http://nl.wikipedia.org/wiki/Adidas_Jabulaniquote:
Stand #2467quote:
Die schrijven ze niet zelf, die krijgen ze ingestuurd van luisteraars.quote:Op maandag 7 november 2011 23:00 schreef TheIncrediblePenguin het volgende:
Toevoeging: Rob van someren van somertijd van veronica?
Ze verzinnen er vaak enkele 'om de stemming erin te brengen' (of zo).quote:Op maandag 7 november 2011 23:01 schreef ß het volgende:
[..]
Die schrijven ze niet zelf, die krijgen ze ingestuurd van luisteraars.
Hoe gaat de desbetreffende limmerick dan?quote:Op maandag 7 november 2011 23:05 schreef Yankee het volgende:
hij schreef het als reactie op ee tweet van een student die hem twitterde dat hij eens op moest houden over kunst en literatuur en of hij de roddels over kardashian niet gehoord had
is me teveel werk, ik speel even via mn mobiel.quote:Op maandag 7 november 2011 23:08 schreef TheIncrediblePenguin het volgende:
[..]
Hoe gaat de desbetreffende limmerick dan?
Ok, zoek hem zelf dan wel een keer op.quote:Op maandag 7 november 2011 23:10 schreef Yankee het volgende:
[..]
is me teveel werk, ik speel even via mn mobiel.
Waarom?quote:Op maandag 7 november 2011 23:21 schreef TheIncrediblePenguin het volgende:
Is Gillingham nu aan de beurt btw?
Laat maar, dacht dat jouw antwoord goed wasquote:Op maandag 7 november 2011 23:24 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Waarom?
Yankee's vraag is nog niet beantwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |