Begint hij nou serieus uit zichzelf over het BF3 topic?quote:
quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 16:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
Begint hij nou serieus uit zichzelf over het BF3 topic?
Zal hem effe opstartenquote:Op maandag 7 november 2011 16:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Iemand die een serieuze reactie zou kunnen geven?
ja echt waar, ik heb met geen woord gerept over Fok!. Zit mee te lezen vermoed ik.quote:Op maandag 7 november 2011 16:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
Begint hij nou serieus uit zichzelf over het BF3 topic?
Kan ook gewoon alleen meelezen natuurlijk. Heb ik ook jaren gedaanquote:
Zeker netjes qua communicatie maar ik had liever gezien dat ze me van te voren zeggen dat het server ID verandert als ze een reinstall doen. Ik had nog nagevraagd over IP wijzigingen maar het ID is niet te sprake gekomen. Ik heb hem wel verzocht dit te melden bij service interventies bij andere klanten. Dan voorkom je nare verassingen.quote:Op maandag 7 november 2011 16:27 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Kan ook gewoon alleen meelezen natuurlijk. Heb ik ook jaren gedaan
Wel netjes hoe ze verder op je klacht ingaan.
Tja EA komt met veel server updates, kan altijd wat fout gaan.
De BAF serverquote:Op maandag 7 november 2011 16:41 schreef TwenteFC het volgende:
Op welke servers zitten de fokkers nu dan?
205quote:Op maandag 7 november 2011 16:46 schreef TwenteFC het volgende:
Trouwens ook wel benieuwd wat jullie langste headshot is, mijne is volgens battleblog:
Longest Headshot 439 m
Ja met een SVD dacht ik, heb nu een betere sniper dus dan kan ik het van verder proberen.quote:Op maandag 7 november 2011 16:48 schreef genakt het volgende:
[..]
205Dat is wel heel ver. Met sniper ?
Longest Headshot 180 m met de M249quote:Op maandag 7 november 2011 16:46 schreef TwenteFC het volgende:
Trouwens ook wel benieuwd wat jullie langste headshot is, mijne is volgens battleblog:
Longest Headshot 439 m
Wat dan moet je meter boven zijn hoofd richten ?quote:Op maandag 7 november 2011 16:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja met een SVD dacht ik, heb nu een betere sniper dus dan kan ik het van verder proberen.
Headshot met een SVD is vaak niet genoeg lijkt het wel
Ik schiet eerst altijd op een heel ander doelwit dat op de zelfde afstand ligt om de bulletdrop te zien en om ong bij te houden hoelang het duurt voordat hij aan komt.quote:Op maandag 7 november 2011 16:51 schreef genakt het volgende:
[..]
Wat dan moet je meter boven zijn hoofd richten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |