Echt welquote:
Het nieuwe neuken is insteken toch?quote:Op maandag 7 november 2011 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan mijn piemel heel goed ergens lief doorheen halen.
Ik heb nog 6 dagen ja.quote:
Bankpasseks, nooit van gehoord?quote:Op maandag 7 november 2011 13:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het nieuwe neuken is insteken toch?
quote:Op maandag 7 november 2011 13:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik wil geen 30 worden..
Iedereen gaat dan weer vragen wanneer ik eens volwassen word, me daarnaar ga gedragen en en en.. BAH!
Ben jij jonger dan ik?quote:Op maandag 7 november 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Zeg StBaby, wil je jezelf niet met mij vergelijken?
Jij bent oud, ik ben bijna oud
Dus ik ben het gelukkigst als ik op 1ste kerstdag rond een uur of twee mijn vriendin lig te ballen?quote:Op maandag 7 november 2011 13:42 schreef MNR het volgende:
Seks maakt meetbaar gelukkiger... dan wat dan ook.
Jij bent toch 33?quote:Op maandag 7 november 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Zeg StBaby, wil je jezelf niet met mij vergelijken?
Jij bent oud, ik ben bijna oud
LOL!!quote:Op maandag 7 november 2011 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus ik ben het gelukkigst als ik op 1ste kerstdag rond een uur of twee mijn vriendin lig te ballen?
Tijdelijk, uiteraard ga je daarna naar de hel.quote:Op maandag 7 november 2011 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus ik ben het gelukkigst als ik op 1ste kerstdag rond een uur of twee mijn vriendin lig te ballen?
35. Nog een weekje.quote:
Maakt niet uit, die is vol:quote:Op maandag 7 november 2011 13:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Tijdelijk, uiteraard ga je daarna naar de hel.
Beter dat je 35 wordt dan dat je het niet wordtquote:
Dat is dan ook wel weer waarquote:Op maandag 7 november 2011 13:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Beter dat je 35 wordt dan dat je het niet wordt
Ja, klopt, beter dat je in een meer met alleen maar hongerige krokodillen valt, dan in een meer met hongerige krokodillen omringt door hongerige beren.quote:Op maandag 7 november 2011 13:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Beter dat je 35 wordt dan dat je het niet wordt
Ik weet niet hoe jij je verjaardag viert, maar ik had andere plannenquote:Op maandag 7 november 2011 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, klopt, beter dat je in een meer met alleen maar hongerige krokodillen valt, dan in een meer met hongerige krokodillen omringt door hongerige beren.
dikke vette care.quote:Op maandag 7 november 2011 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, klopt, beter dat je in een meer met alleen maar hongerige krokodillen valt, dan in een meer met hongerige krokodillen omringt door hongerige beren.
quote:Op maandag 7 november 2011 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt niet uit, die is vol:
[ afbeelding ]
Het Q-effect!quote:Op maandag 7 november 2011 13:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mijn steun en toeverlaat in zware tijden. Wetende dat het altijd erger kan
Mogen we dan nu een biertje?quote:
Jij maakt vrienden!quote:
Owquote:
Gewoon ruim plannen. Planning is er om bijgesteld te worden. Hoe meer ervaring je hebt met plannen, hoe minder lastig het wordtquote:Op maandag 7 november 2011 14:42 schreef Cue_ het volgende:
Blegh opnieuw uren gaan inschatten hoe lang ik met een nieuw project bezig zal zijn.. Lastig!!!
Ja ga ik ook doen, want het maakt opzich ook weinig uit (want tweede inschatting pas sinds ik hier werk), maar toch.. je wil het wel goed doenquote:Op maandag 7 november 2011 14:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Gewoon ruim plannen. Planning is er om bijgesteld te worden. Hoe meer ervaring je hebt met plannen, hoe minder lastig het wordt
Eigenwijsquote:Op maandag 7 november 2011 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja ga ik ook doen, want het maakt opzich ook weinig uit (want tweede inschatting pas sinds ik hier werk), maar toch.. je wil het wel goed doen
Een planning kan nooit perfect zijn, iig niet voor beide partijen. En realistisch al helemaal niet.quote:Op maandag 7 november 2011 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja ga ik ook doen, want het maakt opzich ook weinig uit (want tweede inschatting pas sinds ik hier werk), maar toch.. je wil het wel goed doen
Gaat het nou over mijn piemel?quote:Op maandag 7 november 2011 15:00 schreef MNR het volgende:
Sweet Mother of God, waarom zie ik nou dingen die ik helemaal niet wil zien, maar bij toeval tegenaan loop??![]()
Dan was het een schema, geen planning.quote:Op maandag 7 november 2011 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een planning kan nooit perfect zijn, iig niet voor beide partijen. En realistisch al helemaal niet.
quote:
Welke?quote:Op maandag 7 november 2011 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Zo, wat horrorfilms binnengehaaldBen benieuwd.
Welke?quote:Op maandag 7 november 2011 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Zo, wat horrorfilms binnengehaaldBen benieuwd.
Uhuh.quote:
Oh ik moet ook nog steeds aan deel 1 beginnenquote:Op maandag 7 november 2011 15:09 schreef CherryLips het volgende:
The House of the Devil
The Human Centipede 1 en 2 want die had ik nog niet gezien
The Silent House
O, dat was het eigenlijk al
quote:
quote:
Dat weet jij heul nietquote:Op maandag 7 november 2011 15:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dan zou k niet zo vrolijk meer zijn.
Dat zou inderdaad wel moeten.quote:Op maandag 7 november 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]Alsof ik jou alle smeuïge details van mijn leven vertel.
Je moet die eerst hebben hequote:Op maandag 7 november 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]Alsof ik jou alle smeuïge details van mijn leven vertel.
Je moest eens wetenquote:
Mooie tijd.quote:Op maandag 7 november 2011 15:13 schreef stbabylon het volgende:
Collega hier net: nee, je ziet me morgen nog wel, we gaan PAS om 8:00 naar Arnhem...
Vroege afdeling hier. De eerste begint om 5:30
Bewust wel. Ze heeft hem ook tegen haar wangen, neus, (gesloten) ogen en voorhoofd aan gehad, maar toen sliep ze.quote:
Het feit dat ik er doorheen sliep, zegt ook wel genoeg hequote:Op maandag 7 november 2011 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bewust wel. Ze heeft hem ook tegen haar wangen, neus, (gesloten) ogen en voorhoofd aan gehad, maar toen sliep ze.
Waarom zou jouw vrolijkheid min.... oh wacht, dat wordt vervangen door een andere emotie. I get itquote:
mietje, dan druk je hem toch ook even tegen haar huigquote:Op maandag 7 november 2011 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bewust wel. Ze heeft hem ook tegen haar wangen, neus, (gesloten) ogen en voorhoofd aan gehad, maar toen sliep ze.
Drugs en drank zegt dat ja!quote:Op maandag 7 november 2011 15:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het feit dat ik er doorheen sliep, zegt ook wel genoeg he
Slapende vrouwen en bijtreflex, do the math.quote:Op maandag 7 november 2011 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
mietje, dan druk je hem toch ook even tegen haar huig
Wat ken je me toch slecht babs.quote:
Hahahaha!quote:Op maandag 7 november 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom zou jouw vrolijkheid min.... oh wacht, dat wordt vervangen door een andere emotie. I get it
Dat houdt het wel spannend.quote:Op maandag 7 november 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Slapende vrouwen en bijtreflex, do the math.
dat zei ik......... mietje.quote:Op maandag 7 november 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Slapende vrouwen en bijtreflex, do the math.
Ik had het over mijzelfquote:Op maandag 7 november 2011 15:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat ken je me toch slecht babs.
quote:Op maandag 7 november 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had het over mijzelfDat hij dan niet echt groot en hard meer wordt
Dudequote:Op maandag 7 november 2011 15:09 schreef CherryLips het volgende:
The House of the Devil
The Human Centipede 1 en 2 want die had ik nog niet gezien
The Silent House
O, dat was het eigenlijk al
quote:
Tuurlijk mag dat.quote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 7 november 2011 15:27 schreef missbehavin het volgende:
Wie komt me een kusje op mijn voorhoofd geven?
quote:
Weekend.quote:
Ikke niet, dat is te ver rijden!quote:Op maandag 7 november 2011 15:27 schreef missbehavin het volgende:
quote:
ja daahaaag, dat kost me benzine en een fles wodkaquote:Op maandag 7 november 2011 15:27 schreef missbehavin het volgende:
Gast, Tom Six is de nieuwe Kubrick!quote:Op maandag 7 november 2011 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat.Ik vond het alleen enorme bagger, das alles.
Er moet wel iets tegenover staan ja. Zelfgemaakte cevapjes of zo...quote:Op maandag 7 november 2011 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
ja daahaaag, dat kost me benzine en een fles wodka
quote:Op maandag 7 november 2011 15:31 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Er moet wel iets tegenover staan ja. Zelfgemaakte cevapjes of zo...
Vreselijk! Ik begin morgen gelukkig om 11 uurquote:Op maandag 7 november 2011 15:13 schreef stbabylon het volgende:
Collega hier net: nee, je ziet me morgen nog wel, we gaan PAS om 8:00 naar Arnhem...
Vroege afdeling hier. De eerste begint om 5:30
Ik ben niet zo van de spanking. Liever wat cevapjes, schat... en daar wil ik je gerust bij helpen.quote:
Ik wil juist verzorgd worden, rol je eigen cevapjes maar.quote:Op maandag 7 november 2011 15:34 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de spanking. Liever wat cevapjes, schat... en daar wil ik je gerust bij helpen.
Vodkaaaaquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 15:29 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Gast, Tom Six is de nieuwe Kubrick!
Niet eens.quote:
Ja, prioriteiten!quote:
I wishquote:Op maandag 7 november 2011 15:34 schreef Godtje het volgende:
De beste steden voor een stedentrip in 2012
Wie gaat er mee ze allemaal doen?!
Like!quote:Op maandag 7 november 2011 15:34 schreef Godtje het volgende:
Ik ben er ook redelijk vroeg, als het zou kunnen (sta om 6:00 op, of ik nou 20 minuten moet fietsen of een uur met de trein), maar dit is zelfs mij te vroeg. En het is best vervelend als om 14:30 de eerste tot morgen zegt.quote:Op maandag 7 november 2011 15:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vreselijk! Ik begin morgen gelukkig om 11 uur
Ik sla ze even over...quote:Op maandag 7 november 2011 15:34 schreef Godtje het volgende:
quote:2. Muscat, Oman
Deze stad wordt aangeduid als de beste bestemming voor families, stelletjes, en ontspanning zoekende mannen die zich geconfronteerd zien met een mid-life crisis.
Ik ben al geweestquote:Op maandag 7 november 2011 15:35 schreef MNR het volgende:
ik mag vanvaond weer sporten!!! Jiiiiihaaa!
Oh er was wel wodka hoor.quote:
Ik mag vanavond gaan combatten en daarna gaan pumpen! Owwwww, heb er zo'n zin inquote:
*zucht*quote:Op maandag 7 november 2011 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh er was wel wodka hoor.Maar niet bizar veel. Gewoon, domme dingen gedaan.
Voor een hoofdpijntje? Bel me maar als er een been afligt of zo...quote:Op maandag 7 november 2011 15:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil juist verzorgd worden...
klinkt als mijn weekendquote:Op maandag 7 november 2011 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh er was wel wodka hoor.Maar niet bizar veel. Gewoon, domme dingen gedaan.
half 3, mooie tijd voor einde werkdagquote:Op maandag 7 november 2011 15:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben er ook redelijk vroeg, als het zou kunnen (sta om 6:00 op, of ik nou 20 minuten moet fietsen of een uur met de trein), maar dit is zelfs mij te vroeg. En het is best vervelend als om 14:30 de eerste tot morgen zegt.
quote:Op maandag 7 november 2011 15:40 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Voor een hoofdpijntje? Bel me maar als er een been afligt of zo...
Ja sorryquote:
Absoluut, echter, dan moet je er wel om 6:00 zijnquote:Op maandag 7 november 2011 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
half 3, mooie tijd voor einde werkdag
Ik wil er ook niet over praten, ik wil gewoon een random opmerking makend die ik niet in NWS kan plaatsen, omdat het dan crewbashing is.quote:
Wat?quote:
Zeur dan ook niet over mijquote:Op maandag 7 november 2011 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil er ook niet over praten, ik wil gewoon een random opmerking makend die ik niet in NWS kan plaatsen, omdat het dan crewbashing is.
quote:Op maandag 7 november 2011 15:39 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
"I Love Dries" deed toch echt wat met me...
Ja oke.quote:Op maandag 7 november 2011 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar hij zegt het 1x.. jij hebt het er al de hele dag over.
Als ik écht écht écht heel veel zin heb ga ik vanavond nog hardlopen. Maar ik betwijfel het nu alquote:Op maandag 7 november 2011 15:40 schreef MNR het volgende:
Ik mag vanavond gaan combatten en daarna gaan pumpen! Owwwww, heb er zo'n zin in
Lekker!quote:Op maandag 7 november 2011 15:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik mag vanavond gaan combatten en daarna gaan pumpen! Owwwww, heb er zo'n zin in
dat je t nog wilt wetenquote:Op maandag 7 november 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
Maar eh, missb, wat voor freaky dingen heb je gedaan dan>?
Je moet je lichaam wel een beetje rust gunnen. Maar ken het wel, soms heb ik zoveel zin en dan lijkt mijn energie gewoon unstopable. Stop ik ook niet, ga ik lekker door. Mooie buitenkans om conditie te verbeteren en gewoon te genieten van het moment!quote:Op maandag 7 november 2011 15:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik écht écht écht heel veel zin heb ga ik vanavond nog hardlopen. Maar ik betwijfel het nu al
quote:Op maandag 7 november 2011 15:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Je moet je lichaam wel een beetje rust gunnen. Maar ken het wel, soms heb ik zoveel zin en dan lijkt mijn energie gewoon unstopable. Stop ik ook niet, ga ik lekker door. Mooie buitenkans om conditie te verbeteren en gewoon te genieten van het moment!
Maar Nouk, je bent al geweest. Goed bezig! Sporten is zo leeeeeekkker!
quote:
dat is niks voor mijquote:Op maandag 7 november 2011 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Absoluut, echter, dan moet je er wel om 6:00 zijn
ze negeert je al de hele tijdquote:Op maandag 7 november 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het nou gevraagd, dan wil ik ook antwoord
Maar hij luistert niet.quote:
En mij ookquote:
Ja je hebt gelijk Cue.quote:Op maandag 7 november 2011 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
duh.. dat krijg je met dergelijke posts van jou he.
Oh meid, dat is zeker lekker!! Me lekker op laten hitsen, hoeken, vooruit stoten (vorige week merkte ik dat ik kracht had gekregen) en dan vooral het schuin naar voren slaan en bewegen. Ik ben d'r zo gek op!quote:Op maandag 7 november 2011 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lekker!
combat heet bij ons battle en ga ik morgen doen
pumpen, gok dat dat met gewichten is.. dat vind ik echt niets![]()
Ik ga vanavond hopelijk voor gewoon fitness.
Ik heb je de hele dag al genegeerd. Nu vraag ik door. Je kunt ook gewoon zeggen: ik heb geen zin om het hier neer te zetten, ik pm je het wel. Maar dan moet je ook ophouden met hints ernaar.quote:
Ik zit in hetzelfde schuitje vandaag.quote:Op maandag 7 november 2011 15:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik écht écht écht heel veel zin heb ga ik vanavond nog hardlopen. Maar ik betwijfel het nu al
Lees je dm's danquote:Op maandag 7 november 2011 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb je de hele dag al genegeerd. Nu vraag ik door. Je kunt ook gewoon zeggen: ik heb geen zin om het hier neer te zetten, ik pm je het wel. Maar dan moet je ook ophouden met hints ernaar.
En terecht hoor!quote:
Haha nice!quote:Op maandag 7 november 2011 15:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh meid, dat is zeker lekker!! Me lekker op laten hitsen, hoeken, vooruit stoten (vorige week merkte ik dat ik kracht had gekregen) en dan vooral het schuin naar voren slaan en bewegen. Ik ben d'r zo gek op!
Ik wist helemaal niet dat jij ook aan battle deed? Lachen. Pumpen is idd met gewichten. Bij ons maken ze er wel een feestje van. Khad GVD spierpijn in m'n kont zondag van zaterdag. En ik hoor die gast nog zeggen "houd vast", "kijk of je nog lager kunt" en ik ben erin getrapt!Maakt niet uit, zou het zo weer doen. Is zo (!) lekker.
Maar goed, ik geloof dat ik nog wel 10 keer kan vertellen hoe lekker ik sporten vind
Amai! Nee, dat doe ik vanavond al als ik mag vooruit stotenquote:Op maandag 7 november 2011 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
dat doe je met je benen op tafel of in je nek.
das onze (mannen) taakquote:Op maandag 7 november 2011 15:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Amai! Nee, dat doe ik vanavond al als ik mag vooruit stoten
ik maak nooit plannen die er niet van komen.quote:Op maandag 7 november 2011 15:52 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik zit in hetzelfde schuitje vandaag.
Op zondag maak ik altijd veel plannen voor de maandag, maar er komt vrijwel nooit wat van terecht.
Minder inspannend? Ik vind een kickbag toch behoorlijk intensief! Geeft een stuk minder mee als een persoon tegenover je. Goed bezig Cue_!!quote:Op maandag 7 november 2011 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha nice!Voelt idd lekker als je mee kan gaan erin
En die spierpijn.. ja dat krijg je wel van de pump.
Naast de battle doe ik ook de bkick (battle maar dan op een kickbag). minder inspannend, maar wel lekker
enige wat ik denk is.. don't need itquote:Op maandag 7 november 2011 15:55 schreef stbabylon het volgende:
Ik word serieus moe van al die verhalen over sporten.
Ik vind dat het juist teveel meegeeftquote:Op maandag 7 november 2011 15:55 schreef MNR het volgende:
Minder inspannend? Ik vind een kickbag toch behoorlijk intensief! Geeft een stuk minder mee als een persoon tegenover je. Goed bezig Cue_!!
Ik ga morgen ook 2xquote:Op maandag 7 november 2011 15:48 schreef MNR het volgende:
Je moet je lichaam wel een beetje rust gunnen. Maar ken het wel, soms heb ik zoveel zin en dan lijkt mijn energie gewoon unstopable. Stop ik ook niet, ga ik lekker door. Mooie buitenkans om conditie te verbeteren en gewoon te genieten van het moment!
Maar Nouk, je bent al geweest. Goed bezig! Sporten is zo leeeeeekkker!
quote:Op maandag 7 november 2011 15:55 schreef stbabylon het volgende:
Heb jij zoveel seks?quote:Op maandag 7 november 2011 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
enige wat ik denk is.. don't need it
Je gaat er beter van neuken.quote:Op maandag 7 november 2011 15:55 schreef stbabylon het volgende:
Dan gebruiken wij beide een andere kickbagquote:Op maandag 7 november 2011 15:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind dat het juist teveel meegeeft![]()
Maar het is minder actief ofzo.. minder hoge hartslag dat je ervan krijgt.
NOG beter? Pfff.quote:Op maandag 7 november 2011 15:57 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Je gaat er beter van neuken.
Dus: hop, hardloopschoenen aan en bewegen, chubby!
Ik ook. ga zo chocola halen, da's genoeg sport.quote:Op maandag 7 november 2011 15:55 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga vanavond bierheffen in de Melkweg.quote:Op maandag 7 november 2011 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook. ga zo chocola halen, da's genoeg sport.
jij schrijft "don't need it!", mijn aanname is dat je dan al een goede conditie hebt. En ik vraag me dan op mijn beurt weer af hoe je dat voor elkaar gebokst hebt.quote:
Waarom moet je sowieso een goede conditie hebben? Ik kom niet heel veel wilde dieren tegen of zo...quote:Op maandag 7 november 2011 16:01 schreef MNR het volgende:
[..]
jij schrijft "don't need it!", mijn aanname is dat je dan al een goede conditie hebt. En ik vraag me dan op mijn beurt weer af hoe je dat voor elkaar gebokst hebt.
ik heb geen conditie voor een marathon ofzo hoor, maar wel voldoendequote:Op maandag 7 november 2011 16:01 schreef MNR het volgende:
[..]
jij schrijft "don't need it!", mijn aanname is dat je dan al een goede conditie hebt. En ik vraag me dan op mijn beurt weer af hoe je dat voor elkaar gebokst hebt.
Als je ook alleen maar zou neuken vanwege voortplanting, zou dit een leuke theorie zijn om vol te houden.quote:Op maandag 7 november 2011 16:03 schreef stbabylon het volgende:
Waarom moet je sowieso een goede conditie hebben? Ik kom niet heel veel wilde dieren tegen of zo...
Moet je naar het dolfinarium. Daar hebben ze een Orka.quote:Op maandag 7 november 2011 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom moet je sowieso een goede conditie hebben? Ik kom niet heel veel wilde dieren tegen of zo...
Hahaha. Ik zeg niet dat dat moet. ik vind dat zelf gewoon heel prettig. Vroeger had ik een enorm goeie conditie en kon ik doen en laten wat ik wil. En ik vind het gewoon fijn om iets te doen en daar heel mijn ziel en zaligheid in te leggen (mbt sport dan). Daarvoor is het nodig dat ik een goede conditie heb. Dus voor mij is het gewoon fijn omdat ik mezelf dan helemaal kan laten gaan in de sport. Snap je?quote:Op maandag 7 november 2011 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah okquote:Op maandag 7 november 2011 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb geen conditie voor een marathon ofzo hoor, maar wel voldoende
met een slechte conditie kan je je ook helemaal laten gaan, je bent alleen een stuk sneller klaarquote:Op maandag 7 november 2011 16:06 schreef MNR het volgende:
Daarvoor is het nodig dat ik een goede conditie heb. Dus voor mij is het gewoon fijn omdat ik mezelf dan helemaal kan laten gaan in de sport. Snap je?
Het is wel fijn om te weten dat ik een groepje bontkraagjes in het gezicht kan spugen en daarna hard weg kan rennen.quote:Op maandag 7 november 2011 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb geen conditie voor een marathon ofzo hoor, maar wel voldoende
Hehe. Ik vel daarmee toch geen oordeel over jou?quote:Op maandag 7 november 2011 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
met een slechte conditie kan je je ook helemaal laten gaan, je bent alleen een stuk sneller klaar
Dan doe je al meer aan sport dan ik.quote:Op maandag 7 november 2011 16:11 schreef 401k het volgende:
Het gaat over sport? Ik ren enkel 328 treden op als ik thuiskom. Met én zonder boodschappen.
Ik las in de gauwigheid beffenquote:Op maandag 7 november 2011 16:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga vanavond bierheffen in de Melkweg.
Kromme vergelijking.quote:Op maandag 7 november 2011 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je ook alleen maar zou neuken vanwege voortplanting, zou dit een leuke theorie zijn om vol te houden.
Ik ben dit weekend 2 avonden flink aan de zuip geweest, heb de hele zaterdag geklust, heb 2x 6uur geslapen en heb vrijwel geen conditie. Tsja, ik zie nog niet in waarom het nodig zou zijn.quote:Op
maandag 7 november 2011 16:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. Ik zeg niet dat dat moet. ik vind dat zelf gewoon heel prettig. Vroeger had ik een enorm goeie conditie en kon ik doen en laten wat ik wil. En ik vind het gewoon fijn om iets te doen en daar heel mijn ziel en zaligheid in te leggen (mbt sport dan). Daarvoor is het nodig dat ik een goede conditie heb. Dus voor mij is het gewoon fijn omdat ik mezelf dan helemaal kan laten gaan in de sport. Snap je?
ik doe dat vanuit een rijdende autoquote:Op maandag 7 november 2011 16:10 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Het is wel fijn om te weten dat ik een groepje bontkraagjes in het gezicht kan spugen en daarna hard weg kan rennen.
ik probeer je alleen maar te helpenquote:Op maandag 7 november 2011 16:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe. Ik vel daarmee toch geen oordeel over jou?
Want? Toen we nog voor beren moesten rennen, werd er volgens mij alleen geneukt om voort te planten.quote:
Volgens mij niet hoor.quote:Op maandag 7 november 2011 16:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Want? Toen we nog voor beren moesten rennen, werd er volgens mij alleen geneukt om voort te planten.
Denk het ook niet nee.quote:
Ja? Dus? Ik kan nog wel wat dingen verzinnen die toen wel of niet gebeurden en nu niet meer of juist wel.quote:Op maandag 7 november 2011 16:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Want? Toen we nog voor beren moesten rennen, werd er volgens mij alleen geneukt om voort te planten.
In een uiterlijk en prestatie gerichte maatschapopij hoor je conditie te hebben verrrrrrrrrdomme! Work that ass!quote:Op maandag 7 november 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kromme vergelijking.
[..]
Ik ben dit weekend 2 avonden flink aan de zuip geweest, heb de hele zaterdag geklust, heb 2x 6uur geslapen en heb vrijwel geen conditie. Tsja, ik zie nog niet in waarom het nodig zou zijn.
Ik snap dat jij sporten fijn vindt (vraag me wel af of het bij jou niet richting verslaving gaat zoals ik je er over hoor zeer regelmatig), maar dan nog hoeven anderen toch niet die conditie op te bouwen.
Fuck de maatschappij!quote:Op maandag 7 november 2011 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In een uiterlijk en prestatie gerichte maatschapopij hoor je conditie te hebben verrrrrrrrrdomme! Work that ass!
Ik zeg helemaal niet dat ik vind dat anderen conditie op moeten bouwen. In mijn post naar rival zeg ik ook 'aanname'. Ik vind ook niet dat anderen die conditie op moeten bouwen. Ik vind het zelf, voor mezelf, gewoon fine.quote:Op maandag 7 november 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben dit weekend 2 avonden flink aan de zuip geweest, heb de hele zaterdag geklust, heb 2x 6uur geslapen en heb vrijwel geen conditie. Tsja, ik zie nog niet in waarom het nodig zou zijn.
Ik snap dat jij sporten fijn vindt (vraag me wel af of het bij jou niet richting verslaving gaat zoals ik je er over hoor zeer regelmatig), maar dan nog hoeven anderen toch niet die conditie op te bouwen.
Voor flinke seks is een goede conditie toch wel handig hoorquote:Op maandag 7 november 2011 16:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja? Dus? Ik kan nog wel wat dingen verzinnen die toen wel of niet gebeurden en nu niet meer of juist wel.
Betekend niet dat je die twee kunt vergelijken.
Seks is leuk, sport is leuk, een conditie hebben is iets heel anders.
wij zijn toch mannen.... niks om ons druk over te maken.quote:Op maandag 7 november 2011 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In een uiterlijk en prestatie gerichte maatschapopij hoor je conditie te hebben verrrrrrrrrdomme! Work that ass!
Moet je niet zoveel sportenquote:Op maandag 7 november 2011 16:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat ik vind dat anderen conditie op moeten bouwen. In mijn post naar rival zeg ik ook 'aanname'. Ik vind ook niet dat anderen die conditie op moeten bouwen. Ik vind het zelf, voor mezelf, gewoon fine.
Nee, ik ben gewoon een erg enthousiast persoon. Als je me IRL zou kennen, is dan beter te begrijpenDe reden dat ik er zo enthousiast over ben, is weer een ander verhaal. Maar nu... ga ik lekker naar huis! Uurtje slapen, wan tik ben moe
Maar die doen toch al 't werk? Een vrouw kan gewoon als een dood vislijk e rbij liggen, wij moeten stoten. Nou ja, de gemiddelde fokker is dan wellicht wel al na 2 stoten klaar... maar als ik dan al na zou liggen hijgen en dan niet van opwinding maar van een slechte conditie... dan zou ik me toch schamenquote:Op maandag 7 november 2011 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
wij zijn toch mannen.... niks om ons druk over te maken.
Ik heb geen problemen met flinke seksquote:Op maandag 7 november 2011 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor flinke seks is een goede conditie toch wel handig hoor
Evenals enige lenigheid. Maar dat is al iets meer optioneel.
Dode vislijken doe ik 1x, misschien zelfs nog minder. Maar maak je niet druk, bij heteroseks wordt ook het vrouwtje moe hoorquote:Op maandag 7 november 2011 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar die doen toch al 't werk? Een vrouw kan gewoon als een dood vislijk e rbij liggen, wij moeten stoten. Nou ja, de gemiddelde fokker is dan wellicht wel al na 2 stoten klaar... maar als ik dan al na zou liggen hijgen en dan niet van opwinding maar van een slechte conditie... dan zou ik me toch schamen
quote:Op maandag 7 november 2011 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar die doen toch al 't werk? Een vrouw kan gewoon als een dood vislijk e rbij liggen, wij moeten stoten. Nou ja, de gemiddelde fokker is dan wellicht wel al na 2 stoten klaar... maar als ik dan al na zou liggen hijgen en dan niet van opwinding maar van een slechte conditie... dan zou ik me toch schamen
ik snap dat jij je druk maakt, jij moet een man plezieren.quote:Het feit dat de gemiddelde man een iets groter hart heeft dan de gemiddelde vrouw, zou kunnen verklaren waarom de mannen een betere conditie hebben.
En dan nog zo'n hetero met een flinke conditie en 36 jaar aan gay-seks in te halenquote:Op maandag 7 november 2011 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ik snap dat jij je druk maakt, jij moet een man plezieren.
Het heeft geen zin Ang3l.quote:Op maandag 7 november 2011 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik maak me ook niet druk om je seksleven hoorquote:Op maandag 7 november 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met flinke seks
Zijn het dan allemaal dikke lelijke harige pukkelige hijgende internet-nerds?!quote:Op maandag 7 november 2011 16:25 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Het heeft geen zin Ang3l.Die gaylords hier doen niet eens aan facewash, epileren en scrubben...
Wat ik wel zeker weet, is dat ze hier allemaal een 'onrustige' en verouderde huid hebben. Met haar waar het niet hoort.quote:Op maandag 7 november 2011 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn het dan allemaal dikke lelijke harige pukkelige hijgende internet-nerds?!
Ik wil het ook wetenquote:Op maandag 7 november 2011 16:29 schreef BukkakeBaas het volgende:
Nou, Baby. Wat is er met Missb aan de hand? Weet je al wat meer?
Kan beter, te weinig orgie'squote:Op maandag 7 november 2011 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik maak me ook niet druk om je seksleven hoorAls jij denkt dat dat goed is, dan is dat toch fijn?
Ook in de DM wil ze niks zeggen. Ik heb het opgegeven. Stom wijf.quote:Op maandag 7 november 2011 16:29 schreef BukkakeBaas het volgende:
Nou, Baby. Wat is er met Missb aan de hand? Weet je al wat meer?
Schandalig!quote:
De gay-scene heeft de meeste orgies. Je weet tooooooch!quote:Op maandag 7 november 2011 16:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou inderdaad!
Ik zit nog steeds niet in de goede scene lijkt het wel.
Dan maar zonder Mrs. stbabylonquote:Op maandag 7 november 2011 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De gay-scene heeft de meeste orgies. Je weet tooooooch!
Alleen daar zijnze niet zo blij met Misses Stbaby gok ik
ik heb niet eens een fietsquote:Op maandag 7 november 2011 16:52 schreef Q. het volgende:
Hoera, weer goede fietsverlichting!
[/twitter]
hier hoef je je fiets nog niet op slot te zetten.quote:Op maandag 7 november 2011 16:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, maar jij woont ook niet in een plaats.
quote:Op maandag 7 november 2011 16:52 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk, dat ik maar weer eens er vandoor ga. Aju plu!
Dat heb ik met autorijden. Je mag geen daar geen eens bier bij drinken!quote:Op maandag 7 november 2011 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
hier hoef je je fiets nog niet op slot te zetten.
Maar ik heb een pleurishekel aan fietsen
Succes met fietsen naar de Melkweg!quote:Op maandag 7 november 2011 17:37 schreef Q. het volgende:
Dat heb ik met autorijden. Je mag geen daar geen eens bier bij drinken!
Alsof je daar met de auto kan komen..quote:Op maandag 7 november 2011 17:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Succes met fietsen naar de Melkweg!
Je kunt overal met de auto komen. Ook daar.quote:Op maandag 7 november 2011 17:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
Alsof je daar met de auto kan komen..
De melkweg vind ik toch wat optimistisch, zelfs met een Swift.quote:Op maandag 7 november 2011 17:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kunt overal met de auto komen. Ook daar.
Dat heb ik wel eens gedaan hoor. Uurtje of 3 onderweg. Valt wel mee.quote:Op maandag 7 november 2011 17:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Succes met fietsen naar de Melkweg!
Gewoon doorrammen.quote:Op maandag 7 november 2011 17:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De melkweg vind ik toch wat optimistisch, zelfs met een Swift.
Makkie!quote:Op maandag 7 november 2011 17:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
De melkweg vind ik toch wat optimistisch, zelfs met een Swift.
Gewoon zelf fixen. Doe ik ook altijd. Ideaal, zo'n oma-fiets, het ding is zo makkelijk dat ik alles zelf kan fixen met wat duct tape en ijzerdraad.quote:Op maandag 7 november 2011 18:03 schreef L-E het volgende:
Mijn fietsverlichting is ook stuk. Alwéér. De fietsenmaker verdient goed aan mij.
Maar dat wil ik niet.quote:Op maandag 7 november 2011 18:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon zelf fixen. Doe ik ook altijd. Ideaal, zo'n oma-fiets, het ding is zo makkelijk dat ik alles zelf kan fixen met wat duct tape en ijzerdraad.
Als jij het kan dan kan echt elke mongool hetquote:Op maandag 7 november 2011 18:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon zelf fixen. Doe ik ook altijd. Ideaal, zo'n oma-fiets, het ding is zo makkelijk dat ik alles zelf kan fixen met wat duct tape en ijzerdraad.
Elke ANDERE mongool!quote:Op maandag 7 november 2011 18:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als jij het kan dan kan echt elke mongool het
Lekker gejat van de Questquote:Op maandag 7 november 2011 18:06 schreef Godtje het volgende:
Ik denk mijn beste topic ooit!![]()
7 Kleuren Schijten
Ik moet ook nog naar de fietsenmaker sinds m'n fiets is omgevallenquote:Op maandag 7 november 2011 18:03 schreef L-E het volgende:
Mijn fietsverlichting is ook stuk. Alwéér. De fietsenmaker verdient goed aan mij.
Oquote:Op maandag 7 november 2011 18:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het filmpje is van de Quest slimmerd
Heb je wel ducttape gebruikt? Dat werkt altijd, aldus Q.quote:Op maandag 7 november 2011 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet ook nog naar de fietsenmaker sinds m'n fiets is omgevallenDe trappers zijn een cm verplaatst en één trapper ramt steeds de kettingkast kapot. Ik heb de kettingkast al vastgetaped, maar hij blijft er natuurlijk tegenaan rammen bij elke trap, en dat maakt herrie, en dan pleurt die kast weer steeds open
Ja, maar dat laat toch wel een keer los, als je trapper er steeds langs blijft raggenquote:Op maandag 7 november 2011 18:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je wel ducttape gebruikt? Dat werkt altijd, aldus Q.
Q vertelt dus onwaarheden.quote:Op maandag 7 november 2011 18:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar dat laat toch wel een keer los, als je trapper er steeds langs blijft raggen
Fietsen is net als seks....je verleert het nooit en keihard is het lekkerstquote:
Leugensch!quote:
vergeet de hoge hakken niet.quote:Op maandag 7 november 2011 18:16 schreef Barbusse het volgende:
Fietsen![]()
Mooie meisjes in zomerjurkjes op de fiets
quote:Op maandag 7 november 2011 18:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Fietsen is net als seks....je verleert het nooit en keihard is het lekkerst
Of op slippertjesquote:
Dan heb je het niet goed gedaan!quote:Op maandag 7 november 2011 18:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar dat laat toch wel een keer los, als je trapper er steeds langs blijft raggen
Ik durf datquote:Op maandag 7 november 2011 18:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hoe durf je fietsen te vergelijken met seks?!
Dan heb jij slechte seks.quote:
Gij vuige lefbekquote:
Eet ze!quote:Op maandag 7 november 2011 18:32 schreef dawg het volgende:
[..]
slippers.
ik pas. en ga eten.adiossss!
Omdat hij seks met fietsen vergelijkt?quote:
Duh.quote:Op maandag 7 november 2011 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat hij seks met fietsen vergelijkt?
Forum Opties | |
---|---|