Ik heb in het echt ook een mening ja, als je denkt dat dat sneu is laat dat veel bemerken over jou.quote:Op maandag 7 november 2011 21:29 schreef utopie het volgende:
[..]
Hij heeft niks op mij in te brengen man. Denken dat ik te trollen ben
als je mening net zo slap is als je lul na het zien van je eigen kop zegt dat veel jaquote:Op maandag 7 november 2011 21:30 schreef PaperBombers het volgende:
Kijk,
[..]
Ik heb in het echt ook een mening ja, als je denkt dat dat sneu is laat dat veel bemerken over jou.
Echt, je valt mij zwaar tegen manquote:Op maandag 7 november 2011 21:30 schreef PaperBombers het volgende:
Kijk,
[..]
Ik heb in het echt ook een mening ja, als je denkt dat dat sneu is laat dat veel bemerken over jou.
Jij kunt niet anders dan een monsterlijk vervelend pubertje zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 21:30 schreef PaperBombers het volgende:
Kijk,
[..]
of ga DEAUD!quote:Op maandag 7 november 2011 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
TS reageer eens op mijn opmerking
quote:Op maandag 7 november 2011 21:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je mening net zo slap is als je lul na het zien van je eigen kop zegt dat veel ja
Heel onvolwassen reactietje aangezien je niet kent, een beetje zielig zelfs...quote:Op maandag 7 november 2011 21:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je mening net zo slap is als je lul na het zien van je eigen kop zegt dat veel ja
dus je bent homo met jezelf? interessantquote:Op maandag 7 november 2011 21:34 schreef PaperBombers het volgende:
[..]
Heel onvolwassen reactietje aangezien je niet kent, een beetje zielig zelfs...
Toch moet ik je mededelen dat ik van het zien van mijn kop in de spiegel een instant boner krijg om u tegen te zeggen;
Dus je beperkte IQ is niet het enige dat er mis is aan jequote:Op maandag 7 november 2011 21:34 schreef PaperBombers het volgende:
[..]
Heel onvolwassen reactietje aangezien je niet kent, een beetje zielig zelfs...
Toch moet ik je mededelen dat ik van het zien van mijn kop in de spiegel een instant boner krijg om u tegen te zeggen;
Aan zulke opmerking kan je echt zien dat jij kankerdom bent....quote:Op maandag 7 november 2011 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus je bent homo met jezelf? interessant
Gast, je krijgt een boner van je eigen hoofd. Lijken je wenkbrauwen op de tieten van je moeder ofzo?quote:Op maandag 7 november 2011 21:36 schreef PaperBombers het volgende:
[..]
Aan zulke opmerking kan je echt zien dat jij kankerdom bent....
Homo met jezelf, enkel kleuters zouden dit bedenken en dan nog daadwerkelijk durven verkondigen...
Ik zeg, steek zo vlug mogelijk je kutkop in het zand
quote:Op maandag 7 november 2011 21:36 schreef PaperBombers het volgende:
[..]
Homo met jezelf, enkel kleuters zouden dit bedenken en dan nog daadwerkelijk durven verkondigen...
Ik kan er niks aan doen dat jij een instant boner van jezelf krijgtquote:Op maandag 7 november 2011 21:36 schreef PaperBombers het volgende:
[..]
wat je zegt ben je zellufffquote:Op maandag 7 november 2011 21:36 schreef PaperBombers het volgende:
[..]
ga vooral zo doorquote:Op maandag 7 november 2011 21:40 schreef PaperBombers het volgende:
Jij rolt inderdaad, je bent kankerobees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |