Echt welquote:
Het nieuwe neuken is insteken toch?quote:Op maandag 7 november 2011 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan mijn piemel heel goed ergens lief doorheen halen.
Ik heb nog 6 dagen ja.quote:
Bankpasseks, nooit van gehoord?quote:Op maandag 7 november 2011 13:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het nieuwe neuken is insteken toch?
quote:Op maandag 7 november 2011 13:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik wil geen 30 worden..
Iedereen gaat dan weer vragen wanneer ik eens volwassen word, me daarnaar ga gedragen en en en.. BAH!
Ben jij jonger dan ik?quote:Op maandag 7 november 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Zeg StBaby, wil je jezelf niet met mij vergelijken?
Jij bent oud, ik ben bijna oud
Dus ik ben het gelukkigst als ik op 1ste kerstdag rond een uur of twee mijn vriendin lig te ballen?quote:Op maandag 7 november 2011 13:42 schreef MNR het volgende:
Seks maakt meetbaar gelukkiger... dan wat dan ook.
Jij bent toch 33?quote:Op maandag 7 november 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Zeg StBaby, wil je jezelf niet met mij vergelijken?
Jij bent oud, ik ben bijna oud
LOL!!quote:Op maandag 7 november 2011 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus ik ben het gelukkigst als ik op 1ste kerstdag rond een uur of twee mijn vriendin lig te ballen?
Tijdelijk, uiteraard ga je daarna naar de hel.quote:Op maandag 7 november 2011 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus ik ben het gelukkigst als ik op 1ste kerstdag rond een uur of twee mijn vriendin lig te ballen?
35. Nog een weekje.quote:
Maakt niet uit, die is vol:quote:Op maandag 7 november 2011 13:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Tijdelijk, uiteraard ga je daarna naar de hel.
Beter dat je 35 wordt dan dat je het niet wordtquote:
Dat is dan ook wel weer waarquote:Op maandag 7 november 2011 13:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Beter dat je 35 wordt dan dat je het niet wordt
Ja, klopt, beter dat je in een meer met alleen maar hongerige krokodillen valt, dan in een meer met hongerige krokodillen omringt door hongerige beren.quote:Op maandag 7 november 2011 13:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Beter dat je 35 wordt dan dat je het niet wordt
Ik weet niet hoe jij je verjaardag viert, maar ik had andere plannenquote:Op maandag 7 november 2011 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, klopt, beter dat je in een meer met alleen maar hongerige krokodillen valt, dan in een meer met hongerige krokodillen omringt door hongerige beren.
dikke vette care.quote:Op maandag 7 november 2011 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, klopt, beter dat je in een meer met alleen maar hongerige krokodillen valt, dan in een meer met hongerige krokodillen omringt door hongerige beren.
quote:Op maandag 7 november 2011 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt niet uit, die is vol:
[ afbeelding ]
Het Q-effect!quote:Op maandag 7 november 2011 13:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mijn steun en toeverlaat in zware tijden. Wetende dat het altijd erger kan
Mogen we dan nu een biertje?quote:
Jij maakt vrienden!quote:
Owquote:
Gewoon ruim plannen. Planning is er om bijgesteld te worden. Hoe meer ervaring je hebt met plannen, hoe minder lastig het wordtquote:Op maandag 7 november 2011 14:42 schreef Cue_ het volgende:
Blegh opnieuw uren gaan inschatten hoe lang ik met een nieuw project bezig zal zijn.. Lastig!!!
Ja ga ik ook doen, want het maakt opzich ook weinig uit (want tweede inschatting pas sinds ik hier werk), maar toch.. je wil het wel goed doenquote:Op maandag 7 november 2011 14:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Gewoon ruim plannen. Planning is er om bijgesteld te worden. Hoe meer ervaring je hebt met plannen, hoe minder lastig het wordt
Eigenwijsquote:Op maandag 7 november 2011 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja ga ik ook doen, want het maakt opzich ook weinig uit (want tweede inschatting pas sinds ik hier werk), maar toch.. je wil het wel goed doen
Een planning kan nooit perfect zijn, iig niet voor beide partijen. En realistisch al helemaal niet.quote:Op maandag 7 november 2011 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja ga ik ook doen, want het maakt opzich ook weinig uit (want tweede inschatting pas sinds ik hier werk), maar toch.. je wil het wel goed doen
Gaat het nou over mijn piemel?quote:Op maandag 7 november 2011 15:00 schreef MNR het volgende:
Sweet Mother of God, waarom zie ik nou dingen die ik helemaal niet wil zien, maar bij toeval tegenaan loop??![]()
Dan was het een schema, geen planning.quote:Op maandag 7 november 2011 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een planning kan nooit perfect zijn, iig niet voor beide partijen. En realistisch al helemaal niet.
quote:
Welke?quote:Op maandag 7 november 2011 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Zo, wat horrorfilms binnengehaaldBen benieuwd.
Welke?quote:Op maandag 7 november 2011 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Zo, wat horrorfilms binnengehaaldBen benieuwd.
Uhuh.quote:
Oh ik moet ook nog steeds aan deel 1 beginnenquote:Op maandag 7 november 2011 15:09 schreef CherryLips het volgende:
The House of the Devil
The Human Centipede 1 en 2 want die had ik nog niet gezien
The Silent House
O, dat was het eigenlijk al
quote:
quote:
Dat weet jij heul nietquote:Op maandag 7 november 2011 15:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dan zou k niet zo vrolijk meer zijn.
Dat zou inderdaad wel moeten.quote:Op maandag 7 november 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]Alsof ik jou alle smeuïge details van mijn leven vertel.
Je moet die eerst hebben hequote:Op maandag 7 november 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]Alsof ik jou alle smeuïge details van mijn leven vertel.
Je moest eens wetenquote:
Mooie tijd.quote:Op maandag 7 november 2011 15:13 schreef stbabylon het volgende:
Collega hier net: nee, je ziet me morgen nog wel, we gaan PAS om 8:00 naar Arnhem...
Vroege afdeling hier. De eerste begint om 5:30
Bewust wel. Ze heeft hem ook tegen haar wangen, neus, (gesloten) ogen en voorhoofd aan gehad, maar toen sliep ze.quote:
Het feit dat ik er doorheen sliep, zegt ook wel genoeg hequote:Op maandag 7 november 2011 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bewust wel. Ze heeft hem ook tegen haar wangen, neus, (gesloten) ogen en voorhoofd aan gehad, maar toen sliep ze.
Waarom zou jouw vrolijkheid min.... oh wacht, dat wordt vervangen door een andere emotie. I get itquote:
mietje, dan druk je hem toch ook even tegen haar huigquote:Op maandag 7 november 2011 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bewust wel. Ze heeft hem ook tegen haar wangen, neus, (gesloten) ogen en voorhoofd aan gehad, maar toen sliep ze.
Drugs en drank zegt dat ja!quote:Op maandag 7 november 2011 15:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het feit dat ik er doorheen sliep, zegt ook wel genoeg he
Slapende vrouwen en bijtreflex, do the math.quote:Op maandag 7 november 2011 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
mietje, dan druk je hem toch ook even tegen haar huig
Wat ken je me toch slecht babs.quote:
Hahahaha!quote:Op maandag 7 november 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom zou jouw vrolijkheid min.... oh wacht, dat wordt vervangen door een andere emotie. I get it
Dat houdt het wel spannend.quote:Op maandag 7 november 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Slapende vrouwen en bijtreflex, do the math.
dat zei ik......... mietje.quote:Op maandag 7 november 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Slapende vrouwen en bijtreflex, do the math.
Ik had het over mijzelfquote:Op maandag 7 november 2011 15:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat ken je me toch slecht babs.
quote:Op maandag 7 november 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had het over mijzelfDat hij dan niet echt groot en hard meer wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |