Ff proberenquote:Op maandag 7 november 2011 15:33 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kan iemand checken of hij op mijn server kan komen: http://battlelog.battlefi(...)-Rush-NL-32-i3D-net/
Ikzelf wordt er steeds vanaf gegooid...
kreeg ik ookquote:Op maandag 7 november 2011 15:34 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Thanks! Ikzelf krijg dit steeds:
'Game got disconnected: you were kicked from the game. '
Jij wellicht enig idee jedi?
geen idee, die melding ken ik niet ondanks dat ik er toch veel gezien hebquote:Op maandag 7 november 2011 15:34 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kreeg ik ook. Staat er iets aan van VIP only ofzo.quote:Op maandag 7 november 2011 15:34 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kan je een PB update doen op de server?quote:Op maandag 7 november 2011 15:41 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Neuj ikzelf sta alleen in de lijst, maar dat kan geen kwaad volgens mij...
nee server draait zelf ook wel door.quote:Op maandag 7 november 2011 15:41 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Neuj ikzelf sta alleen in de lijst, maar dat kan geen kwaad volgens mij...
Jedi: moet je btw BF3CC altijd hebben draaien voor de server, of niet?
nee van i3D al was BF2CC onafhankelijk.. Ze lijken BF3CC opnieuw te moeten uitvinden want sommige opties brengen ze er later pas in die in BF2cc al standaard waren.quote:Op maandag 7 november 2011 15:47 schreef Ame_thyst het volgende:
BF3CC is niet van EA toch?
Kan je geen config reset doen en dan nog eens proberen.
Zeg het maar, wie is hier Nickquote:RE: Server crashes
Monday 07/Nov/2011 - 15:47 - Reply by Nick
Beste Petrus,
Dat begrijp ik en vandaar ook mijn excuses hierboven vermeld. Ik neem aan dat de meeste vaste bezoekers de server naam kennen, en ook weten hoe ze op naam moeten zoeken zodra ze merken dat de server uit hun favorieten is.
Via het BF3 topic op FOK! zullen de meeste FOK!kers weer op de hoogte zijn van de verdwenen favoriet uit hun server lijst.
Bij deze nogmaals mijn excuses voor het ongemak.
Best regards,
Met vriendelijke groet,
i3D.net Helpdesk
Helpdesk open 7 days a week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |