SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 7 november 2011 13:25 schreef Rossdale het volgende:
Koop er gewoon eentje op marktplaats voor 70-80 euro ofzo
Heb ik al naar zitten kijken, en ze bieden er best vee aan hier in de buurt maar hoe weet ik of hij wel goed werkt? En hoe zit dat met de garantie?quote:
Zou wel een harddisk nemen, voor DLC etc, 4GB is in een oogblink vol!quote:Op maandag 7 november 2011 13:37 schreef tliciouz het volgende:
Ik denk dat ik voor die paar tientjes meer liever een nieuwe koop.
USB stick kan je toch ook aansluiten? Is wel cheaper. Alleen installeren van het spel op console vind ik soepeler spelen, mindere laadtijden en minder herrie uit mijn oude xboxquote:Op maandag 7 november 2011 13:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zou wel een harddisk nemen, voor DLC etc, 4GB is in een oogblink vol!
Zou zo maar kunnen als het MW2 zonder BS is.quote:Op maandag 7 november 2011 13:47 schreef Kutstudent het volgende:
Jaja, de man die zojuist durfde te beweren dat MW3 de beste CoD ooit wordt.
dat is mooiquote:Op maandag 7 november 2011 13:49 schreef vandermar het volgende:
Guess who's back, Shady's back tell some friends?
Tentamens en projecten nekken mij
Dank je. Gelukkig haal ik dan ook alleen maar mooie beoordelingen.quote:
Mooi kut?quote:Op maandag 7 november 2011 13:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dank je. Gelukkig haal ik dan ook alleen maar mooie beoordelingen.
ik doe een wilde gok, it's not gonna happen BS gaat nooit uit die gamequote:Op maandag 7 november 2011 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen als het MW2 zonder BS is.
Zou ik ook doen, ben zelf ook nooit van 2e hands dingen kopenquote:Op maandag 7 november 2011 13:37 schreef tliciouz het volgende:
Ik denk dat ik voor die paar tientjes meer liever een nieuwe koop.
Vannacht die-hard MP?quote:Op maandag 7 november 2011 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen als het MW2 zonder BS is.
Me dunkt! Na 8en denk ik. Ik moest mij zaterdag melden voor Gears3 Hordequote:Op maandag 7 november 2011 13:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey Rein!Vanavond tijd voor BF3?
morgenquote:
Ik ook pas na 8'en hoor, dus dat komt goed uitquote:Op maandag 7 november 2011 13:54 schreef Reintji het volgende:
[..]
Me dunkt! Na 8en denk ik. Ik moest mij zaterdag melden voor Gears3 Horde
Beste MP van de trilogie!quote:Op maandag 7 november 2011 13:55 schreef KneusTeun het volgende:
Gears3! ik vind jammer dat er niet meer zijn hier die hem hebben
Checkquote:Op maandag 7 november 2011 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook pas na 8'en hoor, dus dat komt goed uit
Ik haal m als ie budget is.quote:Op maandag 7 november 2011 13:55 schreef KneusTeun het volgende:
Gears3! ik vind jammer dat er niet meer zijn hier die hem hebben
U smoke?quote:Op maandag 7 november 2011 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sowieso eerst even de coffeeshop in daarna nachtrelease en no lifen
Vanaaf BF?quote:Op maandag 7 november 2011 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook pas na 8'en hoor, dus dat komt goed uit
quote:Op maandag 7 november 2011 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sowieso eerst even de coffeeshop in daarna nachtrelease en no lifen
Ik kreeg het niet helemaal meequote:
Ik hou altijd een powerpoint presentatie over mezelf als ik een chick aan het regelen ben. Beamertje uit achterzak trekken, witte muur opzoeken en gaan.quote:Op maandag 7 november 2011 14:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kreeg het niet helemaal mee![]()
Ben ondertussen aan het kutten met mensen uit project groep van school wie de presentatie gaat doen(kut lui die niet durfen te presenteren
)
Zeg dat je je niet beschikbaar stelt.quote:Op maandag 7 november 2011 14:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kreeg het niet helemaal mee![]()
Ben ondertussen aan het kutten met mensen uit project groep van school wie de presentatie gaat doen(kut lui die niet durfen te presenteren
)
quote:Op maandag 7 november 2011 14:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik hou altijd een powerpoint presentatie over mezelf als ik een chick aan het regelen ben. Beamertje uit achterzak trekken, witte muur opzoeken en gaan.
Niet op in gaanquote:
nee maar dat voorkomt wel discussiesquote:
Het was maar een grapje.quote:Op maandag 7 november 2011 14:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nee maar dat voorkomt wel discussies
En dan als hij weer 30 dagen speeltijd heeft kapt hij er weer mee.quote:Op maandag 7 november 2011 14:21 schreef Bozz187 het volgende:
Hehe vanaf morgen ase weer de komende 2 maanden non stop online
2 kdr? De game hebben ze vannacht vast wel bij de MM, maar ik betwijfel of ze kinderen verkopen.quote:
Dat lukt je niet, want de game heeft te veel "bullshit". Tenzij het je wel lukt, dan lukt het je ondanks alle "bullshit".quote:
Hier kan je geen discussie van makenquote:Op maandag 7 november 2011 14:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nee maar dat voorkomt wel discussies
Ho ho, het spel is nog niet uit.quote:Op maandag 7 november 2011 14:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat lukt je niet, want de game heeft te veel "bullshit". Tenzij het je wel lukt, dan lukt het je ondanks alle "bullshit".
zo werkt het wel.quote:Op maandag 7 november 2011 14:30 schreef Rossdale het volgende:
Nee serieus, ik snap niet precies waarom je altijd zo klaagt over de CoD-games. Ok je gaat wel eens dood terwijl dat echt onzin is, dat is bij iedereen zo. Ja je krijgt veel hitmarkers, maar dat is bij je enemies ook zo. Ik heb al zo vaak bij S&D met je meegekeken en dat je kogels recht in je harsens kreeg waardoor je niet dood ging.
Alle zogenaamde bullshit die je tegen krijgt, krijg je net zo hard mee. Dus in totaal maakt dit dus niets uit voor je K/D.
Bij Crysis inderdaad ook en bij Battlefield ook, elke game heeft rare dingen. Zo is dat helaas nou eenmaal in deze generatie. Hoge commerciele belangen en dus werkdrukken zorgen voor eindproducten die niet perfect getuned zijn en zo ook niet kunnen worden.quote:Op maandag 7 november 2011 14:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
zo werkt het wel.
Maar bij GoW3 zit stoma ook wel te vloeken hoor
En bij Crysis heb ik ook wel veel bullshit gehad.
Jawel, verdommequote:
je maakt je eigen veel te drukquote:Op maandag 7 november 2011 14:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jawel, verdomme [ afbeelding ]
Ik wil niet opscheppen, of arrogant overkomen, maar als je echt weet wat je doet in een spel en vooral in een spel uit de CoD serie, ligt het percentage van "bullshit deaths" vrij hoog.
Je kan in twee dezelfde situaties twee keer hetzelfde doen, maar met twee compleet verschillende uitkomsten. Dat komt niet door mij, of mijn tegenstander, maar door het spel. De verbinding heeft hier een aandeel in, maar hoe het spel met vertraging omgaat heeft een groter aandeel.
Tuurlijk hebben andere games ook onzin, maar bij geen andere game dan CoD heb ik vaak het gevoel dat het niet mijn fout is als ik doodga.
Gears is eigenlijk zo goed als je het hebben kan, met dedicated servers. Wonder boven wonder heb ik daar bijna nooit het idee dat ik doodga omdat het spel niet goed werkt.
hier doet de play and charge kit goed kut :/ Maar goed dat je het zegt, moet nog ff AAA halen, want de headset vreet die dingenquote:Op maandag 7 november 2011 14:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ook nog play and charge kit halen. AA's zijn fckn snel leeg.
Mijn accu's zijn allemaal dood, en speel ongeveer 3 weken met een setje aa'squote:Op maandag 7 november 2011 14:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hier doet de play and charge kit goed kut :/ Maar goed dat je het zegt, moet nog ff AAA halen, want de headset vreet die dingen
Kan niet met alle headsets.quote:
Je kan altijd die kabel erin laten.quote:Op maandag 7 november 2011 14:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hier doet de play and charge kit goed kut :/ Maar goed dat je het zegt, moet nog ff AAA halen, want de headset vreet die dingen
Koop je toch gewoon usb-verlengkabel.quote:Op maandag 7 november 2011 14:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel dicht op je tv zitten
Ik weet niet hoe lang jouw kabel is, maar die van mij is ongeveer 3-4 meter.quote:Op maandag 7 november 2011 14:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog steeds duurder dan oplaadbare batterijen gebruikenquote:Op maandag 7 november 2011 15:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Koop je toch gewoon usb-verlengkabel.
Heb geen kabel, maar alles wireless. Nouja behalve een UTP-kabeltje uiteraardquote:Op maandag 7 november 2011 15:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang jouw kabel is, maar die van mij is ongeveer 3-4 meter.
ja true, maar goed als ie leeg is, dan gaat die charge kabel er aan, en dan is het vaak al na een half uur groen, haal je hem eraf begint ie weer te kutten dat ie bijna leeg isquote:Op maandag 7 november 2011 14:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je kan altijd die kabel erin laten.
Zit toch al 2m van me 40" vandaanquote:Op maandag 7 november 2011 14:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zit iets van 3,5m van mijn 42" vandaan. Als ik er dichter op ga zitten krijg ik echt snel hoofdpijnquote:Op maandag 7 november 2011 15:05 schreef Pixell het volgende:
[..]
Zit toch al 2m van me 40" vandaanveel meer ruimte heb ik ook niet
Het is uberhaupt fijner dan een surroundset.quote:Op maandag 7 november 2011 15:31 schreef Rossdale het volgende:
Binnenkort ook maar eens een headset kopen denk ik, toch wel fijn om fatsoenlijk geluid te hebben wanneer mijn vriendin al op bed ligt. Ik vind het een beetje lullig om dan nog steeds mijn surround set vol open te draaien, en met heel zacht geluid mis je toch best wel veel.
Je hebt de x11 ofzo?! Zag wel dat die van speedlink redelijk cheap was en meteen voor de Xbox, PS3 en pc kon gebruiken.quote:Op maandag 7 november 2011 15:21 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zit 1M van me TFT vandaan. Maar me turtle beach is ook niet draadloos en me bank staat 5a6 meter van me TV af.
Ja die x11, ik had erest een duurdere maar daarvan had ik er 3 die allemaal voor gebruik al kapot waren, en heb hem toen geruild voor deze cheapere die het nog steeds prima doet.quote:Op maandag 7 november 2011 15:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hebt de x11 ofzo?! Zag wel dat die van speedlink redelijk cheap was en meteen voor de Xbox, PS3 en pc kon gebruiken.
Maar goed, de X41 blijf ik toch wel erg fijn vinden
Ja alleen betaald zij dan ook niet de prijs die jullie klootjesvolk moeten betalenquote:Op maandag 7 november 2011 15:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die dingen zijn zo duur.Behalve deze dan; ¤50
[ afbeelding ]
Gamed jou vriendin ook?quote:Op maandag 7 november 2011 15:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja die x11, ik had erest een duurdere maar daarvan had ik er 3 die allemaal voor gebruik al kapot waren, en heb hem toen geruild voor deze cheapere die het nog steeds prima doet.
Mijn vriendin wil zo'n tritton erbij halen, dus die ook meteen ff testen.
Jup, alleen geen multiplayers en shooters. Meer van de zelda's mario's heavy rain uncarted final fantasy etc.quote:
Meh, jammer.quote:Op maandag 7 november 2011 16:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup, alleen geen multiplayers en shooters. Meer van de zelda's mario's heavy rain uncarted final fantasy etc.
Veel op ps3 en DS 3D en soms xbox.
hahaha, je had een 1vs1 willen doen? nee MW en BF etc is totaal niet wat ze doet.quote:
Haha ja lijkt me wel lachen.quote:Op maandag 7 november 2011 16:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
hahaha, je had een 1vs1 willen doen? nee MW en BF etc is totaal niet wat ze doet.
Gaan zo snel naar de klote. En ik wil iets wat niet alleen de stemmen maar ook het geluid van de xbox over de headset af kan spelen.quote:Op maandag 7 november 2011 16:13 schreef Kutstudent het volgende:
Ik snap sowieso niet wat jullie mis vinden met dat wired microsoft headsetje. Die is echt prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |