quote:Op maandag 7 november 2011 00:38 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee geen goed plan. Ik wil voor mijn 30ste miljoeneer zijn!!!
quote:Op maandag 7 november 2011 00:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Of gewoon als sanasoufi. Rijke ouwe vent zoeken en in ruil voor geld je laten neuken.
Ja, of niet. En dan zit je tien jaar later met een rijke, te oude vent opgescheept waardoor je helemaal uitgewoond bent om je vervolgens te dumpen en naar een verser blaadje op zoek te gaan.quote:Op maandag 7 november 2011 00:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en met een beetje geluk gaan ze binnen een paar jaar de pijp uit en ben je ervan af.
Nee zo werkt het nietquote:Op maandag 7 november 2011 00:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, of niet. En dan zit je tien jaar later met een rijke, te oude vent opgescheept waardoor je helemaal uitgewoond bent om je vervolgens te dumpen en naar een verser blaadje op zoek te gaan.
Dan wordt het dus een opleiding volgen, niet zo janken dus.quote:
Sommige mensen worden 100.quote:Op maandag 7 november 2011 00:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet
man zoeken van rond de 60/70, die bijna doodgaat en dan met de erfenis ervandoor gaan
1 3 4 2quote:Op maandag 7 november 2011 00:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Deze vraag niet kunnen beantwoorden.
ja maar dan kan je die man vermoorden zonder dat het opvallend is want niemand kijkt op als iemand van 70 doodgaa dan denken ze meestal ja hij stierf uit ouderdomquote:
En hoe weet je dan dat ie bijna dood gaat? Kan goed dat ie 80/90 wordt. En sanasoufi zat mannen van 40/50 te posten.quote:Op maandag 7 november 2011 00:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet
man zoeken van rond de 60/70, die bijna doodgaat en dan met de erfenis ervandoor gaan
doe ik ook maar ik wil er wel over klagen dan voel ik me goedquote:Op maandag 7 november 2011 00:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan wordt het dus een opleiding volgen, niet zo janken dus.
ik heb wel tips voor je als je zover bentquote:Op maandag 7 november 2011 00:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar dan kan je die man vermoorden zonder dat het opvallend is want niemand kijkt op als iemand van 70 doodgaa dan denken ze meestal ja hij stierf uit ouderdom
Doe dat dan in KLB of in je dagboektopic, maar niet hier.quote:Op maandag 7 november 2011 00:42 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
doe ik ook maar ik wil er wel over klagen dan voel ik me goed
Nee mang ik wil trouwen met een lekkerding niet meer dan 10 jaar leeftijdsverschilquote:Op maandag 7 november 2011 00:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb wel tips voor je als je zover bent
Te droogquote:Op maandag 7 november 2011 00:41 schreef coban het volgende:
Wel op 11-11-11 omdat fiets kortingsactie.
eerst 1 van 90, daarna mag je je toyboy zoekenquote:Op maandag 7 november 2011 00:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee mang ik wil trouwen met een lekkerding niet meer dan 10 jaar leeftijdsverschil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |