abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104078455
quote:

llegale slacht in Heusden

HEUSDEN - In Heusden zijn zondag, tijdens de eerste dag van het islamitische Offerfeest, vier mensen opgepakt op verdenking van illegaal slachten.
Dat liet de nieuwe Voedsel en Warenautoriteit (nVWA) maandag weten. Van de zes aanwezige schapen, waren er op het moment van de controle al vier geslacht. Dat vlees is vernietigd. Twee schapen zijn levend in beslag genomen.

Tegen de vier verdachten is proces-verbaal opgemaakt. Een woordvoerster van het nVWA wil niet zeggen waar de illegale slachting in Heusden plaats had. Feit is wel dat de betreffende schapen niet voorzien waren van de verplichte oormerken. De herkomst van de dieren kon daardoor niet achterhaald worden. Zodoende was niet vast te stellen of het vlees nog wel geschikt is voor consumptie.
quote:
Er zijn gisteren acht processen-verbaal opgemaakt voor het illegaal slachten van dieren.

Ook hield de politie vier mensen aan. De vier worden verdacht van het illegaal slachten van schapen. Van de zes te slachten schapen waren er nog maar twee in leven. Deze twee zijn in beslag genomen, terwijl het vlees van de andere vier schapen is vernietigd.

De vier kunnen een boete van maximaal 67.000 euro, een taakstraf of een celstraf van maximaal 6 jaar krijgen. Zondag was de start van het offerfeest. De schapen werden onverdoofd geslacht, wat alleen nog mag bij daarvoor aangewezen slachthuizen.

Ook dit is waarschijnlijk voor het laatst, aangezien het onverdoofd slachten van dieren volgend jaar verboden zal worden. Naar schatting worden in Nederland tijdens het drie dagen durende feest 75.000 schapen en geiten en 4000 runderen ritueel.

http://www.powned.tv/nieu(...)_tijdens_offerf.html
Hoe kunnen we dat nu eens stoppen? Hoe kunnen we de daders overtuigen dat dit in Nederland niet kan?

Dit willen we niet !!!

[ Bericht 18% gewijzigd door Frutsel op 07-11-2011 16:25:47 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_104078561
Ik blijf het een van belangrijkste redenen vinden om de Islam 10x niks te vinden.
Bah :r
  maandag 7 november 2011 @ 16:17:07 #3
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_104078634
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik blijf het een van belangrijkste redenen vinden om de Islam 10x niks te vinden.
Bah :r
Inderdaad, verachtelijke wezens, die niet aan de bio industrie meedoen, maar in plaats daarvan onverdoofd slachten
Laffe huichelaar
  maandag 7 november 2011 @ 16:19:35 #4
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_104078746
TS: wat wil je nu eigenlijk met dit topic. Alleen nieuwsdumps worden niet gewaardeerd, probeer in de openingspost alvast een opzetje voor een discussie te geven, dan loopt het topic een stuk makkelijker
Laffe huichelaar
pi_104078885
Boete van 25.000 euro, daarna het land uitzetten als het nog een keer voorkomt. Zo ga je niet met dieren om.
Ik jaag zelf ook, zeer beheerst en gericht. Het eerste schot is altijd raak !

[ Bericht 98% gewijzigd door cempexo op 07-11-2011 16:31:27 ]
  maandag 7 november 2011 @ 16:25:32 #6
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_104079039
Uitzetten van al dat volk lijkt me het beste als je niet meer illegaal wilt slachten
laat ze maar in Afrika hun sprookjesboek volgen
pi_104079145
quote:
Hoe kunnen we dat nu eens stoppen? Hoe kunnen we de daders overtuigen dat dit in Nederland niet kan?
quote:
De vier kunnen een boete van maximaal 67.000 euro, een taakstraf of een celstraf van maximaal 6 jaar krijgen.
Het is soms zo simpel :)
pi_104079204
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 16:13 schreef cempexo het volgende:
l

Dit willen we niet !!!
Schapen verbieden,een moslim overtuigen om zijn geloof ondergeschikt te maken ten aanzien van de wet is onmogelijk.
gaan ze het toch lekker in Belgie of Duitsland halen ,zo eensgezind is Europa tenslotte.
gemiddelde moslim word ook nog financieel flink getild met aankoop van zijn op juiste wijze islamitisch geslachte schaap ,maar dat is een ander verhaal.
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_104079535
En vooral niet met je multikul buurman bemoeien want dan heb je een mes in je lijer
http://www.telegraaf.nl/b(...)_schaap__.html?p=2,2
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_104079579
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 16:28 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Schapen verbieden,een moslim overtuigen om zijn geloof ondergeschikt te maken ten aanzien van de wet is onmogelijk.
gaan ze het toch lekker in Belgie of Duitsland halen ,zo eensgezind is Europa tenslotte.
gemiddelde moslim word ook nog financieel flink getild met aankoop van zijn op juiste wijze islamitisch geslachte schaap ,maar dat is een ander verhaal.
Moeten we ook auto's verbieden omdat mensen te hard rijden? :')
pi_104079695
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 16:37 schreef Blancos het volgende:

[..]

Wat heeft dat te maken met illegaal schapen slachten? }:|
pi_104079698
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 16:37 schreef Blancos het volgende:

[..]

Ik zie nergens in het oude of nieuwe testament staan :
Gij zult ten aller tijde uw gaspedaal tot de kokosmat intrappen .

religie staat voor sommige mensen boven het burgerlijk wetboek .
dat verander je niet
pi_104079758
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 16:40 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Kan zo aangepast worden hoor... iemand heeft het boek gewoon geschreven net als dat Harry Potter is geschreven.
Kwestie van aanpassen en we zijn klaar.
  maandag 7 november 2011 @ 16:48:41 #14
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_104080098
Ik was gisteren op weg naar huis met de auto en stopte netjes om 2 mannen te laten oversteken. ( was geen oversteekplaats maar ik stop vaker voor voetgangers of fietsers die duidelijk willen oversteken ) Een van de mannen had iets groots in lichtblauwe plastic vast dat boven zijn schouder uitstak.. Zie ik als ze aan de overkant zijn dat er 2 roze zeer dood uitziende pootjes uit dat plastic steken :r
Aangezien de heren van Noord- Afrikaanse afkomst leken wist ik toen wel hoe laat het was.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_104080142
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 16:40 schreef JerryLee het volgende:

[..]

religie staat voor sommige mensen boven het burgerlijk wetboek .
dat verander je niet

Dat maakt niet uit. Schapen verbieden omdat sommigen illegaal slachten is belachelijk. Net als auto's verbieden omdat mensen te hard rijden. Gewoon een gepaste straf geven en niet alles proberen op te lossen door het te verbieden.
pi_104080200
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 16:48 schreef deedeetee het volgende:
Ik was gisteren op weg naar huis met de auto en stopte netjes om 2 mannen te laten oversteken. ( was geen oversteekplaats maar ik stop vaker voor voetgangers of fietsers die duidelijk willen oversteken ) Een van de mannen had iets groots in lichtblauwe plastic vast dat boven zijn schouder uitstak.. Zie ik als ze aan de overkant zijn dat er 2 roze zeer dood uitziende pootjes uit dat plastic steken :r
Aangezien de heren van Noord- Afrikaanse afkomst leken wist ik toen wel hoe laat het was.
Hoezo stop je voor voetgangers terwijl het geen zebrapad is? :{
Kan zelfs nog een gevaarlijke situatie worden doordat mensen het niet zien aankomen.
  maandag 7 november 2011 @ 16:59:25 #17
78780 deedeetee
pi_104080670
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 16:50 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Hoezo stop je voor voetgangers terwijl het geen zebrapad is? :{
Kan zelfs nog een gevaarlijke situatie worden doordat mensen het niet zien aankomen.
Welnee was in een dorp en er was nogal wat heen er weer geloop want er stonden ook verkeersregelaars aan de kant ,alleen hielden die op dat moment het verkeer niet tegen. Zeker omdat het ff rustig was. Weet ik veel, er zal wel een slachtpartij aan de gang zijn geweest daar vlak in de buurt.

Mensen die te beroerd zijn om ff te stoppen om iemand te laten oversteken..... :N Mensen die niet goed opletten in het verkeer en niet zien dat een auto stopt/afremt :N
pi_104080750
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 16:59 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Welnee was in een dorp en er was nogal wat heen er weer geloop want er stonden ook verkeersregelaars aan de kant ,alleen hielden die op dat moment het verkeer niet tegen. Zeker omdat het ff rustig was. Weet ik veel, er zal wel een slachtpartij aan de gang zijn geweest daar vlak in de buurt.

Mensen die te beroerd zijn om ff te stoppen om iemand te laten oversteken..... :N Mensen die niet goed opletten in het verkeer en niet zien dat een auto stopt/afremt :N
ok je woont in een dorp....
Dan vergeef ik het je.
In steden wanneer je voorrang hebt moet je zelfs al nemen... bij twijfeling is het pech.
Laat staan voor mensen stoppen, het is gevaarlijk omdat je het niet verwacht en er zijn zoveel mensen op straat dat het niet opschiet.
  maandag 7 november 2011 @ 17:05:40 #19
78780 deedeetee
pi_104080951
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 17:01 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

ok je woont in een dorp....
Dan vergeef ik het je.
In steden wanneer je voorrang hebt moet je zelfs al nemen... bij twijfeling is het pech.
Laat staan voor mensen stoppen, het is gevaarlijk omdat je het niet verwacht en er zijn zoveel mensen op straat dat het niet opschiet.
Ik woon er niet ik reed er door heen en in de stad stop ik óók. Ik geef het wel op tijd aan hoor. ik heb liever geen whiplash. Men doet er verstandig aan om netjes afstand van mij te houden en anders : pech dan moet je- als de gek die je dan bent- in de ankers. :P
pi_104081100
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 17:05 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik woon er niet ik reed er door heen en in de stad stop ik óók. Ik geef het wel op tijd aan hoor. ik heb liever geen whiplash. Men doet er verstandig aan om netjes afstand van mij te houden en anders : pech dan moet je- als de gek die je dan bent- in de ankers. :P
Als je gewoon doorrijd kost het voor de voetganger nauwelijks meer tijd dat je dan kan oversteken.
Als je in de stad voor iedereen stopt schiet het niet op en zal je boze bestuurders achter je krijgen.
Wanneer je niet voor iedereen stopt is het weer niet eerlijk en maak je onderscheid.

Nee ik probeer me aan de regels te houden, er van afwijken schept alleen maar gevaarlijke en onduidelijke situaties op.
  † In Memoriam † maandag 7 november 2011 @ 17:08:47 #21
137949 Disana
pi_104081106
edit, verkeerde slachttopic
pi_104081316
Zo'n lam is tenminste echt vlees. Succes met de kiloknallers. Maar thuis slachten vind ik onzin en dom.. waarom zou je dat willen? Bij de boer is er een arts aanwezig en gebeurt het netjes.
  maandag 7 november 2011 @ 17:19:43 #23
78780 deedeetee
pi_104081592
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 17:08 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Als je gewoon doorrijd kost het voor de voetganger nauwelijks meer tijd dat je dan kan oversteken.
Als je in de stad voor iedereen stopt schiet het niet op en zal je boze bestuurders achter je krijgen.
Wanneer je niet voor iedereen stopt is het weer niet eerlijk en maak je onderscheid.

Nee ik probeer me aan de regels te houden, er van afwijken schept alleen maar gevaarlijke en onduidelijke situaties op.
Dat ligt er gewoon aan. Ik reed vroeger vaak 's ochtends vroeg over een drukke doorgaande weg waar een middelbare school aan lag. Als je de halsbrekende toeren ziet die sommige jongeren uithalen om aan de overkant te komen.... En helemaal als je al een een knul met bloedend hoofd midden op straat naast zijn fiets hebt zien liggen, nou dan ga je toch bedenken of het stopzetten van de hele karavaan auto's achter je niet een goed idee is om ff een heleboel van die jeugd veilig naar de overkant te laten gaan.

Ik bekijk het gewoon per geval. Als het niet veilg kan dan stop in natuurlijk niet.
En ik stop nooit meer voor een man die zeult met een dood schaap dat uit de plastic steekt.
  maandag 7 november 2011 @ 17:31:10 #24
111528 Viajero
Who dares wins
pi_104082097
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 16:49 schreef Blancos het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit. Schapen verbieden omdat sommigen illegaal slachten is belachelijk. Net als auto's verbieden omdat mensen te hard rijden. Gewoon een gepaste straf geven en niet alles proberen op te lossen door het te verbieden.
Sorry, maar we hebben een regering met de Volkspartij voor VRIJHEID en Democratie, en de Partij voor de VRIJHEID, dus verbieden is de eerste en enige oplossing die we overwegen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_104082211
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 17:19 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat ligt er gewoon aan. Ik reed vroeger vaak 's ochtends vroeg over een drukke doorgaande weg waar een middelbare school aan lag. Als je de halsbrekende toeren ziet die sommige jongeren uithalen om aan de overkant te komen.... En helemaal als je al een een knul met bloedend hoofd midden op straat naast zijn fiets hebt zien liggen, nou dan ga je toch bedenken of het stopzetten van de hele karavaan auto's achter je niet een goed idee is om ff een heleboel van die jeugd veilig naar de overkant te laten gaan.

Ik bekijk het gewoon per geval. Als het niet veilg kan dan stop in natuurlijk niet.
En ik stop nooit meer voor een man die zeult met een dood schaap dat uit de plastic steekt.
ik heb voor me neus een jongen op de fiets zien aangereden worden op een rotonde....
Hij had voorrang... dus ja als mensen zich aan de regels hadden zou het al veel helpen.
pi_104082965
Het is een hele fijne culturele verrijking dat offerfeest.

Krijg je dit soort debiele vertoningen in Nederland anno 2011.
pi_104083072
@ deedeetee

quote:
Zie ik als ze aan de overkant zijn dat er 2 roze zeer dood uitziende pootjes uit dat plastic steken
Ze wisten waarschijnlijk niet dat je aan een schapenpootjes fobie lijdt, anders hadden ze op dat moment de pootjes wel aangebonden met een zwart stuk plastic.
  maandag 7 november 2011 @ 18:06:44 #28
78780 deedeetee
pi_104083431
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 17:57 schreef HAKIM_1988 het volgende:
@ deedeetee

[..]

Ze wisten waarschijnlijk niet dat je aan een schapenpootjes fobie lijdt, anders hadden ze op dat moment de pootjes wel aangebonden met een zwart stuk plastic.
Je bedoelt : ze hadden geen zin om zich aan te passen en vonden het dus niet nodig om een dood dier netjes verpakt te vervoeren.
pi_104083514
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2011 16:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Inderdaad, verachtelijke wezens, die niet aan de bio industrie meedoen, maar in plaats daarvan onverdoofd slachten
Denken dat Halal-vlees in Europa NIET uit de bio-industrie komt.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_104083627
Moslims hebben alle vrijheid van meningsuiting en godsdienst in Nederland. Het gaat hier over ritueel slachten dat voor de islamitische normen en waarden heel normaal is. Maar als je in Nederland komt wonen moet je je kunnen aanpassen aan de Nederlandse normen en waarden. Wij tolereren het onverdoofd slachten nou eenmaal niet, ook al gaat het hier om een godsdienstig ritueel.

Als iemand wordt betrapt op het illegaal slachten van een dier moet denk ik worden bestraft met een fikse boete. Mocht het vaker gebeuren dan mogen ze de cel in.
  maandag 7 november 2011 @ 18:21:52 #31
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_104083986
Wat is het probleem? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_104084940
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 16:22 schreef cempexo het volgende:
:').
pi_104085008
Maar ja, offerfeest was op een zondag hè... Dan betaal je al snel ¤65+ extra voor je geslachte schaapje.
pi_104091677
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 16:22 schreef cempexo het volgende:
Boete van 25.000 euro, daarna het land uitzetten als het nog een keer voorkomt. Zo ga je niet met dieren om.
Wat de fuck ben jij voor trol man?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_104092562
Serieuze vraag : Word het slachten en uitbenen van vader op zoon doorgegeven of leer je dat in de moskee?
Ik wil nog wel eens wat wild demonteren ,maar netjes uitbenen is een ware kunst.
(Youtube is your friend )
pi_104094058
Ten eerste, die schaapjes worden niet thuis geslacht.. dikke :') voor mensen die dat denken.. En het zijn vooral de nederlandse slagers die de dieren slachten. Ze moeten gewoon een zinnetje uit hun hoofd leren en die lezen ze op en dan slachten ze. Kheb gewerkt met een slager en die vertelde mij dat. Grotendeels van de moslims weten dat niet eens. Eigenlijk hoort een moslim te slachen maar als het ze even niet uitkomt, dan passen ze wel aan ;)
  maandag 7 november 2011 @ 22:12:49 #37
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_104099161
Nog niet zo lang geleden was het in Nederland heel normaal dat er schaapjes zonder oormerken rondhuppelden en gewoon in een achtertuin werden geslacht.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  maandag 7 november 2011 @ 23:00:16 #38
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_104102755
Ik heb toch heel wat beesten geslacht.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 7 november 2011 @ 23:05:51 #39
13462 BansheeBoy
pi_104103088
Ik heb het schaap vandaag opgehaald bij de slager. Ik stond er lekker bij toen hij het geheel in mooie stukken hakte. Koteletten, lever, schuurpapier. Heerlijk man. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_104103636
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:10 schreef miss-Whisky het volgende:
Ten eerste, die schaapjes worden niet thuis geslacht.. dikke :') voor mensen die dat denken.. En het zijn vooral de nederlandse slagers die de dieren slachten. Ze moeten gewoon een zinnetje uit hun hoofd leren en die lezen ze op en dan slachten ze. Kheb gewerkt met een slager en die vertelde mij dat. Grotendeels van de moslims weten dat niet eens. Eigenlijk hoort een moslim te slachen maar als het ze even niet uitkomt, dan passen ze wel aan ;)
Ja die ene slager is representatief.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_104104271
quote:
15s.gif Op maandag 7 november 2011 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb het schaap vandaag opgehaald bij de slager. Ik stond er lekker bij toen hij het geheel in mooie stukken hakte. Koteletten, lever, schuurpapier. Heerlijk man. :{

Schuurpapier? Huh?
pi_104104857
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 23:15 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Ja die ene slager is representatief.
Het klopt wat ze zegt. Ontzettend veel moslims gaan een weekje voor het offerfeest een schaap uitzoeken en dat is ook direct de laatste keer dat ze het beestje levend zien. Een week later halen ze het kant en klaar geslacht bij de slager op.
Dit, dus.
  maandag 7 november 2011 @ 23:45:05 #43
13462 BansheeBoy
pi_104105234
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 23:38 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het klopt wat ze zegt. Ontzettend veel moslims gaan een weekje voor het offerfeest een schaap uitzoeken en dat is ook direct de laatste keer dat ze het beestje levend zien. Een week later halen ze het kant en klaar geslacht bij de slager op.
Ik doe zelfs dat niet eens. Ik heb de slager 250 stabiele euro's gegeven en nog 10 euro voor het snij en schilderwerk. :{

pi_104106220
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 23:38 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_104106248
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 00:03 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

?
Dit, dus.
pi_104108211
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 18:06 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Je bedoelt : ze hadden geen zin om zich aan te passen en vonden het dus niet nodig om een dood dier netjes verpakt te vervoeren.
Jij stopt je gekochte kipfilet onder je jas?
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  dinsdag 8 november 2011 @ 08:39:35 #47
280950 samvirus
Testiculos habet llemax
pi_104110240
Als we toch gaan lopen zeiken over het doden van dieren, waarom verbieden wij dan niet het levend koken van kreeften. Je mag lopen zeiken wat je wilt over halal/kosher slachten, maar dan moet je wel voor alle dieren een grens trekken.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
  dinsdag 8 november 2011 @ 08:55:05 #48
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_104110451
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 18:06 schreef deedeetee het volgende:
Dus als het schaap netjes in een piepschuim bakje had gezeten, met een stukje folie eroverheen had het niks uitgemaakt!? :D

Je kan ook overal een probleem van maken natuurlijk! :)

Laat die mensen lekker, laat ze slachten, laat ze eten, laat ze leven en met een beetje mazzel komt de nieuwe buurman vragen of je ook een stukkie wil!

Lekker man! O+

Ow en illegaal slachten moet je gewoon aanpakken, maar ze mogen van mij wel weer wat soepeler worden met de wet. Ik vind het ook echt een aanfluiting dat ze het ritueel slachten aan banden leggen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_104110624
de 2 berichten in de OP, zijn gewoon hetzelfde.
TS wilt de indruk wekken alsof er meerdere strafbare feiten zijn gepleegd.
b.. bl.. bla..
pi_104131136
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 09:05 schreef Deadrex het volgende:
de 2 berichten in de OP, zijn gewoon hetzelfde.
TS wilt de indruk wekken alsof er meerdere strafbare feiten zijn gepleegd.
Nee hoor, de moderator heeft dat gedaan !!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')