Dacht dat he om de beruchte foot-massage ging, hoewel die voeten nooit te zien zijn in de film.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:56 schreef Baszh het volgende:
Die voeten herkende je toch wel he
Ik was even onzeker of die scene wel pulp fiction was en niet een andere tarantino, maar klopt zie ik nu
Ach ja, tuurlijk... My bad.quote:
Gelukkig maar dat jij, en je ongestelde wagen, het punt niet gekregen hebben.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Al lijkt het meer op de scene uit Kiss Me Deadly
Wacht maar volgende keer als ik wel tijd heb, zal je een prachtig meesterwerk van mijn kant zienquote:Op donderdag 10 november 2011 14:52 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij, en je ongestelde wagen, het punt niet gekregen hebben.
Waar wachten we op?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Wacht maar volgende keer als ik wel tijd heb, zal je een prachtig meesterwerk van mijn kant zien
Hoe kom je eigenlijk bij general? Je zat er daarmee wel dachtbij. Was samen met 'Blimp' het lastige deel.quote:
Als je de titel ook maar een beetje had gekend, dan had je het zeker geraden.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:18 schreef wyccie het volgende:
Ik wist dat het die van de KFC was en dat hij een militaire rang had, had alleen de verkeerde gekozen.
Een verkapte ik-ben-niet-goed-in-die-Google-vragen-en-heb-er-genoeg-van-gehad?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:20 schreef Robby87 het volgende:
Gil, je mag heus wel een still-vraag doen hoor, ik zal de anderen ook een kans geven.
Nee, want als je de film kent zijn die rebusjes heel makkelijk.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:22 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Een verkapte ik-ben-niet-goed-in-die-Google-vragen-en-heb-er-genoeg-van-gehad?
Valide kritiek.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:23 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, want als je de film kent zijn die rebusjes heel makkelijk.
is maar wat je slecht vind toch? Ik kijk naar veel, alleen niet naar horrorquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
dyon kijkt volgens mij alleen maar slechte komedies
Dat is alleen mijn standaard verwachting bij dat soort komediesquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
is maar wat je slecht vind toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |