Jeetjequote:Op dinsdag 8 november 2011 17:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dure grap dan. Ik heb geen potje ofzo hè, als ik het nu per les zou betalen (enige optie om nu te beginnen) zou ik één les per week hebben. Zonder geld over te houden.
Visser een optie?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dure grap dan. Ik heb geen potje ofzo hè, als ik het nu per les zou betalen (enige optie om nu te beginnen) zou ik één les per week hebben. Zonder geld over te houden.
Ben druk zoekende, maar te kieskeurigquote:
Gewoon horeca: zolang er maar chille lui werkenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ben druk zoekende, maar te kieskeurig
volgende keer stiekem een recorder meenemen en op youtube zettenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Examinator werd fucking boos omdat ik het niet met alles eens wasroyale droevigheid.
Wattttquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Examinator werd fucking boos omdat ik het niet met alles eens wasroyale droevigheid.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ik het ergens niet mee eens ben zeg ik er wat van, ik ben blijkbaar de enige. Hij kon er niet mee omgaan.quote:
Typisch examinatoren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ik het ergens niet mee eens ben zeg ik er wat van, ik ben blijkbaar de enige. Hij kon er niet mee omgaan.
En hard werken. Ja oke, jij niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Gewoon horeca: zolang er maar chille lui werken
Chille baas is ook niet onbelangrijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En hard werken. Ja oke, jij niet.
Ik heb soms een chille baas.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Chille baas is ook niet onbelangrijk
Keuken haat altijd op mij als ik niet meer te doen heb dan wat drankjes inschenken of wijnglazen poleren.
Ik met de bediening meestalquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb soms een chille baas.
En ik ga gewoon met de keuken staan ouwehoeren. Mits de baas er niet is.
GR mogen gebruikenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:48 schreef Heroinjunk het volgende:
En ze gaan de grafische rekenmachines steekproefgewijs controleren vrijdag.
Lekker boeiend joh, iedereen zakt bijna voor de eerste keer. In mijn omgeving zelf meerdere 2x gezaktquote:
Ik kan er gewoon niet tegen als ik faalquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:54 schreef Splutje het volgende:
[..]
Lekker boeiend joh, iedereen zakt bijna voor de eerste keer. In mijn omgeving zelf meerdere 2x gezakt
bejaarden hebben dat ook nooit doorquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oeps, ik luister al uren hetzelfde lied.
Dat vindt niemand leukquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet tegen als ik faal
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
bejaarden hebben dat ook nooit door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |