morgenquote:
Ik ook pas na 8'en hoor, dus dat komt goed uitquote:Op maandag 7 november 2011 13:54 schreef Reintji het volgende:
[..]
Me dunkt! Na 8en denk ik. Ik moest mij zaterdag melden voor Gears3 Horde
Beste MP van de trilogie!quote:Op maandag 7 november 2011 13:55 schreef KneusTeun het volgende:
Gears3! ik vind jammer dat er niet meer zijn hier die hem hebben
Checkquote:Op maandag 7 november 2011 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook pas na 8'en hoor, dus dat komt goed uit
Ik haal m als ie budget is.quote:Op maandag 7 november 2011 13:55 schreef KneusTeun het volgende:
Gears3! ik vind jammer dat er niet meer zijn hier die hem hebben
U smoke?quote:Op maandag 7 november 2011 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sowieso eerst even de coffeeshop in daarna nachtrelease en no lifen
Vanaaf BF?quote:Op maandag 7 november 2011 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook pas na 8'en hoor, dus dat komt goed uit
quote:Op maandag 7 november 2011 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sowieso eerst even de coffeeshop in daarna nachtrelease en no lifen
Ik kreeg het niet helemaal meequote:
Ik hou altijd een powerpoint presentatie over mezelf als ik een chick aan het regelen ben. Beamertje uit achterzak trekken, witte muur opzoeken en gaan.quote:Op maandag 7 november 2011 14:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kreeg het niet helemaal mee![]()
Ben ondertussen aan het kutten met mensen uit project groep van school wie de presentatie gaat doen(kut lui die niet durfen te presenteren
)
Zeg dat je je niet beschikbaar stelt.quote:Op maandag 7 november 2011 14:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kreeg het niet helemaal mee![]()
Ben ondertussen aan het kutten met mensen uit project groep van school wie de presentatie gaat doen(kut lui die niet durfen te presenteren
)
quote:Op maandag 7 november 2011 14:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik hou altijd een powerpoint presentatie over mezelf als ik een chick aan het regelen ben. Beamertje uit achterzak trekken, witte muur opzoeken en gaan.
Niet op in gaanquote:
nee maar dat voorkomt wel discussiesquote:
Het was maar een grapje.quote:Op maandag 7 november 2011 14:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nee maar dat voorkomt wel discussies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |