Ik ging vroeg (nou ja, 1 uur) naar bed. Maar lief dat je me gemist hebt.quote:Op maandag 7 november 2011 12:09 schreef FutureFairytale het volgende:
waar was jij gisteravond/nacht? heb je niet zien posten![]()
ik ga het volgende week doen, vind t ook vreselijk. moet me er echt toe zetten.quote:Op maandag 7 november 2011 12:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. misschien maar eens mijn papieren administratie eens bijwerkenofwel: een overdaad aan papieren op de goede volgorde in een map stoppen
meer is het niet, maar vind het altijd weer een stom klusje..
jaquote:Op maandag 7 november 2011 12:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ging vroeg (nou ja, 1 uur) naar bed. Maar lief dat je me gemist hebt.
Heerlijk.quote:
Met een beetje geluk zit je binnenkort in de luxepositie dat je kunt kiezen tussen 2 banen.quote:@ TT; ik hoop het, dat deze 2 dagen mij wat gaan brengen
Dit. En ik heb zelf net 48Gig aan data gedownload, dus kan er op mijn werk ook weer tegenaan.quote:
Het probleem vind ik vooral het uitzoeken wat je wel/niet moet bewaren. Meestal bewaar ik dan toch maar voor de zekerheid alles.quote:Op maandag 7 november 2011 12:26 schreef Sunnythesun het volgende:
@ B: opruimen vind ik op zich ook altijd wel prettig, ik ben alleen erg slecht in bijhouden. Dus het is weer een flinke stapel papier geworden
Ja dat is ook zo iets ja. Ik weet ook nooit hoe lang ik iets moet bewarenquote:Op maandag 7 november 2011 12:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit. En ik heb zelf net 48Gig aan data gedownload, dus kan er op mijn werk ook weer tegenaan.
[..]
Het probleem vind ik vooral het uitzoeken wat je wel/niet moet bewaren. Meestal bewaar ik dan toch maar voor de zekerheid alles.
Veel plezier!quote:Op maandag 7 november 2011 12:40 schreef Bluezz het volgende:
Zometeen wat boskippen doen en dan ga ik vanmiddag richting Rijswijk, ff thee drinken met F&L, dan Babi J. ophalen van opvang, samen eten en dan weer naar huis
Gestructureerd zegquote:Op maandag 7 november 2011 12:48 schreef Stereotomy het volgende:
Heb 2 mapjes met 16 tabbladen op onderwerp gesorteerd. Daar gaat alles in op administratiedag.
Nieuwe brieven die gesorteerd moeten worden gaan in een 'inbox' stapel door de weeks.
48 GB? Nicequote:Op maandag 7 november 2011 12:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit. En ik heb zelf net 48Gig aan data gedownload, dus kan er op mijn werk ook weer tegenaan.
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 7 november 2011 13:06 schreef AnneX het volgende:
[ afbeelding ]
hiervan de helft naar de buren gebracht.
Het zou voor 12 stuks zijn... het werden er 24 .
Beetje veul voor 2 pp.
en ik moet ook hard studeren op appel dingen.
Volgens mij bewaren particulieren 7 jaar de administratie vanwege BD.
Zit ik int vph tzt en huur dan een box ? om 15 jaar alle bonnetjes op te slaan.
De behandelgegevens kunnen naar de collega en daar is zij niet blij mee, to say the least.
Cupcakes, zo te zienquote:Op maandag 7 november 2011 13:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!![]()
Wat zit erin?
Ekstra 3 eetlepels cacaopoeder en gedroogde cranberries.quote:Op maandag 7 november 2011 13:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!![]()
Wat zit erin?
Oh dat klinkt goed.quote:Op maandag 7 november 2011 13:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ekstra 3 eetlepels cacaopoeder en gedroogde cranberries.
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=669572&rq=muffins
en dat had ik allemaal in huis.
Hij moet nog terugbellen.quote:Op maandag 7 november 2011 13:33 schreef Isabeau het volgende:
Een muffinbakblik is lekker makkelijk, Anne
DH een goede reis
Krak een knuffel want pijn is zo storendArts om verhoging pijnmedicatie vragen?
En ik duim ook voor FFT
Hartige muffinsquote:Op maandag 7 november 2011 13:16 schreef AnneX het volgende:
Jeu, hullie hebben nog 31 recepten voor muffins en dan hartige.
Gauw opgeslagen in Mijn Receptenboek met hoofdletter, haha
Misschien toch zoon muffin bakblik aankopen dan?
In dat geval, nog een keer met de polidames bellen! Even een reminder, je moet nu eenmaal 'lastig zijn' om je te laten horen in de stroom der patiënten!quote:
ja dat heb ik ook.. alleen de overgang van 'inbox' naar map duurt soms maandenquote:Op maandag 7 november 2011 12:48 schreef Stereotomy het volgende:
Heb 2 mapjes met 16 tabbladen op onderwerp gesorteerd. Daar gaat alles in op administratiedag.
Nieuwe brieven die gesorteerd moeten worden gaan in een 'inbox' stapel door de weeks.
Ik denk dat hij zo wel belt, is meestal zo. En anders bel ik zeker, zo kan ik niet slapen.quote:Op maandag 7 november 2011 13:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In dat geval, nog een keer met de polidames bellen! Even een reminder, je moet nu eenmaal 'lastig zijn' om je te laten horen in de stroom der patiënten!
Heb je het menu al met ons gedeeld.quote:Op maandag 7 november 2011 13:57 schreef golfer het volgende:
Zo. Alvast voor morgen, als onze vrienden komen eten, een shitload aan boodschappen gehaald. Scheelt morgen weer wat stressen.
Carpaccio stokjes?quote:Op maandag 7 november 2011 14:05 schreef Bluezz het volgende:
Haha het is niet echt competitie, maar het zijn dankbare afnemers en waarderen het.
En dat is vice versa ook zo.
Lekker he? Nix moeten van jezelf, het is te leren.
En broccoli is da bomb begrijp ik. Jammer dat g het niet lust.
Het is het gehakbrood met kikkererwten wat we een week of 2 geleden hebben gegeten.
Okoko en Jamie Oliver.
Vooraf carpaccio stokjes & de coquilles met pata negra
En Toet is IJs IJs en nog eens IJs
Is er iemand in de buurt om naar de dienstdoende apotheek te gaan? als het na 17 uur wordt?quote:Op maandag 7 november 2011 14:13 schreef krakkemieke het volgende:
Gebeld en het briefje ligt bij de dokter, maar het kan laat worden. Ik moest huilen.
Ja, dat lukt wel.quote:Op maandag 7 november 2011 14:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is er iemand in de buurt om naar de dienstdoende apotheek te gaan? als het na 17 uur wordt?
Huisarts bellen en uitleggen dat je daar niet op kan/wil wachtenquote:Op maandag 7 november 2011 14:13 schreef krakkemieke het volgende:
Gebeld en het briefje ligt bij de dokter, maar het kan laat worden. Ik moest huilen.
Hij was een smooookkelaar...quote:Op maandag 7 november 2011 14:15 schreef Bluezz het volgende:
Ja opgerolde carpacciorunderplakjes, met rucola, parmezaan en pijnboompittekes
En dat aan een stokkie geregen.
© slagert
Leuk ideequote:Op maandag 7 november 2011 14:15 schreef Bluezz het volgende:
© slagert
Twee zielen, een gedachte, ik was al bezig. Nu maar zien wie het eerst terugbelt.quote:Op maandag 7 november 2011 14:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Huisarts bellen en uitleggen dat je daar niet op kan/wil wachten
Dat zijn carpaccio-lollies!quote:Op maandag 7 november 2011 14:15 schreef Bluezz het volgende:
© slagert
Met drie van die rolletjes op een stokje is het meer een satéetje.quote:
Oh, zo'n model.quote:Op maandag 7 november 2011 14:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Met drie van die rolletjes op een stokje is het meer een satéetje.
Slechts aan flarden??quote:Op maandag 7 november 2011 15:24 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn jaarplan is niet helemaal afgeschoten
Da's fijn!quote:Op maandag 7 november 2011 15:24 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn jaarplan is niet helemaal afgeschoten
Neuhquote:
Er missen nog bingo woorden?quote:Op maandag 7 november 2011 15:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeuhHij was zelfs tevreden
Maar het behoefte hier en daar nog wat aanpassingen
SOG hequote:Op maandag 7 november 2011 15:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, ik heb me even overgegeven aan het niets doen en stom tv kijkenmorgen tijd genoeg om de vloer te boenen en huiswerk te maken
* Sunnythesun probeert het niets-doen een beetje goed te praten![]()
Nee. Wat aandachtsgebieden waar ik niet over nagedacht hebquote:
Nja voor de S heb ik vandaag niet zo veel te doen eigenlijk, dus dat valt wel mee.. het is meer HOG'gen.. (huishouden dusquote:
Het is best jammer dat ik steeds vaker op pure reclame stumblequote:Op maandag 7 november 2011 14:07 schreef borisz het volgende:
Voor Isa, wat Stumble upon cijfertjeshttp://www.dutchcowboys.nl/online/23455
quote:Op maandag 7 november 2011 14:52 schreef krakkemieke het volgende:
Oh, zo'n model.![]()
De huisarts heeft gewonnen, hij wil zich er verder niet mee bemoeien, maar ik mag een extra pil.
Ja, ik moest al aan je denken net.quote:Op maandag 7 november 2011 16:07 schreef Vork het volgende:
Nou, ik denk dat ik weinig van het daglicht kan genieten vandaag. Het is nu mistig en als ik thuis ben vast al donker.
En dan worden mijn dagen alleen nog maar langer, maar de dagen zelf schijnen juist weer korter te worden, zoals men dat zo mooi zegt. Ik ben helemaal klaar voor de herfst/winterdepressie.
Maar je hebt ons nog!quote:Op maandag 7 november 2011 16:14 schreef Vork het volgende:
Alles gaat traag vandaag. Heel Wageningen staat vast, omdat ze de verkeersader 6 weken dicht hebben gegooid wegens werkzaamheden. De toch al vertraagde bus rijdt al enige tijd achter werkverkeer aan, met het bijbehorende slakkengangetje. Blijkbaar doet men er alles aan om de dag zo triest mogelijk te maken vandaag.
quote:
dat klopt, maar je bent er in zekere zin wel weer afhaneklijk van. Ik ook in dit geval.quote:
Het is gewoon lastig inplannen en het kan gebeuren. D&D loopt niet wegquote:Op maandag 7 november 2011 16:38 schreef Vork het volgende:
[..]
dat klopt, maar je bent er in zekere zin wel weer afhaneklijk van. Ik ook in dit geval.
Maargoed, station is eindelijk in zicht, ik ga lopen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Mensen waarmee ik van gedachten wissel, dus exclquote:
Als je maar een beetje kan slapenquote:Op maandag 7 november 2011 17:06 schreef krakkemieke het volgende:
Teruggebeld en ik moet morgen komen. Wie wat bewaart die heeft wat, dus voor de nacht een morfinepil.
Waar is dat voor Isa?quote:Op maandag 7 november 2011 17:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het totaal maar op 20 afgerond (familie, vrienden, collega's, jullie).
Mijn eet- en beweegpatroon van de afgelopen maand was....nou ja, zelden zo slecht en juist de afgelopen maand moet ik gebruiken om in te vullen
quote:Op maandag 7 november 2011 17:14 schreef Isabeau het volgende:
Voor het Lifelines onderzoek http://lifelines.nl/ , doet Dude geloof ik ook aan mee.
Ze willen echt alles van me wetenEn op heel veel vragen weet ik niet eens echt een antwoord en doe ik maar wat.
Kom gelijk al de naam tegen van een pc, die ik nog ken uit zijn assistententijd, lang lang geleden.quote:Op maandag 7 november 2011 17:14 schreef Isabeau het volgende:
Voor het Lifelines onderzoek http://lifelines.nl/ , doet Dude geloof ik ook aan mee.
Ze willen echt alles van me wetenEn op heel veel vragen weet ik niet eens echt een antwoord en doe ik maar wat.
Gaan de (vaste) lasten dan flink omlaag? Zet.quote:Op maandag 7 november 2011 17:39 schreef z80 het volgende:
afspraak gemaakt bij de sparkasse hier in Duitsland om de hypotheek bij de ing weg te halen.
vragen ze natuurlijk alle contracten mee te nemen. dat wordt weer even graven in de berg papier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |