Ze wisten waarschijnlijk niet dat je aan een schapenpootjes fobie lijdt, anders hadden ze op dat moment de pootjes wel aangebonden met een zwart stuk plastic.quote:Zie ik als ze aan de overkant zijn dat er 2 roze zeer dood uitziende pootjes uit dat plastic steken
Je bedoelt : ze hadden geen zin om zich aan te passen en vonden het dus niet nodig om een dood dier netjes verpakt te vervoeren.quote:Op maandag 7 november 2011 17:57 schreef HAKIM_1988 het volgende:
@ deedeetee
[..]
Ze wisten waarschijnlijk niet dat je aan een schapenpootjes fobie lijdt, anders hadden ze op dat moment de pootjes wel aangebonden met een zwart stuk plastic.
Denken dat Halal-vlees in Europa NIET uit de bio-industrie komt.quote:Op maandag 7 november 2011 16:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad, verachtelijke wezens, die niet aan de bio industrie meedoen, maar in plaats daarvan onverdoofd slachten
quote:Op maandag 7 november 2011 16:22 schreef cempexo het volgende:
Ik jaag zelf ook, zeer beheerst en gericht. Het eerste schot is altijd raak !
Wat de fuck ben jij voor trol man?quote:Op maandag 7 november 2011 16:22 schreef cempexo het volgende:
Boete van 25.000 euro, daarna het land uitzetten als het nog een keer voorkomt. Zo ga je niet met dieren om.
Ik jaag zelf ook, zeer beheerst en gericht. Het eerste schot is altijd raak !
Ja die ene slager is representatief.quote:Op maandag 7 november 2011 21:10 schreef miss-Whisky het volgende:
Ten eerste, die schaapjes worden niet thuis geslacht.. dikkevoor mensen die dat denken.. En het zijn vooral de nederlandse slagers die de dieren slachten. Ze moeten gewoon een zinnetje uit hun hoofd leren en die lezen ze op en dan slachten ze. Kheb gewerkt met een slager en die vertelde mij dat. Grotendeels van de moslims weten dat niet eens. Eigenlijk hoort een moslim te slachen maar als het ze even niet uitkomt, dan passen ze wel aan
Schuurpapier? Huh?quote:Op maandag 7 november 2011 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb het schaap vandaag opgehaald bij de slager. Ik stond er lekker bij toen hij het geheel in mooie stukken hakte. Koteletten, lever, schuurpapier. Heerlijk man.²
Het klopt wat ze zegt. Ontzettend veel moslims gaan een weekje voor het offerfeest een schaap uitzoeken en dat is ook direct de laatste keer dat ze het beestje levend zien. Een week later halen ze het kant en klaar geslacht bij de slager op.quote:Op maandag 7 november 2011 23:15 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja die ene slager is representatief.
Ik doe zelfs dat niet eens. Ik heb de slager 250 stabiele euro's gegeven en nog 10 euro voor het snij en schilderwerk.quote:Op maandag 7 november 2011 23:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het klopt wat ze zegt. Ontzettend veel moslims gaan een weekje voor het offerfeest een schaap uitzoeken en dat is ook direct de laatste keer dat ze het beestje levend zien. Een week later halen ze het kant en klaar geslacht bij de slager op.
quote:Op maandag 7 november 2011 23:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het klopt wat ze zegt. Ontzettend veel moslims gaan een weekje voor het offerfeest een schaap uitzoeken en dat is ook direct de laatste keer dat ze het beestje levend zien. Een week later halen ze het kant en klaar geslacht bij de slager op.
Jij stopt je gekochte kipfilet onder je jas?quote:Op maandag 7 november 2011 18:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Je bedoelt : ze hadden geen zin om zich aan te passen en vonden het dus niet nodig om een dood dier netjes verpakt te vervoeren.
Dus als het schaap netjes in een piepschuim bakje had gezeten, met een stukje folie eroverheen had het niks uitgemaakt!?quote:Op maandag 7 november 2011 18:06 schreef deedeetee het volgende:
Je bedoelt : ze hadden geen zin om zich aan te passen en vonden het dus niet nodig om een dood dier netjes verpakt te vervoeren.
Nee hoor, de moderator heeft dat gedaan !!!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:05 schreef Deadrex het volgende:
de 2 berichten in de OP, zijn gewoon hetzelfde.
TS wilt de indruk wekken alsof er meerdere strafbare feiten zijn gepleegd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |