Ga ik dan ook niet doen voor deze.quote:Op maandag 7 november 2011 21:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
dat krijg je ervan met originele titels proberen he
quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 22:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ga ik dan ook niet doen voor deze.
Ik denk dat het die Almodovar is. In her skin of zo.
Hoewel ik d'r op Bellucci vind lijken.
't Is in kleur, Engels gesproken en van na 1980. Wat kan een mens nog meer wensen?quote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef Gillingham het volgende:
Erg bekende film in een hier geliefd genre Sam.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:20 schreef RanTheMan het volgende:
Ow zij is van a knights tale
dus de 2e naam wordt Heat Ledger
En een derde naam is Mark Addy a.k.a. Mill Biller
En helaas weet ik geen 4e naam:(:(
Stel maar gewoon een vraag.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:15 schreef wyccie het volgende:
Aangezien ik haar naam al heb genoemd en het wat lastig lijkt te zijn, verlaag ik het aantal naar 2.
ZvjkZ=VmR!
Ow lol heb dat nooit gelezen.. ff vraagje bedenkenquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:37 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
Stel maar gewoon een vraag.
En ook nog altijd geen vraagquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:38 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ow lol heb dat nooit gelezen.. ff vraagje bedenken
Wist ook nog een andere waarvan ik niet weet hoe die heet, maar die aankondiger is dezelfde als de dokter uit Master & Commander, maar nog altijd geen naam![]()
Nou Dan krijg je m ook:quote:
Crap...quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:47 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Nou Dan krijg je m ook:
Doe mij maar 3 films met Mark Addy naast A knights tale:
Nou Oke, dan geef ik je nu een plaatje en een vette inkopper tegelijk:quote:
je weet toch inmiddels dat ik mn urls nooit in 1x goed kan intikkenquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:59 schreef picodealion het volgende:
Wie is Mark Addy?
-edit-
Oh, plaatje. Doet het (nog) niet.
Nog 2 te gaan! Normaal is hij wat dikekr dan in deze filmquote:
Thnxquote:
Laat dit maar even aan de vraagsteller overquote:(en heb mezelf ook een puntje toegekend dus DonnieDarko1979 ook +1
Nee, die film ken ik nauwelijks. Wist in ieder geval niet dat die ook van Proyas was.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:27 schreef Dopekoe het volgende:
Hmm... vast geinspireerd door Knowing gister
Dat is één.quote:Alex Proyas
Stand November 2011:quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:29 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
O ja crap.
Kiefer Sutherlanden de lieftallige Jennifer Connelly
spelen in deze film
Zou je je vragen ff in Bold kunnen stellen ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:35 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Heb nog een leuke.
Een horror film uit 1988, die zich afspeelt in New York.
Een acteur die hierin meespeelt ken je vooral van zijn aanwezige kin en de volgende uitspraak: Groovy
Noem de horrorfilm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |