Gelukkig bestaat er zoiets als "smaak waarover niet te twisten valt"quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:21 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Vond The Devils Double juist behoorlijk tegenvallen. Netzoals Colombiana, die mensen hier ook oke vinden. Clichematig. Slecht geacteerd. En een totaal ongeloofwaardige hoofdrolspeler. Ik moet me kunnen identificeren met een hoofdpersoon; dat kon ik hier dus helemaal niet. Die vent was gewoon te bizar / een te grote knuppel / wat dan ook. En idd de verlopen Christina Aguilera look-a-like die de liefdes interesse moest voorstellen is ook een totaal minpunt.
Nee, dit is samen met Colombiana zeker geen goede actiefilm die het haalt bij andere actiethrillers. Karig, heel karig.
Wel eens fragmenten van gezien maar nooit in z'n geheel. En gelukkig nu gekeken. Eerst heb je eigenlijk geen idee hoe of waarom maar langzamerhand wordt het wat duidelijker. Goed geacteerd hoewel ik de scene met Jamie Foxx' karakter in die club wel een beetje...uhm...'apart'.quote:Max (Foxx) is een taxichauffeur in Los Angeles die door een huurmoordenaar (Cruise) gedwongen wordt om een rit door de stad te maken. Onderweg werkt de moordenaar tijdens zijn stops een lijst van slachtoffers af. Ruffalo speelt de agent die de moordenaar achtervolgt.
De vriend van Seth Rogen waar het verhaal op gebaseerd is, is de schrijver van de film.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:09 schreef -Strawberry- het volgende:
50/50
[ afbeelding ]
Een komedie/drama, gebaseerd op een waargebeurd verhaal, waarbij een verder kerngezonde jongeman, Adam, onverwachts kanker krijgt. Adam wordt gespeeld door Joseph Gordon-Levitt (bekend van oa 500 days of summer en 10 things I hate about you).
Seth Rogen (Superbad, Paul) speelt zijn vriend Kyle en zorgt voor de meeste humor in de film. Boeiend om te weten misschien is dat in het echt bij een vriend van Seth Rogen ook kanker werd vastgesteld en dat dit verhaal daarop gebaseerd is.
Ondanks het onderwerp toch op veel momenten een luchtige film waarbij veel gelachen kan worden. En dat is ook net de bedoeling. Seth Rogen is zoals gezegd erg grappig en daarnaast zijn alle scenes behoorlijk realistisch neergezet. De humor doet daar geen afbreuk aan en komt dus niet geforceerd over bij zo'n serieus onderwerp.
8,3 op IMDB is wel wat hoog, maar het is zeker een aanrader.
Trailer
quote:Ned (Rudd) ziet het goede in elke situatie en in iedereen, waardoor hij vaak botst met de rest van de wereld – vooral met z’n familie. Nadat hij een tijdje heeft gezeten als straf voor het dealen van marihuana, trekt Ned in bij z’n oudste zus Liz (Mortimer), een hooggespannen moeder van twee. Hij helpt mee in de opvoeding van haar zevenjarige zoon River, maar zijn versie van wat grappig is voor kinderen strookt niet met die van z’n zuster. Nadat hij het leven van Liz op z’n kop heeft gezet, trekt hij in bij de middelste zus Miranda (Banks), een gedreven journaliste. Hij maakt al snel een potje van haar grote doorbraak en verstoort haar voorzichtig opgebouwde liefdesleven. Hij moet dan maar naar z’n jongste zus Natalie (Deschanel), wier wilde verleden als kind haar geluk dreigt te vernietigen. Overal waar Ned komt laat hij chaos achter, maar uiteindelijk ook een zweem van waarheid en geluk.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 02:25 schreef Tweek het volgende:
[..]
De vriend van Seth Rogen waar het verhaal op gebaseerd is, is de schrijver van de film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeilijk te geloven. Drama/romance en Robert Pattinson klinkt niet echt hetero.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:47 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Gister Water for Elephants gekeken http://www.imdb.com/title/tt1067583/
Wat een prachtige mooie film. Het acteerwerk van Reese en Robert is top. De setting in de jaren 30 geeft de film veel sfeer. Ook voor mannen is dit een leuke film ondanks dat het een zit is van bijna 2 uur.
8.5/10
Dat deel is geloofwaardiger dan "acteerwerk van Robert is top". Film is best vermakelijk, maar die Pattinson blijft zo dramatisch slecht..kerel kan echt maar 1 truukje..wat voor karakter hij ook moet spelenquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:19 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Moeilijk te geloven. Drama/romance en Robert Pattinson klinkt niet echt hetero.
Ben ik het niet mee eens, ik vind het leuker in deze film dan in die twilight sh*t..het is geen superster, maar in deze film deed ie het echt niet slechtquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat deel is geloofwaardiger dan "acteerwerk van Robert is top". Film is best vermakelijk, maar die Pattinson blijft zo dramatisch slecht..kerel kan echt maar 1 truukje..wat voor karakter hij ook moet spelen
Dit.quote:I loved the movie but thought that Pattinson did his trademark sullen look almost the whole time. I wasn't upset with his performance but it doesn't seem like acting, it seems like that's how he is all the time. He was the same in those horrible vampire movies and even as Cedric in Harry Potter. Nothing special in my opinion.
Ik ging hem kijken na je review gelezen te hebben.. maar jezus wat valt deze film tegen. Slechte acteerprestaties van Ray Stevenson, ondanks zijn juiste houding en uitstraling vallen zijn acteerprestaties echt tegen.. laat hem lekker Titus Pullo zijn in Rome of Porthos in the three musketeers, serieuze rollen zoals dit zijn niet voor hem weggelegd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:46 schreef Godtje het volgende:
Kill the Irishman
The true story of Danny Greene, a tough Irish thug working for mobsters in Cleveland during the 1970's.
[ afbeelding ]
Toffe film!Ik hou zeker van maffiafilms en deze is leuk. Spannend niet echt maar sterke karakters en een vermakend verhaal. Gebaseerd op een echt verhaal en dat geeft het net wat meer diepgang voor mij. Kijkt zeker lekker weg.
Een .... 7.5
In deze film (en Remember Me) vond ik hem wel acceptabel acteren. Zeker een aanzienlijk betere acteur dan die Lautner uit Twilight.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:39 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, ik vind het leuker in deze film dan in die twilight sh*t..het is geen superster, maar in deze film deed ie het echt niet slecht
Die is zo cool. Een soort Hong Kong Foey actie film met veel onrealistische onzin. Maar dan met witte cast!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:28 schreef Klipnap het volgende:
Wanted (2008)
Verhaal:
Wesley Gibson is echt een lulletje. Hij wordt gepest door zijn bazin, zijn beste vriend gaat vreemd met zijn vriendin en als hij zijn naam invoert op Google krijgt hij nul resultaten. En hij krijgt ook nog steeds angstaanvallen waarvoor hij pillen moet slikken. Maar na een spannende achtervolging samen met Fox (Angelina Jolie) komt hij achter zijn ware aard. Zijn vader was ooit een moordenaar in dienst van het lot, en Wesley volgt een training om hem op te volgen en wraak te nemen op de man die zijn vader heeft vermoord.
Beoordeling:
Eerst een waarschuwing: Als je alleen van realistische actiefilms houdt, kijk deze niet! Hier komt zoveel geniale onzin in voor, als auto’s die over elkaar heen vliegen en toch goed terecht komen, en kogels die de mensen in een kringetje kunnen schieten. Maar als je daar tegen kan, is dit beslist een aanrader. Deze film bevat zelfs meer onzin dan de film RED, die trouwens ook een aanrader is. Ook komt er een goede cast in voor, met onder andere Morgan Freeman.
Cijfer: 8/10
Deze is echt geniaal! Je moet ook wel een beetje van Britse humor houden..quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:28 schreef Klipnap het volgende:
Wanted (2008)
Verhaal:
Wesley Gibson is echt een lulletje. Hij wordt gepest door zijn bazin, zijn beste vriend gaat vreemd met zijn vriendin en als hij zijn naam invoert op Google krijgt hij nul resultaten. En hij krijgt ook nog steeds angstaanvallen waarvoor hij pillen moet slikken. Maar na een spannende achtervolging samen met Fox (Angelina Jolie) komt hij achter zijn ware aard. Zijn vader was ooit een moordenaar in dienst van het lot, en Wesley volgt een training om hem op te volgen en wraak te nemen op de man die zijn vader heeft vermoord.
Beoordeling:
Eerst een waarschuwing: Als je alleen van realistische actiefilms houdt, kijk deze niet! Hier komt zoveel geniale onzin in voor, als auto’s die over elkaar heen vliegen en toch goed terecht komen, en kogels die de mensen in een kringetje kunnen schieten. Maar als je daar tegen kan, is dit beslist een aanrader. Deze film bevat zelfs meer onzin dan de film RED, die trouwens ook een aanrader is. Ook komt er een goede cast in voor, met onder andere Morgan Freeman.
Cijfer: 8/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |