.
pi_104160545
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:08 schreef TC03 het volgende:

[..]

Het lijkt me sterk dat er opeens miljoenen vrij komen om te investeren. Maar er zal wel wat mogelijk zijn ja.
  woensdag 9 november 2011 @ 14:10:44 #235
53267 TC03
pi_104160578
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:09 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Haha dream on man.
Volgend jaar gewoon weer de zelfde tyfus-ellende dat er totaal geen geld is.
Dat moet wel, het is of licentie kwijt of naar categorie 2.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:09 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Het lijkt me sterk dat er opeens miljoenen vrij komen om te investeren. Maar er zal wel wat mogelijk zijn ja.
Wie heeft het over miljoenen? Maar met een paar gerichte versterkingen kan het er zomaar ineens weer anders uitzien.
  woensdag 9 november 2011 @ 14:11:15 #236
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104160596
quote:

[..]

Als er geen trein voorbij komt zal hij wel bijtekenen
pi_104160636
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:09 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Omdat we anders onze licentie kwijtraken zal elke euro nu in lopende schulden gestoken moeten gaan worden. Aangezien we (ook dit jaar wellicht?) weer flink boven onze stand hebben geleefd verwacht ik eerder meer armoe en beknibbelen dan geld om spelers te kopen.

Dat Gerling is gewoon een bedrijfje in leningen ;(
Groetjes, Ezio.
  Moderator woensdag 9 november 2011 @ 14:15:14 #238
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_104160729
quote:

[..]

Als Feyenoord straks weer ruimte heeft om enkele echte versterkingen aan te trekken, kun je zo'n belachelijke reeks als de afgelopen weken voorkomen en doe je gewoon steady mee bij de bovenste 5.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 9 november 2011 @ 14:16:45 #239
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_104160779
Wanneer loopt het contract met ASR eigenlijk af?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  Moderator woensdag 9 november 2011 @ 14:18:13 #240
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_104160849
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:12 schreef Stokstaart het volgende:

Omdat we anders onze licentie kwijtraken zal elke euro nu in lopende schulden gestoken moeten gaan worden. Aangezien we (ook dit jaar wellicht?) weer flink boven onze stand hebben geleefd verwacht ik eerder meer armoe en beknibbelen dan geld om spelers te kopen.
Boven onze stand?
Feyenoord ligt op koers om uit categorie 1 te verdwijnen, en zodra ze daaruit zijn kan er weer wat geïnvesteerd worden. Geen 25 miljoen zoals de lampies, maar een paar slimme aankopen van Van Geel kunnen de selectie dan nét het zetje naar de top 5 geven.
pi_104160859
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:16 schreef napoleonfour het volgende:
Wanneer loopt het contract met ASR eigenlijk af?
Einde van dit seizoen.
Groetjes, Ezio.
pi_104160900
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Boven onze stand?
Feyenoord ligt op koers om uit categorie 1 te verdwijnen, en zodra ze daaruit zijn kan er weer wat geïnvesteerd worden. Geen 25 miljoen zoals de lampies, maar een paar slimme aankopen van Van Geel kunnen de selectie dan nét het zetje naar de top 5 geven.
Oh jij hebt de cijfers al? *)
Groetjes, Ezio.
pi_104160937
quote:

[..]

Ik denk dat Koeman weinig te willen heeft, hij staat er als trainer inmiddels niet meer zo geweldig op.
pi_104161008
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:20 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik denk dat Koeman weinig te willen heeft, hij staat er als trainer inmiddels niet meer zo geweldig op.
En dan nog: gewoon een prima trainer toch?
Enige dat ik eigenlijk niet snap is dat hij Cabral niet op links zet en Biseswar niet gewoon op rechts.

Verder doet en zegt hij alleen logische dingen.
Groetjes, Ezio.
  Moderator woensdag 9 november 2011 @ 14:24:58 #245
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_104161116
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:19 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Oh jij hebt de cijfers al? *)
Haha, nou eind september lag Feyenoord nog "op koers om volgend seizoen categorie 1 te verlaten", aldus de knvb.
  woensdag 9 november 2011 @ 14:27:01 #246
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_104161188
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als er geen trein voorbij komt zal hij wel bijtekenen
gelukkig ligt de kuip aan het spoor.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 9 november 2011 @ 14:27:02 #247
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104161191
Afgelopen week moest Feijenoord weer cijfers opleveren voor een meetmoment bij de KNVB. Niks over gehoord verder, ik vind dat vrij typerend voor de situatie waarin de club zit.

Zowel N.E.C. als Heerenveen geven uitgebreid uitleg aan de achterban over de situatie waarin de club zit en hier moet je de informatie als het ware uit de strot van iemand trekken, voordat je iets te weten krijgt.

Als het goed is worden de cijfers volgende maand bekend gemaakt. Ik ben er niet gerust op.

Zal wel gelijk komen met een bericht van Blokland, wat al 100x herhaald is. Bijna 30 miljoen, het is nog wachten op de laatste 'toezeggingen'.
Elite
Tegen TTIP
pi_104161541
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:27 schreef Happel het volgende:
Afgelopen week moest Feijenoord weer cijfers opleveren voor een meetmoment bij de KNVB. Niks over gehoord verder, ik vind dat vrij typerend voor de situatie waarin de club zit.

Zowel N.E.C. als Heerenveen geven uitgebreid uitleg aan de achterban over de situatie waarin de club zit en hier moet je de informatie als het ware uit de strot van iemand trekken, voordat je iets te weten krijgt.

Als het goed is worden de cijfers volgende maand bekend gemaakt. Ik ben er niet gerust op.

Zal wel gelijk komen met een bericht van Blokland, wat al 100x herhaald is. Bijna 30 miljoen, het is nog wachten op de laatste 'toezeggingen'.
Heerenveen had juist hele goede cijfers. Daarom kwamen ze waarschijnlijk ook zo snel naar buiten daarmee :')
Laat het geen indicatie zijn voor onze situatie, maar vrees toch van wel....
Groetjes, Ezio.
pi_104161676
quote:
'Het publiek van Feyenoord werkt de hele week hard voor hun kaartje'

Erwin Mulder maakt dit seizoen geen zekere indruk bij Feyenoord. De zelf opgeleide doelman speelde twaalf competitieduels en hield weliswaar viermaal de nul, maar Willem van Hanegem twijfelde openlijk aan zijn zicht en Mulder zelf zei al dat hij weet, dat hij niet zijn beste periode doormaakt. Voormalig Feyenoord-doelman Ed de Goeij denkt dat het in elk geval niet aan de technische staf van de Rotterdamse club ligt.

De huidige keeperstrainer van RKC Waalwijk stond zelf van 1990 tot 1997 onder de lat in De Kuip. Hij weet als geen ander dat doelman zijn bij Feyenoord druk met zich meebrengt. “Het publiek van Feyenoord is kritisch, maar mogen ze? Die mensen werken de hele week hard voor hun kaartje, dus vind ik dat ze het recht hebben te zeggen wat ze ervan vinden. Daar móet je dus als jonge doelman maar mee leren om te gaan”, zegt De Goeij in Voetbal International.

De Goeij denkt dat Mulder er vanzelf weer bovenop komt, als hij een keer een onmogelijke redding weet te maken. Edwin Zoetebier, eveneens oud-doelman van de havenstedelingen, wil zover nog niet gaan. De man die in 2002 de UEFA Cup won met Feyenoord, constateert dat zijn oude club het met de nodige jonge doelmannen heeft geprobeerd. “Ekramy, Darley, Mulder… En altijd moest er een oudere komen om de boel zogenaamd te redden. Ondertussen zie je bij Ajax eerst Maarten Stekelenburg doorbreken en nu Kenneth Vermeer ook weer. Waaraan zou dat liggen, denk je? Volgens mij is het niet zo moeilijk. Bij Ajax worden keepers blijkbaar beter begeleid dan bij Feyenoord”, merkt Zoetebier op.
Edje. :)
  woensdag 9 november 2011 @ 15:19:15 #250
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104162873
Hard werken voor een kaartje? Heb een scc, niet nodig om hard te werken. :')
Elite
Tegen TTIP
pi_104163200
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 15:19 schreef Happel het volgende:
Hard werken voor een kaartje? Heb een scc, niet nodig om hard te werken. :')
En voor die seizoenskaart heb je niet (hard) hoeven werken ?
  woensdag 9 november 2011 @ 16:00:53 #252
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104164468
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2011 15:29 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

En voor die seizoenskaart heb je niet (hard) hoeven werken ?
Neuh, ik verdien goed.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 9 november 2011 @ 16:02:20 #253
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_104164518
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 16:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Neuh, ik verdien goed.
Nou je hebt gezegd wat je wou zeggen, gefeliciteerd ^O^
pi_104164618
ze kunnen nog beter mij onder de lat zetten,
geen vetrouwen in Mulder, te weing karakter en kwaliteit.
pi_104164654
quote:

[..]

Neuh, ik verdien goed.
Moet ook wel tegenwoordig als je naar Feyenoord wil. Prijs van kaarten en het vertoonde spel zijn nou niet echt in balans :X
Groetjes, Ezio.
pi_104165077
quote:

[..]

Neuh, ik verdien goed.
Miss kan je bijspringen om de schulden wat te verlagen? :P
pi_104166339
Denk dat het wel goed is dat hij even bij het NL elftal zit. Weer wat vertrouwen krijgen en dan knallen tegen Vitesse
pi_104167204
quote:
Martin van Geel (foto) heeft Ruben Schaken, Diego Biseswar, Kaj Ramsteijn, Kostas Lamprou en Ricky van Haaren een ultimatum gesteld om om hun aflopende contract bij Feyenoord te verlengen. Het vijftal heeft tot 1 december de tijd te reageren.

'Anders kijk ik echt verder', zegt Van Geel. 'Dan ga ik er dus vanuit, zoals ik eerder al zei, dat ze hier volgend jaar niet meer spelen. Ik ben een man die altijd zijn afspraken nakomt, dus aan deze deadline houd ik echt vast.'

Dat de technisch directeur van Feyenoord nog niets heeft gehoord, verbaast hem niet. 'De jongens hebben de tijd', zegt hij. 'Dus dat respecteer ik. Het is ook niet zo dat het take it or leave it is. Wij hebben ze een aanbieding gedaan en als ze met een tegenvoorstel komen, valt daarover te praten, maar dat moet dan wel snel gebeuren.'

Ook met Jordy Clasie heeft Feyenoord nog geen akkoord bereikt. De club wil graag verder met de kleine middenvelder, maar kan zijn contract, dat in 2014 afloopt, pas komende zomer echt opwaarderen. 'Met hem hebben we wat meer tijd', zegt de td. 'Ik hoop dat we snel tot een akkoord kunnen komen.'
  woensdag 9 november 2011 @ 18:02:25 #259
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_104169158
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:03 schreef Muto het volgende:
Nu weer echt nieuws:

[..]

Ja laten we het na drie kansloze nederlagen over contractverlenging gaan hebben.. :') Ze leren het ook nooit bij Feyenoord.. :N
  woensdag 9 november 2011 @ 18:08:30 #260
53267 TC03
pi_104169381
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:02 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ja laten we het na drie kansloze nederlagen over contractverlenging gaan hebben.. :') Ze leren het ook nooit bij Feyenoord.. :N
Lekker makkelijk lullen vanaf de zijlijn weer.
pi_104169521
quote:

[..]

Je kunt niet iedereen eruit kicken natuurlijk en dit is een mooi moment om te voorkomen dat ze al te hoog van de toren gaan blazen in hun tegenaanbod.
  woensdag 9 november 2011 @ 18:13:22 #262
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_104169552
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:12 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Je kunt niet iedereen eruit kicken natuurlijk en dit is een mooi moment om te voorkomen dat ze al te hoog van de toren gaan blazen in hun tegenaanbod.
Wie zijn 'ze'?
pi_104169574
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:13 schreef inZanity het volgende:

[..]

Wie zijn 'ze'?
De Biseswarretjes :P
  woensdag 9 november 2011 @ 18:15:43 #264
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_104169630
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:14 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

De Biseswarretjes :P
Wat hebben de Biseswarretjes met een eventuele contractverlenging van Koeman te maken :?
pi_104169783
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:15 schreef inZanity het volgende:

[..]

Wat hebben de Biseswarretjes met een eventuele contractverlenging van Koeman te maken :?
Oh fuck, ik dacht dat je het bericht boven jouw post quotte, over dat ultimatum. Mijn excuses

Ik heb niks gezegd :X
pi_104170191
Ik hoop wel dat Schenkeveld weer snel fit is. Stopte vandaag toen een afwerkingoefening begon. Had een klein beetje last van zijn knie. Hij is wel supergemotiveerd en heeft er onwijs veel zin om weer te spelen. Hij hoopt voor de kerst, al lijkt dat onhaalbaar nog.
pi_104170240
quote:

[..]

De gesprekken zijn pas in januari, overigens was dit al de planning aan het begin van seizoen.
Soort van evaluatiegesprek.
  woensdag 9 november 2011 @ 18:45:08 #268
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104170708
quote:
Verklaring N.E.C. over beschuldiging jegens Rens van Eijden.

“Naar aanleiding van de berichtgeving in diverse media over de beschuldiging van Feyenoord speler Guyon Fernandez richting N.E.C. speler Rens van Eijden, hebben hoofdtrainer Alex Pastoor, Rens van Eijden en de directieleden Carlos Aalbers en Jacco Swart met elkaar gesproken.

Rens heeft in dat overleg nogmaals aangegeven, dat hij zonder een woord met Fernandez te hebben gewisseld, twee keer in zijn gezicht geslagen is. Speler, trainer en directie van N.E.C. nemen dan ook afstand van de beschuldiging van Fernandez”.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104170880
Speelde ik vroeger ook altijd. Welles, nietes.
  woensdag 9 november 2011 @ 18:51:28 #270
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104170967
Het is sowieso altijd een kansloze zaak dat soort beschuldigingen :')

Alsof zo'n Van Eijden opeens gaat zeggen. 'Ja klopt, ik heb een hekel aan die apen'
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 9 november 2011 @ 18:54:30 #271
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_104171081
Vormer voor 3 seizoenen naar Feyenoord aldus Jacques von Galder
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  woensdag 9 november 2011 @ 18:54:54 #272
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_104171104
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:51 schreef Caland het volgende:
Het is sowieso altijd een kansloze zaak dat soort beschuldigingen :')

Alsof zo'n Van Eijden opeens gaat zeggen. 'Ja klopt, ik heb een hekel aan die apen'
Die negers halen al snel rascisme erbij als ze fout zitten .
Waarom geeft die jongen gewoon niet toe dat ie gefrustreerd is :')
  woensdag 9 november 2011 @ 18:55:23 #273
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104171122
FR1908Nieuws twitterde op woensdag 09-11-2011 om 18:54:35 Jack van Gelder bericht dat Ruud Vormer voor drie seizoenen bij #Feyenoord zou hebben getekend. reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 9 november 2011 @ 18:55:42 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104171131
Maar volgens mij mag dat helemaal niet... of ze moeten hem al in de winterstop overnemen :?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 9 november 2011 @ 18:56:50 #275
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_104171182
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:55 schreef Caland het volgende:
Maar volgens mij mag dat helemaal niet... of ze moeten hem al in de winterstop overnemen :?
Ik denk dat hij dan in de winter komt aangezien El Ahmadi ook 2 maand weg is en ik denk niet dat Mokotjo gaat blijven en van Haaren is te licht.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  woensdag 9 november 2011 @ 18:57:01 #276
53267 TC03
pi_104171188
FR1908Nieuws twitterde op woensdag 09-11-2011 om 18:54:35 Jack van Gelder bericht dat Ruud Vormer voor drie seizoenen bij #Feyenoord zou hebben getekend. reageer retweet
pi_104171210
Hallo Ruud.
pi_104171231
Kan toch nog niet ?
pi_104171270
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:58 schreef Paul-89 het volgende:
Kan toch nog niet ?
Inderdaad. Tenzij Roda toestemming heeft gegeven.
pi_104171296
Mooi
  woensdag 9 november 2011 @ 19:00:02 #281
53267 TC03
pi_104171305
Ik vind het ook vreemd. Misschien een voorcontract o.i.d.?
  woensdag 9 november 2011 @ 19:00:06 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104171310
Maar die bolle neus heeft het wel vaker mis de laatste tijd hoor :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104171420
Zou wel erg mooi zijn, heb je volgend jaar 2 spelers op het middenveld die de opbouw kunnen verzorgen. :)
pi_104171424
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:00 schreef Caland het volgende:
En je weet dat hij een voorkeur voor Ajax heeft. Da's sowieso reden voor hem om onzin te lullen.
pi_104171443
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:00 schreef Caland het volgende:
Wat was nou het verhaal toen met dat nep-sms'je wat hij kreeg? Wie zou naar waar gaan?1
pi_104171467
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:01 schreef Paul-89 het volgende:
Zou wel erg mooi zijn, heb je volgend jaar 2 spelers op het middenveld die de opbouw kunnen verzorgen. :)
Vormer en Clasie? Met El Ahmadi op 10? Of lul ik nu onzin?
-----Ahmadi
Vormer-Clasie
  woensdag 9 november 2011 @ 19:03:21 #287
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104171489
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

-----Ahmadi
Vormer-Clasie
El Ahmadi is bezig aan zijn laatste seizoen. Bakkal aan zijn eerste en laatste denk ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104171515
quote:

[..]

-----Ahmadi
Vormer-Clasie
Karim zal wel vertrekken deze zomer, en ook Bakkal zie ik niet blijven dus ze moeten gaan speuren naar een nummer 10.
pi_104171536
a

[ Bericht 49% gewijzigd door Ajacied422 op 09-11-2011 19:04:25 ]
pi_104171539
quote:

[..]

-----Ahmadi
Vormer-Clasie
El Ahmadi gaat weg, Bakkal ook wel.
pi_104171585
Wellicht dat ze Schone nu wel halen of dat ze gewoon Van Haaren of Trindade de Vilhena als nummer 10 zien. Al speel je nu ook zonder nummer 10.
pi_104171589
Dank voor de info. Ik ben benieuwd welke keuzes er zijn voor de 10.
pi_104171634
Misschien proberen ze El Ahmadi wel te slijten in de winter
  woensdag 9 november 2011 @ 19:06:57 #294
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104171678
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:05 schreef Muto het volgende:
Wellicht dat ze Schone nu wel halen of dat ze gewoon Van Haaren of Trindade de Vilhena als nummer 10 zien. Al speel je nu ook zonder nummer 10.
Spelen met een echte 10 is sowieso een beetje passé.

Tony is nog jong, maar die zie ik ook wel aansluiten volgend seizoen ja.
Opzich zou een dwergenmiddenveld Vormer - Clasie - Schone niet eens zo verkeerd zijn. 8-)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104171684
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Misschien proberen ze El Ahmadi wel te slijten in de winter
Wellicht. Al denk ik niet dat clubs zitten te wachten op een speler die pas half februari kan aansluiten bij een nieuwe club.
  woensdag 9 november 2011 @ 19:08:45 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104171773
Of Sjek weet dat het niet mag, heeft wel de informatie en probeert op deze manier Feyenoord een oor aan te naaien :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 9 november 2011 @ 19:09:08 #297
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_104171806
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:54 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Die negers halen al snel rascisme erbij als ze fout zitten .
Waarom geeft die jongen gewoon niet toe dat ie gefrustreerd is :')
Doe eens normaal joh, mafkees.
pi_104171895
Toornstra zou ook een optie kunnen zijn, Heeft een aflopend contract, Levert veel inzet en lef wat het Legioen graag ziet
  woensdag 9 november 2011 @ 19:11:47 #299
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104171958
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Toornstra zou ook een optie kunnen zijn, Heeft een aflopend contract, Levert veel inzet en lef wat het Legioen graag ziet
En Feyenoorder, heb ik mij laten vertellen.

Maar lijkt me ook onhaalbaar. Die zie ik met gemak Oranje halen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104171973
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:11 schreef Caland het volgende:

[..]

En Feyenoorder, heb ik mij laten vertellen.

Maar lijkt me ook onhaalbaar. Die zie ik met gemak Oranje halen.
zou hij veel geld eisen dan?
  woensdag 9 november 2011 @ 19:12:54 #301
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104172012
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

zou hij veel geld eisen dan?
Nee, maar die kan denk ik wel uit betere clubs kiezen tegen die tijd. Mag ik aannemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')