Ik ging vroeg (nou ja, 1 uur) naar bed. Maar lief dat je me gemist hebt.quote:Op maandag 7 november 2011 12:09 schreef FutureFairytale het volgende:
waar was jij gisteravond/nacht? heb je niet zien posten![]()
ik ga het volgende week doen, vind t ook vreselijk. moet me er echt toe zetten.quote:Op maandag 7 november 2011 12:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. misschien maar eens mijn papieren administratie eens bijwerkenofwel: een overdaad aan papieren op de goede volgorde in een map stoppen
meer is het niet, maar vind het altijd weer een stom klusje..
jaquote:Op maandag 7 november 2011 12:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ging vroeg (nou ja, 1 uur) naar bed. Maar lief dat je me gemist hebt.
Heerlijk.quote:
Met een beetje geluk zit je binnenkort in de luxepositie dat je kunt kiezen tussen 2 banen.quote:@ TT; ik hoop het, dat deze 2 dagen mij wat gaan brengen
Dit. En ik heb zelf net 48Gig aan data gedownload, dus kan er op mijn werk ook weer tegenaan.quote:
Het probleem vind ik vooral het uitzoeken wat je wel/niet moet bewaren. Meestal bewaar ik dan toch maar voor de zekerheid alles.quote:Op maandag 7 november 2011 12:26 schreef Sunnythesun het volgende:
@ B: opruimen vind ik op zich ook altijd wel prettig, ik ben alleen erg slecht in bijhouden. Dus het is weer een flinke stapel papier geworden
Ja dat is ook zo iets ja. Ik weet ook nooit hoe lang ik iets moet bewarenquote:Op maandag 7 november 2011 12:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit. En ik heb zelf net 48Gig aan data gedownload, dus kan er op mijn werk ook weer tegenaan.
[..]
Het probleem vind ik vooral het uitzoeken wat je wel/niet moet bewaren. Meestal bewaar ik dan toch maar voor de zekerheid alles.
Veel plezier!quote:Op maandag 7 november 2011 12:40 schreef Bluezz het volgende:
Zometeen wat boskippen doen en dan ga ik vanmiddag richting Rijswijk, ff thee drinken met F&L, dan Babi J. ophalen van opvang, samen eten en dan weer naar huis
Gestructureerd zegquote:Op maandag 7 november 2011 12:48 schreef Stereotomy het volgende:
Heb 2 mapjes met 16 tabbladen op onderwerp gesorteerd. Daar gaat alles in op administratiedag.
Nieuwe brieven die gesorteerd moeten worden gaan in een 'inbox' stapel door de weeks.
48 GB? Nicequote:Op maandag 7 november 2011 12:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit. En ik heb zelf net 48Gig aan data gedownload, dus kan er op mijn werk ook weer tegenaan.
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 7 november 2011 13:06 schreef AnneX het volgende:
[ afbeelding ]
hiervan de helft naar de buren gebracht.
Het zou voor 12 stuks zijn... het werden er 24 .
Beetje veul voor 2 pp.
en ik moet ook hard studeren op appel dingen.
Volgens mij bewaren particulieren 7 jaar de administratie vanwege BD.
Zit ik int vph tzt en huur dan een box ? om 15 jaar alle bonnetjes op te slaan.
De behandelgegevens kunnen naar de collega en daar is zij niet blij mee, to say the least.
Cupcakes, zo te zienquote:Op maandag 7 november 2011 13:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!![]()
Wat zit erin?
Ekstra 3 eetlepels cacaopoeder en gedroogde cranberries.quote:Op maandag 7 november 2011 13:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!![]()
Wat zit erin?
Oh dat klinkt goed.quote:Op maandag 7 november 2011 13:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ekstra 3 eetlepels cacaopoeder en gedroogde cranberries.
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=669572&rq=muffins
en dat had ik allemaal in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |