Ik ging vroeg (nou ja, 1 uur) naar bed. Maar lief dat je me gemist hebt.quote:Op maandag 7 november 2011 12:09 schreef FutureFairytale het volgende:
waar was jij gisteravond/nacht? heb je niet zien posten![]()
ik ga het volgende week doen, vind t ook vreselijk. moet me er echt toe zetten.quote:Op maandag 7 november 2011 12:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. misschien maar eens mijn papieren administratie eens bijwerkenofwel: een overdaad aan papieren op de goede volgorde in een map stoppen
meer is het niet, maar vind het altijd weer een stom klusje..
jaquote:Op maandag 7 november 2011 12:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ging vroeg (nou ja, 1 uur) naar bed. Maar lief dat je me gemist hebt.
Heerlijk.quote:
Met een beetje geluk zit je binnenkort in de luxepositie dat je kunt kiezen tussen 2 banen.quote:@ TT; ik hoop het, dat deze 2 dagen mij wat gaan brengen
Dit. En ik heb zelf net 48Gig aan data gedownload, dus kan er op mijn werk ook weer tegenaan.quote:
Het probleem vind ik vooral het uitzoeken wat je wel/niet moet bewaren. Meestal bewaar ik dan toch maar voor de zekerheid alles.quote:Op maandag 7 november 2011 12:26 schreef Sunnythesun het volgende:
@ B: opruimen vind ik op zich ook altijd wel prettig, ik ben alleen erg slecht in bijhouden. Dus het is weer een flinke stapel papier geworden
Ja dat is ook zo iets ja. Ik weet ook nooit hoe lang ik iets moet bewarenquote:Op maandag 7 november 2011 12:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit. En ik heb zelf net 48Gig aan data gedownload, dus kan er op mijn werk ook weer tegenaan.
[..]
Het probleem vind ik vooral het uitzoeken wat je wel/niet moet bewaren. Meestal bewaar ik dan toch maar voor de zekerheid alles.
Veel plezier!quote:Op maandag 7 november 2011 12:40 schreef Bluezz het volgende:
Zometeen wat boskippen doen en dan ga ik vanmiddag richting Rijswijk, ff thee drinken met F&L, dan Babi J. ophalen van opvang, samen eten en dan weer naar huis
Gestructureerd zegquote:Op maandag 7 november 2011 12:48 schreef Stereotomy het volgende:
Heb 2 mapjes met 16 tabbladen op onderwerp gesorteerd. Daar gaat alles in op administratiedag.
Nieuwe brieven die gesorteerd moeten worden gaan in een 'inbox' stapel door de weeks.
48 GB? Nicequote:Op maandag 7 november 2011 12:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit. En ik heb zelf net 48Gig aan data gedownload, dus kan er op mijn werk ook weer tegenaan.
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 7 november 2011 13:06 schreef AnneX het volgende:
[ afbeelding ]
hiervan de helft naar de buren gebracht.
Het zou voor 12 stuks zijn... het werden er 24 .
Beetje veul voor 2 pp.
en ik moet ook hard studeren op appel dingen.
Volgens mij bewaren particulieren 7 jaar de administratie vanwege BD.
Zit ik int vph tzt en huur dan een box ? om 15 jaar alle bonnetjes op te slaan.
De behandelgegevens kunnen naar de collega en daar is zij niet blij mee, to say the least.
Cupcakes, zo te zienquote:Op maandag 7 november 2011 13:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!![]()
Wat zit erin?
Ekstra 3 eetlepels cacaopoeder en gedroogde cranberries.quote:Op maandag 7 november 2011 13:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!![]()
Wat zit erin?
Oh dat klinkt goed.quote:Op maandag 7 november 2011 13:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ekstra 3 eetlepels cacaopoeder en gedroogde cranberries.
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=669572&rq=muffins
en dat had ik allemaal in huis.
Hij moet nog terugbellen.quote:Op maandag 7 november 2011 13:33 schreef Isabeau het volgende:
Een muffinbakblik is lekker makkelijk, Anne
DH een goede reis
Krak een knuffel want pijn is zo storendArts om verhoging pijnmedicatie vragen?
En ik duim ook voor FFT
Hartige muffinsquote:Op maandag 7 november 2011 13:16 schreef AnneX het volgende:
Jeu, hullie hebben nog 31 recepten voor muffins en dan hartige.
Gauw opgeslagen in Mijn Receptenboek met hoofdletter, haha
Misschien toch zoon muffin bakblik aankopen dan?
In dat geval, nog een keer met de polidames bellen! Even een reminder, je moet nu eenmaal 'lastig zijn' om je te laten horen in de stroom der patiënten!quote:
ja dat heb ik ook.. alleen de overgang van 'inbox' naar map duurt soms maandenquote:Op maandag 7 november 2011 12:48 schreef Stereotomy het volgende:
Heb 2 mapjes met 16 tabbladen op onderwerp gesorteerd. Daar gaat alles in op administratiedag.
Nieuwe brieven die gesorteerd moeten worden gaan in een 'inbox' stapel door de weeks.
Ik denk dat hij zo wel belt, is meestal zo. En anders bel ik zeker, zo kan ik niet slapen.quote:Op maandag 7 november 2011 13:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In dat geval, nog een keer met de polidames bellen! Even een reminder, je moet nu eenmaal 'lastig zijn' om je te laten horen in de stroom der patiënten!
Heb je het menu al met ons gedeeld.quote:Op maandag 7 november 2011 13:57 schreef golfer het volgende:
Zo. Alvast voor morgen, als onze vrienden komen eten, een shitload aan boodschappen gehaald. Scheelt morgen weer wat stressen.
Carpaccio stokjes?quote:Op maandag 7 november 2011 14:05 schreef Bluezz het volgende:
Haha het is niet echt competitie, maar het zijn dankbare afnemers en waarderen het.
En dat is vice versa ook zo.
Lekker he? Nix moeten van jezelf, het is te leren.
En broccoli is da bomb begrijp ik. Jammer dat g het niet lust.
Het is het gehakbrood met kikkererwten wat we een week of 2 geleden hebben gegeten.
Okoko en Jamie Oliver.
Vooraf carpaccio stokjes & de coquilles met pata negra
En Toet is IJs IJs en nog eens IJs
Is er iemand in de buurt om naar de dienstdoende apotheek te gaan? als het na 17 uur wordt?quote:Op maandag 7 november 2011 14:13 schreef krakkemieke het volgende:
Gebeld en het briefje ligt bij de dokter, maar het kan laat worden. Ik moest huilen.
Ja, dat lukt wel.quote:Op maandag 7 november 2011 14:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is er iemand in de buurt om naar de dienstdoende apotheek te gaan? als het na 17 uur wordt?
Huisarts bellen en uitleggen dat je daar niet op kan/wil wachtenquote:Op maandag 7 november 2011 14:13 schreef krakkemieke het volgende:
Gebeld en het briefje ligt bij de dokter, maar het kan laat worden. Ik moest huilen.
Hij was een smooookkelaar...quote:Op maandag 7 november 2011 14:15 schreef Bluezz het volgende:
Ja opgerolde carpacciorunderplakjes, met rucola, parmezaan en pijnboompittekes
En dat aan een stokkie geregen.
© slagert
Leuk ideequote:Op maandag 7 november 2011 14:15 schreef Bluezz het volgende:
© slagert
Twee zielen, een gedachte, ik was al bezig. Nu maar zien wie het eerst terugbelt.quote:Op maandag 7 november 2011 14:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Huisarts bellen en uitleggen dat je daar niet op kan/wil wachten
Dat zijn carpaccio-lollies!quote:Op maandag 7 november 2011 14:15 schreef Bluezz het volgende:
© slagert
Met drie van die rolletjes op een stokje is het meer een satéetje.quote:
Oh, zo'n model.quote:Op maandag 7 november 2011 14:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Met drie van die rolletjes op een stokje is het meer een satéetje.
Slechts aan flarden??quote:Op maandag 7 november 2011 15:24 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn jaarplan is niet helemaal afgeschoten
Da's fijn!quote:Op maandag 7 november 2011 15:24 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn jaarplan is niet helemaal afgeschoten
Neuhquote:
Er missen nog bingo woorden?quote:Op maandag 7 november 2011 15:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeuhHij was zelfs tevreden
Maar het behoefte hier en daar nog wat aanpassingen
SOG hequote:Op maandag 7 november 2011 15:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, ik heb me even overgegeven aan het niets doen en stom tv kijkenmorgen tijd genoeg om de vloer te boenen en huiswerk te maken
* Sunnythesun probeert het niets-doen een beetje goed te praten![]()
Nee. Wat aandachtsgebieden waar ik niet over nagedacht hebquote:
Nja voor de S heb ik vandaag niet zo veel te doen eigenlijk, dus dat valt wel mee.. het is meer HOG'gen.. (huishouden dusquote:
Het is best jammer dat ik steeds vaker op pure reclame stumblequote:Op maandag 7 november 2011 14:07 schreef borisz het volgende:
Voor Isa, wat Stumble upon cijfertjeshttp://www.dutchcowboys.nl/online/23455
quote:Op maandag 7 november 2011 14:52 schreef krakkemieke het volgende:
Oh, zo'n model.![]()
De huisarts heeft gewonnen, hij wil zich er verder niet mee bemoeien, maar ik mag een extra pil.
Ja, ik moest al aan je denken net.quote:Op maandag 7 november 2011 16:07 schreef Vork het volgende:
Nou, ik denk dat ik weinig van het daglicht kan genieten vandaag. Het is nu mistig en als ik thuis ben vast al donker.
En dan worden mijn dagen alleen nog maar langer, maar de dagen zelf schijnen juist weer korter te worden, zoals men dat zo mooi zegt. Ik ben helemaal klaar voor de herfst/winterdepressie.
Maar je hebt ons nog!quote:Op maandag 7 november 2011 16:14 schreef Vork het volgende:
Alles gaat traag vandaag. Heel Wageningen staat vast, omdat ze de verkeersader 6 weken dicht hebben gegooid wegens werkzaamheden. De toch al vertraagde bus rijdt al enige tijd achter werkverkeer aan, met het bijbehorende slakkengangetje. Blijkbaar doet men er alles aan om de dag zo triest mogelijk te maken vandaag.
quote:
dat klopt, maar je bent er in zekere zin wel weer afhaneklijk van. Ik ook in dit geval.quote:
Het is gewoon lastig inplannen en het kan gebeuren. D&D loopt niet wegquote:Op maandag 7 november 2011 16:38 schreef Vork het volgende:
[..]
dat klopt, maar je bent er in zekere zin wel weer afhaneklijk van. Ik ook in dit geval.
Maargoed, station is eindelijk in zicht, ik ga lopen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Mensen waarmee ik van gedachten wissel, dus exclquote:
Als je maar een beetje kan slapenquote:Op maandag 7 november 2011 17:06 schreef krakkemieke het volgende:
Teruggebeld en ik moet morgen komen. Wie wat bewaart die heeft wat, dus voor de nacht een morfinepil.
Waar is dat voor Isa?quote:Op maandag 7 november 2011 17:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het totaal maar op 20 afgerond (familie, vrienden, collega's, jullie).
Mijn eet- en beweegpatroon van de afgelopen maand was....nou ja, zelden zo slecht en juist de afgelopen maand moet ik gebruiken om in te vullen
quote:Op maandag 7 november 2011 17:14 schreef Isabeau het volgende:
Voor het Lifelines onderzoek http://lifelines.nl/ , doet Dude geloof ik ook aan mee.
Ze willen echt alles van me wetenEn op heel veel vragen weet ik niet eens echt een antwoord en doe ik maar wat.
Kom gelijk al de naam tegen van een pc, die ik nog ken uit zijn assistententijd, lang lang geleden.quote:Op maandag 7 november 2011 17:14 schreef Isabeau het volgende:
Voor het Lifelines onderzoek http://lifelines.nl/ , doet Dude geloof ik ook aan mee.
Ze willen echt alles van me wetenEn op heel veel vragen weet ik niet eens echt een antwoord en doe ik maar wat.
Gaan de (vaste) lasten dan flink omlaag? Zet.quote:Op maandag 7 november 2011 17:39 schreef z80 het volgende:
afspraak gemaakt bij de sparkasse hier in Duitsland om de hypotheek bij de ing weg te halen.
vragen ze natuurlijk alle contracten mee te nemen. dat wordt weer even graven in de berg papier.
ik verwacht dat de lasten iets stijgen. het is nu een aflossingsvrije hypotheek met spaarpot (die ing heeft omgezet naar een belegings hypotheekquote:Op maandag 7 november 2011 17:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gaan de (vaste) lasten dan flink omlaag? Zet.
En hoe is het met de zwemtraining voor de bedrijfscompetitie?
Een knuffel en een peukie, toch?quote:Op maandag 7 november 2011 18:14 schreef AnneX het volgende:
voor tips ná de prestatie? Of weet je wel hoe je dat moet aanpakken ?
Steer!quote:Op maandag 7 november 2011 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een knuffel en een peukie, toch?
Scarlet's Walk beste albumquote:Op maandag 7 november 2011 18:32 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm... Tori Amos is best mooi eigenlijkde muziek dan he
![]()
Helaas anno 2011 inderdaad alleen de muziek...quote:Op maandag 7 november 2011 18:32 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm... Tori Amos is best mooi eigenlijkde muziek dan he
![]()
Dat is toch het enige dat telt?quote:Op maandag 7 november 2011 18:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Helaas anno 2011 inderdaad alleen de muziek...
Ach, als je naar een concert gaat is het mooi meegenomen als het er ook nog een beetje uitzietquote:
Bij een Metal band kijk ik ook niet naar het uiterlijk.quote:Op maandag 7 november 2011 18:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach, als je naar een concert gaat is het mooi meegenomen als het er ook nog een beetje uitziet
Wij gaan a.s. donderdag ook naar een concert. In het concertgebouw in Amsterdam en het kan mij geen bal schelen hoe die musici van het Concertgebouworkest eruit zien.quote:Op maandag 7 november 2011 18:54 schreef TAV74 het volgende:
Ach, als je naar een concert gaat is het mooi meegenomen als het er ook nog een beetje uitziet
Nietquote:Op maandag 7 november 2011 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij gaan a.s. donderdag ook naar een concert. In het concertgebouw in Amsterdam en het kan mij geen bal schelen hoe die musici van het Concertgebouworkest eruit zien.
eten jullie dit vnv of morgen met vrienden?quote:Op maandag 7 november 2011 14:05 schreef Bluezz het volgende:
Het is het gehakbrood met kikkererwten wat we een week of 2 geleden hebben gegeten.
Okoko en Jamie Oliver.
Vooraf carpaccio stokjes & de coquilles met pata negra
En Toet is IJs IJs en nog eens IJs
hoe kun je nou klaar zijn voor een depressiequote:Op maandag 7 november 2011 16:07 schreef Vork het volgende:
Nou, ik denk dat ik weinig van het daglicht kan genieten vandaag. Het is nu mistig en als ik thuis ben vast al donker.
En dan worden mijn dagen alleen nog maar langer, maar de dagen zelf schijnen juist weer korter te worden, zoals men dat zo mooi zegt. Ik ben helemaal klaar voor de herfst/winterdepressie.
Anti depressiva en scheermesjes binnen handbereik.quote:Op maandag 7 november 2011 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe kun je nou klaar zijn voor een depressie
De zonnebank afstoffen.quote:Op maandag 7 november 2011 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
FFT !!, hoe ging het gesprek nou?quote:Op maandag 7 november 2011 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gorgonzola jummie! is het gelukt?quote:Op maandag 7 november 2011 19:42 schreef AnneX het volgende:
http://www.ah.nl/recepten(...)s=&numberOfServings=
Mijn eerste risotto ever![]()
Alleen is er nog een bergje over, wat doe ik daarmee?
Kan dat bewaard tot morgen?
Morgenavond komen ze hier eten.quote:Op maandag 7 november 2011 19:15 schreef FutureFairytale het volgende:
eten jullie dit vnv of morgen met vrienden?
Klinkt voorlopig goed. Ik blijf duimen. Morgen dus tweede gesprek bij de snoepfabriek?quote:Op maandag 7 november 2011 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
het gesprek ging goed!ze lieten niks weten maar zeiden wel veel dat het zo goed was dat wat ik heb gedaan goed aansloot op wat zij zoeken. ze hebben wel veel gesprekken en hopen dat ze deze week of uiterlijk begin volgende week wat laten horen.
Nee, is niet lekker als het niet vers en smeuiig is.quote:Op maandag 7 november 2011 19:42 schreef AnneX het volgende:
http://www.ah.nl/recepten(...)s=&numberOfServings=
Mijn eerste risotto ever![]()
Alleen is er nog een bergje over, wat doe ik daarmee?
Kan dat bewaard tot morgen?
ja dat weet ik maar dan komt dus dat menu op tafelquote:
quote:[..]
Klinkt voorlopig goed. Ik blijf duimen. Morgen dus tweede gesprek bij de snoepfabriek?
Vragen omtrent je motivatie, inderdaad. Vragen over je toekomstvisie voor jezelf bij dat bedrijf. Vragen over je toegevoegde waarde voor het bedrijf. Dat soort zaken. Eventueel ook nog vragen naar geleverde prestaties uit het verleden.quote:Op maandag 7 november 2011 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
ben benieuwd wat ik morgen nog allemaal kan verwachten in het gesprek....
Ha das een goeie.quote:Op maandag 7 november 2011 20:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Anne, die risotto, die kun je in de koelkast zetten zodat het koud wordt, en er dan balletjes van draaien. Die balletjes paneren, en frituren of bakken in flink wat olie. risotto-bitterballen!
haha, jij leest ook overal!quote:Op maandag 7 november 2011 20:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ha das een goeie.
Dank je Jet.
Hoe ging het lesgeven?
hoop ik..quote:Op maandag 7 november 2011 20:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
haha, jij leest ook overal!
Lesgeven ging goed. Was spannend, had 1 hele leuke groep, en 1 groep die behoorlijk skeptisch was, maar heb ze allebei wat bij kunnen brengen...
Overal?quote:Op maandag 7 november 2011 20:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
haha, jij leest ook overal!
Lesgeven ging goed. Was spannend, had 1 hele leuke groep, en 1 groep die behoorlijk skeptisch was, maar heb ze allebei wat bij kunnen brengen...
17-11 is de dag.quote:Op maandag 7 november 2011 18:14 schreef AnneX het volgende:
Wat een rare mensen! Een beleggingshypo!In deze barre tijden...
Wanneer moet je presteren? En lees je nog mee ineen of ander topic als bodybuilden voor tips ná de prestatie? Of weet je wel hoe je dat moet aanpakken ?
/ ziet Erica Terpstra voor geestesoog...
quote:Op maandag 7 november 2011 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gorgonzola jummie! is het gelukt?
het gesprek ging goed!ze lieten niks weten maar zeiden wel veel dat het zo goed was dat wat ik heb gedaan goed aansloot op wat zij zoeken. ze hebben wel veel gesprekken en hopen dat ze deze week of uiterlijk begin volgende week wat laten horen.
ohquote:Op maandag 7 november 2011 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Vragen omtrent je motivatie, inderdaad. Vragen over je toekomstvisie voor jezelf bij dat bedrijf. Vragen over je toegevoegde waarde voor het bedrijf. Dat soort zaken. Eventueel ook nog vragen naar geleverde prestaties uit het verleden.
nee! zeker niet. een sixpack wil ik wel weer terug.quote:Op maandag 7 november 2011 21:18 schreef FutureFairytale het volgende:
dankje Zwil je bodybuilder worden?
Ik welquote:Op maandag 7 november 2011 18:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij een Metal band kijk ik ook niet naar het uiterlijk.
Dood door schuld. Murray kan max vier jaar krijgen.quote:Op maandag 7 november 2011 22:22 schreef Felagund het volgende:
Wat was eigenlijk de aanklacht, moord, doodslag, dood door schuld?
knap van je! ik wil wel een beetje op tijd gaan maar voor half 12 wordt em niet.quote:Op maandag 7 november 2011 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
slapie
Voor het eerst in x jaar om 22:30
eet gewoon? rest van de week heb je toch minder trek dus eet je toch minder..quote:Op maandag 7 november 2011 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
maandags heb ik altijd veel trek. Gek is dat. De rest van de week valt het heel erg mee, maar maandags valt het echt op.. irritant gedoe dat eten af en toe
quote:Op maandag 7 november 2011 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
maandags heb ik altijd veel trek. Gek is dat. De rest van de week valt het heel erg mee, maar maandags valt het echt op.. irritant gedoe dat eten af en toe
gatver hahaquote:
half half semi....quote:Op maandag 7 november 2011 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Net een half half semi-officieel sollicitatiegesprek gehoudenMet een beetje geluk heb ik binnenkort een nieuwe collega
Ja nja, ben ik wat huiverig voor. Wil niet in mijn oude valkuil stappen.. Maar nu toch maar een heel klein dingetje pakken, anders wordt ik vannacht wakker met buikpijn en dat is ook weer niet de bedoeling. Maar eigenlijk is het belachelijk want ik heb al lang genoeg gegeten vandaagquote:Op maandag 7 november 2011 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eet gewoon? rest van de week heb je toch minder trek dus eet je toch minder..
Ik heb vanavond als toetje een mars icecream opquote:Op maandag 7 november 2011 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2011 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb vanavond als toetje een mars icecream op![]()
een keer iets extra's geeft niet. ene dag heb je nou eenmaal meer nodig/trek dan de andere. en je sport dus zit wel goed hoorquote:Op maandag 7 november 2011 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja nja, ben ik wat huiverig voor. Wil niet in mijn oude valkuil stappen.. Maar nu toch maar een heel klein dingetje pakken, anders wordt ik vannacht wakker met buikpijn en dat is ook weer niet de bedoeling. Maar eigenlijk is het belachelijk want ik heb al lang genoeg gegeten vandaagstomme buik
oh wat lekker!! ik hou niet zo van gewone mars maar de ice cream variant is jum!quote:Op maandag 7 november 2011 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb vanavond als toetje een mars icecream op![]()
quote:Op maandag 7 november 2011 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar ik at hem samen met een klein jongetje, dan mag het
Bijdehandjes gegeten?quote:
Een film over appeltaart?quote:
Mag hopen dat ie beter is dan de appeltaart van dudokquote:
droomse over etenquote:Op maandag 7 november 2011 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]dan is het voor een goed doel
![]()
Ik ga maar eens naar bed. Als ik slaap vergeet ik hoop ik dat ik trek heb
Die viel tegen jaquote:Op maandag 7 november 2011 23:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mag hopen dat ie beter is dan de appeltaart van dudok
Wel even je tandjes poetsen voordat je op sollicgesprek gaat en voldoende deo gebruiken.quote:Op maandag 7 november 2011 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb net wat ringlings gegeten, stink naar uien nu
quote:Op maandag 7 november 2011 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die viel tegen ja
In april hebben we bij mijn vorige werkgever nog een ABM gehouden: https://www.facebook.com/note.php?note_id=10150191391813403
ABM = appeltaarten benchmark!
Versie 2 ligt bij de directiequote:Op maandag 7 november 2011 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Hee Pee goed dat je jaarverslag goedgekeurd is!
appeltaarten testen!quote:Op maandag 7 november 2011 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die viel tegen ja
In april hebben we bij mijn vorige werkgever nog een ABM gehouden: https://www.facebook.com/note.php?note_id=10150191391813403
ABM = appeltaarten benchmark!
De foto's moet je er maar bijdenken. Wat betreft de afkortingen: bij EY houden ze van moeilijke titels en engelse termenquote:Op maandag 7 november 2011 23:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]![]()
Daarvoor moet je je aanmelden bij feesboek
quote:ABM2011
Op 19 mei jongstleden heeft een gecombineerde taskforce van leden van SSC, EAM, AD, BA, KM en SD een ABM (Appeltaarten Bench Mark) uitgevoerd. Hierbij zijn taarten van drie leveranciers beoordeeld:
De ge-benchmarkte appeltaarten. Van links naar rechts: Dudok, Hema, Specker
DUDOK:
Een appeltaart met een zekere faam en ook het daarbij behorende prijskaartje helaas. De stukken waren overigens vrij groot en zwaar. Ongeveer 250 gram volgens de verpakking. We proefden een goeie appel, een lekkere bovenkant. Een van de panelleden gaf ook aan dat er misschien wel iets teveel kaneel in zat.
HEMA:
Een vrij standaard uitziende appeltaart waar helaas niet zulke lekkere appels in zaten. Naast appels was er ook amandelspijs in verwerkt. De bovenkant zag eruit als een appeltaart eruit hoort te zien.
Speckers:
Een lekker appeltaartje wat er ook nog eens luxer uitzag dan de andere twee. In deze versie waren noten verwerkt. Tevens zat er een fris zuurtje in. Ik vermoed dat er een soort van abrikozenjam of iets dergelijks in verwerkt is.
Algemene conclusie:
De taskforce heeft moeten concluderen dat Speckers toch de beste gebakservaring heeft afgeleverd zoals in bijgevoegde foto zichtbaar is. Voor de beste klassieke appeltaart ervaring werd later opgemerkt dat deze bij Dudok ervaren werd.
vind je mij stinken?quote:Op maandag 7 november 2011 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel even je tandjes poetsen voordat je op sollicgesprek gaat en voldoende deo gebruiken.
Niets ergers dan stinkende sollicitanten en geloof me, ik heb er heel wat naar zweet en andere lijfluchtjes ruikende in mijn spreekkamer gehad.
oh ja het kwam zo ineens tussen eten en marsen tussendoorquote:
oven niet te hoog (160 graden) en 50 min tot een uurtje bakkenquote:Op maandag 7 november 2011 23:11 schreef z80 het volgende:
taart baken ben ik niet goed in. of de boven kant zwart of de binnenkant niet gaar.
appelmoes/compote en braadappel gaan dan weer perfect.
binnenkort weer een paar kilo appels halen.
Dat schreef ik niet, mutsie.quote:
Lijkt mij dat je ook een kutoven hebt.quote:Op maandag 7 november 2011 23:11 schreef z80 het volgende:
taart baken ben ik niet goed in. of de boven kant zwart of de binnenkant niet gaar.
appelmoes/compote en braadappel gaan dan weer perfect.
binnenkort weer een paar kilo appels halen.
Straks denken ze hier nog dat ik je al helemaal besnuffeld heb.quote:Op maandag 7 november 2011 23:18 schreef FutureFairytale het volgende:
ik schrok al een beetje..gelukkig maar
gezien de laatste opmerking kun je daar wel eens gelijk in hebben.quote:Op maandag 7 november 2011 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Straks denken ze hier nog dat ik je al helemaal besnuffeld heb.
niet dan? hahaquote:Op maandag 7 november 2011 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Straks denken ze hier nog dat ik je al helemaal besnuffeld heb.
sssttt.quote:
jottum.quote:vanaf morgen heeft de McDonalds (ben daar al een tijdje niet meer geweest, raar he!) de McFlurry kruidnootjes... softijs met kruidnootjes lijkt me best lekker, jammer alleen dat er geen sausje bij zit.
is dat niet coooooooooool? hehequote:
oh is dat gezond? dan ga ik dat vaker etenquote:Op maandag 7 november 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
In het kader van gezonde voeding de friteuse even aangezet voor een paar frietjes.![]()
Straks nog even Dexter bekijken.
Ik blaas je kaarsen nog even uit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:23 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben denk weer de laatste die naar bed gaatvalt wel op in het appartementencomplex wie er werkloos is.. als alleen bij mij de lampen iedere nacht nog branden
Nou ik ben niet werkeloos, de laatste 25 jaar niet geweest en op dit tijdstip hebben altijd lampen gebrand hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:23 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben denk weer de laatste die naar bed gaatvalt wel op in het appartementencomplex wie er werkloos is.. als alleen bij mij de lampen iedere nacht nog branden
Matigjes. De morfine werkte 6 ipv 12 uur. Nu maar weer een tramadol erin en om 9 uur naar de specialist. Maar ik heb iig redelijk geslapen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 06:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Van hetzelfde Krak![]()
Hoe is het?
Snap ikquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:06 schreef Anthraxx het volgende:
Programmeurs gedijen het beste in een omgeving zonder al te veel werk.
Moet je ook op tijd opstaanquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:31 schreef Stereotomy het volgende:
Mogge, 10 uur geslapen
Nog steeds brak
quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:48 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, ik ga naar de dokter. Als jullie even niks horen, ben ik in dat hotel met het lekkere eten en de slechte bedden.
Ik vind jou ook een toffe gast hoor, Steerquote:
Ja.. vind het altijd wel zonde, maar als we langer wachten wordt het kammen echt een hel voor hem.. Gelukkig groeit zijn haar snel en ik heb altijd het idee dat hij het zelf wel prettig vind als alles weer wat korter en bijgewerkt is. Gaat ie zo schattig van stuiteren en puppysprongen makenquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
Wie had een half jaar geleden gedacht dat ik me bezig zou moeten houden met meerdere heftige projecten, aanschaf van hardware, sollicitatiegesprekken en begrotingen![]()
Je bent daar leuk (en snel!) ingeroldquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
Wie had een half jaar geleden gedacht dat ik me bezig zou moeten houden met meerdere heftige projecten, aanschaf van hardware, sollicitatiegesprekken en begrotingen![]()
Kijk maar uit. Voor je het weet woon je in een Vinex wijk met 1 vrouw, 1.5 kind en 1 hond. De carriere heb je al.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja.. vind het altijd wel zonde, maar als we langer wachten wordt het kammen echt een hel voor hem.. Gelukkig groeit zijn haar snel en ik heb altijd het idee dat hij het zelf wel prettig vind als alles weer wat korter en bijgewerkt is. Gaat ie zo schattig van stuiteren en puppysprongen maken
2.1 is toch nog het gemiddelde?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Voor je het weet woon je in een Vinex wijk met 1 vrouw, 1.5 kind en 1 hond. De carriere heb je al.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Voor je het weet woon je in een Vinex wijk met 1 vrouw, 0 kind en 1 hond 2 katten. De carriere heb je al.
Mooi he, verandering.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
Tajine van balletjes met allerlei gedroogde vruchten?quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga de lamsgehakt eens uit de vriezer halen.. en dan iets verzinnen om er mee te makenWil graag iets Noord Afrikaans, iemand nog inspirerende ideeën?
ja, kan, al is Thijs niet zo dol op vruchten in avondeten geloof ik..quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tajine van balletjes met allerlei gedroogde vruchten?
US. En ik weet niet precies hoe het met boeken kópen zitquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:06 schreef Jagärtrut het volgende:
zeg, TAV/SUN....hebben jullie je kindls in duitsland of in de US gekocht? En kun je als je een kindl in het ene land gekocht hebt ook boeken in het andere land kopen in vv?
Ik val onder de algemene personeelskosten. Da's anders gebudgetteerdquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:26 schreef Den_Haag het volgende:
Vergeet jezelf niet in het budget op te nemen
VSquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:06 schreef Jagärtrut het volgende:
zeg, TAV/SUN....hebben jullie je kindls in duitsland of in de US gekocht? En kun je als je een kindl in het ene land gekocht hebt ook boeken in het andere land kopen in vv?
En Calibre is The Magic Word hierquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
US. En ik weet niet precies hoe het met boeken kópen zit![]()
Maar de kindle kan verschillende formaten aan iig en je kunt boeken gemakkelijk naar een goed formaat converteren via Calibre.
Misschien weer Pee meer te vertellen, die heeft ons er aan geholpen uiteindelijk
Hier had ik even overheen gelezenquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:02 schreef Stereotomy het volgende:
Nu nog het klussen in je appartement afmaken
Je bonus dan maar?quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik val onder de algemene personeelskosten. Da's anders gebudgetteerd
Goed planquote:
En krakke, hoe zal het met haar zijn?quote:Als de Tweede Kamer het voorstel van de SP voor een inkomensafhankelijke zorgpremie overneemt, gaat driekwart van de Nederlanders minder zorgpremie betalen. SP-Kamerlid Renske Leijten: ‘Door de zorgpremies inkomensafhankelijk te maken, wordt de zorgrekening veel eerlijker verdeeld en kunnen de zorgtoeslag en het eigen risico worden afgeschaft.’ Vandaag presenteert de SP het plan...
Ik weet van een user die ze gewoon in de wasmachine deed. Gebruikte ze voor haar honden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. heeft iemand hier toevallig ervaring met het schoonmaken/wassen van schapenvachtjes??
Gaat afgeschoten worden. Is nl. te eerlijk voor de heren politiciquote:
Ja hier ligt de hond er ook regelmatig op. Misschien maar gewoon de gok wagen dan en hem op het wolwasprogramma doen... Maar blijft hij dan wel lekker zacht??quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet van een user die ze gewoon in de wasmachine deed. Gebruikte ze voor haar honden.
Ik heb die van de kat in de droogtrommel gedaan om de haren eraf te krijgen. Ging best goed. Alleen de kat wilde er vervolgens drie maanden niet meer op liggen.
Ik gok dat ik weer bij die andere 25% hoorquote:
Hey, je werkt er toch hard voor??quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik gok dat ik weer bij die andere 25% hoor
Leuk dat nivelleren, goede incentive om harder te werken en meer te verdienen....bruto, want netto hou je hetzelfde over.
Niet iedereen kan 'harder' werken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Leuk dat nivelleren, goede incentive om harder te werken en meer te verdienen....bruto, want netto hou je hetzelfde over.
Precies! Zonder die beroepen kom je nergens in je mooie leasebak, wordt je huis niet gebouwd en vliegen die vliegtuigen nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet iedereen kan 'harder' werken.
En beroepen waarin je helaas vaak minder verdiend moeten er ook zijn.
(profiteer jij ook van)
Rijken betalen al indirect meer voor het zorgstelsel omdat ze veel meer belasting betalen. Waarom niet zorgen dat de zorg efficienter wordt en goedkoper voor iedereen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
(profiteer jij ook van)
Ja! Waarom kom ik daar niet op!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:34 schreef Felagund het volgende:
Rijken betalen al indirect meer voor het zorgstelsel omdat ze veel meer belasting betalen. Waarom niet zorgen dat de zorg efficienter wordt en goedkoper voor iedereen?
Dat laatste uiteraard sowiesoquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Rijken betalen al indirect meer voor het zorgstelsel omdat ze veel meer belasting betalen. Waarom niet zorgen dat de zorg efficienter wordt en goedkoper voor iedereen?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
True, maar als ik bij alles betaal naar inkomen (zoals nu bijna het geval is) blijft er weinig van dat extra inkomen over. Communisme, iedereen is gelijk ongeacht wat je doetquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
(profiteer jij ook van)
Hmm ik gok dat je best wel meer over houdt dan iemand met een krap aan modaal inkomen hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
[..]
True, maar als ik bij alles betaal naar inkomen (zoals nu bijna het geval is) blijft er weinig van dat extra inkomen over. Communisme, iedereen is gelijk ongeacht wat je doet
En ik wil best meer betalen, als ik dan ook voorrang krijg![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:37 schreef Den_Haag het volgende:
True, maar als ik bij alles betaal naar inkomen (zoals nu bijna het geval is) blijft er weinig van dat extra inkomen over. Communisme, iedereen is gelijk ongeacht wat je doet
En ik wil best meer betalen, als ik dan ook voorrang krijg![]()
Ik vind het eigenlijk knap oneerlijk. Waarom moeten mensen die meer verdienen zoveel meer betalen voor hetzelfde? In de supermarkt kost een brood toch ook niet 1 euro voor lage inkomens en 4 voor hoge?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
Gaat afgeschoten worden. Is nl. te eerlijk voor de heren politici
Dat en wat Felagund al zegt: ik draag al behoorlijk wat bij d.m.v. mijn inkomstenbelasting. Daar gaat ook een aanzienlijk percentage terug naar de zorg. Dus ik snap niets van dit voorstel, aangezien het er naar mijn idee al gewoon is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk knap oneerlijk. Waarom moeten mensen die meer verdienen zoveel meer betalen voor hetzelfde? In de supermarkt kost een brood toch ook niet 1 euro voor lage inkomens en 4 voor hoge?
Als je weinig te besteden hebt zul je sowieso goedkoper brood kopen of naar andere winkels gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het eigenlijk knap oneerlijk. Waarom moeten mensen die meer verdienen zoveel meer betalen voor hetzelfde? In de supermarkt kost een brood toch ook niet 1 euro voor lage inkomens en 4 voor hoge?
Wel wat maar je verkijkt je er lelijk op als je denk dat er heel veel verschil in zit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm ik gok dat je best wel meer over houdt dan iemand met een krap aan modaal inkomen hoor
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nu ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:36 schreef Bluezz het volgende:
Je hebt gelijk hoor, ik werk mijn hele leven al in de zorg op de werkvloer, ambieer geen raad v bestuur functie, maar ik heb intussen wel een goeie kijk op veel dingen die echt veel eff. zouden kunnen, maar het is een blok beton
Dan moeten er ziekenhuizen komen met veel luxere zorg (niet medisch beter dus, want ik vind dat iedereen goede zorg verdient) die ook meer kosten. Maar dat mag dan weer niet, want iedereen moet gelijk behandeld worden (daarin dan wel weerquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:42 schreef Den_Haag het volgende:
![]()
Daarom zeg ik, wil best meer betalen als ik voorrang krijg
Ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nu ookEn ik krijg wel een beetje mee waarom de zorg steeds duurder wordt en dat heeft niet zoveel te maken met meer zieke mensen, wat de meeste mensen wel denken.
Nou ik weet wat wij over houden en ik weet ongeveer wat iemand met een stuk minder inkomen over houdt en ik ben opgegroeid zwaar onder modaal (bijstandsniveau).. dus tja.. zeg het maarquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wel wat maar je verkijkt je er lelijk op als je denk dat er heel veel verschil in zit.
Komt omdat ze ze de veranderingen nooit echt doorvoeren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens.
Al die reorganisaties die ik sinds ik daar werk (eigenlijk pas 4 jaar) heb mee en doorgemaakt. Miljoenen...... en vervolgens draaien ze dingen dan ijskoud weer terug.
Och ja, al die overbodige managementlagenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:48 schreef Den_Haag het volgende:
Komt omdat ze ze de veranderingen nooit echt doorvoeren.
Maatschappen moeten gesloopt worden (te veel macht), numerus fixus afschaffen zodat er een overschot aan artsen is (druk prijs en onderhandelingspositie), 4 lagen per ziekenhuis eruit slopen, niet meer senior-arts manager maken en nog een aantal zaken.
Ja die lagen zijn ze aan het snoeien.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:48 schreef Den_Haag het volgende:
Komt omdat ze ze de veranderingen nooit echt doorvoeren.
Maatschappen moeten gesloopt worden (te veel macht), numerus fixus afschaffen zodat er een overschot aan artsen is (druk prijs en onderhandelingspositie), 4 lagen per ziekenhuis eruit slopen, niet meer senior-arts manager maken en nog een aantal zaken.
Want als ze nu weglopen naar een ander ziekenhuis dan kost het enorm veel moeite er weer een goede specialist voor terug te krijgen. Tekort aan artsen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:50 schreef Bluezz het volgende:
Ja die lagen zijn ze aan het snoeien.
En de artsen hebben gewoon echt teveel te 'willen'. Zijn erg bepalend, als ze iets niet willen gebeurd het gewoon niet.
Ik zit nu rond de 49% belasting van mijn bruto inkomen (bijtelling mee gerekend). heel eerlijk allemaalquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou ik weet wat wij over houden en ik weet ongeveer wat iemand met een stuk minder inkomen over houdt en ik ben opgegroeid zwaar onder modaal (bijstandsniveau).. dus tja.. zeg het maar
Mijn uitgaven zijn er ook naar he.. dus logisch dat het verschil misschien minder groot is dan zou kunnen![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik zit nu rond de 49% belasting van mijn bruto inkomen (bijtelling mee gerekend). heel eerlijk allemaal
Daarom numerus fixus per direct afschaffen. Meer artsen betekent een overschot en kun je een arts die te veel eist gewoon niet aannemen. nu heb je weinig keusquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja die lagen zijn ze aan het snoeien.
En de artsen hebben gewoon echt teveel te 'willen'. Zijn erg bepalend, als ze iets niet willen gebeurd het gewoon niet.
Een arts opleiden is waanzinnig duur en de universiteiten hebben de capaciteit ook niet als zich plots veel en veel meer mensen aanmelden voor die studie.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:53 schreef Den_Haag het volgende:
Daarom numerus fixus per direct afschaffen. Meer artsen betekent een overschot en kun je een arts die te veel eist gewoon niet aannemen. nu heb je weinig keus
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
top! Fijn dat je bijdraagt aan ons super luxe en goede landje
Loting voor studie.quote:
Arts opleiden is duur, maar wil je iets bereiken moet je investeren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een arts opleiden is waanzinnig duur en de universiteiten hebben de capaciteit ook niet als zich plots veel en veel meer mensen aanmelden voor die studie.
Ik hoop echt van harte dat je nooit in een situatie komt waarin je, ongewild en buiten je macht om, in een financieel zware periode komt, dat wordt echt een ramp voor je volgens mijquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]zou toch graag zelf ook wat extra overhouden. Daarom bij volgende contract onderhandelen over een management bv om zo groot deel van de belastingen te omzeilen.
En verkijk je ook niet op het tekort aan opleidingsplaatsen voor specialisten! Er is ook bijv nog steeds een schreeuwend tekort aan anaesthesiologen, maar de extra plaatsen zijn er ook niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:55 schreef Den_Haag het volgende:
Arts opleiden is duur, maar wil je iets bereiken moet je investeren.
Dan moet daarin geinvesteerd worden ipv het geld direct in het salaris van de huidige artsen te stoppen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En verkijk je ook niet op het tekort aan opleidingsplaatsen voor specialisten! Er is ook bijv nog steeds een schreeuwend tekort aan anaesthesiologen, maar de extra plaatsen zijn er ook niet.
Zie dat maar eens voor elkaar te krijgenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:57 schreef Den_Haag het volgende:
Dan moet daarin geinvesteerd worden ipv het geld direct in het salaris van de huidige artsen te stoppen.
Ben begonnen met een laag salaris en gewoon opgebouwd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik hoop echt van harte dat je nooit in een situatie komt waarin je, ongewild en buiten je macht om, in een financieel zware periode komt, dat wordt echt een ramp voor je volgens mij![]()
En zie daar het probleem.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zie dat maar eens voor elkaar te krijgen
In Nederland heb je het dan nog steeds niet slecht en daarbij denk ik dat DH het type is wat zich altijd wel redt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik hoop echt van harte dat je nooit in een situatie komt waarin je, ongewild en buiten je macht om, in een financieel zware periode komt, dat wordt echt een ramp voor je volgens mij![]()
Misschien.. En in Nederland heb je het dan niet slecht omdat mensen als DH mee helpen het goed te houden!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Nederland heb je het dan nog steeds niet slecht en daarbij denk ik dat DH het type is wat zich altijd wel redt.
Hoera voor je postquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:59 schreef Stereotomy het volgende:
Denk soms dat de verhouding verantwoordelijkheid, werkdruk vs. salaris van artsen stiekem toch iets scheef zit.
Denk dat artsen ook best bij fouten, die er sowieso gemaakt worden natuurlijk, wat meer persoonlijk aansprakelijk gesteld kan worden als het vaker fout gaat of door aantoonbaar lakse akties.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
Ik werkte vorige week samen met een arts die heel erg graag zijn opinie over politiek uit en hij zegt zelf erg socialistisch te zijn en heeft geen goed woord over voor de huidige regeringspartijen. Toen ik iets zei van zijn inkomen (en ik weet dat betreffende vakgroep buitensporig veel verdient) kwam hij met het argument dat hij al die jaren krom heeft moeten liggen om zijn opleiding te kunnen doen terwijl anderen al vanaf hun 18e werken. En nu werd hij daar een beetje voor gecompenseerd (ja, met meer dan een ton per jaarquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:00 schreef Bluezz het volgende:
Hoera voor je post
De werkdruk van onze artsen is giga hoor, maar de onze niet minder! En zonder ons zijn ze niks, en dat vergeten ze nog wel eens.
QFT, maar dat denk ik ook bij veel topmanagers. Tenzij het je eigen bedrijf is hebben de meesten echt totaal geen recht dat dat inkomen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
Tja, krijg je ervan als je een jaartje nauw met artsen samenwerkt.Diep respect, maar zóveel geld is denk ik geen realistische afspiegeling van hun werk...
Maar we moeten vooruit en beter. En weer eens echte beslissingen nemen ipv vooruit-schuif compromis.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien.. En in Nederland heb je het dan niet slecht omdat mensen als DH mee helpen het goed te houden!daar gaat het dus om..
Hoge cijfers halen op wiskunde tentamens zit toch in jullie genen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:05 schreef Stereotomy het volgende:
Achteraf gezien had ik ook geneeskunde moeten doen. 't is leuk, was denk ik goed geweest in patientencontact, en had al die kutwiskundetentamens niet hoeven te maken
z'n kont.
Na 6 VWO was dat ongeveer gestoptquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoge cijfers halen op wiskunde tentamens zit toch in jullie genen?
Achteraf had ik toch short moeten gaan op ING en Fortis. Maar jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:05 schreef Stereotomy het volgende:
Achteraf gezien had ik ook geneeskunde moeten doen. 't is leuk, was denk ik goed geweest in patientencontact, en had al die kutwiskundetentamens niet hoeven te maken
z'n kont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |