abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104141878
Zo ik ben ook even een dagje druk op het werk hoor :') even snel door alles wat ik heb onthouden:

Poezebeest :o Zet hem op, we duimen voor je!! Het is natuurlijk vroeg maar we krijgen morgen of overmorgen vast nieuws dat het goed gaat met jou en je kleine. :* Succes! :%

Kuukske fijn dat je de kleine toch gevoeld hebt, kan je rustig de nacht in gaan :)

Innepin dat gaat helemaal goed komen, zo te horen heb je een prima acupuncturist te pakken!
We wachten je weeën af :P

en Jessie! Zijn dat dan geen buikweeën? Ik kan er echt nog niet over meepraten nog geen ervaring :P :% :%

Gossie een babyboom morgen? Is het volle maan vandaag?

Oh en welkom kwisted! en nogmaals gefeliciteerd!! *O* DAt ging nog best snel ofniet?
  dinsdag 8 november 2011 @ 22:25:21 #252
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104142488
Jessie spannend zeg! Ik hoop dat het doorzet! Voor de zekerheid: :% .
  woensdag 9 november 2011 @ 07:33:50 #253
30252 Soempie
Procreating
pi_104150946
Covie, zelfde hier, drukte op het werk. Ben het topic snel doorgelopen en heb niet veel onthouden. In elk geval een :* voor poezebeest. Hoop dat we zo nieuws krijgen dat het goed met jullie gaat.

En jesssie lijkt ook bezig. Hoop dat het doorzet. :%

Nu weer rennen, want moet zo weer werken. Ben het echt zat aan het raken, dus blij dat ik vandaag 32 weken ben en nog maar 4 weken hoef te werken. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_104150994
Goeiemorgen. Hier heerlijk geslapen :z :O :Z
Ga zo de meiden naar school brengen en dan naar de kapper.
Hopelijk doet al dat voorwerk wel wat, anders vind ik mijn lijf maar erg gemeen :(
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 9 november 2011 @ 07:46:29 #255
30252 Soempie
Procreating
pi_104151008
Niet doorgezet dus. -O- Hopelijk werkt zo'n druk ochtendje ook mee. ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 9 november 2011 @ 07:48:15 #256
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104151021
Poes, ben benieuwd hoe ver je al gevorderd bent inmiddels. Heeft de gel wat gedaan?

Jessie, jammer dat het gestopt is, wie weet wat vandaag nog voor je in petto heeft...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 9 november 2011 @ 07:52:01 #257
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104151046
Hah meld ;)! 37weeks
Zo controle als ik overeind kom :+ na 2 uur slaap :Z :z
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 9 november 2011 @ 07:59:39 #258
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_104151099
Poezebeest, succes!

Gisteren naar EHBO-les geweest, de laatste keer voor een lange tijd, vermoed ik. Er is nog een les op de 22ste, maar dat is twee dagen na mijn uitgerekende datum, dus ik weet niet of ik dat haal. En als ik het wel haal, weet ik niet of ik dan wel zou dúrven gaan, vanwege de snelle eerste bevalling... :P Het is een half uur bij ons vandaan namelijk.

Verder alles prima, wat vaker harde buiken, maar ze zijn vaak alleen ongemakkelijk, niet pijnlijk. Ik vraag mij ook af of ik straks de weeën wel herken. Eerste keer was overduidelijk, maar bijvoorbeeld bij mijn nichtje kwamen ze er bij een standaard controle achter dat het al begonnen was want ze bleek 'ineens' 7 cm te hebben. En ze had dus niéts door. :o Dus nu haal ik in mijn hoofd dat dit ook bij mij kan gebeuren. Zal wel niet, maar toch... :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_104151102
Poezebeest :o Je bent (bijna) mama! Succes nog met die laatste loodjes...

MJ heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht. Ook hier draaien de duimen voor je O+

Jessie wat jammer dat het niet heeft doorgezet..

Voor iedereen die het kan gebruiken :*

En aangezien het volgens mij woensdag mijlpalen dag is *O* *O*

@ Zoe Lief dat je het vraagt. Met mij gaat het goed, voel me weer stuk fitter. Vandaag 16 weken *O* .
En als het goed is dan is de badkamer vanavond klaar en ben ik dus verlost van bouwvakkers en stof in huis. Respect voor NTS want als ik dit met ruim 30 weken had meegemaakt dan was ik helemaal een hormonster geworden.
pi_104151249
Goedemorgen, ja ik heb eigenlijk gewoon knock out gelegen vannacht en nergens aan gedacht.
Maarja nog een uurtje ongeveer, kom maar op met dat positieve nieuws, positief denken he ;)
  woensdag 9 november 2011 @ 08:29:53 #261
250838 Fee-nix
pi_104151299
Ah jammer dat het niet doorzette, jessie.

Ben ook benieuwd naar poezebeest!

Evenstar *O* 37 wk!

Roosje fijn dat de verbouwing bijna voorbij is. Ik heb er ook een grote hekel aan om in de troep te zitten! Zelfs nu, nu wel 'alleen maar' met Jespers nieuwe kamer bezig zijn, ligt er boven overal wel wat. En ik doe net of ik het niet zie... maar wat zal ik blij zijn als alles weer netjes is ;).

MJ *duim duim duim.

Zelf moet ik vandaag weer op controle bij de vk. En ik ga aangeven dat ik graag nu al overgedragen wil worden. Benieuwd wat ze zeggen.
  woensdag 9 november 2011 @ 08:33:37 #262
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_104151340
spannend jessie, ik duim dat het snel echt van start gaat nu.

missjones, ik had je nieuws helemaal gemist, maar wow, wat geweldig! en wat ontzettend spannend ook. pfoeh, ik krijg er al helemaal kippevel van als ik me probeer voor te stellen hoe het voor jullie moet zijn. ik hoop hard met je mee op een mooie echo en op een heel gezond, voorspoedig en vlot verloop van je zwangerschap. :*
in de haak.
pi_104151635
Het is weer woensdag mijlpaal dag! *O* hier 21 wk vandaag :D
MJ succes zometeen! Ik duim voor je.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_104151694
* clauwheee duimt ook!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_104151736
* Take_A_Picture duimt enorm hard voor MJ
Tralalalaaa
pi_104151813
Duimt ook voor MJ! En voor Jessie!

Hier vandaag ook 7 weken *O*. Vanmiddag intake bij de verloskundige, dan wordt het al iets echter.
  woensdag 9 november 2011 @ 09:06:03 #267
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104151843
Buh, heel verhaal getypt, ben ik alles weer kwijt :( .

Mijlpalendag vandaag *O* *O* *O* *O* !

Miss-Jones, veel succes zometeen!

Jessie nog met beeb in de buik, hopelijk zet het snel door!

Poezebeest is denk ik al mama?

Roosje, dankjewel :@ . Maar het valt hier allemaal wel mee hoor! Buiten hebben ze de grootste puinzooi gemaakt, en ik heb ook bevolen om dat buiten te houden! We hebben wel eens een paar dagen tussen het bouwmateriaal en gereedschap gezeten, maar ik probeerde het wel tot het minimum te beperken. En je hebt weinig tot geen privacy met al dat werkvolk over de vloer, dat vond ik soms wel vervelend. Gelukkig begint het hier nu echt op te schieten, de datums voor de laatste loodjes zijn vastgelegd, als het goed is, zijn we volgend weekend klaar met het grote werk en hebben we in ieder geval een vorstvrije garage. De rest kan in lente nog afgemaakt worden.
pi_104151911
MJ, heel veel succes straks! *duimduimduim*

Jeej voor alle mijlpalen! *O*

Jessie, jammer dat het niet heeft doorgezet...

Ik denk ook aan Poezebeest, een bevalling in zieke toestand lijkt me echt hels. Hopelijk is ze al trotse mama!
pi_104152025
quote:
7s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:04 schreef KatyM het volgende:
Duimt ook voor MJ! En voor Jessie!

Hier vandaag ook 7 weken *O*. Vanmiddag intake bij de verloskundige, dan wordt het al iets echter.
Veel plezier alvast!

Ik heb het gister gehad, het was wel leuk. Ik heb een grote berg aan informatieboekjes meegekregen en nog wat kortingsbonnen voor de lokale baby- / positiemodewinkel. Verder was het vooral alle medische gegevens invoeren. Maar het lijkt me een leuke praktijk, lekker down to earth enzo, hou ik wel van :) .

En gister bij een vriendinnetje op kraamvisite geweest O+ . Het meiske was alweer bijna 4 weken, maar nog zó mini!! Onvoorstelbaar dat er bij mij ook zoiets groeit :o . Ze vroeg nog wel of wij ook niet snel kinderen wilden... Euhm... Heb er maar een beetje overheen gepraat :+ . Van het weekend gaat we het onze ouders vertellen, dan zal ik haar ook even opbellen en excuses maken dat ik heb gelogen :@ .
pi_104152109
Oh ja, nog een vraagje (en dan ga ik écht weer aan het werk), nu ik lees over EHBO. Heeft iemand van jullie ervaring met kinder-EHBO? Mijn moeder heeft dat vroeger gedaan toen ze nog gastouder was en het lijkt me wel een veilig idee om een cursus te doen voor de beeb er is.
  woensdag 9 november 2011 @ 09:20:05 #271
250838 Fee-nix
pi_104152140
Oja, nog even voor de mijlpalendag *O*
  woensdag 9 november 2011 @ 09:20:58 #272
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_104152159
MJ :* ^O^ Kom maar gauw hier met goed nieuws terug :Y

Poezebeest ook een dikke knuffel voor jou :*
Rayen 2½ jaar!
pi_104152168
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:15 schreef jaantje_ het volgende:

[..]

Veel plezier alvast!

Ik heb het gister gehad, het was wel leuk. Ik heb een grote berg aan informatieboekjes meegekregen en nog wat kortingsbonnen voor de lokale baby- / positiemodewinkel. Verder was het vooral alle medische gegevens invoeren. Maar het lijkt me een leuke praktijk, lekker down to earth enzo, hou ik wel van :) .
Ben wel benieuwd ook. Ik ga nog proberen een echo los te krijgen (zit een echopraktijk bij) maar ik weet niet of dat gaat lukken :+. Misschien ook gewoon wachten, straks is er nog niks te zien en en word ik helemaal zenuwachtig. Ik heb ook al tegen veel vriendinnen gelogen erover, maar eerst die echo hoor... dan begrijpen ze t heus wel :)
  woensdag 9 november 2011 @ 09:38:26 #274
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_104152578
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:18 schreef jaantje_ het volgende:
Oh ja, nog een vraagje (en dan ga ik écht weer aan het werk), nu ik lees over EHBO. Heeft iemand van jullie ervaring met kinder-EHBO? Mijn moeder heeft dat vroeger gedaan toen ze nog gastouder was en het lijkt me wel een veilig idee om een cursus te doen voor de beeb er is.
Kinder-EHBO is wel handig, omdat er toch een aantal dingen zijn die anders zijn dan EHBO bij volwassenen. Bij volwassenen is de regel bij brandwonden: géén kleding uittrekken. Máár bij kinderen: luier uit! Die zuigt zich namelijk vol met die hete vloeistof: niet fijn bij de edele delen. Dat soort dingetjes leer je dus, waar je normaal gesproken dus niet stil bij staat.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_104152868
MJ succes vandaag, ik duim voor je dat je met een glimlach van oor tot oor weer buiten staat.

Mijlpaalwoensdag *O*
En dan nog speciaal een *O* voor llm evenstar!

Poezebeest wordt toch vandaag ingeleid? Denk dat ze nog geen mama is...
Of gingen ze gisteren al gelijk beginnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')