Mij hoef je ook niks te sturen, ken het betreffende topic al.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:49 schreef picodealion het volgende:
Iedereen van de afgelopen 3 maanden ofzo?
Je bent vergeten je naam erin te gooien, doe dat eens even heel snel.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:02 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Mij hoef je ook niks te sturen, ken het betreffende topic al.
Kleine kans dat ik er bij zal zijn. Ik ga me nu sowieso nog niet committeren aan een datum in januari.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je bent vergeten je naam erin te gooien, doe dat eens even heel snel.
Volgens mij heb jij aan dezelfde ontbijttafel gezeten als wyccie.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:51 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Kleine kans dat ik er bij zal zijn. Ik ga me nu sowieso nog niet committeren aan een datum in januari.
Zij is niet van plan te komen? Of is er een andere overeenkomst?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij aan dezelfde ontbijttafel gezeten als wyccie.
Smoesjesquote:Op woensdag 9 november 2011 11:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Mij hoef je ook niks te sturen, ik kan niet in januari helaas.
Ik vind je taalgebruik af en toe wel grappig, en nogal deftig. Wyccie had laatst een Engels ontbijt, dus moest ik daar aan denkenquote:Op woensdag 9 november 2011 14:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Zij is niet van plan te komen? Of is er een andere overeenkomst?
Surequote:Op woensdag 9 november 2011 18:44 schreef picodealion het volgende:
Ik heb ff geen tijd, maar start iemand m op?
Geen smoesjes; ik heb dan tentamens en dus geen tijd om naar Nederland heen en weer te reizenquote:Op woensdag 9 november 2011 16:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Smoesjes![]()
Hoe kan je nu al weten dat je gehele maand januari bezet is?
Mag ik vragen wat je studeert?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geen smoesjes; ik heb dan tentamens en dus geen tijd om naar Nederland heen en weer te reizenAls het februari was geweest had ik wel gekund.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |