quote:Op maandag 7 november 2011 01:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
JIJ SLAAT NIET ZO'N TOON AAN TEGEN MIJN VROUW JA!Nog even territoriaal afbakenen die handel en dan is ze helemaal van jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 01:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe durf jij zo tegen Mama Beer te praten?
[ afbeelding ]
* Drommeldaris geeft Monkyyy een nachtkusjequote:Op maandag 7 november 2011 01:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, man ik ga slapen. toedels.
Welterusten.quote:Op maandag 7 november 2011 01:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
iellquote:Op maandag 7 november 2011 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welterusten.
[..]![]()
Ik zie trouwens dat ik nodig eens mijn tanden moet poetsen.
Echt? Er is nog helemaal niemand buiten dit topic die over mijn ondertitel is begonnen. Misschien vanwege de homo-reactie die het waarschijnlijk afroeptquote:Op maandag 7 november 2011 01:07 schreef Rezania het volgende:
Iedereen denkt trouwens dat ik kinderen heb door mijn ondertitel.![]()
* monkyyy dodged.quote:Op maandag 7 november 2011 01:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
* Drommeldaris geeft Monkyyy een nachtkusje![]()
It's not very effectivequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Ik ben minstens al 20 keer op mijn ondertitel aangesproken buiten UDUWO.quote:Op maandag 7 november 2011 01:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt? Er is nog helemaal niemand buiten dit topic die over mijn ondertitel is begonnen. Misschien vanwege de homo-reactie die het waarschijnlijk afroept
quote:Op maandag 7 november 2011 01:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geen zorgen dochter, ik quote alle posts hierboven wel even
* Drommeldaris is een beer en pakt het bed met Monkyyy en al op en zet Monkyyy klem tegen de muur en geeft haar alsnog een nachtkusjequote:
hahaquote:Op maandag 7 november 2011 01:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Srsly?quote:Op maandag 7 november 2011 01:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben minstens al 20 keer op mijn ondertitel aangesproken buiten UDUWO.
Jezus, daar moet een hogedrukspuit opquote:
Aanranderquote:Op maandag 7 november 2011 01:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
* Drommeldaris is een beer en pakt het bed met Monkyyy en al op en zet Monkyyy klem tegen de muur en geeft haar alsnog een nachtkusje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |