#2, HS nodig dat dan weer wel.quote:Op maandag 7 november 2011 23:17 schreef Blik het volgende:
welke sniper is de eerste fatsoenlijke sniper waar je niet 3 kogels voor nodig hebt om iemand neer te knallen?
sv98.quote:Op maandag 7 november 2011 23:17 schreef Blik het volgende:
welke sniper is de eerste fatsoenlijke sniper waar je niet 3 kogels voor nodig hebt om iemand neer te knallen?
Want de bèta kon eerst wel met deze instellingen, maar later lukte het ineens niet meer.....quote:Op maandag 7 november 2011 21:23 schreef rubbels het volgende:
Zou ik hem op low en 1280x720 kunnen spelen met de volgende specs?
Athlon II x4 630
4 gb werkgeheugen
Nvidia GeForce 8800GTS 320 mb
Windows 7 64-bit
HS als in holographic scope?quote:
ah, dat kan natuurlijk ookquote:
Ik kan max maar tot 70 terwijl ik alles high heb ?quote:
Maar er blijft íets over.. Het is natuurlijk zeer belangrijk dat er helemaal niks overblijft van de tegenstanderquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:31 schreef Blik het volgende:
[..]
ah, dat kan natuurlijk ook
Vind dat alleen headshot verhaal bij snipers een beetje onzin, als je een .50 kaliber kogel in je borst geschoten krijgt blijft er weinig van je borst kas over.
12 uur spelen en level 15 dus dat moet ik wel halenquote:Op maandag 7 november 2011 20:18 schreef JK het volgende:
Zoek zijn nick op in battlelog, dan weet je genoeg. Ik ben nu ook rank 14 met bijna 24u spelen, terwijl er ook mensen zijn die met 24u spelen al rank 30+ zijn.
Maargoed ik speel dan ook nog zelden FPS games, laat staan online. Maar hoe dan ook heb ik veel plezier in het spel en daar gaat het om.
Kan wel handig zijn! Alleen wanneer m'n tank op ontploffen staat ben ik denk ik niet echt bezig met een mooi plekje uit te zoeken om uit te stappenquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:16 schreef Re.active het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37092357
Wist ik heel niet. Sta regelmatig in oog met een vijand als ik uitstap om de tank te fixen![]()
Wel fijn dat je je voertuig nog uit kunt voor die ontploft. Bij voorgaande BF varianten was het meestal kaboem-einde-oefening.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kan wel handig zijn! Alleen wanneer m'n tank op ontploffen staat ben ik denk ik niet echt bezig met een mooi plekje uit te zoeken om uit te stappen
QFT, dat was toen best irritant.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:53 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Wel fijn dat je je voertuig nog uit kunt voor die ontploft. Bij voorgaande BF varianten was het meestal kaboem-einde-oefening.
Met genoeg C4 ontploft de tank ook nog wel direct hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:53 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Wel fijn dat je je voertuig nog uit kunt voor die ontploft. Bij voorgaande BF varianten was het meestal kaboem-einde-oefening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |