Of Spar.quote:
ah die hebben we hier niet. vroeger vond ik die van de appie hier wel goed maar op een gegeven moment hebben ze iets veranderd en nu is het een beetje, nou volgens mij geen echte rosbief meer. niet lekkerquote:
trustequote:Op zondag 6 november 2011 23:24 schreef #ANONIEM het volgende:
Gamen en daarna slapen, alvast welterusten.
adblocker?quote:Op zondag 6 november 2011 23:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hoi![]()
Vraagje
Euhm heel vaak in google chrome werken de quote en fobo knoppen niet enzo op fok.
Weet iemand wat is deze?
adblock uitzettenquote:Op zondag 6 november 2011 23:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
oh fijnautoupdate werkt ook niet
als danny leest dat je addblock gebruikt pakt ie je account, spuugt erop en begraaft het daar waar de zon niet schijnt!quote:
why ? ik doe toch niks met de ads?quote:Op zondag 6 november 2011 23:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als danny leest dat je addblock gebruikt pakt ie je account, spuugt erop en begraaft het daar waar de zon niet schijnt!
nee grapje jij gebruikt geen adblock dat weet ikquote:
ik klik altijd op die van homo-datingquote:Op zondag 6 november 2011 23:38 schreef aight1 het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo'n hekel aan ads heeft, ik vind ze wel leuk meestal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |