Wat leukquote:Op maandag 7 november 2011 19:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Noh!
[..]
Helemaal goed![]()
![]()
We waren laatst een halfjaar samen hehehe.
Hahahaquote:Op maandag 7 november 2011 19:11 schreef Ezechielk het volgende:
Ja, je moet Jan meenemen. Ik heb nog een bieropener van hem thuis liggen.
Ja heel langquote:
Hij is idd heel liefquote:Op maandag 7 november 2011 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha
[..]
Ja heel langEn hij is zo lieffff.
Ik hou hem.
eensquote:
Je gaat hem niet dronken voeren hoorquote:Op maandag 7 november 2011 19:11 schreef Monopoly het volgende:
Als Jan komt moeten we AH bier halen. halve liters
Hihiquote:Op maandag 7 november 2011 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is idd heel lief![]()
Leuk voor jullie ja
Correct!quote:Op maandag 7 november 2011 19:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je gaat hem niet dronken voeren hoor
[..]
HihiJa jij hebt hem ook een paar keer gemeet toch?
2 jaarquote:Op maandag 7 november 2011 19:14 schreef Ezechielk het volgende:
Mono, ben je weer bezig geweest?
Meisje van 2 zuipt zich in coma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geen sloeber meer, hij scheert zich en is gegroeid?quote:Op maandag 7 november 2011 19:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En hij is zo veranderdddd
[..]
Is niet erg, ben ik ook
Wat wil je hier mee zeggen?!quote:
HAHAHA, moet je zn facebookfoto's kijkenquote:Op maandag 7 november 2011 19:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is geen sloeber meer, hij scheert zich en is gegroeid?
Ja vastquote:Op maandag 7 november 2011 19:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En hij is zo veranderdddd
[..]
Is niet erg, ben ik ook
Cute wel hoooooor. Hij is nóg leuker geworden joh!quote:Op maandag 7 november 2011 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vast![]()
Opeens niet meer cute?
Altijd als ik een wedstrijd van Ajax kijk en Sulejmani zie moet ik aan Jan denken_!
Vanmorgen weer gedaanquote:
Krijg tieten, inderdaad.quote:Op maandag 7 november 2011 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHAHA, moet je zn facebookfoto's kijkenHij heeft een afro en baard en snor en alles!
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 7 november 2011 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Cute wel hoooooor. Hij is nóg leuker geworden joh!
quote:Op maandag 7 november 2011 19:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vanmorgen weer gedaan
[..]
Krijg tieten, inderdaad.
volgens mij wel, even glurenquote:Op maandag 7 november 2011 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hebt hem op facebook toch?
Moet jij niet flink aan de zuip met je huisgenoot?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |