Oh daar ben ik er ook al zat van tegen gekomen, die hebben gespeeld op een hacked server.quote:
Irnv is lekker op alles. Gelukkig doet nog niet iedereen het maar het maakt gewoon de belangrijke dingen fel en de rest donker. Accuracy gaat ongeveer met 10% omhoog en je ziet iedereen eerder als zij jou.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:37 schreef dennis3d het volgende:
lvl 28 bijna 29 in 22 uur ofzo
en de irv scope is echt lekker op de type 88 lmg
Neuh, je kan nu "makkelijk" level 40+ zijn, als je maar geen leven hebt. De cheaters zijn al level 100+ ofzo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:56 schreef Auti het volgende:
[..]
Oh daar ben ik er ook al zat van tegen gekomen, die hebben gespeeld op een hacked server.
Een klein beetje te lekker op alles. Ik kan niet zo snel een reden bedenken om andere scopes meer te gebruiken op short/mid range. Zelfs op levels waar het zonnetje keihard schijnt doet dat ding het nog veels te goed.quote:Irnv is lekker op alles.
ik vind de 1x magnification af en toe toch wat lastig, het is vooral fijn om grote vlaktes te scannen voor gasten, maar voor het schieten zelf is het vervelend.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:07 schreef ems. het volgende:
[..]
Een klein beetje te lekker op alles. Ik kan niet zo snel een reden bedenken om andere scopes meer te gebruiken op short/mid range. Zelfs op levels waar het zonnetje keihard schijnt doet dat ding het nog veels te goed.
idd binnekort loopt iedereen er mee want van afstand met een goed wapen doet hij het zelfs goed de scope.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:58 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Irnv is lekker op alles. Gelukkig doet nog niet iedereen het maar het maakt gewoon de belangrijke dingen fel en de rest donker. Accuracy gaat ongeveer met 10% omhoog en je ziet iedereen eerder als zij jou.
Vooral op metro ben je heel erg goed met zon scope. Assault versie is 4x en bijna net zo snel ingezoomd als een Reflex/kobra.
Duurt niet lang meer of iedereen loopt met dat ding
die tactical light vind ik zo iritantquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:44 schreef BurnaBoy het volgende:
Maar hij is wel goed te counteren met die tactical light. Die is echt nog irritanter geworden met irnv op.
Want dan kijk je recht tegen de zon in als je op elkaar aimt
Je kan gewoon zelf joinen toch? Daar hoeven wij je niet voor in te voerenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:19 schreef BadderAapje het volgende:
kan iemand mij ook invoeren als speler op de server ?
Badderaapje - Badderaapje
is dat zo? Dacht dat IRNV thermo scope was ipv light amplificationquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:44 schreef BurnaBoy het volgende:
Maar hij is wel goed te counteren met die tactical light. Die is echt nog irritanter geworden met irnv op.
Want dan kijk je recht tegen de zon in als je op elkaar aimt
Ik heb er al meerdere gezien met zo'n gouden adelaar. Geen idee wat dat is? Net zoiets als prestige in CoD?quote:
Inderdaad, was op TS ook een discussie, wat zou dat zijn? Staat een 1'tje onder..quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:32 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Ik heb er al meerdere gezien met zo'n gouden adelaar. Geen idee wat dat is? Net zoiets als prestige in CoD?
Ik zag die al op één van de eerste dagen dat BF3 uit wasquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:32 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Ik heb er al meerdere gezien met zo'n gouden adelaar. Geen idee wat dat is? Net zoiets als prestige in CoD?
Ik had ook ergens gezien dat er al gehackte servers waren waar je supersel op kon ranken, maar die waren zo uit de lucht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zag die al op één van de eerste dagen dat BF3 uit was. Alle ranks met plaatje staan hier geshowed . Ik denk dat het gewoon echt no-lifes zijn
quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:45 schreef tdrone het volgende:
Pas maar op met dit spel!!!!11!!11!!
battlefield 3 zet aan tot dierenmishandeling
Oh Lordquote:De dierengroep claimt dat meerdere recente gevallen van dierenmishandeling in Duitsland het directe resultaat zijn van films en games waarin dit soort geweld te zien is.
Maar ondertussen vind PETA het niet erg dat je honderden "mensen" dood moet schieten in het spelquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:45 schreef tdrone het volgende:
Pas maar op met dit spel!!!!11!!11!!
battlefield 3 zet aan tot dierenmishandeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |