En terecht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:21 schreef Heroinjunk het volgende:
God straft meteen, ik liet m'n markeerstift op m'n nieuwe jasje en topje flikkeren.
Meer om Sander's reactie.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kapot gaan om je eigen grap
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:21 schreef Heroinjunk het volgende:
God straft meteen, ik liet m'n markeerstift op m'n nieuwe jasje en topje flikkeren.
niet in?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:23 schreef yosander het volgende:
Rick jij hoort allang op bed te liggen
Grote broer in actie.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:23 schreef yosander het volgende:
Rick jij hoort allang op bed te liggen
Klopt, maar als je zo'n plaatje tegenkomt in een presentatie met alleen saaie illustraties en shitquote:
ha-haquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:21 schreef Heroinjunk het volgende:
moet je mijne lenenquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb er al 3 markeerstiften doorheen gejaagd en mijn 4e schijt er ook bijna mee uit.
Hallo ik markeer ALLES wat ik moet weten plus ik markeer ook nog eens een teringeindveel weg in mijn aantekeningen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:28 schreef Etsu het volgende:
wtf suus markeer jij zoveelik heb nog markeerstiften van mijn vmbo-periode en ze doen het nog prima.
Markeer je de belangrijkste dingen die je al hebt gemarkeerd ook nog eens met een extra kleurtje?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hallo ik markeer ALLES wat ik moet weten plus ik markeer ook nog eens een teringeindveel weg in mijn aantekeningen.Ik leef van pennen, markeerstiften en typex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |