DV! Wanneer wilde je naar Australie?? Deze zomer of volgend jaar pas?quote:Op woensdag 29 februari 2012 05:07 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Gisteren was echt niet te doen inderdaad. Vooral in die shittyrail treinen zonder airco is het niet te hardenquote]
Geen airco in de CityRail treinen? Dan heb ik denk ik geluk gehad de afgelopen 4 keer, want voor mijn gevoel was er wel airco. Had het nou niet echt bepaald warm, terwijl de zon volop scheen.
[quote]Op woensdag 29 februari 2012 08:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
steeds als ik hier mee lees krijg ik zelf zin om te gaan
hoeveel zijn de stagiairs hier ongeveer kwijt voor een half jaar? stagevergoeding is niet echt gebruikelijk in australie toch, huisvesting wel?
Ik ga vooral af op de beste plek om te zijn voor mijn onderzoek tegen die tijd in combinatie met betaalbaarheid van leven in de stad waar de universiteit zit. London bijvoorbeeld valt af omdat dat echt ziekelijk duur is in onze ogen en het zeker ook niet waard omdat we dan teveel geld kwijt zijn aan wonenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:04 schreef _Loki het volgende:
Stiekem volg ik het hier ook al best lang, gewoon uit interesse![]()
Maar dat zijn nog best wel lastige landen om uit te 'kiezen' lijkt me, niet?
En het is verzet naar woensdag, prettig want ik voel me slecht.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:54 schreef _Loki het volgende:
Nou, ik durf het dan eindelijk hier te zeggen want er is enigzins zekerheid
Ik heb komende maandag om 22:30 een 'informal interview' voor een 12 maandse stage in Melbourne. Oh my. Dus misschien kom ik in september die kant op.
Is het nog doorgegegaan en hoe was het gesprek?quote:Op maandag 5 maart 2012 11:52 schreef _Loki het volgende:
[..]
En het is verzet naar woensdag, prettig want ik voel me slecht.
Best een beetje zenuwachtig.
Het was 8 mei, niet maart. Heel stom van me maar ik verwacht niet dat het dan pas zou zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:24 schreef Levitas het volgende:
[..]
Is het nog doorgegegaan en hoe was het gesprek?
Inderdaad ja. Wacht al 2 weken op ADSLquote:Op zondag 18 maart 2012 03:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
post in australia is verthyft, alles duurt heel lang.
Oh god.. Internet regelen in Australie. Succesquote:Op zondag 18 maart 2012 04:51 schreef Levitas het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Wacht al 2 weken op ADSL
lees dit nu pas, ik moet vanaf februari 2013 stage lopen, maar tegen de tijd dat ik zeker zou weten dat ik genoeg geld heb is het waarschijnlijk al te laat om te regelen...quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:19 schreef Levitas het volgende:
[..]
DV! Wanneer wilde je naar Australie?? Deze zomer of volgend jaar pas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |