SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Volgens mij vind die dat niet zo erg.quote:Op zondag 6 november 2011 22:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan die dat waarderen dan? Ik vraag me ook hard af of ie mijn negergrapjes kan waarderen
Van de rails gegledenquote:
Mag ik jou dan ook plagen met je huidskleur dan?quote:Op zondag 6 november 2011 22:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij vind die dat niet zo erg.Ik bedoel het niet gemeen.
Pest ons maar met kaaskoppen, klompendragers, boeren en heel die rimram, fair deal.quote:Op zondag 6 november 2011 22:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mag ik jou dan ook plagen met je huidskleur dan?
Ze zei dat ze al verzadigd was. Dat zal dus wel meevallen.quote:
Van jou kan het sowieso wel hebben skatje.quote:Op zondag 6 november 2011 22:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij vind die dat niet zo erg.Ik bedoel het niet gemeen.
Wat voor een huidskleur heb je zelf dan?quote:Op zondag 6 november 2011 22:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee, ik schaam me een beetje omdat ik blank ben. Dat ligt gewoon gevoelig weetje.quote:Op zondag 6 november 2011 22:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Whehe, White Guilt . Classicquote:Op zondag 6 november 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik schaam me een beetje omdat ik blank ben. Dat ligt gewoon gevoelig weetje.
rotterdam eej, je bent een exoot, een contro-koloniaal, exponent van het noordenquote:Op zondag 6 november 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik schaam me een beetje omdat ik blank ben. Dat ligt gewoon gevoelig weetje.
Was het niet andersom?quote:Op zondag 6 november 2011 22:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen Al Green original. Is van Bill Withers als ik het me goed herinner
Wij Rotterdammers houden van onze negers , zolang de fouten maar in Charlois, Spangen en Delfzijl blijven wonenquote:Op zondag 6 november 2011 22:20 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
rotterdam eej, je bent een exoot, een contro-koloniaal, exponent van het noorden
Hihi, blanke!quote:Op zondag 6 november 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso een klassieker.quote:Op zondag 6 november 2011 22:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Was het niet andersom?
Nouja, het nummer wordt nog altijd gecoverd, dus 't is gewoon een goeie song
Weet ikquote:Op zondag 6 november 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, zo ver was ik inmiddels ookquote:Op zondag 6 november 2011 22:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sowieso een klassieker.
Maar heb het even opgezocht. Nummer is gecovered door Al Green. Nummer is original van Withers.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ain%27t_No_Sunshine
Sorry heloefquote:Op zondag 6 november 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
Mijn vrienden kennen mij te goed.
Gerrie verschijnt 1 seconde in beeld en meteen begint er iemand op MSN te lullen er er over.
Jij bent geen vriend van mij zover ik weet.quote:
De enige zwarte zijn lijkt me niet zo relaxted voor de persoon hoorquote:Op zondag 6 november 2011 22:35 schreef kutkloon7 het volgende:
lijkt me wel makkelijk, een zwarte huid.
Puistjes en wallen vallen minder op en je hoeft nooit naar de zonnebank.
Niet?quote:Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent geen vriend van mij zover ik weet.
Het spijt me, ik moet selectief zijn.quote:
pfffff capsones...quote:Op zondag 6 november 2011 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Het spijt me, ik moet selectief zijn.
Hij is ook groot andersquote:Op zondag 6 november 2011 22:48 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
de slet hè, zo issie niks, zo denkt-ie even een grote meneer te zijn
Ik verdomme kleiner dan Myra.quote:
Niet helemaal waar hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 22:53 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
it's not the size that matters, it's what you do with it
Die PI maakt mij onzeker.quote:Op zondag 6 november 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
Achja, wat wil je nog meer als je mij al hebt.
Ik niet.quote:Op zondag 6 november 2011 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
Weer thuis
Ik heb waarschijnlijk wat gemist ofzo hier, maar dat boeit me eigenlijk niet zo, ik ben in een veel te vrolijke bui om alles door te lezen.
Nu het zondagavond is, is het tijd voor de evaluatie, wie heeft er nog versierd van het weekend?
Nou gewoon.quote:
Geen leuke meiden tegengekomen. Dus niet geprobeerd.quote:Op zondag 6 november 2011 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Ik had toch wel vertrouwen je hosselkunsten, eigenlijk.
Zitten er in Leiden helemaal geen leuke meiden dan?quote:Op zondag 6 november 2011 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen leuke meiden tegengekomen. Dus niet geprobeerd.
Wat is voor jou een criteria van een succesvolle versiersessie?quote:Op zondag 6 november 2011 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
Weer thuis
Ik heb waarschijnlijk wat gemist ofzo hier, maar dat boeit me eigenlijk niet zo, ik ben in een veel te vrolijke bui om alles door te lezen.
Nu het zondagavond is, is het tijd voor de evaluatie, wie heeft er nog versierd van het weekend?
Voor mij? Daar vraag je zo wat, ik ben/heb bijna nooit versierdquote:Op zondag 6 november 2011 23:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat is voor jou een criteria van een succesvolle versiersessie?
Same here,moet nog 20 pagina's kennen. Begin nu pas. Heb net anderhalf uur zitten skypenquote:Op zondag 6 november 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
Ik moet echt iets aan mijn manier van studeren doen, want ik word gek van het last-minute werken. Maar zonder de stress van een deadline krijg ik mezelf niet gemotiveerd.
Herkenbaar...quote:Op zondag 6 november 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
Ik moet echt iets aan mijn manier van studeren doen, want ik word gek van het last-minute werken. Maar zonder de stress van een deadline krijg ik mezelf niet gemotiveerd.
Geen hotwings en kip?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren het maar 20 bladzijdes, ik moet nog 7 hoofdstukken a 40 pagina's per stuk.quote:Op zondag 6 november 2011 23:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Same here,moet nog 20 pagina's kennen. Begin nu pas. Heb net anderhalf uur zitten skypen
Vrijdag een beetje proberen te flirten met een collegatje. Maar ze is totaal niet mijn type verder, al is ze wel erg aardig. En ze lijkt sprekend op mijn ex.quote:Op zondag 6 november 2011 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zitten er in Leiden helemaal geen leuke meiden dan?
quote:Op zondag 6 november 2011 23:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Geen hotwings en kip?Het zijn namen van producten, dan mag het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Dan ga je naar de verkeerde plekken dus.quote:Op zondag 6 november 2011 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrijdag een beetje proberen te flirten met een collegatje. Maar ze is totaal niet mijn type verder, al is ze wel erg aardig. En ze lijkt sprekend op mijn ex.![]()
Zaterdag heb ik niet heel Leiden gezien. Eerst een sportkroeg. Daar waren 2 vrouwen die niet aantrekkelijk waren. Daarna twee gewone kroegen, waarvan er in 1 bijna niemand was en de ander zaten allemaal van die Korpstrutjes.
Wel nog de collega van vrijdag tegengekomen bij uitgaan. Ik heb iets tegen haar gezegd, maar weet niet meer wat. Zie ik van de week wel.
Er zijn wel leuke meiden, beetje de alternatieve meisjes en de sporters. Maar die kom je niet tegen waar ik heen ga.
Klopt, daarom ga ik ook naar nieuwe plekken tegenwoordig.quote:Op zondag 6 november 2011 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan ga je naar de verkeerde plekken dus.
Doe eens lief.quote:
Wat voor plekken?quote:Op zondag 6 november 2011 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, daarom ga ik ook naar nieuwe plekken tegenwoordig.
Leuke meiden datquote:Op zondag 6 november 2011 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrijdag een beetje proberen te flirten met een collegatje. Maar ze is totaal niet mijn type verder, al is ze wel erg aardig. En ze lijkt sprekend op mijn ex.![]()
Zaterdag heb ik niet heel Leiden gezien. Eerst een sportkroeg. Daar waren 2 vrouwen die niet aantrekkelijk waren. Daarna twee gewone kroegen, waarvan er in 1 bijna niemand was en de ander zaten allemaal van die Korpstrutjes.
Wel nog de collega van vrijdag tegengekomen bij uitgaan. Ik heb iets tegen haar gezegd, maar weet niet meer wat. Zie ik van de week wel.
Er zijn wel leuke meiden, beetje de alternatieve meisjes en de sporters. Maar die kom je niet tegen waar ik heen ga.
Ik godverdomme altijd lief tegen jou muts.quote:
Plekken die anders zijn dan de kroegen waar ik al 10 jaar kom.quote:
Inderdaad, maar die zie ik eigenlijk nooit tijdens het uitgaan. Zouden ze wel uitgaan en zo ja, waar?quote:
En ik maar denken dat ik de enige was die daar last van hadquote:Op zondag 6 november 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
Maar zonder de stress van een deadline krijg ik mezelf niet gemotiveerd.
Jij mag niet meer nadat je me de dood in wenste en nadat je me een vieze stinkmaagd noemde.quote:
Stel jezelf een deadline voor het zoeken van vrienden enzo, misschien helpt dat wel voor je.quote:Op zondag 6 november 2011 23:12 schreef benzin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de enige was die daar last van had
Maar ik vind je zo liefquote:Op zondag 6 november 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij mag niet meer nadat je me de dood in wenste en nadat je me een vieze stinkmaagd noemde.
Nee, kudo's voor de mensen met strakke planningen en weken van te voren beginnen aan een tentamen. Ik leer de avond van te voren en de ochtend van het tentamen. Als ik op een andere dag denk van "laat ik eens leren" ben ik het na 10 minuten sowieso zat.quote:Op zondag 6 november 2011 23:12 schreef benzin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de enige was die daar last van had
hulde aan fayequote:Op zondag 6 november 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij mag niet meer nadat je me de dood in wenste en nadat je me een vieze stinkmaagd noemde.
Een liefde voor jou.quote:
morgen thank god om 9.30 beginnen, anders red ik het nietquote:Op zondag 6 november 2011 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, kudo's voor de mensen met strakke planningen en weken van te voren beginnen aan een tentamen. Ik leer de avond van te voren en de ochtend van het tentamen. Als ik op een andere dag denk van "laat ik eens leren" ben ik het na 10 minuten sowieso zat.
Ik ben niet vies en ik stink niet.quote:
Ik verplicht mezelf nu maar om tot een bepaalde tijd op de uni aanwezig te zijn. Werkt redelijk. Betekent wel dat er 's avonds en in het weekend geen reet wordt uitgevoerd...quote:Op zondag 6 november 2011 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, kudo's voor de mensen met strakke planningen en weken van te voren beginnen aan een tentamen. Ik leer de avond van te voren en de ochtend van het tentamen. Als ik op een andere dag denk van "laat ik eens leren" ben ik het na 10 minuten sowieso zat.
Ja, dat doe ik op sommige dagen ook wel, ik werk veel efficienter op school.quote:Op zondag 6 november 2011 23:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik verplicht mezelf nu maar om tot een bepaalde tijd op de uni aanwezig te zijn. Werkt redelijk. Betekent wel dat er 's avonds en in het weekend geen reet wordt uitgevoerd...
Doe eens lief tegen mij dan.quote:
alleen laptop aanzetten is dodelijkquote:Op zondag 6 november 2011 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik op sommige dagen ook wel, ik werk veel efficienter op school.
Ik luister allemaal lieve liedjes en ik wil nu knuffelen en dat kan niet.quote:
And that's the thing i don't care about.quote:Op zondag 6 november 2011 23:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
but there is just something you can't deny
Was mijn schema maar strakker dan strak, anderhalf uur geleden was ik van plan om te beginnen met leren, komt er een msn gesprek omhoog, en ben dus nog niet begonnen, awesome....quote:Op zondag 6 november 2011 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, want uitgaansleven is zo divers qua mensen natuurlijk. Je kunt beter out of the box denken en niet alleen willen scoren tijdens uitgaan. Ik kom ze vooral tegen bij healthclubs en tennisverenigingenquote:Op zondag 6 november 2011 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Plekken die anders zijn dan de kroegen waar ik al 10 jaar kom.
Want die hebben een oververtegenwoordiging van mannen.
[..]
Inderdaad, maar die zie ik eigenlijk nooit tijdens het uitgaan. Zouden ze wel uitgaan en zo ja, waar?
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 november 2011 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouja, slaap lekker mensen.
Dinsdag is een nieuwe hosselkans voor me, dus dan meld ik me wel weer.
Tot dinsdag dan maarquote:Op zondag 6 november 2011 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouja, slaap lekker mensen.
Dinsdag is een nieuwe hosselkans voor me, dus dan meld ik me wel weer.
Mijn school gaat helemaal via mijn laptop, dat maakt het wat lastig.quote:Op zondag 6 november 2011 23:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
alleen laptop aanzetten is dodelijk
De deadline moet wel van buitenaf komen en er moeten echt gevolgen aan zijn als ik het niet haalquote:Op zondag 6 november 2011 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stel jezelf een deadline voor het zoeken van vrienden enzo, misschien helpt dat wel voor je.
Geen idee, maar het zou kunnen.
Okee nu vind ik je weer lief.quote:Op zondag 6 november 2011 23:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik luister allemaal lieve liedjes en ik wil nu knuffelen en dat kan niet.ik zal mijn verbitterdheid niet meer op jou botvieren
![]()
Enorm jongen, enorm.quote:Op zondag 6 november 2011 23:19 schreef mrk.n het volgende:
Het gaat snel hier. Jongens, ik zie het niet meer zitten op dit moment. Ik heb een bui dat ik overal van baal. Heb ik niet erg vaak, maar is dit herkenbaar?
Wel praktisch voor een modje thoughquote:Op zondag 6 november 2011 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn school gaat helemaal via mijn laptop, dat maakt het wat lastig.
Welkom in de wereld van een vrouwquote:Op zondag 6 november 2011 23:19 schreef mrk.n het volgende:
Het gaat snel hier. Jongens, ik zie het niet meer zitten op dit moment. Ik heb een bui dat ik overal van baal. Heb ik niet erg vaak, maar is dit herkenbaar?
Ja, nouja, veel mensen zullen het niet geloven. Maar FOK! vind ik toch iets minder belangrijk dan de rest van mijn leven.quote:Op zondag 6 november 2011 23:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel praktisch voor een modje thoughVoor de rest killing
Je baalt maar van 1 ding en dat is dat je vriendin nog steeds boos is. En daardoor lijkt de rest ook kut.quote:Op zondag 6 november 2011 23:19 schreef mrk.n het volgende:
Best wel ja.quote:Op zondag 6 november 2011 23:19 schreef mrk.n het volgende:
Pak de scheermesjes er maar bij.quote:Op zondag 6 november 2011 23:19 schreef mrk.n het volgende:
Dodelijk en dan heb ik weer internet nodig voor een verslag.quote:Op zondag 6 november 2011 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn school gaat helemaal via mijn laptop, dat maakt het wat lastig.
Dat zeg je nu wel zo mooi, net zoals ik dat zeg, maar ze zijn nog steeds aan het fokken, terwijl me moeten lerenquote:Op zondag 6 november 2011 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, nouja, veel mensen zullen het niet geloven. Maar FOK! vind ik toch iets minder belangrijk dan de rest van mijn leven.
ooh, ik wist niet dat dat ook voor modjes goldquote:Op zondag 6 november 2011 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, nouja, veel mensen zullen het niet geloven. Maar FOK! vind ik toch iets minder belangrijk dan de rest van mijn leven.
Het is marketing maar, ik ben een natuurtalent. Hopelijk.quote:Op zondag 6 november 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel zo mooi, net zoals ik dat zeg, maar ze zijn nog steeds aan het fokken, terwijl me moeten leren
dan stop je toch gewoon met alles wat je kut vind.quote:Op zondag 6 november 2011 23:19 schreef mrk.n het volgende:
Het is geschiedenis maar...quote:Op zondag 6 november 2011 23:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is marketing maar, ik ben een natuurtalent. Hopelijk.
Ik weet niet, het heeft me de afgelopen tijd best veel gelukkiger gemaakt enzoquote:Op zondag 6 november 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
Vind ik FOK! eigenlijk belangrijk?
Ik zou niet weten.
Het is in ieder geval belangrijk voor me geweest.
Ik weet niet of belangrijk het goede woord is. Maar ik zou niet zonder willen. Net zoals ik niet zonder internet wil, niet zonder facebook, niet zonder telefoon etc etc etc.quote:Op zondag 6 november 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
Vind ik FOK! eigenlijk belangrijk?
Ik zou niet weten.
Het is in ieder geval belangrijk voor me geweest.
Ik ook, ik heb er vandaag al zeker 6 uur opzitten.quote:Op zondag 6 november 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
Ik was zo slim mijn huiswerk te doen direct nadat ik op stond.
Ik ben trots op je.quote:Op zondag 6 november 2011 23:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb er vandaag al zeker 6 uur opzitten.
Zet een leuke serie of film op, dan haal je er de aandacht in ieder geval vanaf.quote:Op zondag 6 november 2011 23:19 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb er iemand aan over gehouden waar ik tegen aan kan lullen als ik me rotvoel.quote:Op zondag 6 november 2011 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, het heeft me de afgelopen tijd best veel gelukkiger gemaakt enzo
En nu gebruik ik het meer als tijdverdrijf en voor de gezelligheid
Drugs dan, de enige oplossing voor elk probleem.quote:Op zondag 6 november 2011 23:24 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb teveel dingen te doen waar ik geen zin in heb. Ik heb geen tijd voor films en dit enzo. Ik heb alleen geen discipline om andere dingen te doen. En mijn vriendin is boos. Slapen kan ik niet nu. Scheermesjes voel ik niet zoveel voor.
Welk seizoen?quote:
Nu al zo'n ernstige ruzie?quote:Op zondag 6 november 2011 23:24 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb teveel dingen te doen waar ik geen zin in heb. Ik heb geen tijd voor films en dit enzo. Ik heb alleen geen discipline om andere dingen te doen. En mijn vriendin is boos. Slapen kan ik niet nu. Scheermesjes voel ik niet zoveel voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaf ik op na een paar afleveringen, ik heb te weinig geduld voor het in mijn eentje kijken naar seriesquote:
Ja maar dat link ik dus aan belangrijk.quote:Op zondag 6 november 2011 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet of belangrijk het goede woord is. Maar ik zou niet zonder willen. Net zoals ik niet zonder internet wil, niet zonder facebook, niet zonder telefoon etc etc etc.
Nou kijk, ik wou gister beginnen.quote:Op zondag 6 november 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
Ik was zo slim mijn huiswerk te doen direct nadat ik op stond.
Oh dat vind ik juist heerlijk lekker thee erbij en pepernoten even lekker me time.quote:Op zondag 6 november 2011 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat gaf ik op na een paar afleveringen, ik heb te weinig geduld voor het in mijn eentje kijken naar series
Ok, dan is het belangrijk voor me.quote:Op zondag 6 november 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar dat link ik dus aan belangrijk.
Want wat je niet kwijt wil is belangrijk voor je.
Ik ga zo wel blowen ja. Goed idee.quote:Op zondag 6 november 2011 23:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Drugs dan, de enige oplossing voor elk probleem.
Ben ik even blij dat ik geen relatie heb.quote:Op zondag 6 november 2011 23:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou kijk, ik wou gister beginnen.
10:00 opstaan
11:00 therapeutisch praten over mijn faalrelatie
13:00 praten met naatt over faalrelatie
14:00-0:00 reizen + werken aan niet-meer-zo-faalrelatie
0:00-11:00 bijkomen van al dat relatiegebeuren
12:00-18:30 reizen + werken aan bankrekening
19:00-21:00: leren-fok-leren
21:00-23:00: werken aan relatie
23:00-nu leren -fok-leren
Wat een hel, faalrelatiesquote:Op zondag 6 november 2011 23:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou kijk, ik wou gister beginnen.
10:00 opstaan
11:00 therapeutisch praten over mijn faalrelatie
13:00 praten met naatt over faalrelatie
14:00-0:00 reizen + werken aan niet-meer-zo-faalrelatie
0:00-11:00 bijkomen van al dat relatiegebeuren
12:00-18:30 reizen + werken aan bankrekening
19:00-21:00: leren-fok-leren
21:00-23:00: werken aan relatie
23:00-nu leren -fok-leren
Wat heb jij in die tijd gedaan dat ik aan mijn relatie zat te werken? Precies, fokken!quote:Op zondag 6 november 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik geen relatie heb.
En die.......quote:Op zondag 6 november 2011 23:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ken iemand die blowde en die....
quote:Op zondag 6 november 2011 23:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nu al zo'n ernstige ruzie?Ik weet niet of het ernstig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Flessie rum doet meer wonderen denk ik.quote:Op zondag 6 november 2011 23:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ken iemand die blowde en die....
En mijn schoolwerk waardoor ik een onbezorgde zondagmiddag heb gehad en daarom nu niet meer hoef te blokken.quote:Op zondag 6 november 2011 23:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat heb jij in die tijd gedaan dat ik aan mijn relatie zat te werken? Precies, fokken!
Ik zal nog eens tijd voor je maken als je een dipje hebtquote:Op zondag 6 november 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
En mijn schoolwerk waardoor ik een onbezorgde zondagmiddag heb gehad en daarom nu niet meer hoef te blokken.
http://www.tlc.nl/tv-shows/skins Zo te zien aan de hoofdrolspelers eerste of tweede seizoen. Godzijdank wel de Britse versie en niet de Amerikaanse versie (TLC is Amerikaans toch?)quote:Op zondag 6 november 2011 23:26 schreef formerjellybean het volgende:
Beginnende geloof ik want ik ben dus bij TLC aan het kijken
heeft geheugenproblemenquote:Op zondag 6 november 2011 23:29 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En die.......
[..]
Ik weet niet of het ernstig is.
Ik zal nog eens tijd voor jou maken als je relatie even niet lekker loopt.quote:Op zondag 6 november 2011 23:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zal nog eens tijd voor je maken als je een dipje hebt
Is er iets ergs gebeurd tussen jullie dan?quote:Op zondag 6 november 2011 23:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
De basis is goed, de rest was wat minder. Afbreken en opnieuw beginnen
Ik werk daaraan!quote:Op zondag 6 november 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal nog eens tijd voor jou maken als je relatie even niet lekker loopt.
Ja maar MTV had geloof ik de amerikaanse en dat sloeg nergens op eigenlijk , veel te gelikte mensen terwijl skins juist over de buitenbeentjes gaat.quote:Op zondag 6 november 2011 23:31 schreef benzin het volgende:
[..]
http://www.tlc.nl/tv-shows/skins Zo te zien aan de hoofdrolspelers eerste of tweede seizoen. Godzijdank wel de Britse versie en niet de Amerikaanse versie (TLC is Amerikaans toch?)
Ik stond op ging Newcastle kijken, werkte ondertussen aan mijn Wireframes toen heb ik verder TV gekeken wat getikt voor school, ben gaan gamen ben Shin Chan kijken en fokken en viel toen rond een uur of 4 in slaap.quote:Op zondag 6 november 2011 23:31 schreef Myraela het volgende:
Ik ben alweer vergeten wat ik gisteren heb gedaan.Volgens mij uitgeslapen, veel MSN en FOK! en verder barweinig.
OHJA! Ik heb gisteren aan mijn portfolio gewerkt.quote:Op zondag 6 november 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik stond op ging Newcastle kijken, werkte ondertussen aan mijn Wireframes toen heb ik verder TV gekeken wat getikt voor school, ben gaan gamen ben Shin Chan kijken en fokken en viel toen rond een uur of 4 in slaap.
Ja weet ik toch lieverd en je mag altijd bij me uithuilen.quote:
Something went wrong on our way to heavenquote:Op zondag 6 november 2011 23:32 schreef mrk.n het volgende:
Heb sowieso al geheugenproblemen.
[..]
Is er iets ergs gebeurd tussen jullie dan?
Zoals ik al zei, gelukkig de Britse versiequote:Op zondag 6 november 2011 23:32 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar MTV had geloof ik de amerikaanse en dat sloeg nergens op eigenlijk , veel te gelikte mensen terwijl skins juist over de buitenbeentjes gaat.
Dat heet verliefdheid.quote:Op zondag 6 november 2011 23:36 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik voel me echt een oerkneus dat ik gewoon niet voet bij stuk kan houden.
Of doe net zoals ik: eentje die ze niet heeft!quote:Op zondag 6 november 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
Iemand zei mij laatst dat er altijd een iemand de emotioneel stabielere factor moet zijn.
Ik besef nu dat ik dan een hele emotioneel stabiele vriendin moet zoeken.
Als je uitpraten een echte kans geeft, vind ik je juist sterk.quote:Op zondag 6 november 2011 23:36 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik voel me echt een oerkneus dat ik gewoon niet voet bij stuk kan houden.
Oh, dat zou balen zijn voor mij.quote:Op zondag 6 november 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
Iemand zei mij laatst dat er altijd een iemand de emotioneel stabielere factor moet zijn.
Er is vanzelf iemand die de stabiele rol op zich neemt, zelfs ik merk dat bij sommige personen dat ik dan de verstandige ben en dat ben ik normaal niet echt.quote:Op zondag 6 november 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
In het begin vond ik het een eikel, maar nu is ongeluk gebeurd en hij er weer uit en is die relaxterquote:Op zondag 6 november 2011 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, gelukkig de Britse versie![]()
Wat vind je van Tony's karakter?
Gaat sowieso mislukken volgens jou?quote:Op zondag 6 november 2011 23:37 schreef ook_gek het volgende:
Werken aan een faal relatie.
Zonde van je tijd.
Ja een botte vent is makkelijker gevonden dan een botte vrouw.quote:Op zondag 6 november 2011 23:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Of doe net zoals ik: eentje die ze niet heeft!
Een opstapeling van wat? Ergernissen ofzo?quote:Op zondag 6 november 2011 23:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Something went wrong on our way to heaven
Het was gewoon een opstapeling en dat werd me echt te veel. Dus toen heb ik het uitgemaakt, maarja, het vlees is zwak en toen ik hem zag, had ik het al moeilijk. We hebben toen echt alles uitgepraat en we beginnen gewoon even opnieuw. Ook gewoon de dingen die we deden en lieten. Zo jammer. Maarja, ik hou van hem en hij van mij, dan moet je een kans kunnen maken. Al worden de komende twee weken heavy en allesbepalend.
Ik ben een fucking jojo qua emoties.quote:Op zondag 6 november 2011 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dat zou balen zijn voor mij.
We wekken een beetje elkaars instabiliteit op soms
Grote kans dat het helaas niet gaat werken.quote:Op zondag 6 november 2011 23:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je uitpraten een echte kans geeft, vind ik je juist sterk.
Een botte man zit makkelijk in elkaar. Een bitchende vrouw daarentegenquote:Op zondag 6 november 2011 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja een botte vent is makkelijker gevonden dan een botte vrouw.
Al zijn ze er wel.
UItpraten kan ook als gevolg hebben dat het uitgaat toch? En ik weet niet wat de aard van het probleem is he. Maar in essentie is veel praten goed en gelijk opgeven stom.quote:Op zondag 6 november 2011 23:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Grote kans dat het helaas niet gaat werken.
Op korte termijn vast wel. Op langere termijn niet.
Mensen verranderen niet. Uit eindelijk komt de ware aard boven.
Zie me eerdere antwoord.quote:
Ik zou sowieso de verstandige zijn in een relatie.quote:Op zondag 6 november 2011 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er is vanzelf iemand die de stabiele rol op zich neemt, zelfs ik merk dat bij sommige personen dat ik dan de verstandige ben en dat ben ik normaal niet echt.
Wij zaten op een gegeven moment volgens mij allebei te huilen tijdens een msn-gesprek, drama's zijn nu al niet meer echt onbekendquote:Op zondag 6 november 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een fucking jojo qua emoties.![]()
Met mij valt geen relatie te hebben denk ik.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 6 november 2011 23:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
UItpraten kan ook als gevolg hebben dat het uitgaat toch? En ik weet niet wat de aard van het probleem is he. Maar in essentie is veel praten goed en gelijk opgeven stom.
WAT?quote:Op zondag 6 november 2011 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij zaten op een gegeven moment volgens mij allebei te huilen tijdens een msn-gesprek, drama's zijn nu al niet meer echt onbekend
Maar we sluiten tot nu toe altijd weer lief af enzo
Ik ben heerlijk impulsief.quote:Op zondag 6 november 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou sowieso de verstandige zijn in een relatie.
Ben ik altijd al geweest, omdat ik me nooit echt laat leiden door emoties.
Het was allemaal nogal dramatisch, oke?quote:
Okee ik ben de stabiele nadenkende factor en jij lekker impulsief.quote:Op zondag 6 november 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben heerlijk impulsief.Vooral als ik boos ben.
Je kan lullen als brugman, maar niemand verranderd op lange termijn. En dan komen de frustraties weer en stapelt het zich op.quote:Op zondag 6 november 2011 23:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
UItpraten kan ook als gevolg hebben dat het uitgaat toch? En ik weet niet wat de aard van het probleem is he. Maar in essentie is veel praten goed en gelijk opgeven stom.
Hahah.quote:
Ik ook. Best een nadeel af en toe.quote:Op zondag 6 november 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben heerlijk impulsief.Vooral als ik boos ben.
waar ging dat dat overquote:Op zondag 6 november 2011 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was allemaal nogal dramatisch, oke?
En twee emotioneel enorm instabiele mensen waarvan er één totaal zijn gevoelens niet kan uitdrukken, levert dit soort situaties op
Okok. grgr.quote:Op zondag 6 november 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee ik ben de stabiele nadenkende factor en jij lekker impulsief.
Daten?
en dan was niet eens je hele masker doorzienquote:Op zondag 6 november 2011 23:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook niet, totdat ik 1 keer bij iemand heb gehuild, dan blijf ik maar bezig.
Hij voelde zich genaaid.quote:Op zondag 6 november 2011 23:45 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
je voelde je genaaid en toen ging je maar huilen?
Volgens mij is dit wat ze bedoelen met. Genaratie kloof hahaquote:Op zondag 6 november 2011 23:45 schreef formerjellybean het volgende:
Het kan aan mij liggen maar gesprekken over vreemdgaan en emoties doe je niet over msn
Als je er niet alles aan probeert ga je daar spijt van krijgen. Inderdaad grote kans dat uiteindelijk dezelfde of vergelijkbare problemen weer terug komen. Je kan natuurlijk door deze problemen uit te praten rekening met elkaar houden waardoor je er misschien mee leert leven.quote:Op zondag 6 november 2011 23:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan lullen als brugman, maar niemand verranderd op lange termijn. En dan komen de frustraties weer en stapelt het zich op.
Na een gesprek kan alles weer top zijn. Je houd je zelf min of meer voor de gek om te denken dat het goed komt. Of je accepteert het maar.
Ik doe dat ook niet over msn/telefoon of wat dan ook. Volgens mij nie generatie enzo.quote:Op zondag 6 november 2011 23:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wat ze bedoelen met. Genaratie kloof haha
Niet mee eens. Bij de eerste de beste tegenslag opgeven is onzin. Natuurlijk moet je nagaan of het chronisch is of niet en daar je keuze op baseren. Maar zoals jij het stelt is het echt niet.quote:Op zondag 6 november 2011 23:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan lullen als brugman, maar niemand verranderd op lange termijn. En dan komen de frustraties weer en stapelt het zich op.
Na een gesprek kan alles weer top zijn. Je houd je zelf min of meer voor de gek om te denken dat het goed komt. Of je accepteert het maar.
Nee, ik had iets fouts gedaan en ik drukte me er nogal verkeerd over uit, zodat hij er helemaal emotioneel van werd en ik dus ook, omdat ik gewoon niet goed kon zeggen wat ik nu bedoelde...quote:Op zondag 6 november 2011 23:45 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
je voelde je genaaid en toen ging je maar huilen?
Op dat moment voelde het als een faal, maar het was gewoon ook nog nieuw enzo. Voor mij is het ook de eerste keer dat ik denk dat ik het zowaar lang wil uithouden met iemand. Voor hem is het helemaal nieuw, hij heeft nog nooit een relatie gehad. Dan allebei niet helemaal stabiel, tja, dat is vallen en opstaan.quote:Op zondag 6 november 2011 23:37 schreef ook_gek het volgende:
Werken aan een faal relatie.
Zonde van je tijd.
Trouwens. Hij vertrouwt jou gewoon nu?quote:Op zondag 6 november 2011 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik had iets fouts gedaan en ik drukte me er nogal verkeerd over uit, zodat hij er helemaal emotioneel van werd en ik dus ook, omdat ik gewoon niet goed kon zeggen wat ik nu bedoelde...
En het moest via msn omdat hij toen in Turkije zat.
Nou relatie problemen los je niet op achter internet en dat doe je in persoon, juist omdat msn alles veel onpersoonlijker maakt heb je veel meer misverstanden.quote:Op zondag 6 november 2011 23:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wat ze bedoelen met. Genaratie kloof haha
Ik hoop dat het gewoon beginnersfouten zijn.quote:Op zondag 6 november 2011 23:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet mee eens. Bij de eerste de beste tegenslag opgeven is onzin. Natuurlijk moet je nagaan of het chronisch is of niet en daar je keuze op baseren. Maar zoals jij het stelt is het echt niet.
Over mijn persoonlijk leed kan ik niet janken.quote:Op zondag 6 november 2011 23:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook niet, totdat ik 1 keer bij iemand heb gehuild, dan blijf ik maar bezig.
wat had je gedaanquote:Op zondag 6 november 2011 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik had iets fouts gedaan en ik drukte me er nogal verkeerd over uit, zodat hij er helemaal emotioneel van werd en ik dus ook, omdat ik gewoon niet goed kon zeggen wat ik nu bedoelde...
En het moest via msn omdat hij toen in Turkije zat.
Jaquote:Op zondag 6 november 2011 23:47 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Trouwens. Hij vertrouwt jou gewoon nu?
Fact, maat van mij heeft een vriendin uit Amerika, op MSN zitten ze bijna elke dag te knokken, als ze bij elkaar zijn eens in de zoveel tijd is er ineens niets aan de hand.quote:Op zondag 6 november 2011 23:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou relatie problemen los je niet op achter internet en dat doe je in persoon, juist omdat msn alles veel onpersoonlijker maakt heb je veel meer misverstanden.
Tuurlijk moet je altijd praten. Door praten weet je al snel of het hem wel of niet gaat wordn.quote:Op zondag 6 november 2011 23:46 schreef Sephael het volgende:
[..]
Als je er niet alles aan probeert ga je daar spijt van krijgen. Inderdaad grote kans dat uiteindelijk dezelfde of vergelijkbare problemen weer terug komen. Je kan natuurlijk door deze problemen uit te praten rekening met elkaar houden waardoor je er misschien mee leert leven.
Zoals al gezegd betekent uitpraten niet per se dat je weer een relatie krijgt.
Omdat je bent vreemdgegaan.quote:Op zondag 6 november 2011 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
Waarom zou hij dat niet doen? Ik heb nog nooit tegen hem gelogen.
Dit komt heel bekend voor.quote:Op zondag 6 november 2011 23:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Fact, maat van mij heeft een vriendin uit Amerika, op MSN zitten ze bijna elke dag te knokken, als ze bij elkaar zijn eens in de zoveel tijd is er ineens niets aan de hand.
Als mijn vriendin uit Amerika moest komen zou ik mijn probleempjes ook wel even opzij zetten. Als het allemaal echt te veel gedoe wordt niet natuurlijk, maar dan moet er duidelijkheid komen.quote:Op zondag 6 november 2011 23:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Fact, maat van mij heeft een vriendin uit Amerika, op MSN zitten ze bijna elke dag te knokken, als ze bij elkaar zijn eens in de zoveel tijd is er ineens niets aan de hand.
Dat zal vast voor sommige mensen gelden, die ook moeite hebben met het herkennen van sarcasme via internet, maar als je een beetje oplet hoeven er via MSN geen misverstanden te ontstaan wat mij betreft.quote:Op zondag 6 november 2011 23:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou relatie problemen los je niet op achter internet en dat doe je in persoon, juist omdat msn alles veel onpersoonlijker maakt heb je veel meer misverstanden.
wat fijn. maar hé je bent jong, je bent niet al te lekker en je wilt toch wat. ik had het ook gedaanquote:Op zondag 6 november 2011 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En hem dat meteen eerlijk verteld heb, en hij me heeft vergeven.
Whehehequote:
Je zegt dus dat je in een relatie geen rekening zou moeten houden met de ander. Het klinkt een beetje alsof je een perfecte persoon moet tegenkomen. Ik betwijfel of er iemand perfect is. Je moet natuurlijk niet volledig veranderen voor iemand, maar ik denk dat je best wat dingen kan doen en laten als de ander daar gelukkiger van wordt.quote:Op zondag 6 november 2011 23:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je altijd praten. Door praten weet je al snel of het hem wel of niet gaat wordn.
Rekening houden met, dat is verranderen van de persoon. Gaat werken op korte termijn, lange termijn gaat dat niet werken.
In zo geval moet je sterk genoeg zijn om de juiste beslissing te maken voor je zelf zonder dat je door je gevoel laat lijden ipv verstand.
Inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2011 23:50 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh nee, niet weer die discussie of edar is vreemdgegaanLEAVE EDA ALONE
Mee eens, maar we hebben het over pubers.quote:Op zondag 6 november 2011 23:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Was mijn vriendin maar zo makkelijk. Over een jaar praat ze er nog over, vermoed ik.quote:Op zondag 6 november 2011 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En hem dat meteen eerlijk verteld heb, en hij me heeft vergeven.
In real life is het sowieso fijner om iets uit te praten imo.quote:Op zondag 6 november 2011 23:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat zal vast voor sommige mensen gelden, die ook moeite hebben met het herkennen van sarcasme via internet, maar als je een beetje oplet hoeven er via MSN geen misverstanden te ontstaan wat mij betreft.
Probeer als persoon die te veel emoties heeft, een behoorlijke bagage draagt en hoogsensitief is maar eens om te gaan met iemand die NLD heeft en licht autistische trekjes. Dat is hard werken.quote:Op zondag 6 november 2011 23:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat zal vast voor sommige mensen gelden, die ook moeite hebben met het herkennen van sarcasme via internet, maar als je een beetje oplet hoeven er via MSN geen misverstanden te ontstaan wat mij betreft.
quote:Op zondag 6 november 2011 23:50 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh nee, niet weer die discussie of edar is vreemdgegaanLEAVE EDA ALONE
Niemand die een discussie aangaat of wat dan ook. Jullie overdrijven echt, lees eens terug.quote:Op zondag 6 november 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
Het was fout.
Maar godallejezus het was maar een zoen.
Boehoehoe wat een fucking ramp zeg.
Jullie vielen erover dat ik nog durf af te spreken met iemand die ik gezoend hadquote:Op zondag 6 november 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
Het was fout.
Single zijn en scharrels hebben, het ultieme leven.quote:Op zondag 6 november 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
Door dit topic lijkt single zijn een stuk aantrekkelijker.
Niet geheel. Trouwens de perfecte persoon bestaat niet.quote:Op zondag 6 november 2011 23:51 schreef Sephael het volgende:
[..]
Je zegt dus dat je in een relatie geen rekening zou moeten houden met de ander. Het klinkt een beetje alsof je een perfecte persoon moet tegenkomen. Ik betwijfel of er iemand perfect is. Je moet natuurlijk niet volledig veranderen voor iemand, maar ik denk dat je best wat dingen kan doen en laten als de ander daar gelukkiger van wordt.
Ik wil graag een relatie voor de eerste keer.quote:Op zondag 6 november 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Single zijn en scharrels hebben, het ultieme leven.
Kan je genoeg minpunten opnoemen van scharrelsquote:Op zondag 6 november 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Single zijn en scharrels hebben, het ultieme leven.
Ik heb nooit echt slaande ruzie in een relatie dus het valt wel mee, het is maar 1x voorgekomen dat we allebei moesten werken om het staande te houden, maandenlang ook, maar dat was echt gewoon uitstel van executie. Op basis van mijn ervaring kan ik dus zeggen dat ''starting from scratch'' niet veel zin heeft, de schade is al gedaan.quote:Op zondag 6 november 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
Door dit topic lijkt single zijn een stuk aantrekkelijker.
Neehoor, wel schattig.quote:Op zondag 6 november 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil graag een relatie voor de eerste keer.
Ik ben naïef he?
Begin maar.quote:Op zondag 6 november 2011 23:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan je genoeg minpunten opnoemen van scharrels
Nee hoor, de eerste keer is niet zo heel speciaal achteraf, maar het feit dat het is met iemand waar je van houdt is wel enorm speciaalquote:Op zondag 6 november 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil graag een relatie voor de eerste keer.
Ik ben naïef he?
Ja ik zou dat dan niet doen eigenlijk.quote:Op zondag 6 november 2011 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jullie vielen erover dat ik nog durf af te spreken met iemand die ik gezoend had
Hoezo triest, ik kan mezelf toch nog wel een beetje in bedwang houden hoor.
Misschien moet daar met haar over praten , want ik denk dan wel dat je duidelijk moet maken he ik ben fout geweest , maar ik hoef er niet blijvend voor gestraft worden.quote:Op zondag 6 november 2011 23:52 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Was mijn vriendin maar zo makkelijk. Over een jaar praat ze er nog over, vermoed ik.
[..]
In real life is het sowieso fijner om iets uit te praten imo.
Nee, hij had ook gevoeld aan haar pronte borstjes. Lkkr lkkr.quote:Op zondag 6 november 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
Het was fout.
Myra zei SCHATTIG! Dat is het verboden woord he!quote:Op zondag 6 november 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, wel schattig.
[..]
Begin maar.
Hoe eerlijk ben je meestal tegen haar? Durf je haar alles van jezelf te laten zien?quote:Op zondag 6 november 2011 23:52 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Was mijn vriendin maar zo makkelijk. Over een jaar praat ze er nog over, vermoed ik.
[..]
Persoonlijk, als Naat met een meisje zou zoenen, ik zou flippen. En dan hoef ik hem nooit meer te zien.quote:Op zondag 6 november 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
Het was fout.
Sex is matig omdat je elkaar niet goed genoeg kent om te weten wat je echt lekker vind.quote:Op zondag 6 november 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, wel schattig.
[..]
Begin maar.
Hij houdt meer van God dan van jou. Hoe voelt dat?quote:Op zondag 6 november 2011 23:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Persoonlijk, als Naat met een meisje zou zoenen, ik zou flippen. En dan hoef ik hem nooit meer te zien.
Precies, die perfecte persoon bestaat niet.quote:Op zondag 6 november 2011 23:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet geheel. Trouwens de perfecte persoon bestaat niet.
Als je kan leven met de min punten van je partner heb je de juiste persoon gevonden.
Rekeningen houden minimaal. Je bent wie je bent.
Misschien omdat je vriendin om je geeft en vertrouwen in je had dat zij de enige voor je was. Ik snap je vriendin welquote:Op zondag 6 november 2011 23:52 schreef mrk.n het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg op de ene of andere manier altijd iets probeer na te jagen wat niet mogelijk is.quote:
Ja daarom.quote:Op zondag 6 november 2011 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, de eerste keer is niet zo heel speciaal achteraf, maar het feit dat het is met iemand waar je van houdt is wel enorm speciaal
Ik hou meer van mijn moeder dan van hem. Tis toch een heel ander soort liefde?quote:Op zondag 6 november 2011 23:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij houdt meer van God dan van jou. Hoe voelt dat?
Matige seks vind ik eerder bij ONS, met een scharrel ga ik juist vaak lang genoeg voor goede seks.quote:Op zondag 6 november 2011 23:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sex is matig omdat je elkaar niet goed genoeg kent om te weten wat je echt lekker vind.
Vaak wordt er altijd wel iemand verliefd.
Vaak gezeik over misbruiken
Vaak gaat iemand iets verwachten van de ander.
Enz enz enz
Ik vind jaloezie een hele slechte eigenschap.quote:Op zondag 6 november 2011 23:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Persoonlijk, als Naat met een meisje zou zoenen, ik zou flippen. En dan hoef ik hem nooit meer te zien.
Jaloezie is een slechte eigenschap. Ik ben heel snel jaloers.quote:Op maandag 7 november 2011 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind jaloezie een hele slechte eigenschap.
Als je vriendje eens een keer incidenteel met een ander zou zoenen betekent dat echt niet dat hij minder liefde voor je voelt.
Ik weet niet, mijn eerste keer was achteraf niet de juiste eerste keer als ik echt wou dat ik van hem hield en hij van mij. Op het moment zelf dacht ik dat het liefde was, terwijl liefde ver te zoeken was.quote:Op zondag 6 november 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg op de ene of andere manier altijd iets probeer na te jagen wat niet mogelijk is.
[..]
Ja daarom.
Maar ik moet volgens mij mijn standaarden verlagen omdat te bereiken.
Elke emotie doorgedreven naar extremiteiten is slecht. Maar jaloezie zelf in normale vorm is juist handig en heeft een nut.quote:Op maandag 7 november 2011 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je vriendje eens een keer incidenteel met een ander zou zoenen betekent dat echt niet dat hij minder liefde voor je voelt.
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 6 november 2011 23:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, hij had ook gevoeld aan haar pronte borstjes. Lkkr lkkr.
Zoveel over gepraat en zovaak herhaald enzovoort. Ze vertrouwt me gewoon (nog) niet 100% en dat begrijp ik ook wel. Ik ben niet met één iemand vreemdgegaan, niet met twee maar met meerdere en het was ook niet gewoon een kus of wat dan ook. Ik moet blij zijn dat ze mij uberhaupt nog wil. Ik heb d'r wel hoop in dat het vertrouwen wel gaat komen aangezien het al is verbeterd.quote:Op zondag 6 november 2011 23:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Misschien moet daar met haar over praten , want ik denk dan wel dat je duidelijk moet maken he ik ben fout geweest , maar ik hoef er niet blijvend voor gestraft worden.
En moet je voor jezelf eens kijken of je dat in een relatie blijft willen, want op den duur als de een de ander niet kan vertrouwen gaat het kapot
Ik ben wel redelijk eerlijk over het algemeen. Sommige dingen houd ik alleen voor mezelf om jaloers gedrag of wantrouwen te voorkomen. Jawel.quote:Op zondag 6 november 2011 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe eerlijk ben je meestal tegen haar? Durf je haar alles van jezelf te laten zien?
Neehoor, Supersoep.quote:Op zondag 6 november 2011 23:58 schreef Supersoep het volgende:
Oh, ben je weer vreemdgegaan Mrk.n? Ik heb de reden van het boos zijn gemist.
Ik zou het geen ramp vinden, valt wel overheen te komen.quote:Op zondag 6 november 2011 23:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik doe nooit me best om iemand gelukkiger te maken.quote:Op zondag 6 november 2011 23:58 schreef Sephael het volgende:
[..]
Precies, die perfecte persoon bestaat niet.
Als er iemand is die met mijn minpunten kan leven wil ik graag mijn best doen om dat nog makkelijker te maken. Ik zou er voor willen zorgen dat die minpunten nog minder erg zijn. Je moet nou eenmaal wat dingen doen en laten voor elkaar om te zorgen dat je samen zo gelukkig mogelijk bent. Als ik te veel moet doen en laten zijn we samen minder gelukkig, dat is het moment dat ik te veel rekening moet houden met de ander.
Als je single bent ben je zo gelukkig als je bent. In een relatie ben je zo gelukkig als de minst gelukkige van de twee. Ben je zonder je partner gelukkiger? Dan houdt het op.
Ik vind dat je bij een relatie exclusief voor elkaar kiest. Als ik zoveel tijd in je stop, verwacht ik daar wel voor terug dat ik de enige voor je ben. Maargoed, mijn vader ging ook vreemd, dat zette mijn leven op zn kop natuurlijk. Mijn afkeer voor vreemdgaan is daardoor alleen maar groter gewordenquote:Op maandag 7 november 2011 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wordt er gelukkiger van om samen gelukkiger te worden. Dat betekent niet dat alles in haar teken moet staan, want daar wordt ik zelf niet beter op, en in het verlengde daarvan de relatie ook niet.quote:Op maandag 7 november 2011 00:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik doe nooit me best om iemand gelukkiger te maken.
Wanneer ik me zelf ben, ben ik op me best.
Ga ik extra me best doen, dan overdrijf ik en ben ik me zelf niet meer.
Als ik met iedere jongen kan flirten en zoenen enzo en mijn vriend vindt dat oke, wat ben ik dan voor hem waard? Dat denk ik dan..quote:Op maandag 7 november 2011 00:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Elke emotie doorgedreven naar extremiteiten is slecht. Maar jaloezie zelf in normale vorm is juist handig en heeft een nut.
Als iemand vreemdgaat is e iets fout in de relatie. Kan je beter de relatie stoppen.quote:Op maandag 7 november 2011 00:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind dat je bij een relatie exclusief voor elkaar kiest. Als ik zoveel tijd in je stop, verwacht ik daar wel voor terug dat ik de enige voor je ben. Maargoed, mijn vader ging ook vreemd, dat zette mijn leven op zn kop natuurlijk. Mijn afkeer voor vreemdgaan is daardoor alleen maar groter geworden
Nou ja ik zit altijd met een soort van dilemma, meestal denk ik wacht tot je een meisje hebt wat je daadwerkelijk leuk vind, maar ja ik vind meisje nu eenmaal niet zo snel leuk en zij mij ook niet. Maar ik wil wel dat het met een enigszins speciaal iemand gebeurt. Maar aan de andere kant besef ik me dat dat nog heel lang op zich kan laten wachten en denk ik soms pak dan maar de eerste beste makkelijke slet dan heb je dat ook weer gehad.quote:Op maandag 7 november 2011 00:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik weet niet, mijn eerste keer was achteraf niet de juiste eerste keer als ik echt wou dat ik van hem hield en hij van mij. Op het moment zelf dacht ik dat het liefde was, terwijl liefde ver te zoeken was.
Zo vader zo zoon blijkt. Anyway, jij hebt echt geluk dat ze uberhaupt nog een relatie met je wil.quote:Op maandag 7 november 2011 00:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zoveel over gepraat en zovaak herhaald enzovoort. Ze vertrouwt me gewoon (nog) niet 100% en dat begrijp ik ook wel. Ik ben niet met één iemand vreemdgegaan, niet met twee maar met meerdere en het was ook niet gewoon een kus of wat dan ook. Ik moet blij zijn dat ze mij uberhaupt nog wil. Ik heb d'r wel hoop in dat het vertrouwen wel gaat komen aangezien het al is verbeterd.
[..]
Daar ben ik het mee eens.quote:Op maandag 7 november 2011 00:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als iemand vreemdgaat is e iets fout in de relatie. Kan je beter de relatie stoppen.
Niet per definitie hoor, dat is wel erg kortzichtig.quote:Op maandag 7 november 2011 00:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als iemand vreemdgaat is e iets fout in de relatie. Kan je beter de relatie stoppen.
Ik vind het sowieso een kutargument: ''Jaloezie is een slechte eigenschap'' Net zoals mensen die woede misschien een slechte eigenschap vinden.quote:Op maandag 7 november 2011 00:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als ik met iedere jongen kan flirten en zoenen enzo en mijn vriend vindt dat oke, wat ben ik dan voor hem waard? Dat denk ik dan..
Waarom moet dat samen, je legt er zo een druk op. Als zij gelukkig is ben ik dat ook.quote:Op maandag 7 november 2011 00:04 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ik wordt er gelukkiger van om samen gelukkiger te worden. Dat betekent niet dat alles in haar teken moet staan, want daar wordt ik zelf niet beter op, en in het verlengde daarvan de relatie ook niet.
Als je vreemdgaat, kan je beter geen relatie hebben want dan ben je nog niet toe aan je binden.quote:Op maandag 7 november 2011 00:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een kutargument: ''Jaloezie is een slechte eigenschap'' Net zoals mensen die woede misschien een slechte eigenschap vinden.![]()
Nee, vreemdgaan is een slechte eigenschap.
Nou vertel, waarom niet?quote:Op maandag 7 november 2011 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet per definitie hoor, dat is wel erg kortzichtig.
Bovendien, meisjes die nog steeds blijven hangen terwijl ze meerdere malen bedrogen zijn vind ik maar slappe mutsen.quote:Op maandag 7 november 2011 00:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zo vader zo zoon blijkt. Anyway, jij hebt echt geluk dat ze uberhaupt nog een relatie met je wil.
Kijk, ookal heb je een friend with benefits. Ook goed, maar zorg wel dat je die persoon nog enigszins tof vindtquote:Op maandag 7 november 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ik zit altijd met een soort van dilemma, meestal denk ik wacht tot je een meisje hebt wat je daadwerkelijk leuk vind, maar ja ik vind meisje nu eenmaal niet zo snel leuk en zij mij ook niet. Maar ik wil wel dat het met een enigszins speciaal iemand gebeurt. Maar aan de andere kant besef ik me dat dat nog heel lang op zich kan laten wachten en denk ik soms pak dan maar de eerste beste makkelijke slet dan heb je dat ook weer gehad.
Dilemma's dilemma's
Die zijn bang dat ze niet beter dan dat krijgenquote:Op maandag 7 november 2011 00:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bovendien, meisjes die nog steeds blijven hangen terwijl ze meerdere malen bedrogen zijn vind ik maar slappe mutsen.
Dat is niet eens een eigenschapquote:Op maandag 7 november 2011 00:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een kutargument: ''Jaloezie is een slechte eigenschap'' Net zoals mensen die woede misschien een slechte eigenschap vinden.![]()
Nee, vreemdgaan is een slechte eigenschap.
Als ik een rijke vriendin zou hebben zou ik wellicht ook een slippertje vergeven. Maar dan wel een nieuwe PC en een nieuw paar schoenen graag.quote:Op maandag 7 november 2011 00:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bovendien, meisjes die nog steeds blijven hangen terwijl ze meerdere malen bedrogen zijn vind ik maar slappe mutsen.
Ja das waar, ik wil gewoon teveel denk ik.quote:Op maandag 7 november 2011 00:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kijk, ookal heb je een friend with benefits. Ook goed, maar zorg wel dat je die persoon nog enigszins tof vindt
In een relatie ben je nou eenmaal samen. Als je afzonderlijk van elkaar gelukkig bent wat heeft een relatie dan voor zin. Als je afzonderlijk gelukkig bent heb je dan een relatie omdat je partner zo geweldig is of om het hebben van een relatie?quote:Op maandag 7 november 2011 00:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom moet dat samen, je legt er zo een druk op. Als zij gelukkig is ben ik dat ook.
Als ik me zelf ben, ben ik gelukkig met od zonder partner. Als zij ook gewoon haar zelf is. Dan is zij ook gelukkig. Dan ben je zonder enige moeite samen gelukkig!
Zou je denken? Ze krijgt wel veel aandacht van mannen namelijk en dat heeft ze ook wel door.quote:Op maandag 7 november 2011 00:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die zijn bang dat ze niet beter dan dat krijgen
Meen je deze nou serieus?quote:Op maandag 7 november 2011 00:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als ik een rijke vriendin zou hebben zou ik wellicht ook een slippertje vergeven. Maar dan wel een nieuwe PC en een nieuw paar schoenen graag.
Je kunt eraan werken omdat je van elkaar houdt enzo, en je eroverheen zetten.quote:
Ik wou iets typen over 'externe factoren'. Jij deed het, ik dacht hetquote:Op maandag 7 november 2011 00:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als ik een rijke vriendin zou hebben zou ik wellicht ook een slippertje vergeven. Maar dan wel een nieuwe PC en een nieuw paar schoenen graag.
Inderdaad. En vreemdgaan ligt ook maar net aan de situatie, kan als een smoes klinken, toch is 't wel zo.quote:Op maandag 7 november 2011 00:10 schreef Myraela het volgende:
Ach, je kan best een band hebben die als verliefdheid voelt terwijl jij/hij seks heeft met andere. Maar dan heb je gewoon geen relatie en moet je niet in de waan zijn dat dat wel zo is. In een relatie moet je helemaal voor 1 iemand gaan.
Dus zonder relatie ben jij niet gelukkig? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op maandag 7 november 2011 00:09 schreef Sephael het volgende:
[..]
In een relatie ben je nou eenmaal samen. Als je afzonderlijk van elkaar gelukkig bent wat heeft een relatie dan voor zin. Als je afzonderlijk gelukkig bent heb je dan een relatie omdat je partner zo geweldig is of om het hebben van een relatie?
supquote:Op maandag 7 november 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
Ik denk dat ik even een goed gesprek met mezelf ga hebben straks.
Ik ben in de war.
Eens, je mag sowieso niet alles over een kam scheren als het dat soort zaken betreft.quote:Op maandag 7 november 2011 00:12 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Inderdaad. En vreemdgaan ligt ook maar net aan de situatie, kan als een smoes klinken, toch is 't wel zo.
Ik zeg je.. als ik uitga, maak ik al geen oogcontact. Als een jongen alsnog denkt even te kunnen dansen met mij en dichtbij wilt komen, dan draai ik weg en denk ik aan mijn vriend en hoe 2 minuten zoenen niet opwegen tegen wat ik heb met hem. Iemand heeft me wel eens geprobeerd om een kus te geven, op de wang, maar ik ken het spelletje... Ik weet hoe dat gaat. Mij niet gezien dan. Ik kom niet eens dicht in de buurt van zoenen met iemand. Dat is houden van in mijn ogen.quote:Op maandag 7 november 2011 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt eraan werken omdat je van elkaar houdt enzo, en je eroverheen zetten.
Als het niets structureels is, zie ik niet in waarom vergeving geen optie is.
Niet echt iets even filosoferen over mijn wensen/eisen.quote:
Als je van elkaar houd en je relatie is goed is vreemd gaan geen optie.quote:Op maandag 7 november 2011 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt eraan werken omdat je van elkaar houdt enzo, en je eroverheen zetten.
Als het niets structureels is, zie ik niet in waarom vergeving geen optie is.
Zullen we straks even kletsen?quote:Op maandag 7 november 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet echt iets even filosoferen over mijn wensen/eisen.
Iets met situatieafhankelijkheid enzo.quote:Op maandag 7 november 2011 00:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je van elkaar houd en je relatie is goed is vreemd gaan geen optie.
Als je vreemd gaat is er iets wat mist in je relatie of iets dat niet goed zit.
Zeker kun je zonder een relatie heel gelukkig zijn. Als ik mij te veel moet aan passen aan mijn partner dan ben ik zonder haar waarschijnlijk gelukkiger. Dat is het moment dat het op houdt, dan ben ik een gelukkige single. Een relatie is een aanvulling die je nóg gelukkiger kan maken. Betekent niet dat dat de enige manier is om nóg gelukkiger te worden.quote:Op maandag 7 november 2011 00:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus zonder relatie ben jij niet gelukkig? Of begrijp ik je verkeerd?
Je moet een relatie zien als aanvulling vind ik. Je moet er niet afhankelijk van zijn.
Als single kan je bv leuke dingen doen. Maar met je partner kan je ook leuke dingen gaan doen. Dat houd dus in dat het een aanvulling is.
Met of zonder relatie kan je heel gelukkig zijn.
Waar dacht jij aan toen je met een ander zoende? Newbie?quote:Op maandag 7 november 2011 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iets met situatieafhankelijkheid enzo.
En het ligt dus ook maar net aan de situatie. Blabla. Het is niet altijd meteen per definitie een slechte relatie of wat dan ook.quote:Op maandag 7 november 2011 00:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je van elkaar houd en je relatie is goed is vreemd gaan geen optie.
Als je vreemd gaat is er iets wat mist in je relatie of iets dat niet goed zit.
Er is geen enkele situatie dat vreemdgaan kan goed lullen.quote:Op maandag 7 november 2011 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iets met situatieafhankelijkheid enzo.
Wel. Zoveel.quote:Op maandag 7 november 2011 00:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er is geen enkele situatie dat vreemdgaan kan goed lullen.
Ik heb mijn regels duidelijk laten merken. En ik zeg altijd: je mag best vreemdgaan hoor, geen probleem. Als je denkt dat het ergens anders beter is, ga je gang... Maar ik ben er niet als je terugkomt.quote:Op maandag 7 november 2011 00:15 schreef Myraela het volgende:
Vreemdgaan is het overtreden van de (onuitgesproken) regels van je relatie. Ik ben niet snel jaloers, maar zodra iemand over die grenzen gaat zou ik dat niet zomaar accepteren.
We hadden nog niet eens een zogenoemde relatie toen dat gebeurde.quote:Op maandag 7 november 2011 00:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waar dacht jij aan toen je met een ander zoende? Newbie?
Nee oke, dan zitten we toch op 1 lijnquote:Op maandag 7 november 2011 00:15 schreef Sephael het volgende:
[..]
Zeker kun je zonder een relatie heel gelukkig zijn. Als ik mij te veel moet aan passen aan mijn partner dan ben ik zonder haar waarschijnlijk gelukkiger. Dat is het moment dat het op houdt, dan ben ik een gelukkige single. Een relatie is een aanvulling die je nóg gelukkiger kan maken. Betekent niet dat dat de enige manier is om nóg gelukkiger te worden.
Ik wil er moeite voor doen om die aanvulling te behouden, zolang de voordelen ervan ook opwegen tegen de nadelen. Ben je gelukkiger met of zonder je partner is de afweging die je dan moet maken.
Zo was dat bij mij ook. Maar toch maakt ze er een drama van.quote:Op maandag 7 november 2011 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We hadden nog niet eens een zogenoemde relatie toen dat gebeurde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |