abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104153436
Mijlpalendag! *O* :D

15 weken!

@roosje; Wat fijn dat ze bijna klaar zijn! Zou ik ook niet tegen kunnen hoor.. stof&troep.. bah.

@MJ; Hoop dat alles er goed uit ziet! *duimduim*

Zo ff kraamzorg regelen, en vanmiddag naar de arbo-arts. Heb wat punten opgeschreven
zodat ik kwijt kan wat ik wil. Als hij wil luisteren iig. Vorige x dat ik er was, was hij nogal kortaf
maar het er wel mee eens dat ik minder moest werken. We zullen zien! Blijf net zolang zitten totdat ik heb wat ik wil }:|
pi_104153861
Mijlpalen ^O^

Heftig Poezebeest! Veel succes met je bevalling of misschien inmiddels al mama :*

Innepin. Zou wat zijn als die kerel je zo van je pijnklachten af kon helpen. Nog geen wee-achtige dingen gehad?

Jessie, Hopelijk toch binnenkort wat echte actie! Die valse starten lijken me zo frustrerend!

En nu weer terug naar mijn kleuter die een vrije dag heeft. Tekenfilms kijken :P
pi_104154038
:W

Net thuis van de echo en er was een kleine 'vlek' te zien *O* *O* *O*
In de maand dat ik had moeten bevallen ben ik dus echt weer zwanger. :{
16 juli ben ik uitgerekend *O* duurt nog heeeeeuul lang (240 dagen om precies te zijn)maar gelukkig zijn er hier lieve dames (en af en toe heren) die me al die weken steunen ! O+
  woensdag 9 november 2011 @ 10:46:22 #279
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104154098
*O* Mj wat goed! *O*

En Innepin heeft zich nog niet gemeld! Zou het zou het?
pi_104154127
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 10:44 schreef miss-jones25 het volgende:
:W

Net thuis van de echo en er was een kleine 'vlek' te zien *O* *O* *O*
In de maand dat ik had moeten bevallen ben ik dus echt weer zwanger. :{
16 juli ben ik uitgerekend *O* duurt nog heeeeeuul lang (240 dagen om precies te zijn)maar gelukkig zijn er hier lieve dames (en af en toe heren) die me al die weken steunen ! O+
Oh wat goed *O*!!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 9 november 2011 @ 10:47:42 #281
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104154134
Miss-Jones *O* *O* *O* *O*

* NotTheSame gaat nog 240 dagen kaarsjes branden voor jou!
pi_104154255
Wat fijn MJ!

Verder even een :* voor iedereen hier, lees momenteel wel mee maar kan het allemaal niet onthouden :')

Ik kruip een beetje onder een steen weg, het zit heel erg in mn hoofd dat het mis zal gaan in de eerste 12 weken. Heb er geen enkele reden voor, maar krijg het er niet uit.
28 november eerste afspraak met de verloskundige. Ik ga eind deze week ook vast maar bellen voor een echo. En de inschrijving bij het KDV is ook al rond. Daarnaast met vlagen een boel slijmverlies met soms een beetje bruin. De verhalen daarover op internet zijn wisselend. Ik wacht het wel af.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_104154355
MJ, wat fijn dat de echo goed was! *O*

Marjolijntje. Lastig zo'n gedachte. Kan me de zorgen ook voorstellen als je soms bruinverlies hebt. Maar er zijn zoveel vrouwen die dat hebben de eerste weken. Zolang het niet echt rood wordt, en je krampen erbij hebt, is er nog niet zoveel aan de hand. :*
Mijn zusje had het bij beide zwangerschappen tot een week of 14. En die heeft 2 gezonde knullen.
pi_104154435
m-j wat fijn meid! Heul veel mensen gaan al die dagen voor je duimen hoor! :*

Ti's ook gewoon een heel spannend gebeuren allemaal Marjolijntje. Maar zoals jij het zegt is er geen reden om je zorgen te maken.
Zeg ik, Miss onzekerheid zelf. Had ik me er net overheen gezet dat frummel niet te vinden was op de echo maandag, heb ik vandaag weer wat licht bloedverlies. Ja dat helpt niet mee zeg maar. Gelukkig is het bijna zaterdag en heb ik een zeven weken mijlpaal vandaag. Ik heb nog helemaal niks geregeld verder behalve de afspraken bij de verloskundige, dat komt wel als ik weet dat alles echt ok is...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_104154445
*O* MJ! wat fijn!

Marjolijntje; wat vervelend dat je je zo zorgen maakt :*
op internet staat heel veel, waardoor je je alleen maar meer zorgen kunt gaan maken..
hoop dat de tijd wat snel gaat en je snel je kleine beeb op de echo kunt zien
pi_104154485
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:00 schreef clauwheee het volgende:
m-j wat fijn meid! Heul veel mensen gaan al die dagen voor je duimen hoor! :*

Ti's ook gewoon een heel spannend gebeuren allemaal Marjolijntje. Maar zoals jij het zegt is er geen reden om je zorgen te maken.
Zeg ik, Miss onzekerheid zelf. Had ik me er net overheen gezet dat frummel niet te vinden was op de echo maandag, heb ik vandaag weer wat licht bloedverlies. Ja dat helpt niet mee zeg maar. Gelukkig is het bijna zaterdag en heb ik een zeven weken mijlpaal vandaag. Ik heb nog helemaal niks geregeld verder behalve de afspraken bij de verloskundige, dat komt wel als ik weet dat alles echt ok is...
Ohh 't zit ook niet mee.. :*
licht bloedverlies hoeft net als bruinverlies niet zoveel te zeggen, maar snap wel dat het je meer onzeker maakt..
pi_104154951
Goedemorgen!

Evenstar meldplicht *O*

Poezebeest, mocht je het nog nodig hebben, succes :*

MJ *O* Wat heerlijk! *O*

Er zijn nog meer mijlpalen vandaag dacht ik maar die weet ik niet allemaal dus ik hou het bij mijn eigen: 39 weken *O*
En niks aan de hand. Maar - omg - behalve wat spierpijn onderin mijn rug ook géén bekkenpijn gespot nog. :o
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_104155188
:* Clauwheee, bloedverlies is nog veel naarder dan bruin. Ook al is het minimaal. Ik duim voor je!
Voor de rest, ook :* bedankt voor jullie reacties!
Dingen regelen doe ik ook liever nog niet, pas als ik weet dat alles goed is. Maar het KDV hier zit nu al vol tot november 2012. Dus daar kon ik echt niet mee wachten helaas.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_104155413
MJ wat goed!!!!!! *O* *O*

Innepin wat fijn geen pijn (alvast in sinterklaasstemming ;) )

Evenstar 37 weken *O* *O* *O*

Hoe zou t nu met poezebeest zijn? ff deze *O* *O* ter aanmoediging *O* *O*

Mijn haar zit ok, dus Sjakie kom op!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_104155710
MJ, wat fijn dat alles er goed uitziet *O* !!

Marjolijntje en Clauwhee, virtuele knuffel :* . De onzekerheid is zo lastig...

KDV kan ik onze beeb hier pas bij 12 weken inschrijven, maar dat vind ik eigenlijk niet zo erg. Tegen die tijd meer zekerheid, plus ik weet nog helemaal niet hoeveel dagen ik wil gaan werken na mijn verlof.

Innepin, wat heerlijk om zonder bekkenpijn op te staan :s) .
pi_104156001
MJ fijn hoor!! *O*
Ik vind het juist heel bijzonder dat je in je eigenlijke bevalmaand weer zwanger blijkt.
Maar kan me voorstellen dat het voor jou toch een dubbel gevoel geeft :*

Marjolijntje! hoe kan nou een KDV al tot november 2012 vol zitten? echt WOW!
Ah die wachtlijst wordt wel minder denk ik, vooral omdat het gewoon duurder wordt in 2012.

en gewoon positief blijven beiden hoor, als het geen maandverbandje vol is dan vooral niet teveel zorgen maken.

Maarja, ik zit zelf ook nog niks te regelen, morgen pas 12 weken en wil volgende week nog éérst even het hartje 1 keer horen, omdat dan de 12 wk voorbij zijn. En dan ga ik in een sneltreinvaart kdv, kraamhulp en zwangerschapscursus regelen.
pi_104156641
Ff update; nog geen mama, gebeurd wel iets maar kan best nog tot morgen duren. Wachten, wachten, wachten maar! Inleiden met 35 weken is verre van ideaal, lichaam is er nog niet klaar voor, maar goed, het is niet anders, mijn gezondheid is nu even belangrijker.
  woensdag 9 november 2011 @ 12:14:19 #293
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_104156770
Poezebeest :* sterkte en hopelijk zet het snel door en kun je beebje in de armen sluiten
Be happy with the little things in life
pi_104156889
MJ fijn zeg!! :D

Clauwhee en Marjolijntje sterkte allebei. Hopelijk is het niets en blijft alles goed gaan! Ik duim voor jullie.
pi_104157212
MJ super nieuws *O*

Marjolijntje en Clauwhee ik herken jullie onzekerheid heel erg goed. Het is ook zo onwerkelijk. Een droom die werkelijkheid gaat worden maar aan de andere kant die vreselijke onzekerheid of alles wel goed gaat juist omdat je zo naar dat kleintje verlangt. Uhm klinkt warrig maar kan het even niet beter uitleggen.
Zelf heb ik het ook nog wel eens hoor en ik ben vandaag al 16 weken. Denk dat het ook wel beter gaat als ik de baby ook echt kan voelen. Als ik zo'n moment van onzekerheid heb pak ik de angelsound om even naar het hartje te kunnen luisteren. Alleen lukt dat pas vanaf een week of 12.
Voor jullie allebei dikke :*

Poezebeest zet hem op :*
pi_104157476
Marjolijntje en Clauwhee: ik ben ook zo onzeker als de pest. Deze zwangerschap is zo anders. Ben niet of nauwelijks misselijk, voel me op de vermoeidheid na gewoon hetzelfde als 6 weken geleden. Haal me natuurlijk ook in mijn hoofd dat ik wel fijn hcg aan het aanmaken ben, maar dat het vruchtje gestopt is met ontwikkelen. Ik weet heus wel dat ik niet zo negatief moet denken, probeer het ook niet te doen, maar het sluimert in mijn achterhoofd.

Het is ook gewoon een hele onzekere tijd dit. Zou een stuk schelen als we een kloppend hartje gezien hadden denk ik.

Kwisted: wat mag jij al lekker vroeg naar de vk zeg! Wat fijn!

Poezebeest: baar ze dame! Hou vol, komt goed! :%

MJ: He, wat een heerlijk bericht! O+
  woensdag 9 november 2011 @ 12:38:11 #297
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104157482
Poezebeest succes meid! In ieder geval gaat het nu niet lang meer duren! (Al is dat voor je gevoel misschien anders).

Innepin geen bekkenpijn! Wow! Benieuwd of het ook echt wegblijft. Dan ga ik hard nadenken om ook maar eens een bezoekje aan een acupuncturist te brengen!

Ik ben net terug van de vk. Weer helemaal goedgekeurd :). En ik heb een verwijzing naar het ziekenhuis. Dus mijn volgende controle bij een vk of gyn daar. Goed voor mijn gemoedsrust!
  woensdag 9 november 2011 @ 12:59:18 #298
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104158181
Poezebeest zet hem op! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_104158374
Ai poezebeest, veel succes!
pi_104158835
MJ, wat fijn! We blijven gewoon doorduimen hoor. :*

Poezebeest, klinkt niet fijn inderdaad. Zet m op meid! :*

Voor alles mijlpalen *O*

En voor de dames < 12 weken :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')