Veel plezier alvast!quote:Op woensdag 9 november 2011 09:04 schreef KatyM het volgende:
Duimt ook voor MJ! En voor Jessie!
Hier vandaag ook 7 weken. Vanmiddag intake bij de verloskundige, dan wordt het al iets echter.
Ben wel benieuwd ook. Ik ga nog proberen een echo los te krijgen (zit een echopraktijk bij) maar ik weet niet of dat gaat lukkenquote:Op woensdag 9 november 2011 09:15 schreef jaantje_ het volgende:
[..]
Veel plezier alvast!
Ik heb het gister gehad, het was wel leuk. Ik heb een grote berg aan informatieboekjes meegekregen en nog wat kortingsbonnen voor de lokale baby- / positiemodewinkel. Verder was het vooral alle medische gegevens invoeren. Maar het lijkt me een leuke praktijk, lekker down to earth enzo, hou ik wel van.
Kinder-EHBO is wel handig, omdat er toch een aantal dingen zijn die anders zijn dan EHBO bij volwassenen. Bij volwassenen is de regel bij brandwonden: géén kleding uittrekken. Máár bij kinderen: luier uit! Die zuigt zich namelijk vol met die hete vloeistof: niet fijn bij de edele delen. Dat soort dingetjes leer je dus, waar je normaal gesproken dus niet stil bij staat.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:18 schreef jaantje_ het volgende:
Oh ja, nog een vraagje (en dan ga ik écht weer aan het werk), nu ik lees over EHBO. Heeft iemand van jullie ervaring met kinder-EHBO? Mijn moeder heeft dat vroeger gedaan toen ze nog gastouder was en het lijkt me wel een veilig idee om een cursus te doen voor de beeb er is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |