Ik doe niet aan rijen en midden in de nacht, etcquote:Op maandag 7 november 2011 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Uncharted heb ik geen behoefte aan....
bij Mediamarkt/BartSmit kan je MW3 over 12.5 uur al kopen
Welneeeee!!! Niet de hele tijd. We hadden het ook te druk met bejaarden ontwijken bij Goud van Oud. Ze kunnen dat beter Oud en Fout noemen trouwensquote:Op maandag 7 november 2011 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je bent dan toch niet de hele tijd aan het mekkeren over je bent tegenover je vriendin he? anders zijn die vrijdagavonden ook snel voorbij
quote:Op maandag 7 november 2011 11:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Welneeeee!!! Niet de hele tijd. We hadden het ook te druk met bejaarden ontwijken bij Goud van Oud. Ze kunnen dat beter Oud en Fout noemen trouwensAllemaal van die opgedirkte lijken die wanhopig proberen te scoren. We raakten in gesprek met een vent van 60+ in een veel te strak with tshirt die een beetje tegen mn vriendin aan begon te rijden. GATVUUURRRRR
Man, dan zit ik al in het 2e prestige levelquote:Op maandag 7 november 2011 11:33 schreef Godtje het volgende:
Ik doe niet aan rijen en midden in de nacht, etc
Spel is net zo goed morgen.
Wel zo fijn. Ik ook zeldenquote:
Psssttt: Dan heb je er teveel.....quote:Op maandag 7 november 2011 11:30 schreef Spirit82 het volgende:
![]()
Ik ben in 3 maanden helemaal verburgerlijkt!!Maar vrijdag ben ik nog wezen stappen met een vriendin, dus ik ben nog wel een klein beetje een feestbeestje
![]()
Nadeel aan stappen vind ik alleen dat je steeds weer in contact komt met exen
Jij hebt echt geen leven he?quote:Op maandag 7 november 2011 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
Man, dan zit ik al in het 2e prestige level
Ik vind het niet zo erg dat ik ze tegenkom, maar dat ik er nu al 2 dagen over droom gaat me toch te verquote:
En als je haar 2X door het matras hebt gebatst?quote:Op maandag 7 november 2011 11:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als je er 2x mee gedate hebt is het nog geen ex he..
Ik zit nu met MW2 pas in 44.quote:Op maandag 7 november 2011 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
Man, dan zit ik al in het 2e prestige level
Het zou eens tijd worden ja!quote:
twitter:DalaiLama twitterde op maandag 07-11-2011 om 11:24:42The true hero is one who conquers his own anger and hatred. reageer retweet
Er doorheen op de Kluts manier.. Hmmmm, nee, dan ook nog steeds nietquote:Op maandag 7 november 2011 11:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als je haar 2X door het matras hebt gebatst?
Dit ging wel iets verder dan 2x datenquote:Op maandag 7 november 2011 11:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
waarom doe je dat dan?quote:Op maandag 7 november 2011 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit nu met MW2 pas in 44.
Ik shoot helemaal niet zo vaak. Ben veel meer van de sandbox games. Dus daarom is het zo gek dat ik MW wel koop en de rest niet
Now I am confusedquote:Op maandag 7 november 2011 11:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Er doorheen op de Kluts manier.. Hmmmm, nee, dan ook nog steeds niet
quote:Op maandag 7 november 2011 11:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
2x kontneuken ?quote:Op maandag 7 november 2011 11:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dit ging wel iets verder dan 2x daten
Ow...quote:Op maandag 7 november 2011 11:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Er doorheen op de Kluts manier.. Hmmmm, nee, dan ook nog steeds niet
Ik vind zelf dat mensen dat lekker zelf kunnen benoemen en dat het afhankelijk is van gevoel.quote:Op maandag 7 november 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat als het een relatie is van 3 maanden of meer dat het pas een ex kan worden.
Want een relatie is pas een relatie als je een burgelijke kut wordt? Dan heb ik nog nooit een relatie gehad.quote:Op maandag 7 november 2011 11:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ow...
Vanaf wanneer is iets dan een ex? We zijn ook samen naar de ikea geweest, das toch een hoog burgerlijkheidsgehalte toch?? Ist dan een ex?
dus je hebt minder zin in uncharted? terwijl je wel tegen jezelf zegt dat je die MOET kopen...quote:Op maandag 7 november 2011 11:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen idee
Snap mezelf niet. Doe waar ik zin in heb. En dat is nu dit.
Dat! is wel een reden om het je ex te noemen, helemaal als het zijn idee was!quote:Op maandag 7 november 2011 11:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ow...
Vanaf wanneer is iets dan een ex? We zijn ook samen naar de ikea geweest, das toch een hoog burgerlijkheidsgehalte toch?? Ist dan een ex?
Wanneer jij het een ex vindt. Er zijn echt geen regels voor.quote:Op maandag 7 november 2011 11:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ow...
quote:
En zo benoem ik hetquote:Op maandag 7 november 2011 11:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat mensen dat lekker zelf kunnen benoemen en dat het afhankelijk is van gevoel.
Ik zei dat een jaar. Maar nu die uit is heb ik er opeens niet zo behoefte aan.quote:Op maandag 7 november 2011 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
dus je hebt minder zin in uncharted? terwijl je wel tegen jezelf zegt dat je die MOET kopen...
ik snap je ook niet.....
Naja, hangt ook vooral af van je definitie van ex denk ik. Ik heb het vooral over ex-scharrels en ex-dates. Er is maar 1 echte ex in de meest gebruikte zin van het woord en dat is mn exmanquote:Op maandag 7 november 2011 11:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat mensen dat lekker zelf kunnen benoemen en dat het afhankelijk is van gevoel.
quote:
Ja!! Dat was het nog ookquote:Op maandag 7 november 2011 11:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat! is wel een reden om het je ex te noemen, helemaal als het zijn idee was!
Ik vind het pas een ex als ze boven de 16 zijn anders kom ik in de problemen met de politie.quote:Op maandag 7 november 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zo benoem ik het
En ja, er is uiteraard ook al een uitzondering van 2 maanden
ex-datesquote:Op maandag 7 november 2011 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Naja, hangt ook vooral af van je definitie van ex denk ik. Ik heb het vooral over ex-scharrels en ex-dates. Er is maar 1 echte ex in de meest gebruikte zin van het woord en dat is mn exmanMaarja, je moet het beestje toch een naam geven...
Maar nu, belangrijkere zaken! Ik heb zin om een kerstboom te kopen
Die mag je pas kopen als Sinterklaas het land uit is!quote:Op maandag 7 november 2011 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
Het is pas 7 november. Beetje vroeg voor een kerstboomquote:Op maandag 7 november 2011 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Naja, hangt ook vooral af van je definitie van ex denk ik. Ik heb het vooral over ex-scharrels en ex-dates. Er is maar 1 echte ex in de meest gebruikte zin van het woord en dat is mn exmanMaarja, je moet het beestje toch een naam geven...
Gaat goed hier!quote:Op maandag 7 november 2011 11:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja!! Dat was het nog ook
Hoe ist met jou schattepetatje van me?
Als ze 16 worden dump ik ze ook, dus per defenitie zijn alle exen 16 of ouder.quote:Op maandag 7 november 2011 11:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het pas een ex als ze boven de 16 zijn anders kom ik in de problemen met de politie.
DIe man lijkt wel een scheurkalender op de wc.quote:Op maandag 7 november 2011 11:42 schreef Godtje het volgende:
twitter:DalaiLama twitterde op maandag 07-11-2011 om 11:24:42The true hero is one who conquers his own anger and hatred. reageer retweet
Ja eh... ik heb nu even geen zin om met voorbeelden te komen want wil vooruit kijken ipv achteruit, maar jij snapt zelf ook wel dat ik het niet heb over 1 of 2 of 3 keer met iemand afspreken.quote:Op maandag 7 november 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ex-dates
SERI-FUCKING-EUS??
Jij hebt echt een paar kapotte linkjes in je hoofd he
Laat dat kind lekker.quote:Op maandag 7 november 2011 11:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is pas 7 november. Beetje vroeg voor een kerstboom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje respect graag.quote:Op maandag 7 november 2011 11:49 schreef CherryLips het volgende:
DIe man lijkt wel een scheurkalender op de wc.
Ja maar toch... Zaterdag door de bijenkort gestruind over de kerstafdeling. Heb je wel gezien hoeveel lelijke kestballen ze daar hebben?! Echt onooglijk!!quote:Op maandag 7 november 2011 11:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die mag je pas kopen als Sinterklaas het land uit is!
quote:Op maandag 7 november 2011 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laat dat kind lekker.
Met kluit gaat dat makkelijk.Eerst sinterklaas.. dan pas kerst(boom)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sinterklaas komt ook als die boom er al staat. En het ruikt lekker.quote:Op maandag 7 november 2011 11:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerst sinterklaas.. dan pas kerst(boom)
Ik wil kerstballen in de vorm van cupcakes.quote:Op maandag 7 november 2011 11:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar toch... Zaterdag door de bijenkort gestruind over de kerstafdeling. Heb je wel gezien hoeveel lelijke kestballen ze daar hebben?! Echt onooglijk!!Die moeten in mijn kerstboom
Neequote:Op maandag 7 november 2011 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent de laatste tijd wel snel op je teentjes getrapt he?
quote:Op maandag 7 november 2011 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laat dat kind lekker.
Met kluit gaat dat makkelijk.Bomen horen uberhaupt niet in huis, tenzij ze zijn kapot gezaagd om er meubels of brandhout van te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben ze daar!!!quote:Op maandag 7 november 2011 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil kerstballen in de vorm van cupcakes.
Ik doe zó mijn bestquote:
bullshit, kerstboom maakt gezellig tochquote:Op maandag 7 november 2011 11:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerst sinterklaas.. dan pas kerst(boom)
Ach ik doe aan beiden niets, dus het zal me eigenlijk aan de reet roesten. Maar toch ben ik van mening dat Sinterklaas ondergewaardeerd wordt en te snel vervangen voor de kerst.quote:Op maandag 7 november 2011 11:50 schreef Godtje het volgende:
Sinterklaas komt ook als die boom er al staat. En het ruikt lekker.
Dat doe ik altijd alquote:Op maandag 7 november 2011 11:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij neemt dingen wel erg serieus he? De laatste tijd!
Sinterklaas wordt ondergewaardeerd?quote:Op maandag 7 november 2011 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach ik doe aan beiden niets, dus het zal me eigenlijk aan de reet roesten. Maar toch ben ik van mening dat Sinterklaas ondergewaardeerd wordt en te snel vervangen voor de kerst.
Toen het brammetje nog wasquote:Op maandag 7 november 2011 11:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinterklaas wordt ondergewaardeerd?
hoofd afzagen en klaar is missb.quote:Op maandag 7 november 2011 11:52 schreef missbehavin het volgende:
Godver, die koppijn gaat maar niet weg.
Kerstman: Niet voor nlquote:Op maandag 7 november 2011 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach ik doe aan beiden niets, dus het zal me eigenlijk aan de reet roesten. Maar toch ben ik van mening dat Sinterklaas ondergewaardeerd wordt en te snel vervangen voor de kerst.
Wanneer is de intocht eigenlijk?quote:Op maandag 7 november 2011 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toen het brammetje nog was![]()
Nu boeit het niet meer eigenlijk.. moet nog even aan deze mening wennen.
Jaquote:Op maandag 7 november 2011 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
bullshit, kerstboom maakt gezellig toch
Als je geen poepfabriek hebt wel ja.quote:Op maandag 7 november 2011 11:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinterklaas en kerst worden allebei overgewaardeerdquote:Op maandag 7 november 2011 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vriend stelde voor om volgende week samen met de kindjes van mn zus naar de intocht te gaan kijkenquote:Op maandag 7 november 2011 11:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
12 nov dacht ik..quote:Op maandag 7 november 2011 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer is de intocht eigenlijk?
as zaterdagquote:Op maandag 7 november 2011 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pieten zijn toch eigenlijk helemaal geen negers maar hulpjes die zwart zijn van de schoorsteenquote:Op maandag 7 november 2011 11:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kerstman: Niet voor nl
Kerst: tof
Boom tof
Sinterklaas: oppertof
Pieten: Bazen en opbokkuh met het gezeik dat het slaven zijn.
Puur persoonlijke mening uiteraard.
Eens met mening.. enigszinsquote:Op maandag 7 november 2011 11:52 schreef Godtje het volgende:
Kerstman: Niet voor nl
Kerst: tof
Boom tof
Sinterklaas: oppertof
Pieten: Bazen en opbokkuh met het gezeik dat het slaven zijn.
Puur persoonlijke mening uiteraard.
jaquote:Op maandag 7 november 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pieten zijn toch eigenlijk helemaal geen negers maar hulpjes die zwart zijn van de schoorsteen
Aanstaande zaterdagquote:Op maandag 7 november 2011 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 november 2011 11:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
12 nov dacht ik..
dat ik dat weetNog nooit heb ik dat geweten
Tof.quote:
Ze hebben nu ook heul veul fluoriserend geel en fluoriserend rozequote:Op maandag 7 november 2011 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet 't, heb ze vorig jaar ook gezien. Briljant
ik heb niemand om samen mee de boom op te tuigenquote:Op maandag 7 november 2011 11:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JaEn dan mag ik lelijke ballen kopen voor erin
En het is heel stom, maar ik kijk er zo naar uit om em dan samen met mn vriend op te tuigen enzo
Dat vond ik altijd het allerleukst aan kerst, samen de boom optuigen, kerstmuziekje aan, verwarming aan, kaarsjes aan en dan dat ding zo vol mogelijk met lelijke troep proppen
En dan een foto maken en op facebook posten!!
Dan gaat het niet lang meer duren voordat je zelf gaat barenquote:Op maandag 7 november 2011 11:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vriend stelde voor om volgende week samen met de kindjes van mn zus naar de intocht te gaan kijken
Dan gaat er vast iets anders pijn doen.quote:
Klinkt geil.quote:Op maandag 7 november 2011 11:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JaEn dan mag ik lelijke ballen kopen voor erin
En het is heel stom, maar ik kijk er zo naar uit om em dan samen met mn vriend op te tuigen enzo
Dat vond ik altijd het allerleukst aan kerst, samen de boom optuigen, kerstmuziekje aan, verwarming aan, kaarsjes aan en dan dat ding zo vol mogelijk met lelijke troep proppen
En dan een foto maken en op facebook posten!!
Godverdomme al 4 zakken op!quote:Op maandag 7 november 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aanstaande zaterdag![]()
![]()
Kruidnotentijd
Geen vriendjes/vriendinnetjes?quote:Op maandag 7 november 2011 11:54 schreef rival het volgende:
ik heb niemand om samen mee de boom op te tuigen
Ik wil een Pip-boomquote:Op maandag 7 november 2011 11:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ze hebben nu ook heul veul fluoriserend geel en fluoriserend rozeEcht ZOOOO kitsch!!
as vrijdag.quote:Op maandag 7 november 2011 11:54 schreef CherryLips het volgende:
kak, 11 november is het st maarten.
Altijd de eerste zaterdag na St. Maarten.quote:Op maandag 7 november 2011 11:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
12 nov dacht ik..
dat ik dat weetNog nooit heb ik dat geweten
Het proberen waardquote:Op maandag 7 november 2011 11:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan gaat er vast iets anders pijn doen.
Maar dan rek ik helemaal op!!quote:Op maandag 7 november 2011 11:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan gaat het niet lang meer duren voordat je zelf gaat baren
Net alsof ik weet wanneer het st.maarten is.. ik weet ook niet wanneer het pasen/hemelvaart of pinksteren of wat voor feestigedagachtigiets het ook is.quote:Op maandag 7 november 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Altijd de eerste zaterdag na St. Maarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |